Perfect en heel snel geholpen

Wat een Fijne ervaring. Op zoek naar een tijdelijke auto ter overbrugging en dit was binnen een dag geregeld. De auto wordt netjes op locatie afgeleverd en de persoon die de auto komt brengen houdt je via SMS op de hoogte van zijn aankomsttijd.

stuff was helpful

It was helpful, easy to get response

• Would you recommend us? Yes
  • Our website
  • Our expertise and service orientation
  • The delivery and cleanliness of the car

Snel en eenvoudig, zonder 'hassle' een auto leasen

Jullie website werkt ontzettend goed. De opvolging (offerte aanvraag), is ook zeer snel. Ik ben in het vervolg traject ook goed geholpen. Inmiddels rij ik een maand of twee in een BMW X1. Helaas vind ik de rijprestaties niet heel fantastisch dus zou graag kijken of ik deze in januari in kan ruilen voor een BMW 3 serie, tegen hetzelfde tarief. Is dat iets wat geregeld kan worden?

• De aflevering en netheid van de auto

Snel een fijne auto tot mijn beschikking

Fijn geholpen bij het ophalen. Auto zag er netjes uit en het is betaalbaar.

Fantastische service!

Prima ervaring met dit bedrijf Goede service Goede communicatie Goede administratie Kortom een uitstekend bedrijf die zijn afspraken nakomt!

Betrouwbare lease auto

Prettige uitlevering door Supershortlease. Prima leaseauto (VW T-Cross) die snel beschikbaar was.

OK

Jammer dat de auto niet klaar was op het moment van ophalen.

Echt heel goed.

Ik heb zelden zo'n goede ervaring en ben normaliter heel kritisch. Ik vind dat je heel goed geïnformeerd wordt, het hele proces is duidelijk en digitaal goed geregeld, zeer vriendelijk, empathisch en behulpzaam personeel. Alle afspraken worden stipt nagekomen en er zit vaart achter. Snelle en adequate dienstverlening. Auto op tijd afgeleverd en in perfecte staat. Topservice!

Tot nu toe goed

De contacten en contracten via email ging erg makkelijk en snel. Voor de rest nog weinig ervaring.

Snel en schoon

Goede prijs.kwaliteit

• De aflevering en netheid van de auto

Super service en snel rijden!

Makkelijk bereikbaar, snel rijden en als er problemen zijn wordt het gepast opgelost!

Fijne auto

De Kia Niro rijdt fijn en is perfect voor ons doel. Wel valt op dat het snelladen doorgaans trager gaat dan bij andere EVs

Snelle goede service

Heel snel geholpen met een prettige auto! Heb niks hoeven doen, behalve akkoord geven en in ontvangst nemen.

Meedenken in oplossingen

Op voorhand meedenken in een oplossing mbt budget, wens en looptijd. Uiteindelijk prima passende auto gevonden. Aflevering en afhandeling prima verlopen. Perfect oplossing voor ons als Zwitsers bedrijf zonder Nederlandse vestiging.

Supersnel en goed geholpen

Nu voor de tweede keer een auto voor korte tijd geleased en je hebt gewoon heel snel voor een fair tarief een goede auto voor de deur.

• De aflevering en netheid van de auto

Klantvriendelijke contacten en een perfecte auto

Als incidentele (vakantie-) leaser was het de eerste keer dat ik gebruik maakte van Supershortlease. Gideon heeft goed geholpen om alles in orde te maken. Rijden en reizen met de auto, Volkwagen Golf, was een waar genoegen: stil, comfortabel en voorzien van alle hulpsystemen die een lange reis ontspannen maken.

• De aflevering en netheid van de auto

Professioneel alles volgens afspraak geregeld

Contracten en facturen allemaal keurig via e-mail geregeld. De auto stond klaar op Schiphol P6: netjes gepoetst en brandschoon van binnen. Sleutel snel overhandigd, bagage ingeladen en meteen op weg. Prima service!

• De aflevering en netheid van de auto

Precies zoals we graag willen dat alles verloopt, bedankt voor de mooie woorden Marcel. Veel plezier van de auto de komende tijd. Bij vragen weet je ons te vinden. Team Supershortlease

Wederom weer alles prima geregeld

• De website
  • Onze deskundigheid en servicegerichtheid N.v.t.
  • De aflevering en netheid van de auto

Fijne auto die een veilig gevoel heeft en zuinig rijdt

Great help and FAST!

They were quick to answer my questions and help.

• Would you recommend us? Yes
  • Our website
  • Our expertise and service orientation
  • The delivery and cleanliness of the car

Top, zoals dat bij jullie gewoon is eigenlijk.

Op korte termijn prima auto geregeld, stond klaar op Schiphol en ik rijd er nu al een week naar volle tevredenheid mee rond.

• De aflevering en netheid van de auto

Blij dat alles weer naar wens is Peter, leuk je weer op weg te kunnen helpen! Veel veilige kilometers toegewenst! Team Supershortlease

Professioneel, snel en top communicatie

Geheel process gaat snel met goed communicatie, goed prijs voor een korte termijn lease. Nette auto geleveerd. Betaling en terugstorten van borg ging goed, zonder problemen. Enige min punt is de borg, was 2 maanden leaseprijs boven de lease betaling zelf dus kwam een beetje pittig uit om alles in 1 keer uit te geven. In mijn geval had ik de auto maar voor 1 maand dus ik kreeg de borg snel terug.

• De aflevering en netheid van de auto

goede prijs, vriendelijke servicee en goed geholpen

alles is goed verlopen de electrische auto deed het prima. jullie antwoorden snel op vragen.

• De aflevering en netheid van de auto

Wat fijn dat de elektrische auto goed is bevallen Tibor. Mocht je verder nog vragen hebben, weet je ons te vinden :) Team Supershortlease

Goede service, snel geregeld en geen gedoe.

• De aflevering en netheid van de auto

Alles zoals afgesproken, wat wil je nog meer!

Het afhalen van de auto verliep vlot, we hadden met vriendelijke medewerkers te doen. En de auto is uitstekend!

Lijnbaan 12

2352CK Leiderdorp

Over Supershortlease

Niemand wil vastzitten aan een onnodig lang leasecontract. Is de markt grillig? Moet ook jouw wagenpark zich daarop kunnen aanpassen? Supershortlease beweegt met je situatie mee. Flexibel shortleasen Door flexibel te shortleasen kun je immers alle richtingen uit die de omstandigheden op dat moment van je verlangen. Maar ja, je wilt óók de juiste auto rijden, exact passend bij jouw vraag. Geen probleem! We hebben net zoveel aandacht voor het te kiezen model, de kleur, navigatie, uitvoering en bijtelling als wanneer je voor langere tijd leaset. Maatwerk voor iedereen Bij Supershortlease houden we van maatwerk. Dat geldt voor onze flexibele leasecontracten, voor de onafhankelijke keuze van auto’s en voor de mensen die er werken. Wij zijn toonaangevend Supershortlease staat voor korte communicatielijnen; je krijgt direct jouw contactpersoon aan de lijn. Iemand met kennis van zaken en kennis van jouw situatie. Daarnaast houd je zelf grip op het wagenpark. Via telematica kun je als beheerder alle informatie uit een auto lezen die je wilt. Handig voor de kilometerregistratie. En indien je wilt weten waar jouw bestuurders zich bevinden. Grip op de situatie betekent grip op je kosten. Als klant heb je het volledig voor het zeggen! Dat maakt Supershortlease toonaangevend in Nederland.