Zeer deskundig met keurige (na)zorg

We hebben bij Focus zowel onze kozijnen en beglazing als voor en achterdeur laten vervangen. Bij aanvang werd ons duidelijk verteld hoe het proces zou verlopen, van levering tot nazorg. Dit was ook het geval. Toen er beschadigingen/mankementen bleken te zijn, is Focus ook langsgekomen om deze tijdig te verhelpen. Enig minpuntje, onze voordeur moest nageleverd worden, omdat de verkeerde besteld was. Kortom: wij zijn zeer tevreden over Focus Kozijntechniek.

Het is prima verlopen

Het contact met de firma was prettig. Goede voorlichting. Aan de gemaakte afspraken werd gehouden. Correct, vakkundig , gezellig personeel.

Zeer betrouwbaar, kundig en klant vriendelijk bedrijf

Ik heb 2 keer gebruik gemaakt van de diensten van Focus Kozijnen techniek. Ik vind ze zeer kundig, prettig in omgang zoals tijdens het verkoop als tijdens installatie. Zeer tevreden over de kwaliteit. Prijs onderhandeling was ook rustig en transparant.

Heel blij met het resultaat

We zijn blij dat we voor focus kozijntechniek hebben gekozen. Mooi resultaat! Wat ze kunnen verbeteren is de communicatie met de klant. Hebben voor een aantal dingen achterna kunnen bellen. Verder heel tevreden

Vriendelijk en vakkundig, communicatie kan beter

Vriendelijke en vakkundige monteurs. De communicatie kan beter, bij het kozijn waren verkeerde glaslatten geleverd, dit bleek tijdens plaatsing. Vervolgens erg lang (zes weken) moeten wachten op de afwerking, zonder verder iets te horen. Een verkeerde levering van materiaal kan gebeuren, maar voor de klant fijn als je op de hoogte wordt gehouden, nu moest ik er zelf meermaals naar informeren terwijl ik een onaf kozijn had.

TOP!!! (in één woord :-)

Goede uitleg in showroom. Hele goede kennis van zaken. Goed luisteren naar onze wensen als klant (i.p.v. enkel een product te willen verkopen). En met de wensen in gedachten de juiste materialen adviseren. Dus uitstekende begeleiding en advies. Realistisch in wat kan en wat niet. Ook realistisch in tijd. Complimenten ook voor demontage oude kozijnen en montage nieuwe kozijnen. Naast het feit dat de 3 heren die de werkzaamheden hebben verricht prima gasten zijn om in/om het huis te hebben, zijn de werkzaamheden ook goed verlopen. Oude kozijnen rustig en netjes verwijderd om zoveel mogelijk schade te voorkomen. En ze hadden daarbij ook voor de rest van de woonomgeving om bijv. zoveel mogelijk de impact van stof te beperken door alles keurig af te dekken. En het installeren van de nieuwe kozijnen gebeurde vakkundig en soepel. En aan het einde van de werkdag werd steeds alles keurig opgeruimd. De puntjes die nog uit de oplevering kwamen, zijn keurig afgehandeld. Wat betreft aanbevelen: Jazeker!! Ik heb hier al bij diverse mensen in de omgeving over jullie verteld en reclame gemaakt dat het ons zo goed is bevallen.

Fantastisch

Prima bedrijf om zaken mee te doen.

Kundig personeel. Kunt goed afspraken maken. Werken netjes. Denken mee, adviseren goed. Dringen niets op. Aandig en vriendelijk personeel.

Na deskundige advies, vakkundig geplaatst.

Zowel thuis als op de zaak kregen wij van John deskundig advies over de mogelijkheden maar ook de onmogelijkheden voor het plaatsen van kozijnen. Over de prijs waren we het snel eens. Deze was in vergelijking met andere leveranciers zeer scherp. Over de plaatsing niets dan lof. Vakkundig en zeer netjes. Aan het einde van de werkdag werd alles opgeruimd en schoongemaakt. De werklui waren ook niet te beroerd om te helpen met het weer ophangen van lamellen. Eigenlijk had de score een 10 moeten zijn ware het niet dat er wat leveringsproblemen waren.

Super service denken goed mee

Er word goed meegedacht naar oplossingen, altijd vriendelijk alles netjes afgewerkt

netjes afgewerkt, eigenlijk gewoon zoals het hoort, degelijke producten.

Kei goed.

Vakkundig gedaan.

prima product en dito montage

prettige ontvangst en advies, daarna een correcte offerte. Aflevering en montage als afgesproken en afwerking zeer naar tevredenheid. Service nog niet kunnen beoordelen (nog niet nodig gehad)

mooie producten en goede service

na het eerste gesprek, was ik toch eerst gaan kijken in de showroom. daar werd ik hartelijk ontvangen en na de laatste afspraak de knoop doorgehakt om voor focus te gaan. dit was een goed besluit. het team is er netjes en het resultaat was super. het team wat alles kwam plaatsen lette goed op de details en alle service dingetjes werden netjes opgelost.

Kwaliteit levering kozijn/glas etc en plaatsing hiervan prima !

Na het offerte stadium met hier en wat verfijning in overleg met Focus Kozijn techniek, is bestelling geplaatst. Toen de datum van levering daar was kwamen de twee mensen van Focus de kozijnen plaatsen. Kan niet anders zeggen dat dit prima liep. Aardige (Vak) mensen, die hun vak verstonden. Ook de nazorg tot zover prima in orde. Wat wel vaak, 'traag' liep was de communicatie met het kantoor (E mail verkeer, maar ook soms telefonisch).

Fijne en zorgvuldige aanpak en uitvoering

van het eerste contact tot en met de laatste puntjes op de i netjes uitgevoerd volgens afspraak.

op een zeer prettige en ontspannen manier kunnen onderhandelen.op locatie zeer fijne collega"s met de samenwerking alles netjes afgewerkt.ook de nazorg van een beschadigde hor is netjes afgewerkt.voor een volgende project zal ik zeker weer langskomen.

• Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring de afspraak van de overkapping was gezet op 7.30u ,jullie waren er pas om 8.30u .de reden was dat het nog niet licht was buiten.dat snap ik wel maar waarom dan om 7.30u afspreken.ik heb een paar keer gebeld waar jullie bleven, met jullie werkwijze uit het verleden(toen waren jullie stipt op tijd)kon er ook wat gebeurd zijn onderweg.dit was voor mij vervelend omdat ik op het werk alles moet regelen om smorgens op te starten en dat was met de wetenschap dat jullie later zouden komen voor mij een stuk makkelijker geweest.dan nog een heel belangrijk punt jullie sturen denk ik de kerstkaarten uit het klanten bestand wat inhoud dat de kaart gestuurd wordt naar dhr Peter Wassenberg als jullie het op die manier doen heb ik ervaren dat veel vrouwelijke partners zeer teleurgesteld zijn,daar het zo overkomt dat die niet belangrijk zijn.dat vond Carla zeer vervelend.misschien een aandachtspunt.

Goede info vooraf. Uitgebreide rondleiding gehad. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Alleen de communicatie zou iets beter kunnen. Voor de rest top bedrijf!

• Ik ben: eerste keer klant

Ze zijn vlot en precies in de communicatie, werken snel met het plaatsen en heel netjes.

• Omschrijf uw negatieve ervaring Geen negatieve ervaring

Netheid en precisie werk

• Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vakkundige plaatsing. Klantvriendelijke monteurs, TOP. Een mooi product geleverd. Voorwaarde van het aanbevelen van Focus Kozijntechniek is wel dat de communicatie snel zal moeten verbeteren.

• Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring De communicatie is bar en boos. Ik heb zelf overal achteraan moeten bellen. Kozijnen in mei besteld, in oktober geplaatst. Hun toeleverancier liet de nodige steken vallen en kwam de afspraken naar Focus niet na. Dit neemt niet weg dat Focus voor een adequate communicatie moet zorgen.

Alles tot in de puntjes afgewerkt

• Ik ben: eerste keer klant

Zeer tevreden over Focus kozijntechniek en zal een volgende klus weer van hun diensten gebruik maken. Opvallend voor mij in het hele proces was dat dit van de drie offrerende partijen de enige verkoper was die mee dacht en adviseerde vanuit een begrip wat het plaatsen van een bepaald kozijn/mechaniek/horren etc betekent in het dagelijks gebruik. De andere twee offrerende verkopers vertelden alleen technisch iets over het product en wisten vooral te vertellen wat verschillende opties kostten, in plaats van mee te denken in de nut/noodzaak van bepaalde opties. Communicatie verder zeer snel en to the point, en prettig in de omgang. Op het laatst zelfs in de avonden en op een zaterdag reactie per app nav een vraag van onze kant. Dat verwacht je als klant niet, maar was wel prettig. Bij het zetten van de kozijnen ook heel aardig en volgens ons vakkundig personeel, dat zich netjes voorstelde (ook aan de vrouw des huizes, die wordt in onze ervaring meestal door vakmannen genegeerd om de één of andere reden, maar hier dus niet). Heel tevreden over de plaatsing en afwerking, geen rommel of troep achtergelaten en ze boden ook aan om nog even te stofzuigen. Kortom zeer tevreden en vakkundig bedrijf, dat de indruk wekt in en tussen alle bedrijfsonderdelen zorgvuldig te communiceren.

• Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ik ben: eerste keer klant

Wij raden Focus Kozijntechniek van harte aan. Vanaf het eerste contact, het bekijken van de voorbeelden op hun kantoor tot het uiteindelijke resultaat. We zijn blij dat we voor hen hebben gekozen in deze jungle van aanbieders. De jongens die kwamen waren zeer correct, werkten netjes en leverden topwerk af. Zelfs het afwerken van een stuk dat boven het raam zat en na plaatsing van de kozijnen, niet zo mooi oogde bij de rest werd kosteloos vervangen. We zijn super blij met het resultaat.

• Ik ben: eerste keer klant

Zeer positieve ervaring met Focus. Leuke werknemers. Open, spontaan en erg beleefd. Hebben vakwerk afgeleverd. Zijn wij erg blij mee.

• Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.