Top verkoper Marlon Kuchlin

Vanaf de verkoop tot montage is alles perfect verlopen! We zijn super tevreden met onze mooie nieuwe keuken.

Too

Onze zoektocht naar keukens hebben wij door van der Ham keukens als zeer prettig ervaren. Hiervoor naar twee andere geweest maar lang niet zo fijn en serieus geholpen door de medewerkers van van der Ham keukens. Bij het begin kwamen wij met een plaatje van pinterest, een kookeiland was wat wij wilde. Andere hadden hier kritiek op maar zij niet, er werd gelijk een drie D opzet gemaakt met onze afmetingen erbij. En uiteindelijk rolde daar onze droom keuken uit. Met alles werd er mee gedacht en kregen we zelfs voorbeelden te zien met het apparatuur hoe het er uit zou komen te zien. Het leveren en monteren is ook allemaal naar wens verlopen. Wij kunnen niets anders zeggen dan van der Ham keukens ten zeerste aan te raden mocht je je droom keuken willen realiseren.

Vakkundig en professioneel.

Zeer tevreden.

fijne keukenzaak

fijne keukenzaak en goed geholpen . We zijn heel tevreden met onze nieuwe keuken.

Goed product en uitstekende service zowel voor als na de levering

Met dank aan de computer kon nauwkeurig met mijn wensen rekening worden gehouden. In samenwerking met Roever Bouw werd de keuken geinstalleerd. Mijn vertrouwen in beiden was zodanig dat ik meende gedurende het gehele traject in het buitenland te kunnen verblijven. Bij terugkeer vond ik een keuken precies zoals ik hoopte (en verwachtte). Een prettige ervaring dat vertrouwen loont.

Volledig ontzorgd

De verkoop was al een goed begin. Vriendelijke verkoper, we werden goed begrepen en kregen behulpzame adviezen. De monteur die kwam plaatsen was ook erg goed en vriendelijk. Super geplaatst en gaf ook tips en advies waar nodig. Na plaatsing werd het nog beter. De nazorg voor onze kleine opmerkingen zijn fantastisch afgehandeld. Super service!!

Met het uitkiezen van mijn keuken werd ik goed geadviseerd door de heer Willem van Capelleveen. De keuken is geplaatst door de heer Willem de Graaf. Ik ben een en al lof over zijn bekwaamheid en behulpzaamheid. Toen mijn inductieplaat door een derde werd beschadigd werd er binnen en paar dagen al een nieuwe inductieplaat geleverd door Wim van der Ham Keukens. De heer de Graaf is de inductie diezelfde avond nog komen plaatsen. Een geweldige service.

Er werd in het hele proces goed mee gedacht en alle pijnpuntjes, die er altijd zijn, werden goed opgelost.

Kwaliteit, maatwerk en service

Een keuken vervangen in een bewoond appartement is heel ingrijpend. In dit proces is luisteren belangrijk. Om alle specifieke wensen om te zetten in een 3-dimensionale keuken. De sloopfase was angst- aanjagend. Maar vakwerk wekt vertrouwen. Van der Ham heeft de keuken van mijn dromen geplaatst. Praktisch, maar ook prachtig om te zien. Dat verdient een compliment

Verliefd op onze prachtige keuken

De ervaring met Wim van der Ham keukens is geweldig geweest. Voor onze nieuwbouwwoning zochten wij een keuken. Daardoor hadden we best wat tijd om te twijfelen, Youri dacht goed met ons mee, keek verder dan standaard en leverde netjes alle benodigde tekeningen aan die nodig waren voor de bouwer. Het twijfelen sloeg om in 1 en al enthousiasme en was dan ook het hoogtepunt na de sleuteloverdracht, snel erna trokken we in onze woning en konden we genieten van deze prachtige keuken. Heel blij met de keuzes en kwaliteit. Ook na het plaatsen bleken er wat mankementen, deze werden met aandacht opgelost.

Service van A tot Z! Fantastisch

Pracht keuken geleverd door een pracht bedrijf

Wij zijn zeer tevreden met Van der Ham Keukens. Geen agressieve verkoop, meedenkend en oplossingsgericht. Youri heeft ons zeer fijn geholpen. Wij zijn zeer blij en dankbaar met onze keuken en onze keuze voor dit bedrijf.

SUPER!

Hoe hou ik dit kort maar toch volledig. We zijn gestart met de wens de frontjes van onze keuken te vervangen. Bij levering bleek de montage (oude bevestiging van oude onderdelen) tot problemen te leiden. Zonder enige discussie konden we de koop ongedaan maken en geld terug. Daarop hebben we de keuken grotendeels laten vervangen. Achteraf een hele goede keuze. De keuken is redelijk snel geleverd. De installatie had toch enkele uitdagen, zoals dat altijd het geval is, alleen was de benadering van de 2 monteurs opvallend. Altijd positief en oplossingsgericht. In vrijwel alle gevallen was hun oplossing perfect. En wilde we het toch anders, dan was dat geen probleem. We werden niet één keer met een probleem of moeilijke keuze opgezadeld. Maak je niet veel mee. Van de verkoop tot en met de installatie was super. Achteraf wilde we ook nog graag een optie voor een la... konden we ook nog kosteloos ophalen. Je hoort vaak andere verhalen in deze branche, maar dit was een "feestje". We zijn dan ook erg blij met onze keuken.

Geweldig en fantastische service

Na plaatsing van mijn keuken, waren er door bepaalde omstandigheden een paar puntjes niet goed uitgevoerd. E.e.a. is snel en vakkundig opgelost door de afdeling after sales. Ik kan iedereen Wim van der Ham keukens aanbevelen. Dit is al de derde keuken welke door Van der Ham aan mij is geleverd en altijd was de service perfect.

Slechte leverbetrouwbaarheid, Goede sloop en montage

De levering liet te wensen over. Niet op tijd, niet goed passend en in gedeeltes. De doorlooptijd was daardoor zeer hoog. Van af moment van bestelling meer dan 9 maanden. Goede ervaring met de sloop- en montageactiviteiten. Vooral hulde aan Ferrit, Kevin en met name Ricardo. Door zijn improvisatietalent en deskundigheid is uiteindelijk alles naar tevredenheid opgelost.

In een woord: fantastisch!

Wim van der Ham Keukens in Zoetermeer heeft onze verwachtingen overtroffen. Tijdens corona hebben we onze huidige nieuwbouw woning gekocht, zonder keuken. Het is niet makkelijk geweest om tijdens corona tijd een keuken uit te zoeken, maar na 2 winkels te hebben bezocht zijn we uiteindelijk hier terecht gekomen. Bij het bezoeken van de winkel zijn we altijd vriendelijk ontvangen, konden we op ons gemak door de winkel lopen en inspiratie opdoen. Toen we een concept van de keuken wilde laten maken waren de winkels gesloten vanwege corona maatregelen. Youri is echter bij ons thuis geweest om het een en ander te laten zien aan opties en uit te leggen wat de mogelijkheden waren. Aan de hand daarvan is het concept opgesteld inclusief offerte. In de tussenliggende tijd hebben we nog wat geschoven in het concept, de offerte en in de apparatuur. Dat was allemaal mogelijk en geen probleem. Vlak na het definitief inmeetmoment zijn we nog een keer langs geweest om de keuken door te spreken. Uiteindelijk hebben we nog het een en ander aangepast en is de kleur totaal anders geworden. Youri heeft tijdens dit gesprek al aangegeven dat er mogelijk wat apparatuur later geleverd kon gaan worden in verband met leveringsproblemen. Doordat de levering van onze woning uitgesteld werd, moest ook de levering van de keuken ook uitgesteld worden. Ondanks dat het erg druk was met het plaatsen van keukens heeft Youri uitstekend meegedacht om een passend moment te vinden. De communicatie is uitstekend te noemen. Er wordt tijdig gecommuniceerd, ook voor het leveren en plaatsen van de keuken. Ook de installatie is voorspoedig verlopen. Een hele leuke installateur gehad die slechts 2 dagen nodig had voor het plaatsen van de keuken. Complimenten ook voor de nazorg. Een aantal deurtjes waren beschadigd, maar deze zijn netjes vervangen!

Service en kwaliteit

Na 25 jaar kon mijn keuken wel een opknapbeurt gebruiken. Net zoals destijds hiervoor opnieuw aangeklopt bij Wim van der Ham Keukens. Na deskundig advies in de showroom is de renovatie - nieuw werkblad, nieuwe frontjes met nieuwe grepen en nieuwe achterwand - naar volle tevredenheid uitgevoerd door de monteurs. De achterwand van Bokmerk is heel fraai geworden. Kortom, voor service en kwaliteit is Van der Ham de aangewezen partij!

Naar tevredenheid geholpen

In september hebben wij een nieuwe keuken gekocht bij van der Ham, begin januari is deze geplaatst naar alle tevredenheid. Wij zijn er erg blij mee. Contact liep voorspoedig en soepel, vriendelijk personeel. Nogmaals ontzettend bedankt.

Schitterende keuken van een betrouwbare partij

Bij de aankoop van een nieuwbouwhuis is het selecteren van de juiste leveranciers extra belangrijk omdat je er met zoveel tegelijkertijd te maken krijgt. Zeker bij een keuken rekenden we erop dat niet alles in 1x goed zou gaan, maar dan hoop je met een partij in zee te zijn gegaan die evt. punten snel en adequaat oppakt. We hebben met een gerust hart in 2021 voor onze keuken getekend en Van der Ham heeft ons niet teleurgesteld. Een paar opleverpunten werden de volgende ochtend nog verholpen, super! Youri heeft ons op een prettige wijze geholpen een prachtige en functionele keuken uit te zoeken, vragen per email werden snel beantwoord. We zouden Van der Ham zeker aanraden!

Een hele prettige en ontspannen ervaring

De showroom is misschien niet de allermooiste, maar de service die we van Youri hebben gekregen is ronduit top. Alle tijd voor de meest uiteenlopende vragen en mogelijkheden en altijd een duidelijke en snelle communicatie. En uiteindelijk is het ook een schitterende keuken geworden.

Een ervaren keukenspecialist waar de klant nog koning is.

Bij ons 1e bezoek waren we al onder de indruk van de mooie showroom, de gastvrijheid en de kennis en ervaring van Jerry. We werden prettig geholpen en kregen goed advies, een duidelijke offerte en ontwerp tekening en direct een mooie aanbieding. helemaal niet niet onder druk gezet maar alle ruimte gekregen om te shoppen en te vergelijken. Een aparte ervaring wat een verschillen. Uiteindelijk de verschillende aanbiedingen naast elkaar gelegd en toen was duidelijk dat de 1e keus de beste was. De keuken is mooi op tijd en compleet geleverd. Wij hebben de keuken zelf geplaats maar we kregen toch advies en tips. De aftersales was ook heel prettig. De keuken voldoet aan al onze wensen en is prachtig geworden.

Nice kitchen

Had some issue with the delivery and the post-service, but eventually everything is solved and we reached an agreement there. So far I really like my kitchen, and I do appreciate Jerry's experiences in kitchen design. I really think the supply chain part can be done a bit better, so that's why I left 4 stars here. Best regards, Jasmine

• Would you recommend us? Yes

fantastisch

Wij zijn heel goed geadviseerd welke mogelijkheden er konden bij onze nieuwe keuken door Annelies. Na een aantal gesprekken, definitieve 3D tekeningen en een duidelijke offerte hebben wij akkoord gegeven voor de keuken. Wij zijn bij veranderingen goed op de hoogte gehouden. Wij genieten volop van onze nieuwe keuken.

Prachtige keuken met uitstekende service

Wij zijn erg goed geholpen door Youri. We kregen ruim de tijd om alles te bekijken en overwegen en achteraf per mail goed te bereiken voor vragen. We zijn bij 3 keukenwinkels geweest, naast de goede service en behandeling was WvdH ook de goedkoopste. Keuken is uitstekend geinstalleerd door Ricardo (via WvdH) die meedenkt in oplossingen tijdens de installatie (wat echt wel nodig is in een huis van bijna 100 jaar oud). Al met al een hele fijne ervaring.

Uitstekende, betrokken service en prachtige keuken!!

Na 13 jaar was onze oude keuken aan vervanging toe en we wilden totaal iets anders dan dat we hadden. Vrienden van ons raadde aan om eens bij Wim Van der Ham Zoetermeer te gaan kijken want zij waren zeer tevreden. Bij WvdH werden wij zeer vriendelijk en professioneel geholpen door Youri. Wij hadden onze ideeën over de keuken en WvdH/Youri heeft meegedacht hoe we e.e.a. konden realiseren. Onze wensen zijn in de keuken gerealiseerd. De keuken is in samenwerking met Unibouw op professionele wijze geplaatst en afgewerkt. De afwerkpuntjes zijn zeer snel verholpen. De oven die we besteld hadden kwam iets later maar werd door Youri zelf afgeleverd en aangesloten. Al met al zeeeeer tevreden over de (klant)vriendelijk wijze waarop wij geholpen zijn en de samenwerking met WvdH en Unibouw. De keuken is prachtig geworden!!