Service was top! Alles werd netjes gecommuniceerd. Afspraken werden nagekomen en de auto werd schoon teruggebracht.

Geen vervangende auto

De auto is netjes bij mij thuis opgehaald, maar ik had een afspraak staan die dag, omdat er geen vervangende auto is afgegeven moest ik de afspraak afzeggen.

Goed en snel geholpen ook in deze slechte tijden voor ons alle

Goed en snel geholpen ook in deze slechte tijden voor ons alle

matig

Het halen en brengen was handig en praktisch. De ervaring is dit keer een stuk minder (bij de zelfde firma). Vooraf geen telefoontje of er bijzonderheden waren, bij afhalen ook niet gevraagd. Bij retour brengen geen verdere uitleg oid (afleveren en sleutel afgeven). Auto was vorige keer netjes door de wasstraat gehaald dit keer niet. Had bij online aanmelding gevraagd om vervanging ruitewissers, heb niet kunnen checken of dit gedaan is, heb ivm thuiswerken/corona situatie auto sindsdien niet meer gebruikt. Volgende keer niet meer op deze manier, geen voldoende. Volgende keer wil ik de auto bij een VW dealer in mijn stad laten onderhouden. Breng en haal zelf wel.

Super geregeld

Alles was snel, netjes en zorgvuldig geregeld. Ook in deze tijden van crisis. Auto gebracht, leen auto mee, s middags dezelfde dag weer auto opgehaald.

Fantastische medewerkster

Klant vriendelijk en ontzettend aardig

Auto netjes op tijd klaar en zelfs gewassen en uitgezogen. Vanwege Corona gen haal en breg service

Ging soepel en snel.

Mijn auto werd keurig opgehaald en weer schoon terug gebracht. Zeer tevreden.

De monteur was op tijd om de auto op te halen en terug te brengen. Verder duidelijke uitleg over het probleem. Verder aardig, netjes behandeld

Auto wordt opgehaald en teruggebracht op de aangegeven tijd.

Fijn Bedrijf

Prima onderhoudsbeurt

Auto keurig op tijd opgehaald en weer netjes gewassen thuis afgeleverd.

Goed en soepel verloop

Prettige dienstverlening

na

Super service!

Heel netjes gedaan, bedrijf was ontzettend flexibel met aanvullende vragen over contact. Auto zeer tijdig en schoon afgeleverd. Niets dan positieve feedback.

Periodiek onderhoud en bandenwissel. Ondanks de moeilijke tijd met Corvid-19 was alles toch weer goed geregeld. Belletje enkele dagen van te voren vanuit lease bedrijf of het nog door kon aan, en zoals gebruikelijk een belletje van de garage om het verder af te stemmen. En de auto ook weer mooi voor de deur terug gekregen ook al was dat niet nodig.

Goede service, auto ook netjes schoon gemaakt van binnen en buiten.

Prima service, auto ook netjes schoongemaakt van binnen en buiten. Leenfiets mee gekregen; die was ook prima. Door drukte duurde het wel 4 weken voordat ik daar terecht kon.

Goede concrete afspraken

Prima garage heel correct geholpen door auto Nassau

perfecte service!

perfecte service!

zeer netjes geholpen , vriendelijk personeel

Ben zeer netjes geholpen en vriendelijk personeel

Slechte communicatie

Door omstandigheden had ik op de geplande dag maar 4 uur de tijd om de auto weg te brengen en op te halen (8-12). Anders zou ik de auto de volgende dag ophalen. Vervangend vervoer en snel onderhoud zou geen probleem zijn voor die dag. Echter kreeg ik mijn auto slecht gewassen en om 13u terug. Volgende keer laat ik dit bij de volkswagen dealer in mijn buurt doen.

Prima dienstverlening. Erg soepel.

Netjes de auto opgehaald voor onderhoud door de vakgarage. Ook weer schoon afgeleverd en de punten die zijn aangegeven zijn aangepakt/verholpen. De communicatie verliep ook zeer soepel.

Helemaal volgens afspraak

Ontzorgen blijkt absoluut GEEN valse belofte

Bijzonder flexibel met haal en breng service. Bovendien is mijn zuto keurig gewassen. Geen enkele zorg gehad!

Prima ervaring

Auto werd op tijd opgehaald en voor de middag schoon weer terug gebracht inclusief overzicht onderhoud

Over ProLease-onderhoudservice

‘Your ride is our drive.’ Kenmerkend voor onze werkwijze is dat professionaliteit en persoonlijke aandacht hand in hand gaan. ProLease is onafhankelijk van banken en automerken en heeft alle leasevormen en mobiliteitsoplossingen in huis. Hierdoor kunnen wij u altijd de best passende oplossing adviseren. Van ShortLease tot Full Operational Lease. Wij bewijzen dagelijks dat het anders én beter kan. Lease prof Service Centers heeft haar processen en werkafspraken op een efficiënte wijze geautomatiseerd en laat dit op een eenduidige wijze door een landelijk dekkend netwerk van bedrijven uitvoeren. Deze werkwijze in combinatie met het denken vanuit ondernemerschap is voor u als zakelijke rijder