Goed advies

Deskundig advies heeft gezorgd dat we een goede keuze hebben kunnen maken, zonder druk om te beslissen. Ze zijn tot twee keer toe komen kijken, om samen met ons de opties te bespreken.

• Ervaring met: Gordijnen

Zoals altijd prima in orde!

Aardige verkoper, Aflevering en monteren volgens afspraak, vakkundig en netjes.

• Assortiment N.v.t.
  • Prijs-/kwaliteit verhouding N.v.t.
  • Ervaring met: Slapen

Erg tevreden met het resultaat.

We hebben de trap opnieuw met tapijt laten bekleden. Het resultaat mag gezien worden. We zijn dan ook heel tevreden over het advies bij de keuze voor het tapijt, en ook over de professionele afwerking.

• Ervaring met: Traprenovatie

Prachtige collectie en een geweldige service!

Voor een prachtige collectie stoffen, gordijnen, meubels en beddengoed is het volstrekt onnodig naar de “grote” stad te gaan. Daris heeft dit allemaal onder één dak. Dit, gepaard aan klantgericht advies, gastvrijheid en absoluut vakmanschap, maakt het aanschaffen van woningaccessoires op dit adres tot een super woonbeleving. Als dan ook de afwerking, het ophangen van de gordijnen, roedes en rolgordijnen tot in de puntjes verzorgd wordt is er geen enkele reden om elders te gaan zoeken. Bij Daris moet je gewoon zijn. Hulde!!

Bittere nasmaak

De aankoop en advisering in de winkel was prima door Lenne. Dressoir en vitrinekast besteld 11 mei 2021 Na lang erg wachten kasten geleverd eind oktober 2021. Dressoir prima! Echter houten deuren in vitrinekast. Kast terug naar fabriek om scharniergaten dicht te maken en glazen deuren erin te zetten (5 weken)en daarna nog 2x glazen deuren van vitrinekast vervangen omdat ze niet pasten. Eind januari 2022 eindelijk probleem opgelost. Wij hebben een erg bittere nasmaak, na wat er allemaal is gebeurd.

• Assortiment
  • Prijs-/kwaliteit verhouding N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Ervaring met: Overig

Kwaliteit en service op hoog niveau!

Verstand van zaken, goed advies, top product en oplevering op maat.

• Ervaring met: Gordijnen

Wij zijn weer heel goed geholpen.

Wij zijn altijd heel erg te vrede hoe wij geholpen worden. En leveren goed werk .

• Ervaring met: Traprenovatie

Een moeilijke start, maar het resultaat is geweldig

De eerste reactie kwam zeer traag. Zelfs na het opmeten nog. Daarna is Daris keurig de afspraak nagekomen. Natuurlijk moet hier ook de geweldig service en rust die door de " monteur" van Daris. Ook dit is een reden dat wij zeer te vreden zijn.

• Ervaring met: Gordijnen

Fantastisch geholpen, zeer goeie service

Altijd tijd voor je, mooie collectie. Samen een mooie keuze kunnen maken.

Zeer goede service.

Omstreeks 2016 hebben we een bed gekocht bij Daris wonen en slapen in Bergeijk. De aangeschafte matrassen waren van zeer goede kwaliteit. In dit geval M-Line matrassen. Na enige jaren merkten wij dat een van de twee matrassen begon door te zakken, hetgeen leidde tot rugpijn. Hoewel de garantietermijn was verstreken, was het de service van M-Line en Daris dat we een nieuwe kern hebben mogen ontvangen. Met dank voor deze service, maar toch ook de charme van een bedrijf waar persoonlijke aandacht hoog in het vaandel staat.

Vakkundige service gerichte mensen

Keurige plaatsing van ons bed. Snelle montage, vriendelijje vakkundige installateurs en het verpakkings materiaal en oude bed wordt netjes meegenomen. Alles naar wens verlopen, keurig volgens afspraak. Helemaal top

• Ervaring met: Slapen

Super geholpen door Jeroen en Isabelle, chapeau!

Goed advies gehad van Isabelle. Vervolgens heeft Jeroen alles opgemeten en is er een offerte opgemaakt, rekening houdende met lopende acties. Opdracht verstrekt en zijn de duettes gemonteerd. Happy.

• Ervaring met: Binnenzonwering

Fijne ervaring

De medewerkers van Daris Wonen en Slapen weten waar ze het over hebben. Ze kunnen als geen ander advies uitbrengen, brengen reeële offertes uit en doen wat ze beloven.

zeer tevreden goede service

De buitendienst werkt heel netjes

• Ervaring met: Vloeren

FANTASTISCH

Dik tevreden, goed geholpen, tevreden over de spullen en zeker voor herhaling. Score zou 100% zijn maar er moet altijd ruimte zijn voor verbetering.

Hele goeie service

Goede informatie en begeleiding met het uitkiezen van de juiste hordeur en snelle levering en plaatsing

• Ervaring met: Horren

Ondanks dat niet alles op rolletjes is verlopen overigens niet te wijten aan Daris, is alles prima opgelost. Naast prima aankoopadvies is het ook van belang dat de afterservice prima geregeld is. Dit geeft vertrouwen.

Service tot en met!

Blij met elke aankoop. De service is top!!

• Ervaring met: Overig

Fijn telefonisch contact, vriendelijke monteurs,

Een nieuw rolhor besteld en de bediening van een rolgordijn was stuk. Alles is weer gemaakt en werkt prima. Ik ben telefonisch prima op de hoogte gehouden van de te leveren spullen.

• Assortiment N.v.t.
  • Ervaring met: Horren

Geweldig tevreden

Ik ben uitstekend geïnformeerd en geholpen. Alle afspraken zijn voor 100% nagekomen en het bestelde is uiterst correct afgeleverd en geïnstalleerd. Ik ben uiterst tevreden en ik weet in de toekomst waar ik moet zijn voor wonen en slapen.

Vertrouwd, betrouwbaar,goed.

Klantvriendelijk, Goede service, komen afspraken na en zo kan ik nog wel even doorgaan. TOP Leuke website, eigentijds. En, n leuk dankkaart bij de rekening.

Weer perfect geholpen door Daris Wonen & Slapen

Bij onze laatste aankoop bij Daris Wonen & Slapen zijn we weer netjes geholpen. Dit keer zochten we rolgordijnen voor keuken en bijkeuken. Om onze keuze makkelijker te maken hebben we een 10-tal voorbeelden mee naar huis gekregen om thuis de kleur keuze te maken. Na bekend was welke kleur werd het netjes ingemeten. Na de afgesproken levertijd werden we gebeld en op het afgesproken tijdstip werden de rolgordijnen gemonteerd. Alles super verlopen !

geweldige service

Vloerkleed besteld en ze hebben het heel goed afgeleverd, bij de meeste bedrijven moet je meteen bij levering betalen bij hen niet je moet eerst zeker weten dat je tevreden bent, nou dat ben ik

• Ervaring met: Overig

Vakmannen die je gerust hun gang kunt laten gaan. Denken mee, geven goed advies en zijn flexibel

• Betrouwbaarheid
  • Website Binnen Daris Wonen & Slapen N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Redelijk druk in de winkel toen we de vloer uitgezocht hebben.

Geven heel goed advies, komen afspraken zeer goed na, mooie winkel, en hele goede service, echt een aanrader

• Website Binnen Daris Wonen & Slapen