Deskundig en persoonlijk advies bij het kopen van matrassen.

Een matras kopen lijkt zo gepiept. Toch is het goed om er de tijd voor te nemen, merkte ik, want de verschillen zijn groot, ook tussen de betere merken. Bij Bedtime kreeg ik goed advies over waar je op moet letten. Ben tevreden met m'n keuze.

Nieuwe spiraalmatras gekocht, had een klein problem, maar dat kon Snell worsen opgelost.

Perfecte service, heerlijk bed

Verkoopster Marion heeft mij zeer vriendelijk en dskundig geholpen, beantwoordde al mijn vragen en begeleidde mij geduldig door het kiezen van mijn nieuwe bed. Ben erg blij met mijn keuze.

De beste service, het beste advies

De beste service het beste advies

Wij zijn zeer klantvriendelijk geholpen

Informatie in de winkel en de korte levertijd!

Goed geholpen en uitstekende service

Met recht een Beddenspeciaalzaak!

Zeer vriendelijke, deskundige, behulpzame verkoopsters die met je meedenken en alle tijd voor je nemen. Een heel prettige ervaring die resulteerde in de aanschaf van een uitstekend bed en veel geduld bij het zoeken ( steeds een ander testkussen ) naar een passend kussen. Complimenten!

Fijne service, heerlijk bed

Fijne service, heerlijk bed

klantgericht en deskundig

Bij Bedtime nemen ze alle tijd voor je om tot een goede en duurzame keuze te komen. Er wordt uitgebreid gesproken over wensen en ervaringen en dan wordt er binnen het budget een goed bed gezocht, ik slaap nu twee maanden op mijn nieuwe bed en ben zeer tevreden!

Zeer klantvriendelijk, neemt alle tijd voor de klant en ook erg vakkundig.

zeer goed

de professionele adviezen zijn uitgekomen

Ik vond het ontvangst prima, goede service goede aandacht.

Heel klantvriendelijk en alles werd keurig afgeleverd en helemaal gemonteerd.

Prima geholpen door Bart, dacht met ons mee en gaf ons goed advies. Wij slapen heerlijk in ons nieuwe bed

Vriendelijk en deskundig advies

Men nam ruim de tijd om ons verschillende matrassen te laten proberen. De uiteindelijke keuze bevalt zeer goed.

Wij zijn heel tevreden met de kwaliteit en service van Bedtime

We hebben dit voorjaar onze oude boxspring vervangen door een nieuw exemplaar. Hierin uitgebreid geadviseerd door een adviseur van Bedtime. Daarna een onverwacht snelle levering van ons nieuwe Pullmann bed. Nu na een aantal maanden zijn we nog steeds erg tevreden.

Weer lekker slapen

Ik zou nog terug komen op mijn slaap ervaring. Vanaf afgelopen vrijdag is het een wereld van verschil. Pak me slaap zo op en slaap lekker door. Fantastisch. Zzzzzzzz

Great service

Patient and helpful, let us come and try the beds a few times before choosing what works for us. Nice home delivery and setup too!

We zijn erg tevreden over onze nieuwe boxspring

We zijn in de winkel uitgebreid geadviseerd en hebben verschillende matrassen uitgeprobeerd. Het Pullmann bed wat we hebben gekocht bevalt ons prima. Helemaal volgens verwachting

Heb het heerlijkste bed gekocht. Uitstekende service en hele vriendelijke mensen.

goede service

goed advies, goede service!

Prima, goede service en zeer prettige samenwerking.

Laatste bestelling was in goed vertrouwen. Alles is soepel en volgens afspraak verlopen.

superblij met geadviseerde bed en matras

Een nieuw bed/matras aanschaffen is niet zo makkelijk als het lijkt en bovendien prijzig, dus goed advies zeer gewenst! Bart heeft gevraagd, geluisterd, aangeraden, mij uit laten proberen, etc. Ben een 2e keer in winkel geweest om poosje op eventuele keuze matras te liggen. Een week voor mijn heupoperatie is bed/matras gebracht en gemonteerd, ging supervlot, en ik heb mogen ervaren hoezeer de keuze juist is geweest. Zonder spanning van lichaam op liefdevol matras. Kortom een succes! De aanschaf is mijn grootste uitgave ooit geweest, daar wil je geen spijt van hebben.

uitstekende begeleiding en service

We hebben recent voor onze dochter een nieuw bed gekocht bij Bedtime. De begeleiding in de winkel was heel prettig en er werd alle tijd genomen om alle mogelijkheden inzichtelijk te maken. Ook het bezorgen en plaatsen van het bed is uitstekend verlopen: alles werd van tevoren duidelijk gecommuniceerd en het plaatsen werd heel netjes en deskundig uitgevoerd. Wij zijn dik tevreden!

Vriendelijk, klantgericht, kennis van zaken, uitstekende service en goede prijs/kwaliteit.

Over Bedtime

Beddenspeciaalzaak Bedtime biedt je een toegankelijk, persoonlijk en onafhankelijk slaapadvies, Speciaal voor Jou. Zo ben je altijd verzekerd van een goede nachtrust en sta je 's ochtends positiever, actiever en meer ontspannen uit je bed.