Filters

8

We worden goed geholpen.

Annuleringsverzekering van wintersport is vlot en netjes afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Buitendienst(adviseur)
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel
10

goed service en klantvriendelijk

ze geven vaak meerdere opties zodat je als klant zelf kan kiezen! ze denken met je mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Zakelijke afdeling, Schadeafdeling, Administratie, Algemeen
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel
10

als je ze nodig hebt zijn ze er voor je.

altijd goed. vriendelijk en denken met je mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel
8

Afhandeling correct

Hoewel ik nog maar in het begin vsn de schade afhandeling zit..lijkt het goed te komen. Er is bij mij ingebroken en ik heb de eerste schade al betaald gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Schadeafdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Normaal
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel
10

Persoonlijke hulp, meedenkend en hulpvaardig

Ik was positief verrast over de dienstverlening, de persoonlijke touch, het meedenken en de snelheid. Ook het contact op kantoor en afstand nemen van de gedigitaliseerde manier van werken, maar je als mens serieus genomen voelen en je te adviseren i.p.v. alleen maar te verkopen heeft mij oprecht verbaasd. Ook omdat ik telefonisch of online steeds bij con-collega's niet geholpen werd en met vragen bleef zitten. Kan een ieder jullie professionaliteit en medemenselijkheid in de dienstverlening aanraden en zal dat ook zeker doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Zakelijke afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
7

Snelle service

Bij vragen en of wijzigingen wordt er snel gereageerd. Ook bij vragen zijn ze altijd erg behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Zakelijke afdeling, Schadeafdeling, Algemeen
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel
9

Zeer tevreden

Ben zeer tevreden Jullie denken met ons mee Komen met goede voorstellen Ga zo door

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Schadeafdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel
10

Accuraat

Klantgericht

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Algemeen
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Normaal
7

Prima service

Tot op heden gelukkig weinig gebruik gemaakt van de verzekeringen maar Froonacker houd zijn klanten op de hoogte bij eventuele wijzigingen en denkt mee,

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Schadeafdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel
10

Vriendelijke vakmensen

Altijd prettig en persoonlijk contact, goed advies en flexibiliteit in de dienstverlening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
7

In het begin niet goed maar later wel

Ik kreeg bericht dat ik ongeveer € 1500,00 op jaarbasis bij moest betalen voor mijn autoverzekering bij Allianz. Ik had een no-claim van 72,5 %. Nu kreeg ik na meer dan 10 jaar te horen dat ik op min 2 of min 3 stond. Ik had de laatste 5 a 6 jaar geen aanrijding gehad. Dit verhaal van die plotselinge premie verhoging verbaasde mij. In het gesprek met een adviseur van jullie begreep ik dat jullie in overleg met Allianz hebben besloten met deze maatschappij te stoppen. Met hulp van jullie kon mijn verzekering snel worden opgezegd bij Allianz. Jullie boden mij ook een goed alternatief om een verzekering onder ongeveer dezelfde woorden aan te bieden bij Rhion voor dezelfde premie die ik voordien bij Allianz betaalde. Ik ben nog steeds verbaasd over de handelswijze van Allianz, maar ben content voor de oplossing dat mijn auto nu verzekerd is bij Rhion. Dit gebeuren bij Allianz heeft mij toch ongeveer €285,00 gekost. Deze kosten had liever niet gehad, maar ja een procedure voeren met onzekere uitkomst was duurder geweest. Kortom eerst teleurstelling en kwaadheid. Revu’s toch door jullie een goed alternatief aangereikt. Dank daarvoor. Met vriendelijke groet, Klaas Tigchelaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Algemeen
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
10

Super snel efficient en zeer correct geholpen.

Ik heb jullie servies als goed, snel, serviesgericht ervaren. datgene wat besproken is, is snel in gang gezet en afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
7

prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Algemeen
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Normaal
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Normaal
7

Goede behandeling

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Schadeafdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Normaal
8

vriendelijk en hulpvaardig

Bij vragen, altijd hulpvaardig en vriendelijk. Goed te bereiken en zo niet, word je in een korte tijd teruggebeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Zakelijke afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
9

Niets op aan te merken

De klant wordt als een klant goed behandeld.

  • Aanbevelen? Nee
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Schadeafdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Snel
9

Perfecte dienstverlener.

Proactief, snel en correct, erg plezierig bedrijf in een tijd van: "kijk op onze website" Ga niet die kant op !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Zakelijke afdeling, Schadeafdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel
10

Goede ervaring

Vakkundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Algemeen
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Normaal
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
9

behulpzaam, snel en to the point

ik "werk"al meer dan 60 jaar met Froonacker, was ooit een relatie van het bedrijf van mijn vader. Nooit een negatieve ervaring gehad behalve met de heer Sijtsma bij een hypotheekofferte in 1976.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Schadeafdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel
10

snel, professioneel en behulpzaam

snel, professioneel en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Zakelijke afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
10

Goede en snelle service!

Ik heb zowel privé als zakelijk zeer goede ervaring met Froonacker van de Witte! Je krijgt duidelijke en snelle informatie. En ze denken goed met je mee bij wijzigingen! Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling, Zakelijke afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel
10

Heel goed

Altijd goed deskundige advies en heel vriendelijke hulp

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Ik heb geen ervaring met de schadeafdeling
7

Alles is snel geregeld

Snel contact en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Normaal
10

Goede service

Reageren vlot en handelen slagvaardig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Schadeafdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel
10

Zonder meer uitstekend!

Afgelopen zomer een schade gemeld. Deze werd voortvarend en adequaat opgepakt en afgehandeld. Ook de terugkoppeling was naar volle tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ik heb ervaring met (meerdere antwoorden zijn mogelijk): Particuliere afdeling
  • Wat vindt u van onze klantvriendelijkheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze bereikbaarheid? Zeer goed
  • Wat vindt u van onze reactiesnelheid? Zeer snel
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? Zeer goed
  • Wat vindt u van de snelheid van schadeafwikkeling? Zeer snel

Over Froonacker Van de Witte Assurantiën

Froonacker Van de Witte is al ruim 75 jaar een betrouwbare en deskundige partner op het gebied van verzekeringen en financiële dienstverlening voor particuliere en zakelijke relaties die zich thuis voelen bij een nuchtere en persoonlijke aanpak. Froonacker Van de Witte is uitgegroeid tot een gerenommeerd kantoor met een uitstekende reputatie op het gebied van verzekeringen, pensioenen en bewust risicobeheer. Met kennis van zaken en als geen ander thuis in de regionale markt. Op het gebied van schadeverzekeringen wordt nauw samengewerkt met ABF Assuradeuren B.V., onze Gevolmachtigd Agent voor diverse verzekeraars. Deze vennootschap is zelf bevoegd om namens deze maatschappijen verzekeringsaanvragen te accepteren, polissen op te maken en schades te behandelen. Groot voordeel hiervan is dat er snel en accuraat kan worden gewerkt. Bij Froonacker Van de Witte werken ruim 30 goed opgeleide medewerkers die allen ruim voldoen aan de gestelde opleidingseisen. Wij zijn aangesloten bij NLG, dit is een samenwerkingsverband van advieskantoren die zowel werkzaam zijn in de particuliere als in de zakelijke markt. Door het partnerschap bij NLG zijn we nog beter in staat toegevoegde waarde te leveren aan onze relaties.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd