Punctueel

Duidelijke afspraken die worden nagekomen

• Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? N.v.t.

Fantastisch concept

Je hoeft niet heen en weer te rijden met je spullen en de chauffeur droeg veel zorg voor een goede plaatsing van de boxen.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Wij hebben het gezien van de televisie Naar aan leiding daarvan Hebben wij dit gedaan Heel goed geholpen Perfect op tijd Jan het ondereen aan raden als ze opslag nodig hebben

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Top oplossing voor verplaatsen en opslaan van je spullen

Goede afspraken gemaakt, de box werd op afgesproken tijd geplaatst en gehaald na het vullen. Een top oplossing voor veilige opslag.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

Snel, makkelijk en een goede deal

Het regelen van de Kubox is eenvoudig met goede hulp aan de telefoon. De bezorging was iets later dan verwacht, maar verder uitstekend met vriendelijke service en verder geen gedoe.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice

De vrolijke medewerker was enorm behulpzaam met het uitzoeken van een goede plek voor de container

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Eerdere ervaringen

prima ervaring

Snel en goed contact, vriendelijk geholpen, afspraken goed gecommuniceerd en werden ook nagekomen

• Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker N.v.t.

top

snel geregeld en komen afspraken na

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Wegens omstandigheden 2x het plaatsen van de boxen moeten uitstellen, maar daar is soepel naar gehandeld. Dat kan ik zeer waarderen.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Locatie

Netjes conform afspraak

Prima geregeld. Chauffeur informeert van tevoren als hij de Kubox komt brengen en wordt conform afspraak opgehaald. De box is keurig schoon en de buitenbox mooi waterdicht (handig als het flink regent). Wij zijn tevreden.

• Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker N.v.t.
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Zeer klantvriendelijke en meedenkende werknemers. Patricia compliment.

Prettige ervaring meedenkende werknemers zowel eerste contact telefonisch met Patricia zeer klantvriendelijke opstelling. Daarna de medewerker in de hal was meedenkend met behandelen onze Vijf containers. Fijn team bedankt.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Eerdere ervaringen

Zeker niet duur. Prijs en kwaliteit komen daarom overeen.

Boxen zijn doordat ze een binnenbox gebruiken schrikbarend klein. Veel dingen alsnog op een andere manier moeten verhuizen, omdat het qua lengte er gewoon niet in past. Pas 3 dagen van tevoren weet je hoe laat ze ongeveer komen leveren. Dit is ergens tussen 8.00u en 18.00u. Erg vervelend voor je eigen planning. Telefonisch en via mail moeilijk te bereiken voor vragen.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs

Bedankt voor je aanbeveling! De Kuboxen zijn ruim 8m3 per stuk, de afmetingen zijn daarnaast bekend op onze website. Wij sturen inderdaad 3 werkdagen van te voren een tijdvak van 4 uur, een dag van tevoren een tijdvak van 1 uur en op de dag zelf wordt je een half uur van tevoren even gebeld. Zo weet je precies wanneer je de Kubox kunt verwachten. Fijn te lezen dat de bereikbaarheid goed is!

Service

Hele goede service,alle vragen duidelijk beantwoord

Super fijn bedrijf.

Boxen werden keurig in de tijd geleverd.

Prima levering op tijd

Ik had de verkeerde box ontvangen maar werd super snel opgelost. Dat is nog eens service

Prima en duidelijk

Medewerkster was duidelijk. Goede prijs

Geweldig!

Wij hadden met spoed 4 boxen nodig omdat het bedrijf wat wij ingehuurd hadden ons een hak heeft gezet! dus hadden de boxen voor diezelfde dag nodig en wij zijn zo goed en lief geholpen aan de telefoon! wij kregen bericht dat de chauffeur eigenlijk klaar zou zijn maar hij is speciaal nog komen rijden voor ons! wat een top bedrijf is dit! En niets meer dan lof voor de telefoniste!!!

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Wat een gemak tijdens onze verhuizing

De kuboxen werden in de ochtend geleverd en ongeveer 24 uur later weer opgehaald. Wat een gemak dat je in alle rust je spullen kunt inladen en daarna de vrijheid hebt om je spullen weer op je nieuwe adres te laten bezorgen. Klantenservice is ook erg vriendelijk en denken mee in oplossingen. Kortom een echte aanrader!

Op tijd en Behulpzaam

Tevreden over de bezorging en behulpzaamheid van de bezorger. Bij het terugzetten van de op de vrachtwagen schudde de unit wel heel erg heen en weer. Ik ga er vanuit dat de bezorger kundig genoeg is en dat mijn inboedel zonder vervoerschade weer terug komt.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Perfect voor tijdelijke opslag aan huis

Perfecte box voor de tijdelijke opslag van je spullen tijdens bijvoorbeeld een verbouwing. Past op de parkeerplaats voor de deur en ruime inhoud om al je spullen kwijt te kunnen. Lijkt een beetje klein maar maar box is enorm hoog. Laadinstructie staan op de box. Die zoek je op de site maar kun je niet vinden. Weet nog niet hoe het terugbreng proces verloopt.

Levering top! Verhuizers minder

De chauffeurs die de boxen kwamen leveren zijn echt toppers! Denken en helpen mee. Die verdienen opslag wat mij betreft. Jan en Marc (Mark?)! Super mannen! De verhuizers die alles erin zouden zetten waren 4 uur te laat! Zonder dat ze iets lieten weten. Ik begrijp dat dit een derde partij is die ze inhuren dus Kubox kon daar niks aan doen. Maar daar ben ik niet over te spreken. Het levert stress op, kost energie en mijn hele planning liep daardoor onhandig.

• Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Nette communicatie over levering en ophaalmoment!

Goede ervaring (tot nu toe) met de levering en het ophaalmoment van de kubox. Hopelijk komen alle spullen er over een jaar net zo mooi uit als hoe we ze er in gestopt hebben... Erg gemakkelijke dat ze komen leveren en ophalen, waardoor je zelf de stress niet hebt van het heen en weer rijden.

Gewoon goed

Ging precies zoals besproken In de mail die ik vooraf kreeg stond dat ik 60 minuten had om box te vullen. In praktijk bleek dit anders te zijn, geen probleem dus. 60 minuten kan wel maar niet om 0800 uur s ochtends. Spullen moeten ook eerst naar beneden/buiten. Zeer tevreden maarrr spullen moeten nog heelhuids terugkomen!

werkt beregoed, doen

zeer beleefd, houden woord, geen omkijken na, voor ons zeker dik in orde

Goede communicatie. Goed geregeld