7

Positief

Goed geregeld brengen ophalen en comunicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs
9

Super genieten van de service, perfect volgens afspraak en telefonische voor aankondiging.

Lekker eenvoudig concept.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs
8

Lekker makkelijk verhuizen, Kubox voor de deur.

3 Kuboxen goed voor bijna 24 kuub voor de deur en verhuizen maar. Volgens afspraak afgeleverd en opgehaald.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders
6

Fijne opslagplaats voor onze (kerst)spullen

Het is wat lastig om een retour te regelen als je meer boxen hebt, want men verwacht dat het maar even online kan, terwijl een hondenshow ervan af hangt of de spullen die in 4 boxen zitten ook daadwerkelijk geleverd kunnen worden op een afgesproken datum. Veel mailverkeer is er geweest omtrent het jaartarief omdat wij de spullen een jaarlang opslaan en 1 x per jaar afroepen en dan weer op laten opslaan. De mensen die komen leveren zijn van zeer goede wil en zeer behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Eerdere ervaringen
4

Is mij niet meegevallen.

Geachte medewerker Mijn ervaring met uw organisatie is mij niet helemaal meegevallen. Ten eerste: u komt op het moment dat wij de container afroepen met hele andere aanbiedingsprijs, nl. € 59,- /maand bij een stallingsduur van 1 j. of meer. Wij hebben daarover contact gehad met een medewerker van Alphen a/d Rijn. Nu betalen we € 79,-/ mnd. Ik begrijp dit Verschil niet zo. Het lijkt mij redelijk om de prijs aan te passen. Ten tweede: uw zou de container zaterdagmorgen afleveren op verzoek van ons. Daarvoor moeten we dan wel € 35,-weekentoeslag betalen. De container is vrijdag gebracht en maandag opgehaald.Wat weekendtarief en wat blijft er van uw slogan over ; " 's morgens gebracht en 's avonds weer opgehaald." Ik was er gedurende het weekend niet gerust op dat men van mijn spullen zou afblijven. Ten derde: de binnencontainer, zeg maar een gammele kist, wekt bij mij niet het vertrouwen dat mijn huisraad bij u veilig staat opgeslagen. Hoe is het gesteld met de vochthuishouding in de opslag, kunnen er geen muizen of ander gespuis bezit nemen van mijn spullen via de spleten en andere kleine openingen in de kist? Ten vierde: de communicatie was ook niet om over naar huis te schrijven. Met mij was de afspraak gemaakt dat de container op vrijdag om 15.00 uur zou worden afgeleverd. Wie schets mijn verbazing , ik word 'morgens om 11.00 uur gebeld door de chauffeur met de boodschap dat hij bijna bij mijn huis is. Dan ben ik niet op locatie, ik moet immers vanuit Reeuwijk komen. Dat heb ik ook met de planning besproken vandaar het tijdstip van 15.00 uur. Wij hebben op termijn van 5 a 6.mnd. nog een inboedel op te slaan. Niet voor een jaar maar toch. Alles hangt af van hoe snel het 2e huis verkocht gaat worden? Waar ik eerst enthousiast was over uw formule heb ik nu toch zo mijn twijfels. Ik hoop dat u mij gerust kan stellen en wat coulance wilt betrachten bij de door u aan ons gefactureerde maandelijks bedrag van € 79,-/mnd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Locatie

Reactie van het bedrijf

Beste Marian, Bedankt voor uw review. De verkoopprijs van een Kubox kan door het jaar heen, door verschillende factoren, aangepast worden, wanneer je eenmaal besteld hebt wordt de prijs niet meer aangepast. De weekendtoeslag geldt voor het gebruik van het inlaad moment in het weekend, het kan voorkomen dat u hem inderdaad het gehele weekend tot uw beschikking heeft. Onze loodsen zijn uiteraard vochtvrij, vrij van “gespuis” en dagelijks bemand, hierover hoeft u zich geen zorgen te maken. Qua planning kan het voorkomen dat er door overmacht wijzigingen aangebracht moeten worden, zoals ook hier helaas noodzakelijk was waardoor we er eerder waren. Met vriendelijke groet, Kubox Opslagruimte

8

Super!

Super! Had fijn geweest als ik ook een bevesting zou krijgen als de box is opgehaald en het adres waar deze nu staat. Verder erg blij!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs
10

Fantastisch!

Super service! Box word zo dicht mogelijk bij de voordeur geplaatst zodat die ingeladen kan worden. Alles word goed uitgelegd en ze denken met je mee (hoe je het beste kunt stapelen oid). Waren mooi op tijd en er werd netjes een halfuur van te voren gebeld. Erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice
7

Prima box . Laad instap is hoog

De box is prima vindt de instap van box erg hoog om zware met name kasten er in te zetten. Misschien handig om een loopplank ervoor te leggen dan kun je ook nog een steekwagen gebruiken. Hulp van chauffeur is uitstekend en erg vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs
8

Alles is prima verlopen

Website is niet duidelijk genoeg over aanvullende kosten bij verhuizing en bij plaatsing in het weekeinde icm mogelijkheid dat eerder te laten doen. Heeft me euro 150 extra gekost, wat niet nodig was achteraf, als duidelijk was geweest wat er mogelijk was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice
9

Top

Kubox letterlijk voor de deur van mijn woning gedropt. Erg ruim en korte uitleg gehad over werkelijk alles.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice
3

Geen oplossing voor de klant bij fout (door KUBOX)

Op onverklaarbare wijze heeft KUBOX de gebrachte 3 lege containers na één dag opgehaald voor opslag. Deze afspraak was echter niet gemaakt, waardoor er dus drie lege containers terug gingen naar opslag. KUBOX bood vervolgens geen oplossing voor de klant en legde de fout ook direct bij de klant. Na 3 dagen was er een oplossing en konden de containers weer gebracht worden, maar daar moest wel extra voor betaald worden. Als klant heb ik daar direct tegen geageerd, vervolgens zij n de kosten niet doorberekend.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Reactie van het bedrijf

Beste meneer Jansen, Bedankt voor uw reactie. De planning qua bezorg en ophaalmoment was per e-mail aan u bevestigd. Nadat de Kuboxen opgehaald waren constateerden wij dat deze leeg waren en hebben direct contact met u opgenomen én een nieuwe bezorgafspraak gemaakt. Wij zullen bij onszelf nagaan hoe wij onze klanten nóg beter vooraf kunnen informeren over de bezorg en ophaaltijden. Met vriendelijke groet, Kubox Opslagruimte

10

Uitstekend

Vriendelijke bejegening. Bij gestelde vragen meteen een antwoord terug. Meedenkend wordt naar een oplossing gezocht. Prettige samenwerking.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice
8

Goede service en een vriendelijke, behulpzame chauffeur

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice
10

TOP ervaring!

Mijn ervaring met Kubox is zeer postief! Goede communicatie en zeer handig om de huisraad op deze manier te kunnen opslaan! Ik weet nog niet hoe ik het over drie maanden weer terug zie maar ook daar maak ik me geen zorgen over! Top Kubox!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice
9

Prima

Op tijd geleverd en weer opgehaald. Prima service van de chauffeur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? N.v.t.
6

In het begin prima, later slordig ivm verkeerde email

De mee he aan de telefoon zeer behulpzaam. Problemen ontstonden door het niet goed invoeren van mijn email. Bij het ene systeem was het wel veranderd maar bij het andere systeem niet. Daardoor 0ntving ik geen mails van de planning.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders
1

Dramatisch tot nu toe

Ik had een kubox besteld voor 31 oktober en deze zou tussen 09:30 en 13:30 geleverd worden. Ik heb daar mijn planning voor die dag op aangepast. Aangezien je een half uur van te voren gebeld zou worden, ben ik om 13:00 zelf maar eens gaan bellen. Daar kreeg ik Peter Koet van de planning aan de telefoon en hij gaf aan dat ze ruim een uur later kwamen. Deze meneer stond totaal niet open voor oplossingen en zei gewoon letterlijk dat ze om 15:00 kwamen en anders had ik maar pech. Hij ging 'het gesprek beeindigen', want hij moest 'verder met zijn werk'. In mijn ogen is een ontevreden klant en een slechte planning ook gewoon zijn werk... Ik heb gesproken over een compensatie, omdat ik een afspraak moest afzeggen die mij geld kostte. Hier zou ik afgelopen maandag over worden teruggebeld, maar ik heb tot op heden helemaal niets mogen vernemen. Wat een bagger service.... De chauffeur was overigens een zeer vriendelijke man, die mij wél gewoon netjes op de hoogte hield.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Reactie van het bedrijf

Beste Nick, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat wij door omstandigheden later waren dan gepland, helaas komt dit voor in het transport. Wij zijn blij te lezen dat het contact met onze chauffeur positief was. Met vriendelijke groet, Kubox Opslagruimte.

8

prima

flexibel wat zeer goed is

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice
9

Prima verzorgt!

Makkelijk om kubox te bestellen. Fijn dat degene die de kubox aflevert even van tevoren belt. Aan te raden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice
10

Het personeel van Kubox is vriendelijk, informatief en behulpzaam.

Specifieke vragen werden netjes en volledig beantwoord door de dame aan de telefoon. Chauffeurs nemen telefonisch contact op voordat zij bij huis aankomen. Rustig worden de boxen op de vrachtwagen geladen. Alles komt heel professioneel over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders
10

Uitstekende service, van begin tot eind!

Van oriëntatie tot ophalen uitstekende service! Ideale oplossing voor tijdelijke opslag van meubels bij bijvoorbeeld een verbouwing.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice
10

Helemaal volgens verwachting en afspraak.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs
9

prima service

Op afgesproken tijd geleverd en weer opgehaald.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders
10

Gewoonweg uitstekend

Gewoonweg uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Eerdere ervaringen
10

Stipt, meedenkend en accuraat.

We hadden last-minute opslag nodig. Er werd meegedacht met de situatie en binnen 48 uur en in het weekend stond er een box voor de deur die zonder problemen pas de week erop opgehaald werd. Klasse!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

Filter op taal

Klantenvertellen Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina