Top service en kwaliteit

Kunststof kozijnen Schijndel bevelen wij ten zeerste aan. Vanaf het begin zijn wij super geholpen, er werd uitgebreid tijd genomen voor ons om te kijken wat het beste bij ons past. Het eindresultaat is top en je kunt zien dat het echte vakmannen zijn. Wij willen Thomas, Sander en hun team bedanken voor de top service!

We zijn meer dan tevreden.

Wij het het geheel als als zeer prettig en betrouwbaar ervaren. De plaatsing van de kozijnen werd gedaan door zeer ervaren mensen. Onze complimenten.

super

prettige samenwerking en snelle en goede service

Fijn bedrijf en werknemers en goede service

Alles zijn ze nagekomen qua afspraken en materiaal.

🙂super bedankt!

Prima ervaring.

Goede prijs goede kwaliteit, en goede nazorg

dank je wel!

Kundig en allround

Na eerste contact zijn wij goed geinformeerd. Bij de inmeting goed geadviseerd. Het plaatsen verliep vlot en vakkundig. Al met al Fijne en gezellige jongens.

Dank voor de mooie review! Sander en Gerben zijn i.d.d. gezellig en een mooi duo. Dat horen we vaker 🙂 Uiteraard willen we jullie ook bedanken voor het vertrouwen 👍

Zeer goede kwaliteit kozijnen, netjes geplaatst en afgewerkt, fijne medewerkers.

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. De gemaakte afspraken worden nagekomen, ze denken mee in het proces, ( o.m. welke type ramen, hoe af te werken). De ramen zijn op de afgesproken dagen geplaatst door vakkundige, vriendelijke medewerkers. Hierbij is netjes gewerkt en alles mooi afgewerkt.

Ik ben zeer tevreden over de samenwerking

Een duidelijke en prima uitleg bij de verkoop zodat ik moeiteloos een beslissing kon maken wat ik graag wilde kopen aan kunststof kozijnen en deur. Afspraak werden helemaal nagekomen en over het plaatsen van de kozijnen ben ik erg tevreden. Goede vakmensen, erg vriendelijk, netjes en een prachtig resultaat.

Netjes gewerkt

Goede vak lui en is allemaal heel netjes afgewerkt en vriendelijke mensen

Top kwaliteit

In 1 dag de oude kozijnen verwijderd en de nieuwe geplaatst. Het is meteen een stuk behaaglijker binnen.

Prima kwaliteit, binnen de afgesproken tijd geleverd en vakkundig geplaatst.

Heel prettig geholpen en goed geadviseerd

Afspraken na gekomen , kwaliteit in monteurs en materiaal

Ten eerste mijn complimenten voor de manier van werken van de monteurs . Ze deden secuur en niet overhaast de werkzaamheden. Over de manier van werken werd na gedacht en werd wel overwogen gedaan . De kwaliteit van de geleverde kozijnen en deuren is zoals het er nu uitziet top . Hoop dat dit over enige jaren nog zo is maar voor alsnog ziet het er allemaal prima uit .

Hartelijk dank voor de mooie recensie. Ik zal het aan Sander en Gerben doorgeven, vinden ze vast heel fijn om te horen. :-)

Zeer goed!

Heel mooi afgewerkt, zeer tevreden!!

Uitstekende kwaliteit, zeer deskundig geplaatst

Een aantal jaren geleden al eens kozijnen laten plaatsen. Nu weer 2 kozijnen besteld. Goede afspraken, duidelijke offerte, fijn en deskundig geplaatst door vakmensen die met je meedenken.

Zeer tevreden mooi eindresultaat

Kunststof kozijnen laten plaatsen eind resultaat ziet er top uit! Goede vakmensen fijne communicatie en service. Nemen de tijd bij het uitzoeken van de kozijnen. Geven goede adviezen en uitleg. En uitvoering Gerben en Sander nogmaals bedankt. Ziet er heel mooi uit.

Heel tevreden supermooi resultaat

Vrijwel alle kozijnen laten vervangen. Alles verlopen volgens afspraak. Kundig team, no noncence, netjes opgeleverd. Zouden zeker weer voor KKS kiezen! 5 sterren is dik verdiend.

goed, eerlijk, open en gestructureerd bedrijf

Bij de eerste kennismaking in Schijndel had ik al een goed gevoel bij dit bedrijf. We konden zonder problemen kijken in de werkplaats hoe alles werd gemaakt. Communicatie verliep steeds heel goed en de montage is met zorg gedaan. Personeel denkt mee om "probleempjes" op te lossen.

Vakmanschap

Kozijn keurig netjes gemonteerd. Vriendelijke mensen.Maken waar wat ze zeggen. Geen beschadigingen

Geweldig bedrijf

Prachtig werk. Beleefde mensen. Aanrader voor iedereen die nieuwe kozijnen wil.

Prima werk geleverd, aardige lui. Zeer tevreden met het resultaat.

Mooie pui in de garage geplaats

Netjes afgewerkt goede service

Alles geleverd en gemonteerd volgens afspraak alles netjes achtergelaten

Tevreden met de kozijnen en afspraken worden nagekomen.

Het plaatsen van de kozijnen en buitendeuren werd door ervaren en deskundige mensen uitgevoerd.

Het verwijderen en plaatsen van de kozijnen en deuren werd in alle rust uitgevoerd. Ook de afwerking kreeg alle aandacht. Je had ook steeds het gevoel dat het door ervaren mensen werd uitgevoerd.

gewoon goed

snel en netjes gemaakt en mooi

Vakmanschap is meesterschap.

Toen we -met de foto's van onze oude houten kozijnen- ons eerste contact hadden in de showroom, kregen we al gauw een fijn gevoel. Nadat we onze wensen en/of ideeën globaal hadden omschreven, bracht de KKZ-adviseur duidelijk en rustig in beeld wat voor mogelijkheden er waren. Vrij snel na ons eerste showroomcontact, kregen we de offerte toegestuurd. Voor ondertekening van deze offerte hebben we daarna het 2e persoonlijke contact bij KKZ gehad, waarbij -in goed overleg- óók de realisatiedatum werd vastgelegd. Een paar dagen vóór die realisatiedatum, werden we nog netjes gebeld. Stipt op tijd werd het vervangingsproject gestart en nog dezelfde dag was het project afgerond. Een dik compliment, niet alléén voor de vakkundige montage! Óók het schadevrij demonteren van de oude dubbele beglazing en de kozijnen, het voorkomen én opruimen van de "rotzooi" verdient een dikke dikke pluim! Toen tijdens de uitvoering óók nog bleek dat een 2-tal hoeklijnen niet nodig waren, is dit bij de eindafrekening netjes in mindering gebracht! En hoewel een beetje spannend, hebben we genoten van de uitvoering, en later en nu nóg meer van het perfecte eindplaatje!! Een dikke dankjewel voor Sander en Gerben van KKZ!

Industrieweg 10 5482TE Schijndel

Over Kunststof Kozijnen Schijndel

Kunststof Kozijnen Schijndel is sinds 2006 producent en leverancier van kunststof kozijnen, geproduceerd uit kunststof kozijnprofielen uit de Gealan S9000 NL profielserie.