Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Administratie
Algemeen

Persoonlijke gegevens

Over Froonacker Van de Witte Assurantiën

Froonacker Van de Witte is al ruim 75 jaar een betrouwbare en deskundige partner op het gebied van verzekeringen en financiële dienstverlening voor particuliere en zakelijke relaties die zich thuis voelen bij een nuchtere en persoonlijke aanpak. Froonacker Van de Witte is uitgegroeid tot een gerenommeerd kantoor met een uitstekende reputatie op het gebied van verzekeringen, pensioenen en bewust risicobeheer. Met kennis van zaken en als geen ander thuis in de regionale markt. Op het gebied van schadeverzekeringen wordt nauw samengewerkt met ABF Assuradeuren B.V., onze Gevolmachtigd Agent voor diverse verzekeraars. Deze vennootschap is zelf bevoegd om namens deze maatschappijen verzekeringsaanvragen te accepteren, polissen op te maken en schades te behandelen. Groot voordeel hiervan is dat er snel en accuraat kan worden gewerkt. Bij Froonacker Van de Witte werken ruim 30 goed opgeleide medewerkers die allen ruim voldoen aan de gestelde opleidingseisen. Wij zijn aangesloten bij NLG, dit is een samenwerkingsverband van advieskantoren die zowel werkzaam zijn in de particuliere als in de zakelijke markt. Door het partnerschap bij NLG zijn we nog beter in staat toegevoegde waarde te leveren aan onze relaties.