Makkelijk en snel

Doordat we alles klaar hadden staan was de kubox in 45 minuten gevuld. Super fijn en snel.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Ze doen precies wat ze zeggen, goede communicatie

Corday, duidelijk, betrouwbaar, communicatief vaardig!

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

Prima communicatie en een extra hulp

Belde netjes om te zeggen dat ze eraankwamen op het eerder aangegeven tijdsbestek. Man was vriendelijk en hielp ons zelfs even mee met opstapelen van de dozen in de box. Snel en efficiënt! Tot nu toe top service.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs

Tot nu toe goed; moet de box nog terugkrijgen

Helaas niet supersnel leverbaar. Donderdags gebeld met verzoek om levering op vrijdag. Was helaas pas op maandag mogelijk, terwijl ik hem heel snel nodig had. Verder prima, tot nu toe; moet hem nog terugkrijgen

Fantastisch!

De afspraak is nagekomen en er was ruimte voor overleg voor de beste standplaats voor de Kubox. Prettige samenwerking en snel afgehandeld.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Erg prettig en fijn systeem, maar het contact kan beter.

Erg prettig en fijn systeem, maar het contact kan beter. Ik heb geen smsje gekregen met een specifiekere bezorgtijd en moest daar 's ochtends nog voor bellen. Verder heb ik eigenlijk geen idee waar mijn spullen zijn en hoe ik ze weer ergens kan laten bezorgen. Maar wel ideaal dat de container gewoon voor de deur wordt gezet. Ik kon hem vullen en hij is direct weer meegenomen. Als de levering net zo soepel gaat ben ik zeker tevreden.

Handig en goed georganiseerd

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

vriendelijk, snel en accuraat!

De afdeling klantenservice was heel vriendelijk toen ik last-minute vroeg of de KuBox nog een paar dagen mocht blijven staan. Alles werd direct aangepast. de chauffeur die de box kwam ophalen zeer secuur en hartelijk,.

Prima service!

Zeer goed. Kubox geboekt, mail met tijdsvak ontvangen zodat je weet wanneer je de kubox kunt verwachten. Netjes gebeld door de vriendelijke chauffeur die er binnen een half uur was. Box netje op de oprit gezet en later opgehaald. Nu nog een retourafspraak plannen en als die ook zo goed gaat dan verdient Kubox thuisbezorgd een dikke pluim!

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Bespaart 2x in en uitruimen, dat is fijn, maar planning kan beter.

De service van Kubox is erg nuttig en als je op zoek ben om je spullen op te slaan een goede optie. Het scheelt je het in en uitladen van een bus naar en van een opslag. Maar ik had wel meer duidelijkheid en flexibiliteit verwacht en gehoopt in de planning. Telefonisch hoorde ik als eerste indicatie dat ze de volgende dag om 10u zouden komen. Maar op de dag zelf werd dit toch al om 07.50u. Bij verhuizen is plannen erg belangrijk, ook voor het vragen van hulp bij het sjouwen. De planning vanuit Kubox kwam laat, was vaag (tussen 8u en 12u brengen EN halen) en bleek erg krap te zijn (we hadden een uur voor 2 boxen). Dit moet absoluut beter kunnen lijkt me. Dat is het voordeel van een bus huren, dan kan je je eigen tempo bepalen. Moet er wel bij zeggen dat de medewerker van Kubox geduldig gewacht heeft tot we klaar waren en legde ons verder geen druk op om te haasten. En let op dat de stoep waar ze de boxen zetten stevig genoeg is. De steekwagen drukte een gat in de stoep bij ons door het gewicht.

geweldige uitvinding

de chauffeur belde ons voor de afgesproken tijd zette de box dicht bij de voordeur neer en was na ongeveer een uurtje terug gaf goede info over hoe we de spullen neer moesten zetten en dat er niks kon vallen prima service,niks op aan te merken

Topbedrijf

Geweldige service!! Altijd op tijd Chauffeur assisteert naar behoren! Faciliteit werkt optimaal

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Eerdere ervaringen

Vriendelijk, toegankelijk, meedenkend en flexibel zonder dat het extra geld kostte.

Beste, Ik had 3 containers besteld. Bij bezorgen heeft mijn dochter zonder overleg met mij een van de containers teruggestuurd. Ik heb gebeld met Kubox de vraag of het alsnog bezorgd kan worden. Deze is zonder problemen alsnog bezorgd en heel vriendelijk aan de telefoon. Is ook netjes zonder problemen opgehaald. mvg Fatma Topgume

Heel goed

Prima geholpen door heel vriendelijk personeel. Aan de boxen is niks gelogen zien er prima uit en zijn zeer ruim. Wij hebben alles netjes kunnen inruimen en de box werd de volgende ochtend weer op tijd opgehaald!!! Al met al prima

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs

simpel en effectief opslag en transport

goede service

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Eerdere ervaringen

Prima totdat de levertijd noet gehaald werd

Alles voorafgaand prima en snel geregeld. vlak voordat de box geleverd zou worden werd ik gebeld met de mededeling dat er pech was met de vrachtwagen en dat de box de volgende dag gebracht zou worden. De chauffeur die de volgende dag gaf me een andere reden voor het oponthoud. (Werkdruk ipv pech) Daar baalde ik wel van.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Bedankt voor je aanbeveling Pjotr! Er liep die dag inderdaad iets anders dan gepland, gelukkig konden we de Kubox het eerstvolgende moment alsnog bezorgen. Bedankt voor je keuze voor Kubox!

Perfect geregeld

Boxen werden op de minuut op tijd afgeleverd. Vriendelijke meneer die de boxen plaatste. Heeft prima uitgelegd hoe het werkt. Ook ophalen was goed op tijd.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Locatie

Snelle levering, 1 dag brengen volgende dag halen!

Goede service, flexibel in plannen

Verliep vlot en soepel

Boxen waren er op tijd. In een uur hadden we alles ingeladen en werD het netjes meegenomen. Als het met terugbrengen hetzelfde verloopt hebben we geen op- of aanmerkingen!

Goeie dienstverlening

Fijne ervarng.. Boxen netjes geleverd en een duidelijke uitleg gekregen..

• Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? N.v.t.

Geweldige service en correcte levering

wij maken vaker gebruik van Kubox en steeds merken wij dat goed naar de klant wordt gecommuniceerd en dat de levering en ophalen stipt zijn. Bijzonder vriendelijke en behulpzame medewerkers, die graag als het nodig is een handje uit de mouwen steken.

Super handig

Simpel te regelen, snel, ideaal!

• Klantvriendelijkheid medewerker N.v.t.
  • Meedenken medewerker N.v.t.
  • Behulpzaamheid medewerker N.v.t.
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

Hele fijne en vriendelijke service.

Ik heb nu voor de 4e keer een Kubox gehuurd. Opnieuw een hele goede en vriendelijke service. Bij de bestelling en bezorging. In een aantal weekenden hebben we zo onze hele inboedel in de opslag en straks wordt het bij ons nieuwe huis weer uitgeleverd.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Eerdere ervaringen

Top, kundig, tijd voor de klant. Goed advies.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Vanuit je voordeur je spullen zo in de box zetten!

Niet meer heen en weer rijden naar een opslagbox op een industrieterrein, maar zo vanuit je voordeur de spullen in de 2 boxen kunnen zetten. De breng en haal service was zeer stipt en vriendelijke, behulpzame chauffeur en klantenservice!