Chauffeur was erg behulpzaam.

Dankzij de chauffeur hadden we onze spullen in een kwartier in een container opgeborgen, waarna hij de andere bestelde container zonder problemen leeg weer meenam.

Prima en accurate service, goede communicatie

Prima en accurate service, goede communicatie

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

Na een uitstekende eerste ervaring valt het nu ontzettend tegen

In augustus en september 2020 heb ik een uitstekende ervaring gehad met Kubox. Ze reageerden snel, waren accuraat en klantgericht. De keuze om hen weer in te schakelen om mijn huisraad op te slaan was dan ook snel gemaakt. Meteen viel op dat de organisatie nu volledig geautomatiseerd is ten opzichte van eerder. Dit werkt snel, alleen er stond ook een prijs tegenover, deze lag aanzienlijk hoger dan in 2020. Ik ontving op mijn email een aflevertijdstip op 7 januari en een ophaalmoment op 8 januari. Dit is voor mij, wonend in Amsterdam een belangrijk gegeven, aangezien ik de gemeente er van moet verwittigen dat de Kubox op een openbare parkeerplek komt te staan. Op 7 januari kwamen zij keurig de Kubox afleveren. Toen ik vervolgens op zaterdag 9 januari bij mijn huis kwam, bleek de Kubox er nog te staan. In 2020 kreeg ik na het bellen van het alarmnummer van Kubox, hen zelf aan de telefoon en binnen een uur was alles geregeld. Nu zit er een kantoor tussen, die het bericht doorzet. Ik zou teruggebeld worden. Twee uur later was ik nog niet teruggebeld en heb ik opnieuw naar de centrale gebeld. 'Het kantoor was nu gesloten, maandag bent u de eerste.' was het antwoord wat ik van de centrale ontving. Dit betekende dat mijn Kubox, zonder vergunning en midden op straat in Amsterdam met al mijn spullen er in, nog 3 dagen extra is blijven staan. In plaats van dat ik de maandag er op ben teruggebeld door Kubox, kreeg ik een ineens een mail; 'Uw Kubox is ingepland, afleverdatum 7 januari, ophaaldatum 11 januari.' ... Erg onprofessioneel en klantonvriendelijk. Zeker als een 'noodnummer' in het weekend niet bereikbaar blijkt te zijn.

• Klantvriendelijkheid medewerker N.v.t.
  • Meedenken medewerker N.v.t.
  • Behulpzaamheid medewerker N.v.t.
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Eerdere ervaringen

Bedankt voor je uitgebreide feedback Anna en wat jammer dat je laatste ervaring niet net zo goed was als je eerste! Wel fijn dat je wéér voor Kubox gekozen hebt! Het tarief is sinds 2020 anders ingericht, namelijk hoe langer je huurt hoe voordeliger je huurprijs is. Wij zijn 24/7 bereikbaar voor nood, om zo altijd te kunnen acteren waar nodig. Helaas was er in dit specifieke geval een miscommunicatie met onze alarmcentrale, waardoor je niet goed bent doorverbonden naar onze dienstdoende collega. Je feedback zal uiteraard meegenomen worden om onze processen verder te verbeteren, bedankt hiervoor. Wij gaan er vanuit dat je verdere ervaring met onze dienstverlening goed verloopt.

Tot een met nu toe, prima!

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

Zeer vriendelijk en attent bedrijf! aanrader!

Zeer vriendelijke en meedenkende medewerkers!

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs

In alle opzichten voldaan aan mijn verwachtingen.

Omdat; -Duidelijk en prima te benaderen site. -Klantvriendelijk to the point en prima advies. -Geen bijzonderheden t.a.v. hetgeen is afgesproken. -Kosten baten voor de huur van de opslagboxen in mijn optiek prima -Hartstikke handig een opslagbox om snel de boedel in te pakken en op te laten slaan.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Simpel, duidelijk, goede service.

Vriendelijk, snel en makkelijk

Vriendelijke en snelle klantenservice, boeken is erg eenvoudig, veranderen van de planning is meestal mogelijk: flexibiliteit!

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Eerdere ervaringen

Prima opslag, maar communicatie kan veel beter

De website lijkt heel duidelijk, maar er waren na het boeken van de Kubox een aantal vragen die pas toen naar voren kwamen. Zo was het niet duidelijk dat de Kubox dezelfde dag geleverd en opgehaald wordt. Als je in het weekend de box rustig wil inladen (wat wij deden) betaal je 35 euro extra weekendtoeslag. Gratis laten bezorgen op een ander adres geldt daarnaast alleen als je langer dan drie maanden de box opslaat: ook iets wat we pas later zagen, dus nog eens 50 euro extra betalen. Dit is allemaal niet een enorm issue, maar de communicatie hierover mag echt duidelijker vermeld worden op de website. Tot slot: wij hebben geen mail ontvangen over het exacte tijdstip van levering / ophalen van de box. We hoorden pas dat de chauffeur kwam toen hij 30 minuten van tevoren belde. Bij het ophalen werd er zelfs helemaal niet meer gebeld en dit gebeurde een dag later dan in de oorspronkelijke planning stond aangegeven.

Top!!

Kubox is echt ideaal. De box wordt thuis bezorgt. Ruim van te voren is bekend hoe laat de boxen bezorgt worden. Voldoende tijd om de box in te ruimen en er wordt goed meegedacht qua ruimte. Boxen worden goed afgesloten weer meegenomen en vervolgens weer gebracht op de plek waar het moet zijn. Je hoeft dus niet zelf steeds heen en weer te rijden. Als we ooit weer gaan verhuizen zullen we zeker weer van kubox gebruik maken.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

Voortreffelijke service tot nu toe

Het mail- en telefonisch contact verliep zoals men mag verwachten en de chauffeur belde voortijdig hoe het e.e.a. af te handelen daar hij niet met zijn vrachtwagen het park waar wij gevestigd zijn op kon komen. Prima service ook in die zin, dank u. Met vriendelijke groet, Wubbo Veldhuis

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs

Goede box maar zonder overleg later opgehaald dan wij gevraagd hadden

We hebben de box voor 4 januari besteld en waren heel blij dat de box al op 31 december kwam. Wegens verbouwing hadden wij de vuil container voor 5 januari besteld. We waren niet zo blij dat zonder overleg de ophaaldag van de box 6januari is verschoven. Dit stond in kleine lettertjes in de mail, mast daar heb ik eerlijk gezegd niet op gelet. Ik had immers mondeling een afspraak gemaakt voor de 4e.

Goede dienstverlening

2 x kuboxen besteld online, snel en gemakkelijk en héél betaalbaar

Super vriendelijk

Super vriendelijk

Prima!

Wat een goede oplossing voor onze verhuizing! Hierdoor hoeven we onze spullen maar één keer in en uit te pakken, de boxen worden bij ons nieuwe huis gezet zodra we daar in kunnen. Je krijgt een tijdslot per e-mail zodat je weet wanneer ze worden gebracht en opgehaald. De chauffeur die kwam ophalen was er echter al ruim vóór de opgegeven tijd. Ik kwam net op tijd om hem tegen te houden, anders was hij zonder boxen weer vertrokken. De boxen zien er netjes uit, je krijgt een code voor het hangslot en de chauffeur die de box brengt heeft iets bij zich om te ‘verzegelen’. Een aanrader!

• Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? N.v.t.

Ondanks alle drukte werd er een passende oplossing gevonden voor brengen en ophalen.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Eerdere ervaringen

Woon op een Park dus alles moest met de heftruck alles prima verlopen

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

Top service. Goed geholpen via telefoon. Chauffeur die de boxen kwam brengen was zeer vriendelijk en meedenkend. Mijn eerste ervaring is uitstekend.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs

Simpel wordt voor de deur geplaatst en voordeliger dan een verhuizer

Goed geregeld

Mooi op tijd prima oplossing voor opslag

• Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker N.v.t.
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? N.v.t.

super goede service en heel klantvriendelijk -> aanrader!

super goede service en heel klantvriendelijk -> aanrader!

Uitstekende service

Vanwege Corona in ons gezin moest de net geplaatste Kubox weer worden opgehaald en 3 weken later weer worden geplaatst. Geen extra kosten werden hiervoor berekend ! Top service !

Goede oplossing voor opslag

Goede oplossing voor opslag. Spreek wel van tevoren af hoe lang je de box nodig hebt om in te laden. Vaak is een uur niet genoeg... Er zijn geen bevestigingspunten binnen in de box. Je kan je spullen dus niet vastbinden, alleen stouwen.