GEWELDIGE ERVARING!!!!

Goed georganiseerde dag. Het was een geweldige ervaring om met deze vogels te mogen werken. De begeleiding was goed. Superdag.

Gezellig leerzaam en geweldig zo met de volgens bezig te zijn.

Ik vond het echt ontzettend leuk en leerzaam! De hele tijd super mee mogen doen. Een geweldige ervaring.

indrukwekkende ervaring met opbouwende sortering roofvogels

We hadden geluk met super mooi weer in een slechte preiode. Het begon met een goede inleiding binnen, daarna buiten een supergave opbouwende ervaring met diverse roofvogels, met voor mij de Amerikaanse zeearend als hoogtepunt. Zoals die laag aan komt vliegen en met zijn grote gele klauwen op je arm landt. Dat is echt geweldig !!

werkelijk een uniek ervaring met top begeleiding

Het was een genoegen om deel te nemen met deze bijzondere ontmoeting met de vogels. Respect hoe zij hiermee omgaan! Het was een geweldige ervaring en heeft mij gestimuleerd om toch wat meer omhoog te kijken!, nogmaals vriendelijk bedankt. Christa

Het was een Geweldige ervaring en ik kijk al uit naar de Prive Workshop!

Een goed verhaal, leuke weetjes, ontzettend mooie vogelsoorten en de mensen die met liefde en veel plezier alles vertellen en het graag uitleggen. Een echte aanrader!

Super leuk! Echt een aanrader! Heel bijzonder om mee te maken, ook genoeg tijd om foto's te maken.

Ontzettend leuk,leerzaam en alles bij elkaar een leuke workshop! Het maken van een valkeniersknoop en het draaien van een loer was erg leerzaam. De uitleg en inzet van de medewerkers was ook erg goed (Lars). En de lunch was uitgebreid en goed verzorgd. Je mocht heel veel vogels vasthouden en en ermee vliegen en daar werd ook ruim de tijd voor genomen! Heeel gaaf om de vogels van dichtbij mee te maken! Ook kreeg je veel de gelegenheid om foto's te maken! De groep werd verdeeld in 2 groepen zodat het niet te veel was en hoefde daardoor ook niet lang te wachten. Kortom, een hele leuke dag gehad! #awesome #locatie berkel en rodenrijs

vriendelijk personeel en een leuke middag gehad

klein minpuntje van de ,,kijkers,, is toch wel dat men de lunch voor 25 euro aan de dure kant vonden en dat wat tegen viel. hadden er wel meer van verwacht. verder vonden ze het personeel ontzettend vriendelijk er wordt op een leuke manier info en verhalen verteld.

We vonden het heel erg leuk en het aan te raden voor vrienden.

Het was een hele beleving om dit zo mee te maken. En was ook Gastvrij. En de lunch was ook goed. Misschien heb je hier wat aan om een kleine video te laten zien ,hoe de verzorging gaat in hun kooien. Ik begrijp dat U geen rondleiding kunt geven vanwege dat ze onrustig kunnen worden. voor de rest een complimentje voor de verzorgers. Veel succes hiermee. Groetjes Rinus en Ingrid

Heerlijk ontspannen middag!

Hele leuke introductie, leuke, interessante uitleg. De valkeniers zijn duidelijk gepassioneerd en begaan met de vogels. Geen gehaast, alles rustig aan op het gemak. Ontzettend gave ervaring!

Indrukwekkend & bijzonder

goed verzorgd, afwisselend en verslavend...

Ontzettend genoten en heel veel vogels gezien en op de arm mogen hebben.

Zeer positief. We wisten niet wat we verwachten konden maar we hebben een superleuke dag achter de rug. Personeel was heel vriendelijk en gezellig. Heel veel uitleg gehad, wat heel leuk was. Dit wordt zeker nog een keer herhaald. Bedankt, Tonny, Sabrina en Anja

Leuke en leerzame middag in de buitenlucht

Met vrienden een mooie middag beleefd met de Vliegensvlug workshop met roofvogels en uilen in Berkel en Rodenrijs. Een prettige uitleg en inleiding door Lars, die ons daarna met 3 vrouwelijke collega's een aantal prachtige vogels liet zien en waar de deelnemers mee mochten "valkenieren". Daarbij waren er nog meer vogels rondom te zien, ooievaars in de volière met 2 jongen, die al zelfstandig aan het opgroeien waren. Hun gast was een reuze pelikaan. Het leverde prachtige plaatjes op schitterende momenten. Het is aan te bevelen om te gaan beleven, een leerzame en ontspannende middag in de buitenlucht......

Heel bijzonder!

Wat een geweldige ervaring! Voor de workshop ontvang je een mail met informatie over de workshop, route en voorbereiding + telefoonnummer voor verhindering oid. Mijn workshop is één keer afgelast ivm harde wind maar ik kon meteen een nieuwe datum prikken. Heel gastvrij ontvangen, korte maar duidelijke informatie verteld over het valkenieren zelf en daarna veel verschillende vogels gezien en mogen vasthouden en vliegen. Deskundig, vriendelijk personeel dat hun passie graag met anderen deelt en dat enthousiasme werkt aanstekelijk. De groep had voor mij persoonlijk alleen iets kleiner gemogen. Je moest soms erg lang wachten tot iedereen geweest was, maar dit is natuurlijk logisch. Verder niets op aan te merken! Zeker een aanrader!

Waanzinnig

Gave Valkerij gehad met enorm veel verschillende vogels. Ook de medewerkers wisten veel te vertellen en bleven ons boeien. Enige wat ik jammer vond maar ook wel kan begrijpen is het kunnen zien van alle roofvogels in hun verblijven. Begrijp dat het te onrustig voor de vogels wordt maar was gewoon heel erg benieuwd.

Indrukwekkend en leuk

Indrukwekkend, leuk en leerzaam.

Vriendelijke ontvangst en professionele uitleg en uitvoering

Vriendelijke ontvangst en professionele uitleg en uitvoering

Deze ervaring benadrukt de band tussen mens en dier!

Ervaren en vriendelijk personeel. Genoeg tijd om de dieren te zien en mee te vliegen.

Mooie vogels en passionele begeleiders

Echt een super leuke ervaring. Diverse vogels in verschillende grootte hebben we zien vliegen en op de arm gehad. Mooi om de medewerkers en vrijwilligers hier over te horen praten. Zij zijn heel gastvrij, grappig, toegankelijk en praten gepassioneerd. Ik zou het iedereen aanraden!

Ontzettend leuke en ontspannen workshop. Geen vast afgedraaid verhaal. Enthousiaste en vriendelijke medewerkers, met verstand van zaken. Ook als toeschouwer zeer de moeite waard.
  • Locatie bezocht: Valkerij Manege Heumen - NL
  • Ik heb ervaring met: Valkerij Proeverij

Hele leuke leerzame dag gehad.
  • Medewerkers
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Reden bezoek: anders
  • Locatie bezocht: Valkerij Manege Heumen - NL

• Locatie bezocht: Valkerij Manege Larum - België
  • Ik heb ervaring met: Roofvogelshow

Leuke dag, leuke locatie en zeer goed verzorgd
  • Locatie bezocht: Op locatie
  • Ik heb ervaring met: Falconry Experience Day
  • Verbeterpunten: Ochtend deel vond ik iets te lang

• Reden bezoek: anders
  • Locatie bezocht: Valkerij Manege Larum - België
  • Ik heb ervaring met: Vliegensvlug

Alles was prachtig georganiseerd !!! Ik was heel blij dat een kinderdroom uitkwam. Met gaf ons meer dan genoeg tijd om de vogels op foto te gaan. Heel deskundige uitleg, steeds weer, van Lars, Jeroen en Maddy. Tijdens de pauze was er niet enkel soep en stokbrood maar ook meerdere mogelijkheden met beleg. Van mij krijgen deze mensen meer dan een tien maar meer is jammer genoeg niet mogelijk. Voor geïnteresseerden zeker meer dan de moeite waard !!!!
  • Locatie bezocht: Valkerij Manege Berkel en Rodenrijs - NL
  • Ik heb ervaring met: Valkerij Proeverij
  • Verbeterpunten: NIETS !

Over Birds@Work

Filter op Taal