Filters

8

betrouwbaar

ga zo door

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid en service
  • Deskundigheid
  • Prijs-kwaliteitverhouding
8

geen negatieve ervaringen

sorry maar verplicht een veld volschrijven is niet zo mijn ding

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid en service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Prima ervaring met ArboDuo

Gelukkig hebben wij weinig ziekteverzuim, maar de enkele keer dat we dat wel hebben worden we zeer goed geholpen door Arbo Duo.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid en service
  • Deskundigheid
  • Prijs-kwaliteitverhouding
6

veel wisselende contact personen

Bij een langdurig ziek circa 16 maanden 3 / 4 verschillende contact personen de eerste wisseling vond ik fijn omdat de eerste contact persoon niet of nauwelijks te bereiken was

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid en service
  • Deskundigheid
  • Prijs-kwaliteitverhouding
8

Prima, goede samenwerking

Denken mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid en service
  • Deskundigheid
  • Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.
5

Nog geen gebruik van gemaakt

nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid en service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.
8

Goed

Niet veel mee te maken, maar als het nodig is dan is het duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid en service
  • Deskundigheid
  • Prijs-kwaliteitverhouding
6

verminderd afgelopen jaren

Slecht contact te krijgen, laat antwoord of laat actie als iemand lang ziek thuis is, in mijn ogen sneller actie. Portaal gebruiksonvriendelijk, niet behulpzaam hoe je volgens wet poortwachter juiste procedures volgt. Veel papier rompslomp.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid en service
  • Deskundigheid
  • Prijs-kwaliteitverhouding
1

Denken niet mee met de werkgever

De Arboarts en procesregisseur denkt zeer weinig mee met de werkgever. Zelfs vooraf aangedragen informatie/mogelijkheden tot aangepast werk, worden niet meegenomen in het gesprek met de werknemer. Eigenlijk kan de werknemer zelf zijn eigen verzuim en plan van aanpak bedenken en volgen. ArboDuo heeft niets toegevoegd aan de dossiers.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid en service
  • Deskundigheid
  • Prijs-kwaliteitverhouding
8

Goed

Voor mijn personeel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid en service
  • Deskundigheid
  • Prijs-kwaliteitverhouding
8

Prima!

Met de accountmedewerker goede ervaring goed overleg en terugkoppeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid en service
  • Deskundigheid
  • Prijs-kwaliteitverhouding
7

positief alleen gelukkig weinig ziekte

ervaring is wel als je de arbodienst echt nodig heb weet je wat je er aan hebt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid en service
  • Deskundigheid
  • Prijs-kwaliteitverhouding
4

Doen niet hun best om me personeel beter te krijgen

Heeft het te druk om mensen goed te begeleiden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid en service
  • Deskundigheid
  • Prijs-kwaliteitverhouding
9

Wij worden keurig op de hoogte gehouden door Arbo Duo

Als wij vragen hebben worden we keurig te woord gestaan of snel terug gebeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid en service
  • Deskundigheid
  • Prijs-kwaliteitverhouding
7

Arboduo is zeer betrokken en sterk in hun adviserende rol.

Wij ervaren Arboduo als zeer betrokken en wij zijn zeer tevreden over de begeleiding en ondersteuning van alles wat verzuim aangaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid en service
  • Deskundigheid
  • Prijs-kwaliteitverhouding
8

Ruimdenkend en prettige samenwerking

Fijne en open houding , denken mee naar een oplossing die ook toekomst gericht is , staan ook open voor vragen en antwoorden die breder gaan , zeer fijne medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid en service
  • Deskundigheid
  • Prijs-kwaliteitverhouding
8

Met de mogelijkheden die ArboDuo heeft ondersteunen ze goed als je door vraagt.

Met de mogelijkheden die ArboDuo heeft ondersteunen ze goed als je door vraagt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid en service
  • Deskundigheid
  • Prijs-kwaliteitverhouding
6

Ervaring heb ik nog niet.

Omdat we er nog geen gebruik van hebben gemaakt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid en service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.
9

Zeer tevreden, korte lijnen en een fijne samenwerking

Al menig jaar zijn wij lid van ArboDuo. Je wordt ondersteund door vriendelijke en meedenkende medewerkers. Er zijn korte lijnen en bij vragen wordt er slecht gereageerd. Ik ben zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid en service
  • Deskundigheid
  • Prijs-kwaliteitverhouding
5

geen

gelukkig hebben wij geen ervarig met ArboDuo, tot op heden betalen wij allen de facturen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid en service
  • Deskundigheid
  • Prijs-kwaliteitverhouding
7

KLantvriendelijk en service voldoende maar kan beter

Mijn contactpersoon heeft Arbo Duo verlaten en er is mij niets verteld. Ik kwam er achter toen ik haar een mail stuurde en deze niet aan kwam. Dit was mijn laatste ervaring van een paar weken geleden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid en service
  • Deskundigheid
  • Prijs-kwaliteitverhouding
8

Spreekt de taal van de bouw

Goed bereikbaar, goede samenwerking. Vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid en service
  • Deskundigheid
  • Prijs-kwaliteitverhouding
6

Ik ben tevreden, maar hoop wel er weinig gebruik van te hoeven maken.

In mijn bedrijf heb ik recent te maken gehad met een langdurige zieke. Los van het feit dat ik en mijn bedrijfsarts twijfel hadden over zijn ziekte heeft hij het toch 19 maanden kunnen uitzingen op deze manier. Op dit soort moment verlang ik terug naar het oude SFB.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid en service
  • Deskundigheid
  • Prijs-kwaliteitverhouding
4

COMMUNICATIE BUITENGEWOON SLECHT

De artsen bedoelen het goed, maar degene die de contracten en klachten moeten behandelen, is ronduit slecht. Een tijdje een buitenlandse arts gehad en dat was ook geen succes. De dame die nu onze bedrijfsarts is, is super. Zij wil van alles regelen, maar stuit helaas op een stugge organisatie. Helaas kan ik op dit moment geen arbodienst vinden die voor ons goed kan zijn en ook bij Volandis hoort, anders was ik al overgestapt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid en service
  • Deskundigheid
  • Prijs-kwaliteitverhouding
4

Fysieke afspraken kunnen pas heel laat worden ingepland op locatie Utrecht

Een fysieke afspraak bij onze vaste bezoeklocatie inplannen is sinds afgelopen maanden zeer laat. Eerstvolgende afspraak is +/- 2 maanden later pas mogelijk.. Dit bevorderd een snelle re-integratie niet. Overige punten / communicatie e.d. met procesbegeleider is positief.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid en service
  • Deskundigheid
  • Prijs-kwaliteitverhouding

Bedrijfsgegevens

Bouwhuis Zilverstraat 69

2718RP Zoetermeer

079 325 2252

[email protected]

Over ArboDuo (Bouwend Nederland)

ArboDuo is al jarenlang partner van Bouwend Nederland en helpt bouw- en infrabedrijven met alle (preventieve) arbozaken. Dagelijks staat ArboDuo klaar voor 6.500 (gelieerde) bouw- en infrabedrijven en 53.000 werknemers in deze sector.

Over Bouwend Nederland - Ledenvoordelen

Bouwend Nederland is de vereniging van bouw- en infrabedrijven. Door gebruik te maken van onze financiële ledenvoordelen profiteer je optimaal van je Bouwend Nederland lidmaatschap. Naast financieel voordeel is er ook sprake van betere voorwaarden en condities. Het loont dus zeker de moeite je in onze ledenvoordelen te verdiepen. Ons advies is dan ook: kijk, vergelijk en profiteer!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.