TOP bedrijf, TOP kwaliteit

In de showroom keurig ontvangen, goed advies gegeven en snel de offerte ontvangen. Vervolgens ingemeten en bestelling gedaan. Vervolgens afspraak voor montage, ook dit verliep zoals afgesproken, keurig werkende en vriendelijke monteurs! Kortom zeer tevreden met onze schuifdeuren! Met vriendelijke groet, fam. Berkhof

• Hoe tevreden bent u over onze taatsdeuren? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over onze scharnierdeuren? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren?

De taatsdeuren van de Rooy zijn prachtig! Ontvangst winkel was fijn. De levering en plaatsing is gedaan door vakkundige monteurs. Op het moment van plaatsen hadden we meerdere monteurs en bouwvakkers rondlopen. Echter waren de monteurs van de Rooy de enige die netjes en voorzichtig werkten. Heel prettig om te zien. Kwaliteit van de deuren is een dikke 10+

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Bedankt voor de mooie beoordeling! We geven het zeker door aan onze monteurs. We wensen jullie veel woonplezier met de mooie taatsdeuren.

Erg mooie en kwalitatief hoogwaardige deur die geplaatst is door vriendelijk en vakkundig personeel.

Mijn ervaring met de dienstverlening en producten van De Rooy Metaaldesign is uitstekend. Mooie stalen taatsdeur uitgezocht op de website en besteld waarna de deur bij ons thuis is ingemeten en later netjes en vakkundig is geplaatst door de vriendelijke en vakkundige monteurs van De Rooy Metaaldesign. Bij het inmeten werd er ook meegedacht over de afwerking van de zijwanden van de deuropening en daar heeft De Rooy Metaaldesign ook een mooie maatwerk metalen wandafwerking voor gemaakt en geplaatst.

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Beste Martin, bedankt voor uw beoordeling! Fijn om uw positieve ervaringen te horen. We wensen u veel woonplezier met uw stalen taatsdeuren.

fantastisch

heel blij met mijn bronzen stalen deuren! monteurs waren op tijd en hebben zeer netjes gewerkt. De deuren maken mijn huis echt af!

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Beste Adeny, bedankt voor deze mooie beoordeling! We wensen u ontzettend veel plezier van uw mooie stalen taatsdeuren.

De mooiste stalen taatsdeuren!

Nadat we deze deuren bij bekenden van ons hadden gezien wisten wij het zeker. Deze leverancier wilden wij ook voor onze taatsdeuren. Niet de voordeligste, wel de mooiste met het beste scharniersysteem. De meerprijs t.o.v. andere aanbieders in onze ogen ook meer dan waard.

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Bedankt voor deze schitterende beoordeling!

Heel goed. Niets op aan te merken.

Goede communicatie, aardige mensen, snelle levering, aandacht voor details en daarna een prachtig eind resultaat!

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Onder de indruk van de passie, professionaliteit en toegankelijkheid.

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Bedankt voor de prachtige beoordeling! Goed om te horen.

Zeer hoogstaand product en uiterst correct bedrijf

Wil je de absolute top in stalen deuren dan is de Rooy Metaaldesign the place to be. Ik heb inmiddels 3 deuren van hen in huis en ik ben heel erg tevreden. Het is zo'n prachtige kwaliteit, qua afwerking, qua basis. Iedereen die bij ons binnenkomt ziet dat ook onmiddelijk en zegt er spontaan iets van. Daarnaast zijn de monteurs ook toppers. Supergestruktureerd, professioneel, geen woorden nodig om te weten wat de ander nodig heeft, matten mee voor onder de gereedschapskisten, werkgebied ordenen, deur zonder stoten naar binnen halen. Dit is wat je als klant nodig hebt! Mensen van de Rooy, dank wederom voor de prachtige deur die jullie vandaag gemonteerd hebben.

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Wat een bijzondere beoordeling, bedankt voor de positieve woorden! We wensen u heel veel plezier met uw deuren.

Van aankoop gesprek tot plaatsing Top

Wat zijn wij ontzettend blij met onze nieuwe deuren, goed advies en meedenken bij aankoop, plaatsing was super, alles netjes afgedekt en vakundig geplaatst. Super tevreden en blij dat we voor De Rooy hebben gekozen.

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Bedankt voor deze prachtige beoordeling! We wensen u veel plezier met uw stalen taatsdeuren.

In één woord geweldig

De Rooy heeft bij ons 4 stalen deuren geplaatst en wij zijn hier uiterst tevreden over. Eerst een bezoek gedaan aan hun prachtige showroom waar wij hartelijk werden ontvangen en alle tijd werd genomen om naar onze wensen te luisteren. Hierna de producten bekeken en de mogelijkheden. Ook hebben we de werkplaats kunnen bekijken wat ons heel veel vertrouwen gaf dat deze firma in alle facetten kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Uiteindelijk de montage gedaan van de deuren en trapleuningen, de monteurs hebben fantastisch werk geleverd daar kan men oprecht als firma trots op zijn. Wij bevelen De Rooy dan ook van harte aan.

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Bedankt voor deze prachtige beoordeling! Fantastisch om te horen.

Van A tot Z alles TOP geregeld en goed voor elkaar!

Duidelijke uitleg van hetgeen er geleverd gaat worden tegen welke prijs. Goede materialen welke door echte vakmensen worden gemaakt en geïnstalleerd. Bij vragen en/of opmerkingen goed bereikbaar en reageren snel.

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Bedankt voor deze prachtige beoordeling!

Topbedrijf

Bedrijf waar er de tijd wordt genomen om een ontwerp te maken van de taatsdeur. Wordt echt vakwerk afgeleverd, inmeten en het plaatsen van de deur. TOP.

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Beste Johan, hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. We vinden het belangrijk om de wensen van onze klanten met aandacht te bespreken, goed om te horen dat u dat waardeert! We wensen u ontzettend veel plezier met uw mooie stalen taatsdeur.

Kwaliteit

Prachtige deuren, geplaatst door vakmensen!

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Hartelijk dank voor de vijfsterren beoordeling! We wensen u veel plezier van de stalen taatsdeuren.

Neusje van de zalm

Knap staaltje vakwerk. Gaan door totdat het perfect is. Van A tot Z plezierig!

• Hoe tevreden bent u over onze taatsdeuren?
  • Hoe tevreden bent u over onze scharnierdeuren?
  • Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Hoogwaardig kwalitatief vakwerk geleverd. Complimenten!

Ik heb de Rooy als een zeer professioneel bedrijf ervaren. Komen afspraken na en hebben keurig klantgericht personeel die weten wat ze doen. Hoge verwachtingen volledig waargemaakt. Na ruim een maand probeer ik op minpunten te komen maar ik kom er niet op. De taatsdeuren zijn nu een maand geleden geïnstalleerd en hangen er nog even keurig in en functioneren perfect. Wekt veel vertrouwen dat dit heel lang zo blijft.

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Bedankt voor deze prachtige beoordeling, dat doet ons enorm goed om te horen. We wensen u veel plezier van uw stalen taatsdeuren.

Prachtige taatsdeuren en uitstekende service

Vanaf de eerste ontvangst in de showroom werden we zeer prettig, professioneel en meedenkend begeleid bij de keuze van onze taatsdeuren. De levering en montage was geheel volgens afspraak. We zijn erg blij met onze prachtige deuren!

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Bedankt voor deze prachtige beoordeling, daar zijn we erg blij mee! We wensen u veel plezier van uw stalen taatsdeuren.

Kwaliteit, zowel voor als na montage

Niet de goedkoopste, wel de beste. Prijs/kwaliteit waardig. Prachtige taatsdeur met getint glas, keurig gemonteerd vlg afspraak.

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Bedankt voor de beoordeling!

Prachtige stalen deur

Professioneel en zeer klantvriendelijk Mooi afgewerkte producten Komen netjes afspraken na

• Hoe tevreden bent u over onze taatsdeuren?
  • Hoe tevreden bent u over onze scharnierdeuren?
  • Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Bedankt voor uw positieve beoordeling!

Prachtig bedrijf

Ontzettend goed geholpen van het uitzoeken van de deuren tot aan het monteren! Aanrader voor het compliment maken van je huis. Bedrijf voelt als een warme deken.

• Hoe tevreden bent u over onze taatsdeuren? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over onze scharnierdeuren? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren?

Bedankt voor deze prachtige beoordeling en mooie woorden! We wensen u ontzettend veel plezier van uw stalen taatsdeuren. Groet, team De Rooy Metaaldesign

Perfecte uitvoering

Het bestellen, opmeten en vervolgens installeren verliep vlekkeloos. Prachtige deuren. Het mechanisme werkt feilloos. Op de millimeter passend.

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Bedankt voor deze schitterende beoordeling!

Unieke klantbeleving

Een aantal weken geleden hebben wij een stalen taatsdeur van De Rooy Metaaldesign geplaatst gekregen en wat is het een geweldige toevoeging aan ons huis! Over de wijze waarop De Rooy Metaaldesign ons van dienst is geweest, hebben wij alleen maar woorden van lof. Van de ontvangst in hun prachtige showroom, het ontwerp, inmeten en plaatsen van de taatsdeur: er wordt tot in de kleinste details meegedacht. Juist dit heeft ons ervan overtuigd dat zij elk project tot een succes maken.

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Beste Rinskje, bedankt voor deze prachtige beoordeling! We wensen jullie veel plezier van jullie stalen taatsdeuren!

Zeer goede ervaring met De Rooy Metaaldesign

Van bestellen tot en met montage/ aflevering zijn wij erg te vrede over De Rooy De Taats deuren zijn heel mooi afgewerkt, en netjes geplaatst.

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Wat fijn om te lezen, Rob! Bedankt voor de mooie review en veel plezier gewenst met de nieuwe stalen deur!

Vakwerk bestaat nog!!

Wij zijn super blij met onze mooie taatsdeur! Een sieraad voor ons huis. Van begin tot het eind alles super geregeld. Keurige en vriendelijke jongens en ze hebben netjes gewerkt, alles opgeruimd en het ziet er perfect uit. Mooi cadeautje om de deur netjes te onderhouden...Klasse! Ik kan niet anders zeggen dan professioneel, deskundig, oprecht en netjes en de investering zeker waard! Wij gaan genieten van onze deur!!

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Bedankt voor uw prachtige beoordeling, dat vinden we fijn om te horen! We wensen jullie ontzettend veel plezier van jullie mooie taatsdeur.

Mooi product

Er is een mooi product geleverd en volledig naar wens. Monteurs hebben weinig informatie gegeven tijdens plaatsing. Zo zat er een kier tussen de muur en het paneel. Toen ik daar later contact over opnam bleek de band ertussen dit uiteindelijk op te vullen. Ook is er een tas met schoonmaakmiddelen achter gebleven, waarschijnlijk als geschenk, maar ook hier was niets over gecommuniceerd.

• Hoe tevreden bent u over onze schuifdeuren? N.v.t.

Bedankt voor uw review en de feedback, dat vinden we erg waardevol.

Gewoon geweldig

De deur is helemaal geweldig, superieure kwaliteit. Iedereen die op bezoek komt bij ons geeft complimenten over de deur. Kwaliteit is prijzig daar ontkom je niet aan. Geen moment spijt van gehad. Installateurs werken netjes en laten alles opgeruimd achter.

Over De Rooy Metaaldesign

Onze passie voor werken met staal begon in 1893 bij betovergrootvader Reijndert Dirk. Nu, circa 125 jaar later, ligt de liefde voor het stalen ambacht in handen van Marein de Rooy. Aan de basis van familiebedrijf De Rooy Metaaldesign ligt bezieling. Wij ontwerpen en produceren al jaren op ambachtelijke wijze designproducten van staal. In de jaren ’80 begon dat met toegangspoorten en hekwerken. Later kwamen daar de trappen bij en sinds 2006 met name de stalen binnendeuren. De combinatie van vakmanschap en creativiteit wordt door architecten en particulieren op waarde geschat.