Het was een geweldige ervaring,precies zoals ik gehoopt had!

Het was allemaal erg goed geregeld en professioneel.

een must do voor vogel liefhebbers

Ik vond het een leuke ervaring om te doen. De valkenier en zijn assistente weten veel van de vogels en leggen graag uit de hoe en wat. Je merkt al heel snel de liefde die ze voor de vogels hebben. De grootte van de groep had van mij wat kleiner gemogen om zo wat meer interactie met de valkenier te hebben.

Geweldige ervaring en het was heel gezellig!

Gezellige ochtend gehad en ik had niet gedacht het zo leuk te vinden! Zo leuk om al deze bijzonder vogels op je arm te mogen houden. Fijne begeleiding die alle tijd geeft om foto's te maken.

Zeer indrukwekkend en leeerzaam

Als verjaardagskado (75) voor mij heb ik mijn kleindochter (12 jaar) meegenomen. Hoewel wij in de buurt ransuilen en steenuiltjes hebben heb ik nooit van zó dichtbij van die fantastische vogels kunnen genieten. Een meer dan leerzame avond met uitstekende uitleg van onze 3 begeleiders.

Leerzaam, leuk en indrukwekkend

Topavond gehad. gevarieerd programma wat super interessant was maar ook met veel humor. Er werden geen dingen afgeraffeld terwijl we wel iets uitliepen. Echt indrukwekkend als er een grote uil op je hand zit, of hij naar je toe vliegt en je hem uit de hand voert.

Absoluut geweldig !!!

Het was helemaal geweldig, gezellige mensen met goede humor, maar daarnaast ook professionaliteit en kennis, ik zou er graag nog een keer heen gaan !!

Een unieke ervaring!

Zo iets moois maak je niet snel mee. Erg leerzame workshop met leuke gastheren. En Maar om op deze manier zulke schitterende vogels mee te mogen maken is onbeschrijfelijk.

Geweldig!

Wat een ongelooflijke leuke avond hebben we gisteren gehad in Berkel en Rodenrijs! We werden onthaald op koffie/thee en we kregen een hele goede uitleg, alles werd heel duidelijk en met humor verteld. Daarna was het fantastisch om de uilen van zo dichtbij in actie te zien. En nog leuker om ze op je arm of je hoofd te hebben. En wat was de begeleiding super tijdens de workshop, voor iedereen werd de tijd genomen en het was erg relaxed! We hebben veel gelachen maar vooral erg genoten van de vogels. Alle uilen waren prachtig, van hele grote tot een piepkleine, de raaf was ook fascinerend en James de pelikaan stal na afloop nog even de show! En de chocomel met slagroom smaakte na afloop heerlijk! Het was echt een topavond! Carin en Loek

fantastisch

Hele leuke gasten die het organiseerden. Goed verhaal erbij. Er waren niet te veel mensen. ik ben zeer kritisch, maar heb hier echt geen verbeterpunten. Top werk jongens!

Echt helemaal geweldig. We hebben super genoten bedankt voor de geweldige ervaring

Leerrijke workshop

Mooie workshop

Mooie ervaring!

Goede vertellers en gepassioneerde valkeniers, omdat de groep niet groot was (13pers) veel interactie met de vogels.

Fantastische dag gehad !

Enorme passie en betrokkenheid van medewerkers gezien. Fantastisch hoe ze met de dieren omgaan.

Het was een waanzinnige ervaring . De presentatie was erg goed en deskundig. Weer wat geleerd over de roofvogels. Groetjes Marianne en Peter.

Van A tot Z geweldig!

We werden erg vriendelijk ontvangen op de wonder winter workshop. De ontspannen sfeer en mogelijkheid om tussendoor vragen te stellen droegen bij aan deze top dag! We hebben met heel veel vogels mogen vliegen en merkte ook hoe begaan de heren en dames met hun vogels zijn. Wij vonden de combi tussen roofvogels en later vliegen met uilen heel erg leuk!

Prachtige omgang met dieren

Super leuke workshop waarbij iedereen betrokken wordt en mag omgaan met deze dieren. Toffe leider die heel veel over deze beestjes weet te vertellen.

Prachtige ervaring met veel vogelcontact.

Vliegensvlug workshop gevolgd en ik kan niet anders dan fantastisch zeggen. De balans tussen theorie en praktijk is perfect en de variatie in roofvogels is erg leuk. Je hebt veel vogelcontact per deelnemer en ook de kijkers kunnen van dichtbij meekijken. De medewerkers zetten een leuk verhaal in elkaar, samen met de erg ontspannen sfeer en vele vogelmomenten is dit een echte aanrader! Persoonlijke favoriet van mij was de prachtige Bataleur, wat een machtig dier.

Geweldige ervaring met veel vogelcontact.

Afgelopen zaterdag heb ik de Vliegensvlug workshop gevolgd. Het is een mooie locatie en de mix van theorie en praktijk zijn goed in balans. De vogels die voorbij komen kun je daadwerkelijk allemaal op je hand nemen, er is tijd genoeg om ze uitgebreid te bekijken en fotograferen. De medewerkers doen het zeer leuk en verzorgen je een zeer ontspannen en prettige workshop. Zeker een aanrader!

Leuk! Vogels die in NL in het wild voorkomen van erg dichtbij meegemaakt. Veel achtergrondinfo!

TOP!

Geweldige ervaring, en het was heel mooi om te zien hoe Lars, en de vrijwilligster met de vogels omgingen, ze voelden zich op hun gemak. En we konden deze mooie vogels wel van heel dichtbij bekijken. TOP!

Gaaf

Wij als uilen liefhebbers hebben genoten van deze workshop moonlight. Meestal zijn shows overdag, nu in hun meer vertrouwde tijd.

Super nice, I would recommend it

The staff is very nice and the birds are beautiful

• Would you recommend us? Yes

Super avond, bevlogen verzorgers, veel opgestoken. Topervaring

Superavond !!

Absoluut ontzettend gaaf!

Hele leuke en leerzame workshop gehad, en wat veel tijd hadden we er voor! Ontzettend gaaf om zulke prachtige vogels te mogen “dragen” op onze arm!

Geweldige ervaring met kundige mensen.

Het was een super leuke avond met gezellige en fijne sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar. Veel geleerd, gezien en gelachen. Mensen met echte passie voor wat ze doen.