Totale tevredenheid over het gehele concept

Van offerte tot en met de oplevering is alles naar volle tevredenheid uitgevoerd, zowel vanuit ons begrip al van onze opdrachtgever.

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Bedankt voor de mooie referentie en fijne samenwerking!

Top kwaliteit en vakmanschap!

Bedankt de Rooy voor het plaatsen van de prachtige schuifdeuren voor ons veranda! Wij zijn er super blij mee en genieten er nog dagelijks van. De stalen schuifdeuren zijn prachtig, schuif makkelijk en sluit uit zichzelf door de soft-close systeem. De deuren hangen op een geïntegreerde schuifsysteem en zijn van zeer goede kwaliteit (dubbele poedercoating, geen lasnaden, dik glas, geen gelijmde vakverdeling, maar uitgesneden uit staal). Wat after service betreft, bij het monteren had een monteur een kleine scheurtje in de ruit ontdekt. Deze werd de week erop netjes vervangen. Ze zijn niet de goedkoopste, maar kwaliteit en vakmanschap kost gewoon meer, maar dan heb je ook langer plezier van. Kortom wij zijn super tevreden met de kwaliteit en service van de Rooy Metaaldesign.

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren?

Bedankt voor de mooie beoordeling! We wensen jullie ontzettend veel plezier van jullie prachtige schuifdeuren.

Wat een klasse!! Heel blij met mijn supermooie taatsdeuren! Tijdens het zeer vakkundig plaatsen werd alles keurig afgedekt en opgeruimd. De deuren hangen perfect! Het is het geld echt waard!! Nogmaals hartelijk dank!

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Bedankt voor uw positieve beoordeling Jantine! We wensen u ontzettend veel plezier met uw prachtige taatsdeuren.

Zeer mooie uitvoering en vakbekwaam personeel.

De stalen schuifdeur is geheel naar mijn wens uitgevoerd en zonder probleem ingebouwd. het ziet er fantastisch uit. Wij zijn zeer tevreden.

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren?

Bedankt voor uw 10 sterren beoordeling! We hopen dat u elke dag geniet van uw mooie stalen schuifdeur.

Ten eerste gewoon een fantastisch product qua feeling, afwerking, materialen en het ontwerp. De nodige alternatieven opgezocht en alles uiteindelijk goed met elkaar kunnen vergelijken en dan is de conclusie heel simpel, je weet waarvoor je betaalt en is gewoon echt de moeite waard.

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Wat een mooie beoordeling Jeroen, hartelijk dank daarvoor!

Vakbekwame Perfectionisten

Zelden heb ik een professioneler team werk op een dergelijk hoog niveau met passie, rust en overzicht zien uitvoeren. Met behulp van werkelijk allerlei kwaliteitsgereedschap is er aan alles gedacht. En de correctheid qua omgang en het respect voor door anderen eerder geleverd werk aan wanden en vloeren was buitengewoon. Een set dubbele taats deuren en een volledige schuifwand met deuren zien plaatsen in korte tijd was een beleving. Ik heb nog nooit in een rating een 10 gegeven omdat ik geloof dat er altijd ruimte voor verbetering is, maar bij deze mannen heb ik die ruimte niet kunnen vinden. De Rooy Metaaldesign : Eenzame klasse in een populaire markt.

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren?

Wat een mooie beoordeling Rick, daar zijn we ontzettend trots op. Hartelijk dank daarvoor! We wensen u ontzettend veel woonplezier met uw stalen taatsdeuren en schuifwand.

Professioneel, prettig bedrijf.

Aangezien wij nog niet in ons nieuwe huis wonen kunnen wij de werking en het plezier van de taatsdeuren (nog) niet beoordelen. Vooralsnog bijzonder positieve ervaring met (personeel van) de Rooy. Enige minpunt is dat zonder vooraankondiging taatsdeuren zijn geplaatst in onze (nieuwe) woning in weerwil van daarover gemaakte afspraak.

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Uw verbeterpunt bespreken we intern, fijn dat u dit doorgeeft. We wensen u veel woonplezier in uw nieuwe woning.

Zeer professioneel

Keurig op tijd. Werken netjes, zijn secuur en ruimen alles op. Precies zoals je van een vakman mag verwachten!

• Hoe tevreden bent u over onze taatsdeuren? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over onze scharnierdeuren?
  • Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Een zeer professionele klantvriendelijke organisatie die kwaliteit hoog heeft staan

Fijn geholpen in de showroom van het bedrijf waarin alle tijd werd genomen voor onze wensen. Goede uitleg van het product en van de werkwijze. Vervolgens goed geïnformeerd over wanneer de deur geplaatst zou worden en op het afgesproken tijdstip de deur naar tevredenheid geplaatst.

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Bedankt voor uw positieve beoordeling Frits! Veel plezier gewenst van de stalen taatsdeuren.

Professioneel en erg vriendelijk!

De plaatsing van de deur was snel gebeurd. De mannen waren erg vriendelijk en voorzichtig. Dat was fijn.

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Bedankt voor uw mooie beoordeling! We wensen u veel plezier met uw stalen taatsdeuren.

Top bedrijf, Top designprodukten, klantvriendelijk en betrouwbaar

Na een gedegen onderzoek bij ca 8 leveranciers, bezochten wij de Showroom van DE ROOY metaaldesign. Prachtige produkten. Men denkt goed mee, zijn creatief. Wensen worden direkt gerealiseerd. na een keurige gedetailleerde offerte, hebben we snel besloten voor de Taatsdeuren met FritsJurgens scharnier. Fraai promotie materiaal, zowel documentatie, en on line. Alle afspraken zijn goed nagekomen , offerte, opdrachtbevestiging inmeten en levering en plaatsing door keurige klantvriendelijke monteurs. Kortom een TOP Bedrijf

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Wat een prachtige beoordeling Rob, hartelijk dank daarvoor! Fijn om te horen dat u tevreden bent.

De Rooy staat voor subliem vakmanschap.

Vriendelijk. Snel reagerend. Eerlijk oordeel. Nauwkeurige voorbereiding. Investering meer dan waard. Subliem vakmanschap. Professionele nazorg.

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Werkelijk prachtig

Twee jaar geleden bij de start van het nieuwbouwproject bij de Rooy beland op advies van het bouwbedrijf. We troffen in de showroom een topkwaliteit aan en maakten afspraken (via offertetraject) voor het plaatsen van taatsdeuren bij oplevering van onze woning. Twee jaar later even finetunen en nauwkeurig werd alles op millimeter nauwkeurig opgemeten. Een paar weken later zeer professioneel ingebouwd door supermonteurs. Het resultaat is het geld absoluut waard. Ik zal de Rooy bij eenieder aanbevelen die stalen deuren zoekt.

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Beste Carel, wat een prachtig compliment, dank daarvoor! We wensen u veel plezier van uw stalen deuren. Hartelijke groet, team De Rooy Metaaldesign.

Top van offerte tot uitvoering

De mensen van de Rooy hebben perfect werk geleverd. Na het bezoek aan de showroom waar we de diverse uitvoeringen van de deuren konden zien, de duidelijke offerte, het prima inmetselt en tenslotte de perfecte installatie conform afspraak, is het uiteindelijke resultaat naar volle tevredenheid. Perfect bedrijf, komt de afspraken na en hun product is topklasse.

• Hoe tevreden bent u over onze taatsdeuren?
  • Hoe tevreden bent u over onze scharnierdeuren?
  • Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren?

Had gelijk een goed gevoel bij dit bedrijf

Had drie Offerte´s aan gevraagd bij drie verschillende bedrijven ik moet zeggen De Rooy was wel het duurste maar beter te duur dan niet te koop, ben langs geweest in de showroom was gelijk verkocht ziet er allemaal zo mooi afgewerkt uit en staal geen aluminium het plaatsen verliep ook allemaal top de jongens die het gemonteerd hebben waren harstikke beleefd de vloer werd afgedekt met kleden, en het resultaat de kers op de taart van heel de verbouwing wij zijn er hartstikke blij mee en het geld zeker waard.

Enorm bedankt voor uw positieve beoordeling Peter! We wensen u veel woonplezier. Hartelijke groet, team De Rooy Metaaldesign.

superior kwaliteit en begeleiding

Na wat stalen deuren gezien te hebben, hebben we gekozen voor de supermooie deuren van De Rooy. Alles aan dit bedrijf is professioneel. Misschien niet de goedkoopste leverancier, maar wel top kwaliteit, duidelijk en vriendelijk verkoopgesprek. Al veel complimenten ontvangen en wij gaan jullie zeker aanbevelen bij anderen.

Beste Eric, hartelijk dank voor uw positieve referentie! We wensen jullie veel plezier van de stalen deuren. Hartelijke groet, team De Rooy Metaaldesign

de afspraken, het plaatsen van de staatsdeur met daarnaast een paneel

Ruim een jaar gelden in de showroom geweest, een offerte laten uitbrengen en zijn gelijk akkoord gegaan. Er was gelijk een klik met dit familie bedrijf, werkplaats bezichtigt, deskundige vakmedewerkers. Wegens vertaging verkoop vorige woning uitstel gevraagd en gekregen. Geen nieuwe offerte, oude prijs gehanteerd! Recent is de stalen deur met zijlicht geplaatst. Vakmensen in één woord! Zijn zelf ook zeer kritisch en als iets niet helemaal goed is naar hun oordeel komen zij zelf daar direct mee. Met andere woorden een bedrijf dat staat voor kwaliteit en zorg.

Beste Jacques, hartelijk dank voor uw prachtige referentie! Doet ons goed om te horen. We wensen u veel plezier van de stalen deuren.

bedrijf dat kwaliteit hoog in het vaandel heeft.

komt afspraken na en werkt zorgvuldig

Hartelijk dank voor uw positieve referentie!

Puur vakwerk

Super strak, vriendelijk en alles keurig afgewerkt en opgeruimd. Vakwerk kost iets meer... maar je krijgt er nog meer voor terug!!!

Fantastisch producten

Ik ontvang alleen maar complimenten en bewondering voor mijn keuze.

Briljante service!

Na een verbouwing waar niet alles in 1 keer goed gaat, een verademing als de monteurs van de Rooy metaaldesign over de vloer komen! Na een perfecte voorschouw, keurige tekening en afwerking. Alles klopt, komen binnen leggen een deken neer ter bescherming. Verzorgen hun gereedschap op een veilige plek, schoenen uit! Geweldig dat dit nog bestaat! Wij bestelden voor de tweede keer bij De Rooy en de service blijft goed! Dank jullie wel! Daarnaast zijn hun producten prachtig!

Fantastisch resultaat!

Heel blij met het resultaat. Een frame was niet goed gecoat. Werd binnen een week hersteld en alsnog geplaatst!

Geweldig van orientatie tot oplevering

De Rooy Metaaldesign is in hart en nieren een professionele dienstverlening met topproducten. Ze onderscheiden zich tot andere partijen in de markt door aandacht te besteden aan alle belangrijke facetten van dienstverlening zoals duidelijke afspraken, goede communicatie, productielijnen die afspraken waarmaken en producten die van topkwaliteit zijn. We hebben achteraf wat spijt dat we de trap niet bij hen hebben besteld. Daarvoor was het helaas te laat.

Prachtig

Prachtige deur geworden! Ietswat prijzig, maar super kwaliteit en super mooi!

De Rooy Metaaldesign levert de mooiste stalen producten.

Mooi familiebedrijf met vriendelijke en professionele mensen. Na een bezoek aan de showroom, waar wij hartelijk zijn ontvangen door Wil de Rooy heeft Marein de Rooy alles bij ons ingemeten en tevens nog goede suggesties gedaan. Deze week zijn de taatsdeur en de trapleuningen geleverd en geplaatst. Wij zijn heel blij met de geleverde deur en de trapleuningen. Een prachtig resultaat.

Ribesstraat 8 6744XA Ederveen

Over De Rooy Metaaldesign

Onze passie voor werken met staal begon in 1893 bij betovergrootvader Reijndert Dirk. Nu, circa 125 jaar later, ligt de liefde voor het stalen ambacht in handen van Marein de Rooy. Aan de basis van familiebedrijf De Rooy Metaaldesign ligt bezieling. Wij ontwerpen en produceren al jaren op ambachtelijke wijze designproducten van staal. In de jaren ’80 begon dat met toegangspoorten en hekwerken. Later kwamen daar de trappen bij en sinds 2006 met name de stalen binnendeuren. De combinatie van vakmanschap en creativiteit wordt door architecten en particulieren op waarde geschat.