Volgens afspraak, vriendelijk en duidelijke instructie

Zeer vriendelijke klantenservice aan de telefoon. Duidelijke afspraken en bevestiging via mail. Vlotte levering met vriendelijke chauffeur. Nette boxen. Hadden wel ogen in gemonteerd mogen worden om spullen met spanbanden vast te kunnen zetten om te voorkomen dat spullen gaan schuiven

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs

Vriendelijk, duidelijk en goed georganiseerd

Eenvoudig de box besteld op mijn telefoon. Kantoor belde de volgende ochtend voor een check van de gegevens en de aflevering. Hiervan kwam netjes bevestiging per e-mail. De dag van levering belde de chauffeur zoals beloofd een half uur vooraf. Hij hield met plaatsing rekening met zo min mogelijk overlast voor voetgangers en doorgang hulpdiensten. Keurig! Het kostte ons een 1,5 uur om deze in te laden, maar dat komt vanwege de trappen bij ons huis. Echt heel tevreden. Nu huis in de verkoop en dan zien we de box over enkele maanden wel terug.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

slim en vlot alles in de box

de boxen zijn ruime en schoon. Dankzij de medewerker zijn alle meubels optimaal in de box opgeslagen. ging top!

Geen aanmerkingen, ging perfect

Prima!

Perfect!

Echt topservice. De medewerkers van Kubox die de box komen halen en brengen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De box werd op de afgesproken tijden gebracht. Ik kreeg de box, hoewel lang niet vol (inhoud had gemakkelijk kunnen gaan schuiven) precies zoals deze ingepakt was terug. Kubox is echt een aanrader voor tijdelijke opslag!

Heel erg prettig.

Ik kan pas een volledige aanbevelingen doen als mijn spullen ook weer goed en heel terug komen.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Locatie

minder ervaring mee

mijn ervaing met dit bedrijf is zeer slecht de comiatie tussen klanten en jullie mag veelen veel beter

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

Bedankt voor uw feedback. Om miscommunicatie te voorkomen vragen wij vooraf altijd zoveel mogelijk informatie van onze huurders over hun specifieke behoefte(n). Per huursegment verhuren wij onze Kuboxen tegen verschillende huurvoorwaarden en kortingen, afgestemd om deze vooraf opgevraagde behoefte. Wij vinden het vervelend dat een en ander voor u niet duidelijk genoeg was.

Super oplossing voor tijdelijke opslag.

Omdat wij ergens naartoe moesten met onze spullen, in de tijd dat wij van huis naar huis moesten, kwamen we bij Kubox. Dit was snel geregeld en de boxen stonden op de vermelde tijd bij ons recht voor de deur. Niet ver lopen voor ons en voor ons geen geregel met transport!

Geweldig!

Wat een goed idee is dit. Makkelijk, snel en relax. 1 minpunt. De houten plaat achter de deur. Door het houten plaat is het lastig om even snel iets tussendoor erin te stoppen. Voorkeur is om dit ook te vervangen door een deur. Dat is de enige minpunt. Anders 5 sterren.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Beste Charles, Bedankt voor je feedback en het mooie compliment! Wij zijn continu bezig om ons concept verder te ontwikkelen. Wij zullen dit punt zeker meenemen in onze evaluatie.

bezorging was veel soepeler dan vooraf werd beloofd

Datum bezorging kon na eerdere toezegging toch niet op geplande dag wat ronduit vervelend was. Verder werd vooraf gezegd dat de medewerker niet zou meehelpen waardoor het ons onmogelijk leek om alles in 45 minuten in te laden. De bezorger was echter zeer behulpzaam waardoor alles 100% meeviel.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs

Beste Hans, Wij proberen iedereen van dienst te zijn op de dag van zijn of haar voorkeur. Helaas lukt dit niet bij iedereen. Onze chauffeur is geen sjouwhulp, wij geven om deze reden dan ook aan dat de chauffeur niet meehelpt. Uiteraard probeert hij wel zoveel mogelijk mee te denken over het indelen en laden van de Kubox. Bedankt voor het compliment zijn kant op!

een prima systeem, een makkelijk.

tip: Kubox zou beter moeten communiceren, wanneer er afwijkingen zijn bij het brengen of halen van de boxen. Groet, Paul

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Beste Paul, Bedankt voor je feedback, momenteel zijn wij nog volop in ontwikkeling met ons nieuwe systeem. Wij vinden het vervelend dat je niet voldoende bent geïnformeerd over het verloop van de levering. Je boxen staan veilig bij ons in de opslag, bij het terug brengen zorgen wij uiteraard voor tijdige en heldere communicatie!

Netjes en correct bezorgd.

Keurig op de tijd dat we afgesproken hadden, en ook dat hij werd opgehaald. We zijn zeer tevreden.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Locatie

Tot nu toe prima geregeld

Deze beoordeling is nog onvolledig, want de box is nog niet geretourneerd. Het concept is prima; de box wordt dicht bij de voordeur geparkeerd en is prima in te pakken. Er wordt een leveringstijd en ophaaltijd aangegeven in de duidelijke mail vooraf. Die was wel wat ruim.

Goed en niet goed

Van uit de reclame kreeg ik de informatie op EEN DAG WORDT DE KUBOX GEBRACHT EN WEER OPGEHAALD....... Via de telefoon alles geregeld prima zover. Toen de bevestiging kwaam van de tijde van brengen en halen schrok ik toch wel. Het tijdstip van brengen was ongeveer 12 tot 16 uur. En het op halen van de box was pas na het weekend. Ik het hulp geregeld om de box te vullen. En ik moest iedereen een andere tijd door geven..... mensen vielen af hadden andere bezich heden. Het is toch gelukt om de box die dag te vullen. De boxen bleven tot maandag middag staan. Ik woon in een drukken staat en daardoor bleven er twee parkeerplaatsen twee en halve dag bezet voor andere bewoners. Met de hele gang van zaken was ik niet zo blij. Verdere afhandeling tit nog toe oké. Vriendelijke groet Mirjam Hilgers

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Bedankt voor je aanbeveling Mirjam! Het kan inderdaad voorkomen dat je de Kubox wat langer dan 1 dag voor de deur hebt, hierover lichten wij je uiteraard wel tijdig in. Fijn dat het uiteindelijk gelukt is de Kubox te vullen.

Perfect geregeld, bekwaamd en vriendelijk personeel.

Chauffeur gaf aanwijzingen waar we de boxen het beste konden plaatsen en laadadvies. Bij het afsluiten nog enigen dozen verplaatst om schade te voorkomen. Kortom een geweldige service en perfect om meubelen tijdelijk op te slaan.

Prima opslag oplossing

Vooraf kregen wij het bericht dat de Kubox er rond 10 uur zou zijn. Op de dag van aflevering kregen we in de ochtend een telefoontje dat de chauffeur zich had ziek gemeld en dat de box tussen 4 en 5 zou komen. Helaas overmacht, de extra handjes die klaar stonden konden weer naar het werk. De chauffeur Jan (erg vriendelijk) belde een uur van te voren dat hij er aan kwam en was er ruim voor 4 uur. De box zag er keurig uit en werd door Jan bij de voordeur geplaatst. Jan heeft meegeholpen met sjouwen en had goede ideeën over de wijze van inpakken. Na een kleine drie kwartier zat alles in de box en werd verzegeld. Kortom, prima ervaring! Dikke duim voor chauffeur Jan Richard en Simone

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Goed geregeld tegen redelijke prijs.

Netjes voor de deur neergezet. En zoals afgesproken ook weer netjes opgehaald.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs

Prima! Flexibel in afspraken, meedenkende chauffeur, goede uitleg, perfecte oplossing voor opslag.

Top service, kwaliteit minder

De service die je telefonisch en via de mail krijgt is echt top. Snelle reactie en ze denken met je mee. Wij dachten twee boxen nodig te hebben, helaas bleek op de dag dat deze aankwamen dat dat helaas niet voldoende was. Gelijk gebeld toen we die conclusie trokken. Jammer genoeg kon de derde pas de volgende dag komen. Verrassend genoeg kregen we alsnog die avond rond 18.00 uur een telefoontje dat de derde box onderweg was. Dat was top! De chauffeurs zijn echt mensen die gemaakt zijn voor het vak. Gezellige en bovenal 'Niet zeiken, maar doen' mensen. Helaas was de kwaliteit van twee van de drie boxen echt slecht. Er zit een houten box in de container en die gaat dicht met een houten "deur". Bij een van de boxen was deze voor driekwart kapot en bij de laatste box sloot niet helemaal en staat dus voor een stukje open. Tot onze schrik is ook nog de vorkheftruck met onze derde container naar voren gekanteld, waardoor ook onze container naar voren viel. Dit per mail gemeld en we kregen gelijk de mogelijkheid om de box te laten openen en een foto te krijgen van de inhoud. Wij houden m nu liever dicht, want wat nu al kapot is is over een paar weken ook nog kapot. We hebben al een compensatie gekregen, door bepaalde kosten niet te hoeven betalen. Daarnaast zal schade vergoed worden is er schriftelijk toegezegd. Zou ik een volgende keer weer een kubox huren? JA ZEKER!

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

Uw feedback over de kist nemen wij mee in ons overleg. Bedankt voor de aanbeveling en de mooie complimenten over de chauffeur!

Nette en fijne service

Nette en fijne service, werd om tijd bezorgd en weer opgehaald

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Hele fijne ervaring. 1 klein puntje dat er bij het ophaalmoment geen contact wordt gezocht met de mensen vondt ik n beetje raar. Tenminste als je ziet dat ze thuis zijn.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Bedankt voor het mooie cijfer John! De feedback over het ophaalmoment zal intern besproken worden.

Het is een ideale oplossing om je spullen op te slaan

Ik ben erg tevreden

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Eerdere ervaringen

Handig en prettig

Prettige, klantvriendelijke benadering. De ontvangst bij de opslag in Alphen a/d Rijn was heel goed!

Goedkoop en heel flexibel

Kubox heeft ons 5 boxen geleverd in Maastricht. We hebben in 2 dagen een huis van 200m2 in die 5 boxen ingepakt. Kubox kwam de volgende dag de boxen ophalen en in 1 rit doorgebracht naar onze nieuwe woning in Noordwijkerhout. Daar hebben we in 1 dag alles uitgepakt waarna Kubox de volgende dag de boxen weer kwam ophalen. Hele aardige planner en geweldige chauffeurs die needenken waar de boxen het best geplaatst kunnen worden. Zeer aan te bevelen!

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs

Perfecte optie om spullen tijdelijk te stallen

Prima boxen, goede service. Telefonisch goed bereikbaar en alles wordt duidelijk uitgelegd. Alleen de levertijd van de boxen is te ruim. Een tijdsbestek van ca 4 uur is, als je hulp hebt ingevlogen om te sjouwen, te ruim. Dat is dus een verbeterpunt!