Onprofessioneel en niet klant gericht

Diverse keren al onderdelen aan de cv-installatie van 4 jaar oud laten vervangen. (Welke ook door van Slooten is geleverd). Waar iedere keer wel iets op aan te merken was. Zo ook de laatste keer. Tijdens het onderhoud bleek er een onderdeel a la minuut vervangen te worden. Dit wordt door het kantoor personeel gebagatelliseerd. In plaats je als klant te wijzen op de kosten. (Zoals voorrijkosten, wat wettelijk verplicht is) doen ze bij van Slooten waar ze zelf zin in hebben. Want naar hun zeggen hebben ze een mandaat. Die ze dan ook graag misbruiken, in nadeel van de klant. Als je hier in gesprek wil gaan, vinden ze dit (letterlijk gezegd) direct al absurd. Zoek je als consument een firma die eerlijk en oprecht handelt meld je dan niet bij van Slooten.

Ondeugdelijk product geleverd

Het verhaal begint in 2017 met de levering van een Atag ketel. Eerst is er een pijp niet aangesloten en daarna geeft de ketel geen warm water meer. Monteur 1 komt, kan het niet verhelpen. Monteur 2 niet komen, maar ja wel doordeweeks (dit is dus nadat ik al ruim 1500 euro had betaald). Na harde discussie kon er uiteindelijk een Monteur van Atag zelf komen. Blijkt deze ketel slecht uit de fabriek te zijn gekomen. Er lekt water op een plaatje waardoor het stuk is gegaan. Technisch bureau van Slooten blijft beweren dat dit echt nooit gebeurd, Monteur van Atag spreekt dit tegen. Uiteindelijk de Monteur met Technisch bureau van Slooten laten praten, want ik werd niet gelooft. Nu is de cv ketel weer stuk, dus binnen 5 jaar.

Slecht!

Monteur niet langsgekomen op de dag van afspraak. Kan gebeuren uiteraard. Vervolgens gemaild en gebeld om te vragen waarom het mis was gegaan. Kreeg ik de wind van voren dat we gelijk op de dag zelf hadden moeten bellen en naar welk mailadres ik dan wel niet had gemaild, want er waren er talloze.... En dat de monteur wel degelijk was geweest. Helaas hebben we een nest bel en daarop is niemand te zien. Vreemd! Echt de omgekeerde wereld dit! Abonnement direct opgezegd uiteraard!

Prima advisering en snelle, vakkundige plaatsing van de CV ketel!

Na goede advisering werd de nieuwe CV ketel al na twee dagen vakkundig geplaatst. Grote klasse!!

slechte communicatie

Een afspraak was snel gemaakt en er kwam ook snel een adviseur langs om advies te geven over een hybride warmtepomp en cv ketel. We wachten echter na 5 weken nog op een offerte. Na meerdere mailen bellen met de adviseur en het algemene nummer nog steeds geen reactie ontvangen. Dit geeft ons geen vertrouwen.

Waardeloos!!

Na in 2020 een onderhoudsabonnement afgesloten te hebben, alsmede gevolgd door een bezoek voor het onderhoud, blijft een vervolg voor 2021 plotseling uit. Na diverse mailadressen van Van Slooten gebruikt te hebben voor het maken van een afspraak blijft een reactie geheel uit (mails worden gelezen, ontvangst leesbevestiging ontvangen). Ook telefonisch contact is niet mogelijk, er wordt aangegeven dat je teruggebeld wordt, maar ook hier komt geen reactie meer op. Ik ben blij, geen storingen gehad te hebben, want dan wordt je zeker in de kou gezet door dit bedrijf!!

Niet geholpen worden met een niet werkende verwarming

Zaterdag morgen is de vloerverwarming er mee opgehouden en bij van slooten pakken ze gewoon lekker de storings telefoon niet op kan je lekker het hele weekend in de kou zitten. Ik heb er geen goed woord voorover wat een kut bedrijf.

Geen offerte, geen reactie, niet bereikbaar

Een afspraak was snel gemaakt en ook kwam er netjes iemand op de afgesproken dag kijken voor een hybride warmtepomp, cv ketel en een airco. De offerte zou maandag aan ons toegestuurd worden. Maandag ontvingen wij echter niets. Het wil nog wel eens gebeuren dat het mailadres niet goed gespeld is en daarom besluit ik even te bellen. Meneer zou het doorgeven en ik zou worden teruggebeld. Ik ben echter niet gebeld. Twee dagen erna heb ik een mail gestuurd want ik dacht oprecht dat er gewoon een miscommunicatie was. Ik heb tot op heden nog steeds geen reactie op die mail. Wij hebben nog één keer telefonisch contact opgenomen en wederom zou het worden doorgegeven en tja geen reactie!!! Dit geeft toch geen vertrouwen. Als het druk is of er komt iets tussen, dan kan je dat toch aangeven? Wij worden echter gewoon genegeerd.

Snelle actie

Fijn dat het de volgende ochtend gelijk werd opgelost.

Prima service monteur!

Komt op tijd, is vriendelijk, werkt netjes!

Vakkundig en netjes

2 superaardige mannen hebben m’n nieuwe cv ketel gemonteerd. Behalve dat dit vakkundig is gebeurd, werd mij duidelijk en geduldig uitgelegd hoe een en ander werkt. De ruimte is keurig achtergelaten, alle verpakkingen en oud materialen werden meegenomen, in een overigens keurige auto. Kortom: nadat ik al snel en prettig aan de telefoon geholpen werd, is de installatie perfect verlopen. Ik zal jullie dan ook ten zeerste aanbevelen.

Zoals aangegeven, prima zowel de service beurt als het vervangen van mijn c.v ketel. Groeten

Cv ketel netjes geplaatst

Netjes gewerkt

Snel geplaats, maar niet goed getest.

Monteur moest na mijn storingsmelding de volgende dag opnieuw opdagen. Mijn advies monteurs moeten zorgvuldiger werken. Eventueel cursussen volgen voor de nieuwe technieken, zeker i.v.m. klimaattransitie.

vakkundig en aandacht

Een monteur, die hier nog niet was geweest heeft het prima gedaan.

Deskundig en klantvriendelijk!

De monteur was keurig op tijd en vriendelijk. Werkzaamheden prima uitgevoerd en alles netjes achtergelaten.

Prima, monteur ging meteen een onderdeel halen die vervangen moest worden.

Jammer dat allen de ketel in onderhoud kan en niet de gehele installatie inclusief radiatoren

2e keer dat ik dit invul

Klantvriendelijk, correct, adekwaat

Mo legt uit wat hij doet en waarom, betrekt klant bij nut en noodzaak en geeft en passant voorlichting over ins en outs

Toppers!

Al jaren klant! Alleen maar lof! Sinds vorig jaar een airco laten plaatsen, Heerlijk! Fijn en vriendelijk personeel! Aanrader!

Afspraak kwam moeilijk tot stand. Werk (hopelijk) goed gedaan.

De opvolging van aanvragen via de website laat lang op zich wachten. Bij het maken van de afspraak ook wat communicatiestoornissen. Uiteindelijk is het werk cf afspraak gedaan en naar tevredenheid. Dat is ook wat waard.

Perfecte service

Servicemonteur Miquel is een vakman, vertelde wat en waarom hij het deed. Zeer tevreden …

Goed werk geleverd

Prettig contact. Een adviesje: laat even weten wanneer het werk klaar is en neem afscheid.