gemoedelijk en sfeervol

Bij het maken van een keuze in raamdecoratie goed geholpen

Afspraak en advies zijn prima

uitstekend

goede adviezen, vriendelijke mensen, mooie spullen. goede communicatie

Mooie interieurzaak met een prima service

Wij hebben hier diverse meubelstukken voor ons nieuwe huis gekocht en zijn daarbij steeds heel prettig geholpen met een persoonlijk advies. We zijn zeer tevreden met het uiteindelijke resultaat. Ook het afleveren en plaatsen/ afstellen van het meubilair is steeds netjes en zorgvuldig gebeurd.

Uitgebreid antwoord gekregen op mijn vragen en heel gastvrij onthaald.

Mooie samenwerking tussen Luppes en Wijnands keukens

Advies gevraagd bij verbouwing van de woonkamer en keuken. Het resultaat is een prachtig op elkaar afgestemde inrichting. Mooie verlichting, prachtige kleuren. We genieten er elke dag van. Bedankt Team Luppes!

Hoed

Goed advies gekregen dat ik heb over genomen

Geweldig van begin tot eind

Vanaf het eerste gesprek tot en met de oplevering het het installeren van de nieuwe meubels was alles uitstekend voor elkaar en ook helemaal volgens afspraak.

Ruime keuze en prima advies.

Luppes heeft veel te kiezen en daarbij krijg je goed advies, helemaal afgestemd op je eigen smaak en interieur. Als je je keuze gemaakt hebt, krijg je uitstekende service. Wij zijn erg tevreden.

Top kwaliteit producten en top service.

Bij Luppes interieurs krijg ik altijd zeer goed service. Ik wordt er altijd hartelijk ontvangen en er wordt goed meegedacht wat kan en wat past. Dit in combinatie met de top producten welke worden geleverd en deskundig worden geïnstalleerd of gemonteerd maakt dat Luppes voor mij een top zaak is.

Volgens afspraak en meer.

Leuke aankoop gedaan tijdens de opkrasperiode. Mazzel dat het voorraadaanbod exact aansloot bij onze smaak. Maar dat komt wel vaker voor bij Luppes. Less is more in onze ogen. Ondanks de lage prijs keurig op afspraak bezorgd. Bedankt Jan

Vriendelijk geholpen. Snel gebracht door aardige mensen. En ik ben blij met mijn nieuwe bank

Uitstekende dienstverlening!

Zeer klantvriendelijk. Zeer vakkundig.

Leuk en goed geholpen

Ook al wist ik en geblokkeerd al wel waar ik naar op zoek was, het leuke contact met Otto hielp mij gemakkelijk over de streep. Daarna was de afhandeling vlot. Ook de levering ging keurig. Niets op aan te merken, zo houden!

Persoonlijk en deskundig advies, vakkundig personeel, mooie materialen.

Mooi product, goed advies en service

Xx

Goed advies, open en prettige samenwerking

Smaakt naar meer !!

belangstellend, goed advies, perfecte bezorging

helemaal TOP

PERFECT !!!

Zowel bij de aanschaf alsmede bij de plaatsing/aflevering was alles pico bello voor elkaar. Zeer prettig te woord gestaan en ook de plaatsing die bijna een dag duurde was heel plezierig

Geweldig, zorgvuldig in uitvoering.

Onlangs hebben wij een deel van onze nieuw in te richten woning aangeschaft bij de fa. Luppes Melles Interieurs. Een bedrijf, met professioneel, vriendelijk en deskundig advies. Waarom, zij leverden ons: *voornamelijk A merken, *met professioneel advies *en ervaren monteurs met bijzonder veel oog voor detail. Jammer dat men de gemeente Groningen verlaat

Bedankt voor de mooie beoordeling. We gaan terug naar de thuis-basis waar we alles bij de hand hebben om iedereen goed van dienst te kunnen zijn.

Heel erg blij met onze nieuwe woninginrichting! Elke dag genieten!!!

Voor de tweede keer de inrichting van ons (dit keer nieuwe) huis gedaan in samenspraak met Ellen Luppes. Het is prachtig geworden, echt ons huis, maar met dank aan de adviezen van Ellen en de uitvoering van de "Luppes-mannen"!

Altijd een persoonlijk, prettig en betrouwbaar contact

Voor ons is de firma Luppes altijd onze eerste keus voor meubels, stoffering en verlichting.

Relax fauteuil; geheel naar tevredenheid geholpen en geleverd

Goed geholpen bij het maken van een keuze voor de bekleding voor de bestelde Gelderland Meneer Oberman stoel. Stipte levering ook en updates over de stand van zaken met betrekking tot die levering; die kwam uiteindelijk wat eerder. Fijn ook dat er een onderhoudsset werd meegeleverd. En de stoel zit heerlijk.

Kregen een goed advies, er werd goed naar onze wensen geluisterd. Kortom wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe inrichting.

Goed week geleverd!

Onze boekenkast, die jaren geleden bij u werd gekocht, is mee verhuisd naar onze nieuwe woning. De kast bleek te groot en een deel bleef over. De mannen van Luppes gaven aan dat er een nieuwe zijkant bij te leveren was. De kast is in het oude huis zorgvuldig en voorzichtig uit elkaar gehaald. In ons nieuwe huis weer opgebouwd. En ook het deel wat over is voorzien van een nieuwe zijkant. De behulpzame en bekwame mensen hebben het prachtig voor elkaar gekregen en daar zijn we erg blij mee!