Snelle verzending, fijne communicatie

Raad dit bedrijf aan

Goed advies

Super snelle levering

Super snelle levering van het product top !

Uitstekend gewoon

Bestelling geplaatst, werd direct in behandeling genomen en werd zeer snel geleverd. Kan gewoon niet beter. Ps het verwarmings element werkt ook al perfect. Ik ben een zeer tevreden klant.

Alles werd prima in orde gebracht

bestellen was gemakkelijk en de levering volgde kort erna én je kon zelfs achteraf betalen. Wat wil een mens nog meer ?

Snelle levering

Snelle levering en goed advies gekregen bij de bestelling van een kweekset voor vijverbacterien.

Zoals steeds vond ik in het ruime assortiment wat ik nodig had. Minpuntje: ik ben al jaren klant. Om in te loggen was mijn paswoord ongeldig. Ik vroeg dus om dit te resetten. Er zou een mail verzonden worden om dit te doen en te bevestigen. Deze mail heb ik nooit ontvangen. Noodgedwongen heb ik dan maar een nieuw account aangemaakt.

correct, snel en vlotte verzending

de eerste maal Mauvekoi.nl is mij uitstekend bevallen

Deskundig en klantvriendelijk

Ik had vooraf advies gevraagd wat ik best kon gebruiken en kreeg een snel en deskundig antwoord.

Perfecte service!

Snel en goed mailcontact!!

Alles was ok

Degelijk materiaal

In 2 keer gekregen maar wel goed op de hoogte hiervan gebracht

Het was weer uitstekend

Gewoon goed

Zeer behulpzaam en vriendelijk

Daar kan ik nog niet zo veel over vertellen bacteriën hebben hun tijd nodig, groeten Rudi

zeer goede service

snelle en perfecte levering.

Zoals altijd goed.

Altijd op tijd geleverd tegen redelijke prijs en een goed product.

Everything went perfect.

Ordering process was simple and easy.

Geweldige service

Een bedrijf wat er toch wel uitspringt. Zeer goede service, meewerkend, meedenkend en zeker niet beroerd is een extra stapje voor de klant te doen. Een echte aanrader.

Zoals gewend snelle service.

Goede service en bereikbaarheid

Hele goede service

prima service en net geleverde vijfer pomp

Via google bij Mauvekoi Vijvershop terecht gekomen, daar op een overzichtelijke site snel een keuze kunnen maken,bestelproces ging makkelijk en ook het betalen. Pakket was eerder binnen dan aangegeven termijn op de site, Pakket was netjes verpakt en alles aanwezig. Ik was erg blij dat alles zo makkelijk ging en wij snel de zuurstofpomp in huis hadden, voor ons zeker reden om in de toekomst weer bij Mauvekoi spullen te bestellen voor onze buitenvijver.

Online een product besteld. Prima communicatie en geleverd conform afspraak. Product was goed verpakt en voorzien van een handleiding. Daarnaast nog een persoonlijk briefje met daarop een rechtstreeks nummer voor het stellen van vragen of advies. Zeer goed bereikbaar. Zeker een aanrader.

Goede service, goede prijzen

Uitstekend en snel geholpen, aanbod is groot en prijzen aantrekkelijk. Mijn bestelling zou wat later komen en werd netjes hiervoor ingelicht.

Bodem zuiger gekocht, Ontzettende goede nette klant gerichte uit leg .pomp prima

Over Mauvekoi vijvershop

Mauvekoi.nl biedt kwaliteits Koi- en Vijvertoebehoren tegen een scherpe prijs. Mauvekoi.nl is opgericht in 2006 met de ambitie om een van de beste online Koi- Vijver winkel van Nederland te worden. Inmiddels voorzien van een groot magazijn van 300m2 met 1000en producten op voorraad. Wij onderscheiden ons door een zeer ruim aanbod in de productgroepen die wij voeren en (vaak) direct uit voorraad te leveren. Dit garandeert een snelle afhandeling van uw bestelling en geeft u de mogelijkheid de producten goed te vergelijken. Zo zorgen wij ervoor dat u altijd slaagt bij Mauvekoi.nl!