fantastisch service

ik bel dat de ketel er mee gestopt is. en nog geen half uur later was er al een monteur. super snelle en goede service

• Ervaring met: verwarming & warm water

Zeer positief, erg fijne mensen

Een nieuwe verwarmingsketel werd keurig geplaatst. Netjes gewerkt en zeer verzorgd gemonteerd. Goede nazorg en fijne mensen.

• Ervaring met: verwarming & warm water

Werkzaamheden zijn vakkundig en na volle tevredenheid uitgevoerd.

Vandaag zijn er zonnepanelen geplaatst en deze liggen strak op het dak en de aansluiting in de meterkast is prima gedaan. De app (om de opbrengst te registreren) is geïnstalleerd en de eerste opbrengst 0.1 kWh is al binnen. Tegelijkertijd is de CV ketel vervangen. De nieuwe CV ketel draait op volle toeren en de oude ketel afgevoerd. De werkzaamheden zijn vakkundig en na volle tevredenheid uitgevoerd. Alles weer netjes achtergelaten. Een TOP team.

Super bedrijf

Hallo , Ik plaats niets vaak een beoordeling, maar dit is het zeker waard. Vorig jaar 2 airco’s laten plaatsen, en alles van aanvraag tot uitvoer, ging zeer gemakkelijk, nette prijs erg vriendelijk personeel en zeer professioneel geholpen ook heel netjes werk geleverd. Vorige week weer een airco geplaatst en ik dacht dat zal wel toeval zijn bij de vorige keer, maar niets is minder waar. Weer zeer netjes alles afgehandeld , ook kritisch naar de klant toe betreffende de keuze, met een zeer goed advies. Zodra wij weer een installateur nodig hebben zullen wij eerst Winkelman benaderen. Top bedrijf.

• Ervaring met: airconditioning

Leveren zeer slecht werk

Heb mijn dak laten bekleding door deze mensen. Aangezien ze het zelf niet kunnen hebben ze onderaannemer HEIDA dak ingeschakeld. Deze dakdekkers hebben eerst mijn andere dak onder gesmeerd met allerlei troep wat van het oude dak af kwam. Al het water blijft vervolgens nog steeds op het nieuwe dak staan. Meteen gemeld door 2 partijen. HEIDA dak erkent het probleem! Als je vervolgens aangeeft bij Winkelman dat er geen goed werk is afgeleverd, stopt de communicatie en dan word er niet gezocht naar een oplossing binnen redelijke termijn. Maar dan krijg je herinneringen en stuurt hij een advocaat op je af met een dreiging tot betaling!! Ik moet nu de rekening betalen en er is slecht werk geleverd!!! Daarnaast heb ik als consument meneer een half jaar in de gelegenheid gesteld om het dak te maken! Betalen voor slecht werk??? Wat zou u doen???

• Ervaring met: dak & zinkwerk

Vakwerk - Onze zinken dakgoten weer als orgineel

We hebben onze monumentale woning laten voorzien van nieuwe zinken dakgoten. De firma Winkelman heeft dit werk zeer netjes uitgevoerd en de goten zijn mooi onderling gesoldeerd zoals het hoort. Erg tevreden.

Highly recommended

New cv ketel installed. Very good product. Fair and realistic offerte. Punctual, staff very polite and friendly. Highly recommended

• Ervaring met: verwarming & warm water

Betreft het plaatsen van zonnepanelen op een schuin dak. Ben net al vele anderen waarschijnlijk eerst de reclame achterna gegaan en dan kom je uit bij de grotere aanbieders die je op afstand iets aanbieden. Ik heb van een van die aanbieders ook gezien hoe het wordt geïnstalleerd en daar was ik niet tevreden over. Na een goed advies van Jorg (zomer 2019) bij ons thuis heb ik, ondanks dat Winkelman iets duurder was dan de concurrent, toch voor hun gekozen. Winkelman heeft al vaker werkzaamheden bij ons verricht en elke keer was ik daar tevreden over. Een aandachtspunt was het van de zolder naar beneden aanleggen van een kabel. Hier wordt door de monteur goed over meegedacht en de kabel loopt nu door een loze leiding direct naar de meterkast. Na afloop wordt ook alles netjes weer opgeruimd. Ben er erg tevreden over, maar op basis van eerdere opgedane ervaringen was dat eigenlijk ook geen verrassing. Nu alleen nog in spanning afwachten was de jaaropbrengst van onze zonnepanelen gaat worden :-). De opbrengst van de panelen is met behulp van een app per dag te volgen. Ik kan het iedereen aanbevelen.

• Ervaring met: energiebesparing

Beloftes worden na gekomen.

Fijne mensen om mee te werken,leveren kwaliteit. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Zeer tevreden met diverse werkzaamheden,die recentelijk zijn gedaan ,na onze verbouwing

• Ervaring met: kleine verbouwing

Prima bedrijf

We werken al velen jaren samen met Winkelman, altijd in goed overleg en we werken perfect samen. Jorg gaat er altijd 100% voor Afspraak is afspraak

• Ervaring met: service & onderhoud

Snelle reactie op aanvraag, weten waar ze het over hebben en maken het ook waar!

Goede service duidelijke afspraken

Al jaren komt Winkelman bij ons over de vloer. Ze maken duidelijke afspraken die ze altijd nakomen! Ik kan ze iedereen aanraden.

• Ervaring met: loodgieterswerkzaamheden

teleurgesteld

In juli 2019 een afspraak gemaakt om een nieuw te plaatsen airco te offreren. De afspraak kon omwille van vakanties niet op korte termijn gepland worden. De afspraak die is gemaakt voor 9 september wordt vervolgens op 3 september afgebeld. De reden van afbellen is de 20km van de zaak naar de klant, welke voor meneer Winkelman te ver is. Tijdens de hoogtijdagen op een dergelijke manier met klanten omgaan kan je als bedrijf in de toekomst nog wel eens duur komen te staan.

• Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Personeel N.v.t.
  • Ervaring met: airconditioning

Achterhoekse mentaliteit Geen nummer maar een klant Afspraak is afspraak

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Ervaring met: service & onderhoud

Snelle reactie, goede communicatie en snelle service. Een gemoedelijk bedrijf waar de klant op 1 staat. Een aanrader!

• Ervaring met: service & onderhoud

vakkundige montage , werkplek werd netjes achter gelaten

• Ervaring met: verwarming & warm water

Prettige transparante werkwijze. Prettige monteur.

• Ervaring met: verwarming & warm water

Alles conform afspraak tot nu toe

• Prijs N.v.t.
  • Ervaring met: dak & zinkwerk
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen

Over de offerte was ik aangenaam verrast. Beduidend gunstiger dan collega installateurs. Zeer snelle levertijd en installatie van onze airco. Zeer vriendelijk personeel met vakmanschap. Kortom we zijn helemaal tevreden.

• Ik ben: eerste keer klant
  • Ervaring met: maak uw keuze

Snelle levering van zonnepanelen met goed advies en uitstekende vakmensen op lokatie. Ook de installatie van 400V incl aansluiten grondwaterpomp verliep uitstekend.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Ervaring met: energiebesparing
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Niet zozeer negatief maar wat een verschil tussen de de levering/installatie van de zonnepanelen en de bestelling van de warmtepomp installatie op hetzelfde adres. We begrijpen dat dit voornamelijk bij Nefit ligt en vertrouwen erop dat ook deze installatie met dezelfde professionaliteit zal worden geleverd en geinstalleerd

SUPER!

• Ervaring met: kleine verbouwing
  • Omschrijf uw negatieve ervaring negatiefs? nee!

Er is goed werk geleverd. Nette en professionele monteurs. Alles wordt netjes opgeleverd. Goede uitleg gegeven en de thermostaat Easy wordt samen met de klant ingesteld en toegelicht. Er wordt snel een afspraak ingepland, en als er iets tussenkomt word je actief benaderd

• Ervaring met: verwarming & warm water

correcte opsteling monteurs en deskundige monteurs

Over Winkelman Installateurs

<P>Na 50 jaar is Winkelman nog steeds thuis in de traditionele disciplines, en daar komen steeds meer facetten van de installatie techniek bij. Voorbeelden zijn zonneboilersystemen (zonnewarmte en zonnestroom), meet- en regel techniek voor CV-installaties, elektra, airco, luxe badkamers, sanitair, bitumineuze- en EPDM dakbedekking en sinds 2009 hebben wij onze diensten uitgebreid met Waterluxe waterontharders voor kalkvrijwater in het hele huis! Met andere woorden: Winkelman biedt een totaalpakket voor zowel particuliere-, utiliteits-, industriele- als seriematige sector. </P>

Over Abel & Co

<p>Ben je toe aan een nieuwe cv-ketel? Wil je jaarlijks onderhoud zorgvuldig laten uitvoeren? Of heb je andere werkzaamheden die thuishoren bij de gespecialiseerde installateur? Dan ben je bij Abel&co aan het juiste adres. </P> <P>Wij zijn een ijzersterke organisatie met ruim 240 installatiebedrijven in alle delen van Nederland. Er is dus altijd een Abel&co kwaliteitsinstallateur bij jou in de buurt, met kennis van zaken en uitstekende servicevoorwaarden.</P>