10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wij zijn erg blij met onze keuken omdat wij zeer goed advies hebben gekregen.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Kwaliteit
  • Nazorg en service
  • Prijs
  • Contact met vestiging: Grou
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Hebben wij niet.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Van eerste bezoek tot aan nalevering onderdelen goed voorgelicht, meegedacht en begeleid. Heldere communicatie. Alles bewust uit handen gegeven. Zeer prettige mensen over de vloer gehad. Heel tevreden met eindresultaat.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Kwaliteit
  • Nazorg en service
  • Prijs
  • Contact met vestiging: Stiens
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

TOP firma. Een firma, die service en klantvriendelijkheid nog hoog in het vaandel heeft staan. Vanaf het eerste contact tot en met de zeer vakkundige installatie (dank jezelf Richard) Iedereen uit vestiging Grou hartelijk dank. Wat zijn we blij met onze nieuwe (gerenoveerde) keuken met de prachtige nieuwe 5-pits Atag kookplaat met "Vulcano" wokbrander.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Kwaliteit
  • Nazorg en service
  • Prijs
  • Contact met vestiging: Grou
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Absoluut geen !
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed advies, meedenken over oplossingen, de tijd nemen om tot een goede koop te komen. Alle tijd en aandacht tot het moment van verkoop.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Kwaliteit
  • Nazorg en service
  • Prijs
  • Contact met vestiging: Grou
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Monteur was een man waarmee ik niet overweg kon; wat zijn 2,5 dag dan láng!! Had het wel fijn gevonden als er na verloop van een aantal weken nog eens gevraagd werd of alles naar wens was. Zo erger ik me eraan dat als de onderste korf van de vaatwasser vol is, deze naar buiten valt/rolt als je de deur opent. Dit merk je pas na aankoop, maar is heel vervelend!!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima totaalpakket en afhandeling. Meedenkende monteur met zeer goede inzet.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Kwaliteit
  • Nazorg en service
  • Prijs
  • Contact met vestiging: Grou
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

We hadden het niet beter kunnen treffen. Zeer deskundig personeel, geldt ook voor het ingehuurde personeel. Ze hebben alles in het werk gesteld te voldoen aan de zeer korte levertijd en uitvoering van de werkzaamheden. Niets dan lof over Stienstra.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Kwaliteit
  • Nazorg en service
  • Prijs
  • Contact met vestiging: Grou
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Zijn er niet.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Al met al zeer tevreden. Met name dat ik kwam met een indeling en dhr. Stienstra komt met een heel ander idee. Vond ik wel prettig. Dat ontwerp is het uiteindelijk niet geworden maar daar is wel verder op geborduurd. Nu erorm tevreden met indeling/opstelling en ruimte. Ook goed contact met monteur. Zeer kundig keuken geplaatst en bij niet helemaal tevreden over de felle ledspotjes zijn de spotjes zonder discussie omgewisseld. Krijgen veel complimenten.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Kwaliteit
  • Nazorg en service
  • Prijs
  • Contact met vestiging: Grou
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Eigenlijk geen. Achteraf hadden wij ons wat meer in de inbouw vaatwasser moeten verdiepen. Deze is kleiner dan een losse. Nu draai ik dagelijks terwijl ik met een losse wel eens een een dag over kon slaan.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

zeer correct, vriendelijk, deskundig en betrouwbaar.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs) N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Nazorg en service
  • Prijs
  • Contact met vestiging: Grou
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Contact was uitmuntend, steeds iets lekker bij de koffie! We zijn lang bezig geweest voordat we de knoop door hakten maar we werden steeds met open armen ontvangen en erg persoonlijk. Echt prima service!

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Kwaliteit
  • Nazorg en service
  • Prijs
  • Contact met vestiging: Stiens
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Prijs van de gehele keuken was weinig onderhandelbaar, we hadden een budget wat we wel moesten rekken van onze kant echter het gevoel bij Stienstra was dusdanig goed dat we dat er zeker voor over hadden.!
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Kwaliteit
  • Nazorg en service
  • Prijs
  • Contact met vestiging: Grou
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Personeel goede kennis van zaken, in 3 dagen is de keuken geplaatst.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Kwaliteit
  • Nazorg en service
  • Prijs
  • Contact met vestiging: Grou
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zelf renovatie van keuken laten en erg blij met het resultaat. Denken mee zowel in uitvoering als prijs. Prima service

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Kwaliteit
  • Nazorg en service
  • Prijs
  • Contact met vestiging: Stiens
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

we zijn zowel in Grou als in Stiens geweest, in beide vestigingen zijn wij prima geholpen, er is goed met ons meegedacht wat even niet goed ging is zeer correct opgepakt en opgelost kortom we zijn tevreden klanten.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Kwaliteit
  • Nazorg en service
  • Prijs
  • Contact met vestiging: Stiens
  • Omschrijf uw negatieve ervaring hebben we niet
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

leuk geholpen met het uitzoeken van de keuken, werd ook goed meegedacht hoe we zoveel mogelijk kast ruimte konden hebben (ook om de afzuifkap heen).

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Kwaliteit
  • Nazorg en service
  • Prijs
  • Contact met vestiging: Stiens
  • Omschrijf uw negatieve ervaring ik vindt de nalevering van kastdeuren en planken wel erg lang duren!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

zaak en medewerkers schept vertrouwen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Kwaliteit
  • Nazorg en service
  • Prijs
  • Contact met vestiging: Grou
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede oplossing na een foutje in de bestelling. Nazorg moet nog gebeuren.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Kwaliteit
  • Nazorg en service
  • Prijs
  • Contact met vestiging: Grou
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn zeer tevreden over Stienstra Keukens. We werden er prima geholpen en alles werd goed doorgesproken. De plaatsing van de nieuwe keuken ging perfect (heel vakkundig) en toen de monteur klaar was met de montage en wij moesten tekenen voor de oplevering, was de keuken ook helemaal af en direct gebruiksklaar. Onze ervaring met Keuken Stienstra, vanaf het eerste contact tot en met de oplevering, is alleen maar positief. Wij kunnen Keuken Stienstra dan ook van harte aanbevelen.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Kwaliteit
  • Nazorg en service
  • Prijs
  • Contact met vestiging: Grou
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

meedenken in onze ideen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Kwaliteit
  • Nazorg en service
  • Prijs
  • Contact met vestiging: Grou
  • Omschrijf uw negatieve ervaring toch een natuurstenen blad in 3delen ipv 2 blijft jammer
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vanaf het begin was er sprake van een goede relatie. Flexibel, goed meedenkend, komend met goede alternatieven, de tijd nemend en lekkere koffie op zijn tijd. Daarnaast het aanbieden van een scherpe offerte, het inschakelen van competente mensen voor de installatie. De nazorg werd goed en op tijd geleverd.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Kwaliteit
  • Nazorg en service
  • Prijs
  • Contact met vestiging: Grou
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Eeerste indruk goed. Kwaliteit en nazorg moet nog bewezen worden in de loop van de tijd.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en service N.v.t.
  • Prijs
  • Contact met vestiging: Stiens
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het gehele aankooptraject is prima verlopen, met veel geduld en ondersteuning van het verkooppersonee. Het plaatsen van de keuken is netjes en kundig uitgevoerd. Alles was keurig opgeruimd. Al met al best tevreden met het resultaat.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Kwaliteit
  • Nazorg en service
  • Prijs
  • Contact met vestiging: Grou
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Een aandachtspunt is de nazorg. Ik had verwacht dat de keuken nog zo worden 'opgeleverd'. Dat werd ook min of meer aangekondigd door de monteur. Nu is er verder niemand meer geweest en kunnen vragen over de bediening van apparatuur niet worden gesteld en beantwooord. Het was prettig geweest om enkele weken na de plaatsing, alles nog even na te lopen om te kijken of alles naar wens is uitgevoerd en functioneert. Dat kan nog altijd natuurlijk.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Kwaliteit
  • Nazorg en service
  • Prijs
  • Contact met vestiging: Grou
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs) N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Nazorg en service N.v.t.
  • Prijs
  • Contact met vestiging: Stiens
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer goede ervaring met Stienstra keukens. Steeds prima informatie op onze vragen en wensen. Prima montage.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Kwaliteit
  • Nazorg en service N.v.t.
  • Prijs
  • Contact met vestiging: Grou
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij hadden iemand nodig die ons over de streep moest trekken.Voelde meteen goed bij de heer Stienstra. Goede ideeën en vakkundig advies, zonder opdringerig te zijn. Het was een gouden vondst om de aanrechtbladen te verbreden, waarvan ik het voordeeel pas begreep na installatie.Alle vrienden zijn juichend over de gedurfde kleurstelling rood-zwart-rvs, gratis reclame!

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Kwaliteit
  • Nazorg en service
  • Prijs
  • Contact met vestiging: Stiens
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Vond het jammer dat de monteur vrijdagmorgen vertelde dat hij 's middags niet kwam.Had dat graag van te voren geweten

Over Stienstra Keukens

Filter op Taal