Goede service, snelle reacties

Vriendelijke en betrouwbare service

Supersnel

Alles goed geregeld!

Goede en persoonlijke service

Elke zomer lease ik naar volle tevredenheid een paar maanden per jaar een auto bij supershortlease. Altijd snelle en persoonlijke reactie en prima aanbod.

Hele goede klantenservice

Ik ben erg tevreden met de klantenservice. Altijd snel en goed geholpen. Had graag nog iets meer proactief meedenken gehad van reizen naar het buitenland, want dat moesten we allemaal zelf uitzoeken.

Goede communicatie goede service

Ben wel wat verbaasd dat waar ik een plug-in hybride auto heb geleased mij is meegedeeld dat de kabels om de batterij op te laden niet gebruikt hoeven te worden.

• De aflevering en netheid van de auto

Goedemiddag Nico, Bedankt voor de mooie cijfers en ook goed dat je je verbazing uit. In hoeverre het op de volgende manier bedoeld is, is de vraag, maar het hóeft inderdaad niet. Je kunt de plug-in hybride ook gebruiken zonder opladen door middel van de laadkabel. De auto laadt zelf ook op tijdens het rijden en je kunt natuurlijk ook op benzine rijden. Het hóeft dus niet, maar wil je optimaal van het elektrische rijden gebruik maken, is het natuurlijk veel verstandiger om het wel te doen. Mocht je er nog iets over willen weten, horen we het natuurlijk graag! Nog veel prettige (elektrische) kilometers gewenst :) Team Supershortlease

Realy wonderful.

Everything is going good. We have a question. Our Schiphol P-6 parking office paper work says: kilometer stand 10,689km. Mr Hughes statement says:17669 km. That one is correct. I assume we are in agreement. We are not worried about this and are having a wonderful time. A special thanks to Sharon P. She was great to work with. Thanks Sharon. Best Debbie and Marty

• De aflevering en netheid van de auto

Hi Debbie and Marty, what a nice review, thanks! :) We double checked the mileage at the beginning of the contract, and 17669 is the right amount of kilometers indeed. That shouldn't cause any problems. Enjoy the car and we wish you a safe trip! Team Supershortlease

Betrouwbaar, prettige communicatie

Snelle en goede service, komen afspraken na

• De aflevering en netheid van de auto

Super snelle levering en vriendelijk

Binnen 36 uur geleverd (eerder was mogelijk maar niet nodig) snelle en duidelijke offerte en daarna snelle en juiste afhandeling (contract etc.) Aanrader

Goede communicatie

supermakkelijk.nl

boeken via Sharon is super efficient en de pick-up op Schiphol ook!

• De aflevering en netheid van de auto

Top wagen en dito service

Prima door het proces geholpen. Vriendelijk en lekker concreet. Auto thuis afgeleverd, Goed verzorgd!

• De aflevering en netheid van de auto

Uitstekende service en goede communicatie

Ik ben zeer tevreden over de ondersteuning vanuit Supershortlease bij het vinden van een geschikte leaseauto. Afspraken werden keurig nagekomen, communicatie was snel en prima en dankzij goed overleg een prima oplossing gevonden.

Uitstekend zoals ieder jaar

Lease sinds 4 jaar iedere zomer. Iedere keer tevreden

• De aflevering en netheid van de auto

Zeer snel, vriendelijk en professioneel

Zeer goed geholpen door Bauke en Clayton bij het uitkiezen van een Shortlease auto. Mijn aanvraag werd dezelfde dag nog goedgekeurd. Alles is prima verlopen; van het tekenen tot aan aflevering toe. De auto is zo goed als nieuw en keurig in orde! Ook als je vragen hebt of een verzoek staan ze direct voor je klaar. Dank mannen! Ben erg tevreden met mijn nieuwe auto.

Goed maar.

De kennis van de de auto die ik kwam ophalen was niet aanwezig (Tesla) met een auto die erg anders is dan andere auto s moet je een klein beetje meer uitleg krijgen denk ik

• De aflevering en netheid van de auto

alles is heel goed geregeld

Heel makkelijk reserveren, en een super leuk auto!

Vriendelijk, snel, transparant

Vriendelijk, snel, transparant

• De aflevering en netheid van de auto

Komen afspraken snel na, goede bereikbaarheid en duidelijke communicatie. Tevens een nette en mooie auto. Alles wat je verwacht! Dit is nu de tweede keer dat ik deze auto van ze lease. Erg tevreden mee!

• De aflevering en netheid van de auto

Wat leuk dat we je opnieuw van een mooie auto hebben kunnen voorzien, én dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Veel veilige kilometers toegewenst! Team Supershortlease

Snel en efficiënt geholpen

Contact was vanaf het eerste moment goed. Korte response tijd op vragen, een no-nonsense offerte en snelle afhandeling. Ook het online stappenplan werkt goed.

• De aflevering en netheid van de auto

Wat goed dat alles zo duidelijk was Tim, en blij dat we je snel op weg hebben kunnen helpen! Team Supershortlease

Uitstekende service en dienstverlening!

Niets op aan te merken, alles verloopt vlot, soepel en voor een scherp tarief!

• De website N.v.t.
  • De aflevering en netheid van de auto

Auto stond klaar voor ons op Schiphol en we konden zo instappen en wegrijden. Auto was schoon en heeft ons tot nu toe geen problemen gegeven. Enig nadeel puntje was dat we TWEE maanden borg moesten betalen voor EEN maand leasen plus halve maand huur. Dat hakte een beetje in ons vakantiegeld. Verder alles keurig geregeld.

Flawless

Helpful over the phone in English, easy pickup and drop off

• Would you recommend us? Yes
  • Our website
  • Our expertise and service orientation
  • The delivery and cleanliness of the car

Makkelijk, snel en service gericht.

Ik heb geregeld verzoeken tot aanpassingen etc gedaan. Dit is nooit een probleem. Op vragen en e-mails heb ik altijd snel een correct en vriendelijk antwoord. Absolute aanrader.

• De aflevering en netheid van de auto

Leuk dat we je elke keer opnieuw mogen helpen met tijdelijk vervoer Vincent! Weer veel veilige kilometers gewenst de komende maanden :) Team Supershortlease

Best goed klein autootje

Heel weinig op aan te merken. Zoals gebruikelijk is de automaat wat schokkerig. Bij de Honda Jazz is dat bijvoorbeeld veel beter. De achterklep moet je goed aandrukken, anders is hij niet goed dicht en moet je weer uitstappen om hem opnieuw te sluiten.

Uitstekende ervaring.

Prima afwikkeling en tijdige reacties.

Over Supershortlease

Niemand wil vastzitten aan een onnodig lang leasecontract. Is de markt grillig? Moet ook jouw wagenpark zich daarop kunnen aanpassen? Supershortlease beweegt met je situatie mee. Flexibel shortleasen Door flexibel te shortleasen kun je immers alle richtingen uit die de omstandigheden op dat moment van je verlangen. Maar ja, je wilt óók de juiste auto rijden, exact passend bij jouw vraag. Geen probleem! We hebben net zoveel aandacht voor het te kiezen model, de kleur, navigatie, uitvoering en bijtelling als wanneer je voor langere tijd leaset. Maatwerk voor iedereen Bij Supershortlease houden we van maatwerk. Dat geldt voor onze flexibele leasecontracten, voor de onafhankelijke keuze van auto’s en voor de mensen die er werken. Wij zijn toonaangevend Supershortlease staat voor korte communicatielijnen; je krijgt direct jouw contactpersoon aan de lijn. Iemand met kennis van zaken en kennis van jouw situatie. Daarnaast houd je zelf grip op het wagenpark. Via telematica kun je als beheerder alle informatie uit een auto lezen die je wilt. Handig voor de kilometerregistratie. En indien je wilt weten waar jouw bestuurders zich bevinden. Grip op de situatie betekent grip op je kosten. Als klant heb je het volledig voor het zeggen! Dat maakt Supershortlease toonaangevend in Nederland.