Onze dochter heeft een vervelende ervaring opgedaan, opvullen van een gaatje, bij een vorige tandarts van Samenwerkende tandartsen Zeist - XQdent. Onze huidige tandarts, S. Mulder, en haar assistentes hebben de angst van onze dochter weg kunnen halen (ondanks een personeelstekort op die dag vanwege ziekte). Complimenten!
Uitstekende behandeling. Op tijd, zonder verdere napijn iod
Erg vriendelijk en professioneel
Je krijgt eerlijk antwoord
Goed en vakkundig geholpen
Alles heel goed
zorg in de stoel is goed. aandacht voor de patiënt . gevoel dat er zorgvuldig wordt gewerkt. aandachtspunt communicatie naar patiënt over wisselingen van tandarts en mondhygiëniste. Het is me meerdere keren overkomen dat er een nieuwe behandelaar was en dat ik moest vragen hoe het zat. dit geeft een gevoel van onduidelijkheid, roept vraagtekens op over de bedrijfsvoering.
vriendelijk, correct, professioneel
prima behandeling
Over het algemeen gewoon tevreden.
Omdat ik erg tevreden ben zowel over tandartszorg als mondhygiëne. Minder puntje vind ik het verloop van zorgverleners. Niet heel hoog trouwens, maar toch krijg ik af en toe een nieuwe tandarts of mondhygiënst, omdat vorige vertrekt. Daar is niets aan te doen en op zich ook niet erg, maar is een praktijk volledig in eigen bezit, dan heb je dat niet en we zijn het gewend heel lang dezelfde persoon te zien.
(Te) lang niet bij de tandarts geweest: 3 gaatjes, waarvan één in mijn verstandskies. Dus 2 vullingen en de kies moest eruit. Held op sokken wat de tandarts betreft, dus met knikkende knietjes in de stoel. Met geduld behandeld en ik werd rustig door de behandeling heen gepraat. De negatieve ervaring werd een positieve! Sindsdien bij deze tandarts gebleven. Alle vertrouwen in!
Rustige atmosfeer. Direct geholpen, vriendelijk maar niet dociel
Ik ben niet tevreden over hoe tandarts Noordenne mijn gebit beoordeelde voor verdere behandeling.Ik ging met een negatief gevoel over deze arts naar huis. Ik moest maar afwachten totdat ik pijn kreeg en dan werden mijn laatste kiezen en tanden getrokken en kreeg ik een gebit zowel boven als onder. Mijn vorige tandarts Tenge dacht hier heel anders over en probeerde zolang mogelijk mijn gebit in stand te houden met de goede frames die ik gebruik.
De behandelingen verlopen altijd erg prettig
fijne professionele mensen werken hier
Ik had het gevoel dat de mondhygiëniste me als een klein kind behandelde. Daar heb ik veel moeite mee.
Ik wordt altijd vriendelijk geholpen.
snel, correct, p[rofessioneel. Mijn enige kritiek is de zeer omslachtige manier van declareren (die door XQdent is uitbesteed). Ik moet meer dan 100 tekens invullen om een simpele behandeling te kunnen betalen (privacy zegt jullie administratiekantoor....voor het trekken van een kies???!!)
Moeilijk om afspraak te maken. Door slecht afspraken te kunnen maken behandelplan mislukt. Beroepshouding arts matig.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.