Super handig en op tijd geleverd en opgehaald.

Ik vond het griezelig dat de medewerker met vorkheftruck truck en (niet te) zware box in een behoorlijk tempo door onze straat met drempels naar de vracht wagen reed. De box zwaaide gevaarlijk heen en weer. Gelukkig ging het goed.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

box kwam een beetje laat op de dag, ik had liever een hele dag de tijd gehad om in te pakken

weinig tijd om de box in te pakken

Perfect!

Wij hadden voor 6 weken opslag nodig tijdens een kleine verbouwing thuis. 2 boxen gehuurd, paar dagen de tijd gehad om alles erin te zetten. daarna weer keurig opgehaald. Over een paar weken laden we weer uit! Erg blij met deze manier van tijdelijke opslag.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

Snelle en hele fijne service.

Vanaf het begin tot het eind goede ervaring gehad. Vriendelijke mensen die hard werken.

Aanradertje

Kan nog geen min-punten ontdekken. Levering zoals afgesproken en op tijd, chauffeur met goede tips. Afhalen hebben wij eigenlijk niet eens gezien. Straks dezelfde service met retourneren, zijn wij helemaal blij!

• Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? N.v.t.

Geweldig!

Vriendelijke chauffeurs, handige boxen en compleet ontzorgd! Geen gedoe met busjes huren of verhuizers. Inladen en uitladen, meer niet. Dik tevreden!

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Prima ervaring, zou het zo weer doen

Goede communicatie, goede afspraken, prima prijs

• Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? N.v.t.

Snel en goed

Het hele proces was gemakkelijk en snel, de medewerker was erg aardig en behulpzaam. Bedankt!

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

prettige communicatie en ophalen boxen goed verlopen

Prettige communicatie per mail en telefoon. Boxen werden op afgesproken tijd geleverd en op tijd weer opgehaald. Afwachten natuurlijk hoe ze over een jaar terug komen, maar daar heb ik alle vertrouwen in.

gebrekkige planning en communicatie

Kuboxen dag te vroeg geleverd. Dankzij flexibiliteit onzerzijds kon de chauffeur toch de boxen afleveren. Ophalen zou ik over geinformeerd worden, maar wederom geen communicatie. Dankzij wederom dezelfde Chauffeur(Jan) die me belde dat hij de boxen had opgeladen. Ook de retourlevering was bij de bestelling al ingepland(telefonisch geregeld) echter bleek na contact met de Customer Service dit ook nog niet gedaan te zijn.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Op tijd en goede service

Toen de containers kwamen zag ik het somber in, ik had duidelijk verteld wat er in zou moeten aan de telefoon zei de medewerker dat het in 2 containers moest passen na wat puzzelen paste inderdaad onze hele inboedel in de 2 containers! Ik was zeer plezierig verrast door de goede inschatting van de werknemer aan de telefoon!!

Superhandig!

Lekker op je gemakje inpakken en alles fijn voor de deur. Scheelt weer gesjouw en de kosten van verhuizers!!!

Ruime boxen

Box werd op afgesproken tijd geleverd en kregen voldoende tijd om te laden.

• Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker N.v.t.
  • Behulpzaamheid medewerker N.v.t.

fijn

netjes geleverd en opgehaald en van te voren gebeld.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

Het liep alles zo, wie afgesproken!

Mijn zussen vertelde mij, dat alles prima georganiseerd was. Verder geen info over de chauffeur gekregen, dus daarom heb ik overal N.v.t. moeten aankruisen.

• Klantvriendelijkheid medewerker N.v.t.
  • Meedenken medewerker N.v.t.
  • Behulpzaamheid medewerker N.v.t.

Goed geregeld

Het concept is goed doordacht en goede service. Wij hadden alleen geen idee van de beperkte maten van de box, was ons niet duidelijk.

Fijne snelle goede oplossing

Heerlijk, alles er in, en wordt gewoon netjes opgehaald en weer retour gebracht wanneer nodig.

Helemaal top!

Spannend hoe de kisten op worden getild en verplaatst. Maar wat een gemak. Fijne planning, was helemaal geen probleem om de kisten de volgende dag pas op te halen. Hierdoor de kisten goed kunnen vullen. Met een wachtende chauffeur was het niet gelukt. Het enige wat verbeterd zou kunnen worden is de mail een paar dagen vtv. Die geeft aan dat de chauffeur wacht. Dus toen heb ik ff gebeld voor een dubbelcheck. Op de ophaaldag. Zou ik een specifieker dagdeel ook prettig vinden. Deze kleine opmerkingen veranderen niets aan m’n topscore. Niets gaat boven gemak.

Heel netjes

Het ging makkelijk

uitstekend

Alle afspraken zijn tot nu toe nagekomen. Erg flexibel

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Erg praktische manier om meubels makkelijk in te laden.

Vanwege het onderhoud aan de parketvloer moest onze benedenverdieping leeg voor een week. We hebben hiervoor de hulp ingeschakeld van Kubox om dit snel te kunnen regelen. Normaal wordt deze box opgehaald en op een later moment weer terug gebracht. Omdat het in onze situatie maar een week nodig was werd ervoor gekozen de box op de oprit te laten staan. Prima oplossing en we zijn erg tevreden over het halen en brengen van de kubox. Bij het plaatsen kregen we van tevoren een indicatie van de tijd en de chauffeur belde kort vooraf om de precieze tijd door te geven. Bij het ophalen hoefden we niet thuis aanwezig te zijn wat ook prettig is. Enige nadeel van zo’n korte periode een kubox huren is de prijs. Ze hanteren een minimum prijs van €299,- en in verhouding wordt de huurprijs minder als je langer gebruik maakt van de opslag service. We begrijpen deze keuze vanuit Kubox omdat de chauffeur toch 2 keer moet rijden, maar de prijs vonden we desondanks best hoog. Verder is het contact om de afspraak te maken erg prettig en snel verlopen. Ik had via de site amper de aanvraag gedaan of ik werd al gebeld om alles te bevestigen.

In een word "Geweldig"

Telefoon werd direct opgenomen (wat tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend is) , afspraaken snel gemaakt en ook in werrking gezet. Keurig van tevoren gemeld, op tijd gekomen, boxen op juiste plek geplaatst, aardige chafeur, echt alles ging prima. Prijzen zijn ook redelijk Kortom een echte aanrader

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

Mooi op tijd, goede service en de container had precies de goede maat!

Vlot

Meedenkende chauffeur die nergens van opkijkt. Zette fijn een balkje onder de box, tegen het wegzakken.

Goed geregeld!!

We hebben de kubox container gehuurd ivm tijdelijke opslag van onze spullen. Dit is ons erg goed bevallen. Alles is super goed geregeld, Vriendelijk en professioneel bedrijf.