Alle afspraken nagekomen. Sneller klaar dan verwacht.
Geen ophaal/breng service mogelijk. Als vervangend vervoer een Toyota Aygo.
vriendelijk en duidelijk
Makkelijk te regelen. Voorkeur zou wel uitgaan naar: - zelf brengen naar garage - leenauto voor die dag Haal- en breng service is voor mij geen ‘must’.
Afspraak gemaakt voor onderhoud, ze konden op de opgegeven datum, haalde de auto op op de afgesproken tijd en terug gebracht voor einde dag, toppers
De garage zelf was prima, vriendelijke mensen. Daar geen enkel commentaar op. Zou ik de garage aanbevelen, ja. Zou ik prolease aanbevelen, nee. Erg jammer dat de koplampen niet vervangen konden worden omdat ze niet stuk waren. Heb destijds zelf een reservelampje erin gezet omdat onderweg de lamp kapot was. Andere kleur dan de orginele dus die ook maar vervangen met een reservelampje. Ik had de garage gevraagd of ze er weer goede lampjes in wilde zetten maar dat mocht niet van prolease. Rij nu dus nog steeds met 2 reservelampjes rond met beroerd zicht in het donker. Vervangen van twee lampjes moet kunnen toch? Of geef er gewoon een setje reservelampen bij. Ik vraag niet om een nieuw motorblok ofzo.
Auto smorgens weggebracht, keurig vervangende auto gekregen en eind van de dag auto weer helemaal goed en schoon (binnen en buiten) op kunnen halen!!
Godde service duidelijk netjes en makkelijk mee af te spreken
De auto werd keurig op het afgesproken tijdstip opgehaald en met goed onderhoud geretourneerd. ECHTER had ik aangegeven dat de auto een probleem heeft. De auto werd geretourneerd zonder dat dit probleem is verholpen, omdat slechts een Renault Dealer de apparatuur heeft om deze problemen te verhelpen. Vanuit de Prolease website kan ik niet bepalen welke partij de onderhoud verleent en wordt een willekeurige partij die afspraken heeft met Prolease aangewezen. Al met al is dit leuk, maar het systeem werkt niet.
Een verbeterpunt zou zijn verkorten van afspraakdata. Soms moet ik 2 tot drie maanden wachten, dat vind ik echt lang.
Auto werd gebracht en gehaald en was helemaal schoongemaakt bij aflevering
De locatie die voor mij het dichts bij was lag op een kwartier rijden. De locatie had geen leenauto en alleen een oude fiets (niet elektrisch). Daarnaast ervaarde ik weinig kennis over de Volvo. Na het plaatsen van nieuwe voorbanden moest ik tot 2 keer terug om instellingen aan te laten passen.
Garage is dichtbij , goede en snelle communicatie met prolease en garage! Wij zijn tevreden Alleen door vakantie en geen tijd van de garage geen haal/breng service en auto is niet gewassen enz beetje jammer
mijn ervaring was goed.
Snel een afspraak kunnen maken, zeer vriendelijk geholpen en het werk is perfect uitgevoerd. Niets meer dan lof.
goed geregeld
Er was onderhoud nodig, haal en breng service. Toch eens proberen, lijkt handig. Alles leek goed te gaan, maar na 2 dagen te weinig olie, tijdens beurt was olie vervangen maar niet volledig gevuld. Dus extra langs moeten rijden om olie weer bij te laten vullen. Later blijkt olieservice interval niet goed te staan in de boordcomputer, 15.000 ipv 30.000 km. Op kaartje staat 20.000 km. Vreemd. Nieuwe issue, oliesensor defect. Afspraak gemaakt, auto wordt veel later gehaald dan afgesproken. 1,5 uur later staat de auto weer voor de deur, sleutel in brievenbus. Gelukkig kom ik buiten de 'brenger' nog tegen. Onderdeel moet besteld worden, of ik hun even kan bellen. ? Waarom bel je mij niet? Maar gebeld, oliesensor is defect en onderdeel moet besteld worden. Je meent het, dat was namelijk wat ik had doorgegeven. Onderdelen persoon is niet aanwezig maar ik ga gebeld worden. Morgen of overmorgen. Week verder, niets gehoord. Hoeveel tijd en energie moet ik hierin blijven steken?
Alles is goed geregeld en problemen worden snel opgelost
Ik heb mijn afspraak proberen te herplannen een paar weken van te voren en dit per mail bevestigd aan ProLease onderhoudsservice. Telefonisch zijn jullie niet bereikbaar en er was niets doorgegeven aan de garage. Uiteindelijk moest ik het maar direct met de garage regelen. Dit kan echt beter
Het onderhoud is prima uitgevoerd, het bedrijf krijgt een 10. Echter, het feit dat Prolease een premium merk auto niet bij de BMW garage laat onderhouden, maar bij een willekeurige garage, vind ik niet passen. De service van een willekeurige garage is niet te vergelijken met de ontvangst en behandeling bij een BMW garage.
Prima
Erg fijn bedrijf. Netjes te woord gestaan en erg snel geholpen. Van te voren gebeld met de vraag of er een mogelijkheid was om vanuit daar te werken. Dit kon zeker maar het was ook mogelijk dat ik even naar huis gebracht zou worden etc. Denken zeker met je mee. Auto was weer snel klaar dus ik ben meer dan tevreden
Ik had een afspraak gemaakt voor reparatie met haal en breng service plus een leenauto. Er was pas twee maanden later een plek. Op de dag zelf eerst zitten wachten op iemand die de auto op kwam halen, maar er kwam niemand. Vervolgens gebeld, en kon vervolgens de auto zelf gaan brengen. Het zelfde met het terugbrengen. De leenauto stonk vreselijk naar rook. Terwijl er ironisch op het dashboard een geen roken sticker stond. De reparatie duurde langer dan verwacht. Mij was 2 a3 dagen gezegd het waren er uiteindelijk 4, slechte communicatie. Mijn auto was na afloop niet goed gewassen terwijl dat wel een garantie is van het bedrijf.
prima ervaring bij de onderhoudservice. snel klaar en kon wachten
Alles is conform afspraak verlopen. De auto is tijdig opgehaald en ook weer tijdig teruggebracht. Vriendelijke monteur.
Darwinstraat 20
6718 XR Ede
‘Your ride is our drive.’ Kenmerkend voor onze werkwijze is dat professionaliteit en persoonlijke aandacht hand in hand gaan. ProLease is onafhankelijk van banken en automerken en heeft alle leasevormen en mobiliteitsoplossingen in huis. Hierdoor kunnen wij u altijd de best passende oplossing adviseren. Van ShortLease tot Full Operational Lease. Wij bewijzen dagelijks dat het anders én beter kan. Lease prof Service Centers heeft haar processen en werkafspraken op een efficiënte wijze geautomatiseerd en laat dit op een eenduidige wijze door een landelijk dekkend netwerk van bedrijven uitvoeren. Deze werkwijze in combinatie met het denken vanuit ondernemerschap is voor u als zakelijke rijder
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.