Zeer slecht

Ik heb Van Slooten gevraagd een offerte uit te brengen voor het plaatsen van een nieuwe cv-ketel. De monteur had eerst een lekke band (kan gebeuren) en kwam 2 dagen later opnieuw. Na inspectie van de zolder en de locatie zou ik binnen enkele dagen een offerte ontvangen. Toen die er na een week niet was heb ik gebeld. Hij was onderweg. Een week later weer gebeld: niemand weet ervan. Geen enkele monteur is bij mij op zolder geweest, men kan de afspraak niet terugvinden en geeft aan dat ik wellicht verkeerd heb. Na een telefoontje wordt er gewoon opgehangen

Professionele monteurs die netjes werken

Zeer tevreden over het telefonische contact met 1 van de medewerkers over aanschaf van een airco. Monteurs werkten netjes en vakkundig.

Goede en efficiënte service, van begin tot eind

Goede telefonische bereikbaarheid en meedenken bij inplannen afspraak snel en deskundig onderhoud/reparatie

Super goed en erg netjes gewerkt!

De opdracht was een CV ketel en een airco installeren. Ze hebben vakkundig gewerkt en goed meegedacht bij het installeren.

Prettige meedenkende vakmensen

Hr ketel geplaatst in een heel krap ruimte ,heel blij met aangeraden apparaat en vakkundig werk geleverd

(nog) geen klant en toch attente service

Wij hebben een nieuwbouwwoning gekocht en daar komt een luchtwarmtepomp installatie in van Van Slooten. Op dit moment is er nog weinig info voorhanden vanuit de bouwer, dus contact gezocht met hen. Ik ben heel vriendelijk te woord gestaan en via de mail al flink wat interessante documentatie gekregen. Hier kunnen veel bedrijven nog iets van leren. Bedankt!

Duidelijk en helder

Technisch Bureau Van Slooten is duidelijk in de communicatie, korte lijntjes, medewerkers zijn vriendelijk en adequaat.

Adekwaat

Deskundig

uitstekend

Betrokken, correcte omgang met klanten en een goede prijs product

uitstekend bedrijf, deskundig vlot en kwaliteit.

Ben zeer tevreden over dit bedrijf. Heb een cv ketel laten plaatsen en een meganische ventilatie tevens werd het rookgaskanaal naar het dak vernieuwd. Jong en energiek personeel, heel voorkomend en vriendelijk. Zeer deskundig, werken vlot en erg netjes. laten geen rommel achter. adviseren ook deskundig .Alles vlot afgewerkt, factuur via de mail, geen vooraf betaling Voor mij een 5 sterren waard.

Uitstekende service met kennis van zaken

Ondanks diverse verzoeken bij verschillende CV installateurs is deze organisatie klantvriendelijk, oplossingsgericht, goede vakmensen met kennis van zaken en als enige bedrijf zo vriendelijk geweest om ons na drie dagen kou in huis met dank ook aan Mark direct te helpen. Monteur Rinus B. keurig op tijd, vriendelijk en een monteur met een gedegen en jarenlange ervaring. Ging ook niet eerder weg dan dat alles werkte en gaf goede en bruikbare tips. Zeker aan te bevelen en een organisatie om verder mee te gaan. Complimenten!!!!

Snelle service en kwalitatief uitstekende installatie

Snelle service: van eerste contact via de website, opvolging, planning en installatie. Super! Kwalitatief uitstekende producten en installatie was zo gebeurd.

goede service en vriendelijke monteurs!

goede service en vriendelijke monteurs!

Prima , echt een vakman zeer tevreden

Zeer tevreden snel en zeer kundig. Heel netjes opgeleverd . Er is bij ons een nieuwe grote cv geplaatst

Netjes en vakkundig

Nieuwe ketel geïnstalleerd. Keurig gedaan. Vriendelijk. Uitleg gegeven.

Leuke spontane gast. Geen onzin verhaal, je weet gelijk waar je aan toe bent.

De door van Slooten geleverde c.v. ketel gaf een warm water storing. Binnen 3 uur was er een monteur die de storing heeft verholpen. Klasse! Ruben Vleuten

Scherpe offerte, prima kwaliteit en service

Snelle soepele offerte traject. Telefonisch direct antwoord gekregen op laatste vragen over de offerte. Binnen 1 week plaatsing van nieuwe ketel. Monteurs waren op tijd en beleefd. Werkten netjes, gaven goede instructie bij de oplevering.

slordig werk

Kwamen om cv ketel te verplaatsen (moest 15 cm lager opgehangen worden). Zeer slordig afgewerkt: 2 knelfitting lekte, mantel cv kapot, etc. Daarna factuur gekregen om van te schrikken. Dit bedrijf komt er niet meer in.

1. Goed voorlichting productinformatie. 2.Prijstechnisch erg scherp. 3.Afspraak is afspraak! Tot nog toe zéér tevreden!

• Ervaring met: Nieuwe ketels

Heb de fa van Slooten b.v na plaatsing een mail gestuurd dat wij zeer tevreden waren over hun medewerkers

• Omschrijf uw negatieve ervaring GEEN ENKELE

• Ervaring met: Nieuwe ketels

Fijne monteurs die erg snel een nieuwe ketel geleverd en geïnstalleerd hebben. Factuur werd achteraf gestuurd. Top!

• Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ervaring met: Onderhoud verwarming