Bucketlist!

Gisteravond een Lazy Summer Afternoon arrangement gedaan bij Bird@work in Berkel. Geweldige ervaring, medewerkers die weten waar ze het over hebben. Diervriendelijke en relaxte omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar!

Geweldige ervaring.

Lazy summer night was fantastisch, veel geleerd en erg genoten van de vogels en de expertise van de valkeniers

geweldig

We hebben erg genoten .helemaal super geregeld.de medewerkers zijn vriendelijk humor en zeer lief voor de vogels.een aanrader.

Leerzaam, uitdagend en onvergetelijk

Een dag als geen andere. Kundig en fijn personeel. Met humor wordt kennis overgedragen. We hebben genoten!

Super!

We hebben een ontzettend leuke dag gehad en veel geleerd van en over de prachtige vogels!

Een interessante en indrukwekkende avond!

De workshop Lazy Summer Afternoon cadeau gegeven aan mijn partner. Ik heb zelf ook deelgenomen aan de workshop. We hebben een leuke avond gehad. Er werd op een leuke, speelse manier informatie verteld over de geschiedenis van de valkerij en de vogels. Daarna mochten we eerst verschillende roofvogels vasthouden en foto's maken. Er werd rustig de tijd genomen om ons even te laten wennen aan de vogels. Daarna gingen we het veld in om verschillende vogels (van klein naar groot) te laten overvliegen tot zonsondergang. Heel gaaf om het zelf een keer mee te maken! In plaats van alleen maar te kijken naar een show. Echt een aanrader deze workshop!

Geweldige ervaring

Vogels op een minimale afstand en kennismaken met al hun schoonheid en wetenswaardigheden

Een geweldige ervaring om die dieren van zo dichtbij te zien.

Zeer indrukwekkend.

Het was waanzinnig en fijne enthousiaste valkenier!

We vonden het geweldig leuk en een bijzondere ervaring. Meeer dan waar voor je geld en met veel respect voor dier én mens.

Passie voor vogels!

bij aankomst een warm ontvangst met een kopje koffie, thee of.... In ons geval corona proof. Lars Jeroen en Silvia verzorgden de avond en wat een passie kwam tevoorschijn. Lars die met een grap en grol de avond vulde. Jeroen en Silvia die constant in het veld aanwezig waren om ook alle vragen daar te beantwoorden. Van een kleine uil van 4 weken oud tot een Oehoe, van een Bataleur tot de geweldige Zee arend. Wauw wauw wauw. Iedereen kreeg voldoende de tijd om de vogels op de handschoen te hebben en te mogen genieten. Op het eind mocht de pelikaan ook het veld in. Geweldig. Mensen bedankt! Dit was een avond om nooit meer te vergeten.

Was een super ervaring!

Wij zijn samen met ons zoontje van 11 jaar geweest, was een super ervaring. Ons zoontje werd extra geholpen wanneer nodig en maar was echt een super ervaring voor hem en voor ons. Hij heeft geweldig genoten!

Een dag om nooit te vergeten!

Een super dag gehad met de vogels! Zeer leerzame informatie en inspirerende dieren. De informatie wordt met passie en humor verteld! Het is echt een top team, bedankt voor deze leuke ervaring!

Geweldige roofvogel ervaring

Als je geïnteresseerd bent in roofvogels dan is dit een geweldige ervaring. Echt veel dichterbij kun je eigenlijk niet komen. Het programma zit goed in elkaar. De begeleiding verteld met passie en humor over de dieren. Een top beleving als deze vogels op je af komen vliegen om een stukje vlees uit je hand te komen eten.

Boven verwachting!

Iets om nooit te vergeten en erg leerzaam.

Een hele bijzondere, (ont)spannende en gezellige belevenis

Een mooie dag, gezellig, ontspannen, goed georganiseerd, leuke mensen én natuurlijk prachtige roofvogels. We hadden het niet willen missen.

Een hele bijzondere ontspannen avond / avontuur !

Dit Kado aan mijn 24 jarige dochter was echt een geweldig schot in de roos ! Zij is afgestudeerd dit jaar dussss “ zo wijs als een uil !” én daarnaast steeds meer gefascineerd door uilen / vogels . Met de zeer vriendelijke , open minded , ontspannen én kundige begeleiding door Lars , Silvia en Jeroen werd het een TOP beleving !

Geweldige leuke ervaring.

Wij hadden al meer shows gezien op andere plaatsen, maar er zelf mee werken is toch wel iets anders. Leuke trainers met een hele goede uitleg en konden ook alle vragen beantwoorden. Dit is zeker een locatie om te gaan bezoeken en zelf mee doen. Nogmaals echt leuk en interessant.

Heel bijzonder, en een leuk en enthousiast team

Prettig ontvangst met koffie thee, leuk dat er wat historische context wordt gegeven. In korte tijd veel indrukken, en met de Amerikaanse zeearend op het eind als mooi hoogtepunt. De crew was erg enthousiast en vriendelijk. Enige puntje is dat een kleine pauze tussendoor wel fijn had geweest, evt met nog wat informatie over de vogels/valkerij. Maar ben zeer tevreden!

Super aardige mensen

Alles was goed geregeld, iedereen was heel erg aardig. Humor. Leerzaam. Top!

Uniek

Om zo'n mooi vogel groot of klein te mogen dragen op je arm. Om hem/ haar van zo dicht bij te mogen bekijken is uniek en dat maak je niet vaak of helemaal niet mee. Wij gaan dit zeker nog een keer doen.

Zeer indrukwekkend

Zeer leerzaam en geweldig gepresenteerd

Super mooie en leerzame ervaring in een ongedwongen sfeer.

De dag begint met een hartelijk ontvangst met koffie/thee. Binnen kregen we uitleg over het vak valkenier en wat we gaan doen. Alle activiteiten waren heerlijk buiten in een prachtige omgeving. Veel roofvogels op de hand gehad. Genoeg gelegenheid om foto’s te maken. Deskundig en vriendelijk personeel die iedereen de tijd en ruimte geeft. Voorzorgsmaatregelen rondom Corona is ook netjes geregeld.

gewoonweg fantastisch!!!!!

moet je echt zelf meegemaakt hebben en van dichtbij beleefd het zijn wonderbaarlijke vogels en hector en james stelen de show MACHTIG!!!

Super leuk Een aanrader

Fantastischl leuke ervaring!

We hebben n super leuke workshop Valkerij Proeverij mogen beleven. N zeer leuk team, erg informatief gebeuren. Samen met de roofvogels en t mooie weer, een hele leuke en fantastische ervaring.