8

Nette en fijne service

Nette en fijne service, werd om tijd bezorgd en weer opgehaald

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders
8

Super

Hele fijne ervaring. 1 klein puntje dat er bij het ophaalmoment geen contact wordt gezocht met de mensen vondt ik n beetje raar. Tenminste als je ziet dat ze thuis zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders
9

Het is een ideale oplossing om je spullen op te slaan

Ik ben erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Eerdere ervaringen
8

Handig en prettig

Prettige, klantvriendelijke benadering. De ontvangst bij de opslag in Alphen a/d Rijn was heel goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice
10

Goedkoop en heel flexibel

Kubox heeft ons 5 boxen geleverd in Maastricht. We hebben in 2 dagen een huis van 200m2 in die 5 boxen ingepakt. Kubox kwam de volgende dag de boxen ophalen en in 1 rit doorgebracht naar onze nieuwe woning in Noordwijkerhout. Daar hebben we in 1 dag alles uitgepakt waarna Kubox de volgende dag de boxen weer kwam ophalen. Hele aardige planner en geweldige chauffeurs die needenken waar de boxen het best geplaatst kunnen worden. Zeer aan te bevelen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs
8

Perfecte optie om spullen tijdelijk te stallen

Prima boxen, goede service. Telefonisch goed bereikbaar en alles wordt duidelijk uitgelegd. Alleen de levertijd van de boxen is te ruim. Een tijdsbestek van ca 4 uur is, als je hulp hebt ingevlogen om te sjouwen, te ruim. Dat is dus een verbeterpunt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice
10

Werkt perfect

Geen problemen gehad chauffeur heeft aangegeven waar of wat er in de container moest Mijn complement voor de service

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice
9

Heel fijn, inladen voor de deur!

Box werd keurig op afgesproken tijd voor de deur neer gezet. We hadden ruim de tijd om alles er in te zetten. Voor het ophalen hoefde er niemand thuis te zijn. Erg prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders
10

Prettig bedrijf

Goede service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs
10

Fantadtisch

Op afgesproken tijdstip ( goede en vriendelijke info vooraf) gebracht en gehaald, we kregen veel vragen van buurtbewoners over de q boxen, men was zeer enthousiast. Tot nu toe een top ervaring !! Hartelijk dank!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice
10

Goede service

Alles liep perfect tot nu toe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice
8

Top

Super aardige chauffeur Zelfde met brengen en halen Wel zonder tegenbericht 3 dagen later opgehaald dan afgesproken was maar verder zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice
5

Geen bevestigingsmail gehad, en klantenservice was moeilijk te bereiken.

Tot nu toe een beetje stroef, want ik had een box besteld. Maar nooit eeen mail ontvangen op welk tijdstip die zou worden geleverd. Toen ik de klantenservice belde op een vrijdag kreeg ik te horen dat er niemand aanwezig was door het automatich antwoord apparaat. Uiteindelijk ze die maandag ochtend te pakken gekregen en toen gaven ze aan mij de zaterdag geprobeerd te bellen. Uiteindelijk allemaal goed gekomen maar het ging nog niet vlekkeloos.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je aanbeveling Nick! Wat vervelend dat je ons niet kon bereiken, fijn dat uiteindelijk alles goed was gekomen.

7

Prima

Eerste keer gebruikt gemaakt van kubox is goed verlopen alleen de planning was niet helemaal optimaal. Mail verstuurt door kubox 3 dagen voor levering is niet bijous aangekomen daardoor enige verwarring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Reactie van het bedrijf

Wat jammer dat de mail niet goed was aangekomen. Bedankt voor uw mooie cijfer en aanbeveling!

7

flexibel

Zorgvuldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs
8

Prima service, bezorging volgens afspraak

In de mail stond dat de box 27 aug werd opgehaald, maar werd de 26 al opgehaald

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs
7

Uiteindelijk goed

Na een paar keer de telefoon te pakken. En vriendelijk geholpen te zijn. Is alles goed en netjes gelopen. Iedereen die ik heb gesproken van kubox (van telefoniste tot chauffeur) super vriendelijk en meedenkend. Verbeter puntje is enkel en alleen de planning. Maar zoals gezegd is dat ook opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders
9

Goed

Ik vond het erg fijn dat mijn spullen meteen werden meegenomen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders
10

Uitstekend

Goed, de box stond er netjes en is weer keurig opgehaald.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs
10

Snel en goed

Snel en goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice
10

Ongelooflijk goed

Gewoon beter dan ik verwacht had. Goede innovatie. De truck en de apparatuur is perfect gedaan. zal moeilijk zijn in kleine straatjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Gratis ophaalservice
3

Mooie website, waardeloze service waarin gemaakte afspraken structureel niet worden waargemaakt.

Gemaakte afspraken worden keer op keer niet nagekomen, je moet overal zelf achteraan bellen en mailen. Werkelijk niets gaat in 1x goed en volgens afspraak. Van planning, tot bellen bij berzorging, inplannen retour brengen nog steeds niet gelukt, facturen kloppen niet met gemaakte afspraken. Helaas een grote teleurstelling. Hoop echt dat onze spullen netjes en op de gewenste datum worden bezorgd en de communicatie sterk word verbeterd. Ook het vastleggen van afspraken in een systeem wat iedere medewerker in kan zien zou jullie klantbeleving enorm kunnen verbeteren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je feedback Jeroen, wat jammer dat het e.e.a. bij jou niet goed verlopen is. Wij gaan uiteraard intern onderzoeken hoe dit mis heeft kunnen gaan.

2

Afleveren aan het begin en facturen sturen gaat goed, afleveren aan het einde verbijsterend slecht!

Bij het aanvragen van een kubox is de service 24/7 bereikbaar, daarna alleen tijdens kantooruren. Twee weken vooraf melden dat je de kubox terug wil is krap. De planning werkt chaotisch of niet: eerst zou de kubox 's ochtends teruggebracht worden en 's middags opgehaald. Toen ik meldde dat ik alleen was en met een verbouwing bezig was, werd al mopperend gesteld: ok, donderdag gebracht, dinsdag weer opgehaald. Zou schriftelijk bevestigd worden, niet gebeurd. Na 10 dagen gebeld, prompt bevestiging van afspraak. Maandag ervóór een e-mail: kubox wordt woensdag tussen 9 en 13.20 al bezorgd, vrijdag tussen 8-17.00 opgehaald. Kubox kwam tegen half vier en staat er nu - zondag - nog steeds. Vrijdag de hele dag thuisgebleven, geen kubox.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Reactie van het bedrijf

Om zo zeker mogelijk te zijn van een vloeiende retourlevering willen wij de datum inderdaad minimaal 14 dagen van te voren weten. Als het sneller moet geeft dit helaas extra druk op de planning, mogelijk is het hierdoor anders gelopen dan gepland.

7

Achteraf toch duurder

Erg prettig en zeker omdat de box gewoon een week op de parkeerplaats heeft gestaan. Echter vind ik het jammer dat er bij eerste contact over een bedrag van 89 euro gesproken is en dat er uiteindelijk een bedrag van 89 euro + 35 euro betaald moet worden. Een weekend toeslag. Nergens is dit vermeld tijdens de meerdere contacten die we hebben gehad. Alleen de laatste 2 contacten bleek dit ineens het geval. Tevens vind ik.de communicatie in het systeem te wensen overlaten. Bij elk contact hebben we moeten uitleggen dat het gaat om een week huur en dat hij op de parkeerplaats bleef staan. Maar daar waar de box voor ons voor diende: het opslaan van meubels voor het egaliseren van de vloer heeft zijn werk goed gedaan en wij waren er blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Anders

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je reactie. Jammer dat de communicatie niet optimaal was, dit zullen wij intern bespreken. De kosten en toeslagen hebben wij op onze kostenpagina allemaal toegelicht, om verassingen achteraf te voorkomen. Wij zullen kijken of wij dit nog beter kunnen communiceren.

7

Keurig op tijd geleverd

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Meedenken medewerker
  • Behulpzaamheid medewerker
  • Waarom heeft u voor Kubox gekozen? Prijs

Filter op taal