Ideale kennismaking met de wereld van uilen en roofvogels!

Geslaagde avond, valkenier Pim Clerens weet zijn passie en ervaring perfect over te brengen! Door een uitgebreide uitleg wordt echt iedereen betrokken, je krijgt voldoende tijd en ruimte om kennis te maken met de dieren. Smaakt naar meer zulke avonden! Om de avond door te kunnen laten gaan, werd uitgeweken naar een ander terrein, goed alternatief in de buurt.

Unieke ervaring!

Vriendelijke ontvangst, leuk personeel, veel info over de vogels, unieke en indrukwekkende ervaring!

top

leuke interessante workshop, hebben zeer genoten

Fantastische ervaring

Het is niet alleen met deze vogels werken maar ook de entourage eromheen. Meer dan waard om het gewoon te doen. Heel erg leuk voor feestjes en partijen. Zeker ook gewoon alleen of met je eigen partner. Een echte aanrader.

Super !!

Alles wat ik er van verwacht had. Professionele uitleg en toplocatie (Castelre). Pim is iemand die passioneel omgaat met de vogels en straalt dat ook uit naar de groep.

Leuk en enthousiast team, zeer kundig ook

Veel interactie met de vogels. Ze vertellen ook veel over hun vogels, ze weten er echt álles van. Mijn favo-vogels zijn toch wel de uilen: erg mooie vogels en ook best 'wijs' (de wijze uil...). De dag vlóóg om maar er was alle ruimte voor het stellen van vragen. Alles werd ook rustig uitgelegd. De vogels voelde zich goed op hun gemak bij de valkenier, je merkt aan alles dat ze al hun ziel en zaligheid, en vooral tijd, in steken.

Het was een top dag

Was leerzaam en leuk dat je nu ook mee mag doen anders dan bij een roofvogelshow..

Alle tijd niks geen gehaast. Leuke groep en prachtige vogels. Goede uitleg.

Super ervaring

Heel leerzaam en leuke ervaring Alles word goed uitgelegd

Het was geweldig

Het was echt een geweldige ervaring. We hebben echt genoten. Alleen op de website staat dat we een poster zouden krijgen van de roofvogels, maar die hebben we niet gehad. Dus misschien is het beter om dat niet op de website te vermelden.

Een mooie ervaring

hetwas een geslaagde avond alleen werd het op een gegeven moment te donker om nog goed de vogels en de vlucht te zien.

Het was een geweldig leuke en leerzame ervaring.

Deze workshop met met veel enthousiasme gegeven. We hebben veel geleerd en echt genoten.

Uniek en superleuk

Deze workshop heb ik met mijn vriend gedaan als zijn verjaardagskado. Het was een bijzondere ervaring, er hing een gezellige en ontspannen sfeer en het was ook nog eens educatief.

Het was geweldig

Het was een geweldige ervaring die ik iedereen kan aanraden

Genoten

Wat een fantastische workshop. Ook het weer zat erg mee. Er wordt tijd voor je genomen met al je vragen en hoe de vogels het doen, blijft altijd spannend. Daarom is het juist zo leuk. Terwijl jij met uitgestrekte hand incl kuikenpootje wacht, denkt de vogel er net even iets anders over en vliegt richting de duiventil..daar is het uitzicht tenslotte ook heel leuk. Ook erg educatief voor kinderen. Mijn kleinkind gaat dit zeker nog met mij doen.

Een hartverwarmende ervaring met dieren die je anders nooit van dichtbij ziet!

Prachtige ervaring! Zeer aangename begeleiding. Zeker voor herhaling vatbaar

Mooi, gezellig en leerzaam.

Al een aantal roofvogel shows meegemaakt, maar een workshop is toch heel anders en ook nog heel wat bijgeleerd.

Prachtige vogels, prima personeel/vrijwilligers

Het was een hele fijne ochtend. Het personeel zit vol passie en enthousiasme en de vogels zijn schitterend. Wat mij betreft zou het eerste gedeelte, waarbij de vogels op de hand kunnen, ingekort kunnen worden en het tweede gedeelte (heen- en weer vliegen) uitgebreid. Door de grote groep mensen was het lang wachten op het vasthouden van de vogels.

Superleuk!

Hele leuke uitgebreide en afwisselende workshop waar je wat leert, veel bijzondere en indrukwekkende kleine en grote roofvogels te zien en op je arm krijgt en die heel leuk wordt begeleid. Goed verzorgde lunch en drankjes en een ijsje vanwege het warme weer. Top geregeld!

Geweldig leuk

Geweldig met de dieren, erg informatief

Leuk, ontspannen, leuk en informatief.

Fantastische ervaring

Bijzondere dieren, personeel doet het heel leuk! Interessante weetjes tussendoor en heel fijn, geen haast, er wordt niet op de klok gekeken. Echte liefhebbers die hun passie over willen brengen.

Geweldige ervaring

Het was een super ervaring. Er werd echt de tijd genomen voor iedere deelnemer. Zelfs toen een van de vogels niet helemaal meewerkte werd er langer door gegaan, zodat iedereen aan de beurt kwam. Ook als kijker was het erg leuk om mee te maken.

Geweldig.

Super leuke en leerzame dag gehad. Zeker een aanrader.

Geweldige ervaring

Ontzettend leuk om de achtergrondverhalen te horen van de boerderij en alle roofvogels. Daarnaast is het echt onwijs gaaf dat je de vogels op je hand krijgt waardoor je ze van heel dichtbij kan bekijken. Het aanvliegen en landen van de zeearend op je hand is toch wel de meest bijzondere. In één woord: fantastisch en zeer zeker een aanbeveling waard!