Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Altijd correcte afhandeling , tussendoor verzekering tijdelijke voertuigen nooit een probleem Sinds 1985 (?) klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadebehandeling
  • Schadeafwikkeling
  • Bereikbaarheid
  • Schriftelijke communicatie
  • Telefonische communicatie
  • Inzet voor uw belangen
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit van de werkzaamheden
  • Uw totale oordeel
  • Ervaring met: particuliere verzekeringen
  • Tips/ verbeterpunten: Heb geen idee of er marktconform wordt gewerkt , wellicht is dit iets wat u onder de aandacht kunt brengen (als dit zo is) ben er nooit toe gekomen om te shoppen maar daar was uit service oogpunt ook geen aanleiding toe
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadebehandeling
  • Schadeafwikkeling
  • Bereikbaarheid
  • Schriftelijke communicatie
  • Telefonische communicatie
  • Inzet voor uw belangen
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit van de werkzaamheden
  • Uw totale oordeel
  • Ervaring met: particuliere verzekeringen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

dicht bij

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadebehandeling
  • Schadeafwikkeling
  • Bereikbaarheid
  • Schriftelijke communicatie
  • Telefonische communicatie
  • Inzet voor uw belangen
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit van de werkzaamheden
  • Uw totale oordeel
  • Ervaring met: bedrijfsmatige verzekeringen
  • Tips/ verbeterpunten: premie omlaag ha ha.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijke mensen als je belt. Goede afhandeling van mijn klacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadebehandeling
  • Schadeafwikkeling
  • Bereikbaarheid
  • Schriftelijke communicatie
  • Telefonische communicatie
  • Inzet voor uw belangen
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit van de werkzaamheden
  • Uw totale oordeel
  • Ervaring met: maak een keuze
  • Tips/ verbeterpunten: Meer via mail communiceren. Meer met automatische incasso doen.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

het positieve ligt voor een groot deel in het verleden, tegenwoordig is het bedrijf voortdurend uit op eigen gewin. Advies vragen kost geld terwijl het in de brief van de maatschappij gratis wordt aanbevolen, je moet langskomen op kantoor naar de klant toe rekent men voorrij kosten, dus ja ik hoop dat als u deze vraag over een jaar weer stelt ik dit hele vak vol kan schrijven met positieve ervaringen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadebehandeling N.v.t.
  • Schadeafwikkeling N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Schriftelijke communicatie
  • Telefonische communicatie
  • Inzet voor uw belangen
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit van de werkzaamheden
  • Uw totale oordeel
  • Ervaring met: particuliere verzekeringen
  • Tips/ verbeterpunten: Klanten die niet regelmatig een schade melden, ook minimaal 1 keer per jaar benaderen met de vraag is alles nog naar wens denkt u. Wanneer je voor een klant berekend dat een bepaalde verzekering goedkoper kan, dit dan ook voor de klant in orde maken en de klant hiervan regelmatig op de hoogte houden.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadebehandeling
  • Schadeafwikkeling
  • Bereikbaarheid
  • Schriftelijke communicatie
  • Telefonische communicatie
  • Inzet voor uw belangen
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit van de werkzaamheden
  • Uw totale oordeel
  • Ervaring met: particuliere verzekeringen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb nooit klachten gehad en ben altijd vriendelijk behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadebehandeling
  • Schadeafwikkeling
  • Bereikbaarheid
  • Schriftelijke communicatie
  • Telefonische communicatie
  • Inzet voor uw belangen
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit van de werkzaamheden
  • Uw totale oordeel
  • Ervaring met: particuliere verzekeringen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

dankzij de snelle behandeling van mijn schade en afwikkeling ervan heb ik deze gang van zaken als zeer positief en vakkundig ervaren, mede dankzij het werk wat dhr. kingma geleverd heeft ben ik erg te spreken over assurantiebedrijf froonacker en zijn manier van werken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadebehandeling
  • Schadeafwikkeling
  • Bereikbaarheid
  • Schriftelijke communicatie
  • Telefonische communicatie
  • Inzet voor uw belangen
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit van de werkzaamheden
  • Uw totale oordeel
  • Ervaring met: schadeafwikkeling
  • Tips/ verbeterpunten: geen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De afhandelingen zijn prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadebehandeling
  • Schadeafwikkeling
  • Bereikbaarheid
  • Schriftelijke communicatie
  • Telefonische communicatie
  • Inzet voor uw belangen
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit van de werkzaamheden
  • Uw totale oordeel
  • Ervaring met: bedrijfsmatige verzekeringen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

personeel keurig, correct, netjes, klantvriendelijk, en fatsoenlijk. Als wij graag iets verandert willen in een polis o.i.d. doen ze er daar zeker hun best voor. Wij zijn al vele jaren tevreden klanten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Schadebehandeling
  • Schadeafwikkeling
  • Bereikbaarheid
  • Schriftelijke communicatie
  • Telefonische communicatie
  • Inzet voor uw belangen
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit van de werkzaamheden
  • Uw totale oordeel
  • Ervaring met: particuliere verzekeringen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

schade aan kas

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadebehandeling
  • Schadeafwikkeling
  • Bereikbaarheid
  • Schriftelijke communicatie
  • Telefonische communicatie
  • Inzet voor uw belangen
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit van de werkzaamheden
  • Uw totale oordeel
  • Ervaring met: particuliere verzekeringen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadebehandeling N.v.t.
  • Schadeafwikkeling N.v.t.
  • Bereikbaarheid
  • Schriftelijke communicatie
  • Telefonische communicatie
  • Inzet voor uw belangen
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit van de werkzaamheden
  • Uw totale oordeel
  • Ervaring met: particuliere verzekeringen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Altijd goed, Ozinga zeer deskundig en vriendelijk. Gewoon een goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadebehandeling
  • Schadeafwikkeling
  • Bereikbaarheid
  • Schriftelijke communicatie
  • Telefonische communicatie
  • Inzet voor uw belangen
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit van de werkzaamheden
  • Uw totale oordeel
  • Ervaring met: schadeafwikkeling
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De afhandeling is correct, de persoonlijke benadering is correct, wij zijn tevreden, anders blijft je niet al zoveel jaren bij dezelfde verzekeraar

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadebehandeling
  • Schadeafwikkeling
  • Bereikbaarheid
  • Schriftelijke communicatie
  • Telefonische communicatie
  • Inzet voor uw belangen
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit van de werkzaamheden
  • Uw totale oordeel
  • Ervaring met: particuliere verzekeringen
  • Tips/ verbeterpunten: De facturen zouden duidelijker moeten. Zet bijvoorbeeld het type verzekering en het polisnummer vetgedrukt in een kader en duidelijk vermelden: dit is een factuur! Op dit formulier zou het blokje verzenden duidelijker aangegeven moeten worden, ik heb het 2 keer in moeten vullen!
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Sommige medewerkers denken goed met je mee anderen niet en behandelen je als een klein kind.

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadebehandeling
  • Schadeafwikkeling
  • Bereikbaarheid
  • Schriftelijke communicatie
  • Telefonische communicatie
  • Inzet voor uw belangen
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit van de werkzaamheden
  • Uw totale oordeel
  • Ervaring met: bedrijfsmatige verzekeringen
  • Tips/ verbeterpunten: Moet vaak lang wachten voor ik een antwoord op een vraag via de mail krijg. ook moet ik alle stukken vaak controleren omdat er fouten worden gemaakt.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadebehandeling
  • Schadeafwikkeling
  • Bereikbaarheid
  • Schriftelijke communicatie
  • Telefonische communicatie
  • Inzet voor uw belangen
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit van de werkzaamheden
  • Uw totale oordeel
  • Ervaring met: bedrijfsmatige verzekeringen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Assurantiebedrijf FROONACKER is het enige bedrijf In Nederland dat: WERK MAAKT VAN ZIJN KLANTEN

  • Aanbevelen? Ja
  • Schadebehandeling
  • Schadeafwikkeling
  • Bereikbaarheid
  • Schriftelijke communicatie
  • Telefonische communicatie
  • Inzet voor uw belangen
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit van de werkzaamheden
  • Uw totale oordeel
  • Ervaring met: particuliere verzekeringen

Bedrijfsgegevens

Voorstraat 61

8801LB Franeker

[email protected]

Over Froonacker Van de Witte Assurantiën

Froonacker Van de Witte is al ruim 75 jaar een betrouwbare en deskundige partner op het gebied van verzekeringen en financiële dienstverlening voor particuliere en zakelijke relaties die zich thuis voelen bij een nuchtere en persoonlijke aanpak. Froonacker Van de Witte is uitgegroeid tot een gerenommeerd kantoor met een uitstekende reputatie op het gebied van verzekeringen, pensioenen en bewust risicobeheer. Met kennis van zaken en als geen ander thuis in de regionale markt. Op het gebied van schadeverzekeringen wordt nauw samengewerkt met ABF Assuradeuren B.V., onze Gevolmachtigd Agent voor diverse verzekeraars. Deze vennootschap is zelf bevoegd om namens deze maatschappijen verzekeringsaanvragen te accepteren, polissen op te maken en schades te behandelen. Groot voordeel hiervan is dat er snel en accuraat kan worden gewerkt. Bij Froonacker Van de Witte werken ruim 30 goed opgeleide medewerkers die allen ruim voldoen aan de gestelde opleidingseisen. Wij zijn aangesloten bij NLG, dit is een samenwerkingsverband van advieskantoren die zowel werkzaam zijn in de particuliere als in de zakelijke markt. Door het partnerschap bij NLG zijn we nog beter in staat toegevoegde waarde te leveren aan onze relaties.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.