Te ruime marge van bezorgtijd

Tussen 11.55 en 16.55 is een te ruime marge.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Het was prima geregeld. De chauffeur belde van te voren. 2x zelfs zodat we precies wisten wanneer hij er was. Omdat hij de box gelijk weer mee zou nemen heeft hij zelfs een handje geholpen wat zeer gewaardeerd werd.

Vriendelijke chauffeur - ruime bezorgtijd

De chauffeur was erg vriendelijk en behulpzaam. Ik vond de ruime bezorgtijd van de box erg lastig ivm planning van de mensen die kwamen helpen. Het ergste vond ik echter, dat ik op advies van de chauffeur de derde bestelde box niet gebruikt heb. Deze zou maar voor een kwart gevuld zijn. De chauffeur zou kijken dat ik tenminste een deel van mijn geld voor deze box terug zou krijgen aangezien het op zijn advies was dat ik deze box niet heb gebruikt. Het geld kreeg ik niet terug en ik heb voor de resterende spullen toch nog voor andere opslagruimte moeten zorgen.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Zeer vriendelijke en goede service, prijs wat hoog.

Ik kreeg een vriendelijke uitleg van hoe de box werkte en geopend en gesloten moest worden. En ook over de juiste verdeling van de spullen in de ruimte. Vriendelijke en sociale bezorger. Ben blij met deze tijdelijke oplossing, wel vind ik de prijs wat aan de hoge kant.

Gewoon goed

Tot nu zeer tevreden Vriendelijke medewerker die container kwam brengen/ halen. Prima uitleg gekregen

Top service

Ik raad het iedereen aan die opslag nodig heeft

meedenkend en behulpzaam

de kubox werd op de afgesproken dag en tijd bezorg. de chaufeur had al snel door dat het ons niet zou lukken om in hele korte tijd te laden en heeft met ons afgesproken dat de kubox de volgende dag gehaald zou worden. dit is ook gebeurd. het afsluiten van de kubox lukte ons niet maar de chauffeur kwam met de oplossing. de box stond scheef. dit is snel en goed opgelost.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

snel en heel erg zorgvuldig geregeld!

snel geregeld. Goed geinformeerd. Vriendelijk en behulpzaam geholpen. Uitstekend!!

vertrouwbaar

Tot nu prima

Professioneel en zeer hulpvaardig

Prettig contact. Goede service. Hulpvaardige medewerker op locatie.

Fantastische service!

Bezorger Johan was ontzettend vriendelijk en hulpvaardig. Gewoon top!

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Makkelijk, recht door zee en niet te duur.

Fijne service, containers voor de deur geleverd en de volgende ochtend weer opgepikt, zonder dat ik daarbij zelf aanwezig hoefde te zijn. Alleen de borg slotjes waren wat onduidelijk. Verder is het nog even afwachten of en hoe onze inboedel weer terug wordt afgeleverd, maar ik heb er het volste vertrouwen in! Thumbs up!

Prima service!

Keurig bezorgd, nette chauffeur en op tijd!

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs

Het ophalen van de meubels ging prima. De chauffeur belde een half uur voor aankomst.

Goed service

Goed service

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Super, een echte aanrader!

Makkelijk te bestellen, Prima chauffeurs, zowel op de heen als de retour route. Prettig meedenken, goede service.

Topervaring!

Hele vriendelijke man die hielp met inpakken. Box was er ruim op tijd. Ik heb niks te klagen, raad jullie aan!

Slechte voorlichting

Er werd verteld dat het geen enkel probleem was als de boxen ruim een week voor de deur zouden staan. Vervolgens bleek dit vlak voor de levering wel een probleem en werd de ophaaldagen zonder overleg een week vervroegd. Daarna bleek dat we ook nog verplicht waren een weekendtoeslag te betalen zonder dat mij dat was verteld bij het bespreken van de huur. Deze verrassing werd als een voldongen feit even benoemd nadat we zelf belden over het zonder overleg inkorten van de tijd dat de boxen voor de deur stonden. Daarin voel ik me behoorlijk belazerd. En ons schema van verhuizen liep daardoor in de war en de kosten vielen onverwacht een stuk hoger uit. Hoop dat we daarin tegemoet worden gekomen door jullie. Want deze voorlichting en voorwaarden waarop ik akkoord ben gegaan bleken in de praktijk behoorlijk anders. De boxen zelf zijn fantastisch en Johan heeft ze prima geleverd.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Beste meneer/mevrouw Gerritsen, Bedankt voor uw feedback en het prettige contact naar aanleiding van uw bericht. Wij zijn blij dat we tot een passende oplossing zijn gekomen. Met vriendelijke groet, Kubox Opslagruimte.

Goede snelle service

De box werd door een vriendelijke chauffeur afgeleverd, na een grondige en duidelijke uitleg konden we de box inruimen. Waarschijnlijk staat de box inmiddels veilig in de opslag maar daar heb ik niets van vernomen. We hadden de box bij het huis van oma laten plaatsen en omdat we daar niet wonen weet ik eigenlijk niet of hij veilig is opgehaald. Maar gezien de goede service zal dat allemaal wel goed gekomen zijn. Nu wachten tot we weer plek hebben om de spullen in huis te halen.

TOP!!

Zeer handig systeem. Ruime boxen. Fijne Chauffeurs die je niet ophaasten en zelfs handje helpen. Aanrader.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Afspraken worden nagekomen, goede communicatie.

Twee boxen geleverd volgens gemaakte afspraak. Nette, tijdige communicatie mbt planning enz. Prijs/kwaliteitsverhouding goed. Boxen staan nu in de opslag, verwacht dat bij het terugbrengen vd boxen de kwaliteit/service ook goed zal zijn. Zeker een aanrader, scheelt een hoop tijd. Klein puntje van kritiek; Voor het inladen van de boxen krijg je 45 min. De tijd. Nu hadden wij daar geen last van daar de boxen een dag eerder werden geleverd, maar als er wel een chauffeur zou staan te wachten is dit mijns inziens wel behoorlijk krap.

Positief

Goed geregeld brengen ophalen en comunicatie

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs

Super genieten van de service, perfect volgens afspraak en telefonische voor aankondiging.

Lekker eenvoudig concept.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs

Lekker makkelijk verhuizen, Kubox voor de deur.

3 Kuboxen goed voor bijna 24 kuub voor de deur en verhuizen maar. Volgens afspraak afgeleverd en opgehaald.

Fijne opslagplaats voor onze (kerst)spullen

Het is wat lastig om een retour te regelen als je meer boxen hebt, want men verwacht dat het maar even online kan, terwijl een hondenshow ervan af hangt of de spullen die in 4 boxen zitten ook daadwerkelijk geleverd kunnen worden op een afgesproken datum. Veel mailverkeer is er geweest omtrent het jaartarief omdat wij de spullen een jaarlang opslaan en 1 x per jaar afroepen en dan weer op laten opslaan. De mensen die komen leveren zijn van zeer goede wil en zeer behulpzaam.