Ik word altijd netjes geholpen door iedereen
Je wordt altijd vriendelijk ontvangen en ze zijn zeer behulpzaam.
Prima praktijk. Tot Nu toe goed geholpen. Soms lange wachttijd om een afspraak te maken, bijvoorbeeld de preventie assistentes die weken tot maanden vooruit vol zitten. We hadden een vaste tandarts, maar tijdens haar verlof werd alleen een algemene mail gestuurd dat ze met verlof ging en dat we zelf moesten kijken of we in die periode een afspraak hadden en dan een nieuwe afspraak moesten maken voor erna. Recent heeft ze de praktijk verlaten en dan hoor je pas als je zelf belt voor een afspraak, dat je tandarts weg is. Er werd door de assistente zelfs verbaasd gereageerd dat we dat niet wisten, maar de praktijk heeft ons niet geïnformeerd, terwijl ze ons telefoonnummer, emailadres en huisadres hebben. Dat soort zaken gaat dus meerdere keren onzorgvuldig / zonder goede communicatie naar klanten/ patiënten.
Prima, mondhygienist en tandarts, duidelijke uitleg en vertellen hoe en waarom van handelingen
Ik ben snel en correct geholpen met goede uitleg en beargumenteerde keuzes. Ook kon ik op de monitor meekijken naar de foto's, dat was erg goed! Kortom: complimenten. Hartelijke groet, Linde
Ik ben zeer tevreden over de stroomlijning van de organisatie. Naar mijn gevoel loopt alles goed, fijn en vriendelijk personeel. nooit wachttijden enz.
Communicatie verloopt goed; herinnering aan afspraak per email; omgeving prettig
ik ben doorverwezen door eigen tandarts. Ik heb daardoor geen persoonlijke relatie met jullie. Positief is dat er nauwelijks wachttijden zijn, iig niet de keren dat ik er was. de behandelingen bij de mondhygienist zijn prima. Goede communicatie, er wordt geluisterd en goed uitgelegd wat de bedoeling is. Ook rondom pijn is er een fijne communicatie. Bij de tandarts?parondotoloog? had ik een onderzoek voor parodontitis, begin en eindmeting, lapoperatie. Daar ervaar ik de communicatie als slecht. Er werd niet geluisterd. Pijn klachten genegeerd, waardoor ik uiteindelijk toch een kies moest laten trekken bij mijn eigen tandarts. De behandelingen zijn verder goed uitgevoerd, maar de klantrelatie/communicatie vond ik teleurstellend.
Prima ervaring
prettige en doeltreffende communicutie
Deskundig en zakelijk > prima
Gewoon goede organisatie. Vriendelijke mensen.
Hulpvaardig,deskundig en vriendelijk.
Super goede ervaringen bij deze tandarts en mondhygiëniste. Eerlijk en vriendelijk en geven goede tips
Goede behandeling gehad
prima tandarts en mondhygieniste. Attent en vriendelijk en natuurlijk kundig, want daar kom ik voor.
Goede sfeer alleen jammer dat er regelmatig een tandartsen wissel is.
VRIENDELIJK EN ZORGVULDIG
ik ben zeer tevreden!
Soms moet je lang wachten tot je een afspraak kan maken. Daarnaast zou het handig zijn als je online zelf afspraken kan maken!
Positief!
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.