Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

De antwoorden op de bovenstaande vragen gebruiken we voor online reviews. Dankzij uw mening kunnen wij onze kwaliteit en dienstverlening voortdurend monitoren en waar mogelijk verbeteren.

Het antwoord op de hierna volgende aanbevelingsvragen gebruiken we enkel intern. Dit wordt niet openbaar gepubliceerd.

Het antwoord op de hierna volgende vragen gebruiken we voor online reviews. Deze antwoorden worden online gepubliceerd.

Praktijk algemeen; wat vindt u van...

De zorgverlener

Deze (laatste) zorgverlener; wat vindt u van hem/haar wat betreft...

Deze beoordeling wordt anoniem ingediend. Het e-mailadres dient alleen ter verificatie.

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Samenwerkende Tandartsen

Een gezonde mond is belangrijk voor een betere levenskwaliteit. Heldere voorlichting, preventie en aandacht spelen daarbij een belangrijke rol. De zorgvraag van u als patiënt is ons uitgangspunt. Wanneer uw zorgvraag specifieker wordt, kunnen wij u eenvoudig doorverwijzen naar een gespecialiseerde collega. Samenwerkende Tandartsen is bereikbaar voor iedereen.