Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Supershortlease

Niemand wil vastzitten aan een onnodig lang leasecontract. Is de markt grillig? Moet ook jouw wagenpark zich daarop kunnen aanpassen? Supershortlease beweegt met je situatie mee. Flexibel shortleasen Door flexibel te shortleasen kun je immers alle richtingen uit die de omstandigheden op dat moment van je verlangen. Maar ja, je wilt óók de juiste auto rijden, exact passend bij jouw vraag. Geen probleem! We hebben net zoveel aandacht voor het te kiezen model, de kleur, navigatie, uitvoering en bijtelling als wanneer je voor langere tijd leaset. Maatwerk voor iedereen Bij Supershortlease houden we van maatwerk. Dat geldt voor onze flexibele leasecontracten, voor de onafhankelijke keuze van auto’s en voor de mensen die er werken. Wij zijn toonaangevend Supershortlease staat voor korte communicatielijnen; je krijgt direct jouw contactpersoon aan de lijn. Iemand met kennis van zaken en kennis van jouw situatie. Daarnaast houd je zelf grip op het wagenpark. Via telematica kun je als beheerder alle informatie uit een auto lezen die je wilt. Handig voor de kilometerregistratie. En indien je wilt weten waar jouw bestuurders zich bevinden. Grip op de situatie betekent grip op je kosten. Als klant heb je het volledig voor het zeggen! Dat maakt Supershortlease toonaangevend in Nederland.