Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Mauvekoi vijvershop

Mauvekoi.nl biedt kwaliteits Koi- en Vijvertoebehoren tegen een scherpe prijs. Mauvekoi.nl is opgericht in 2006 met de ambitie om een van de beste online Koi- Vijver winkel van Nederland te worden. Inmiddels voorzien van een groot magazijn van 300m2 met 1000en producten op voorraad. Wij onderscheiden ons door een zeer ruim aanbod in de productgroepen die wij voeren en (vaak) direct uit voorraad te leveren. Dit garandeert een snelle afhandeling van uw bestelling en geeft u de mogelijkheid de producten goed te vergelijken. Zo zorgen wij ervoor dat u altijd slaagt bij Mauvekoi.nl!