
Nu één keer geweest en was tevreden.
Een vriendelijk ontvangst met goede voorzorgsmaatregelen om coronabesmetting tegen te gaan. Fijne en goede behandeling, was snel klaar. De persoonlijke aandacht maakt het een veel aangenamere ervaring vergeleken met wat ik in andere praktijken heb meegemaakt.
Goed
Positief
Goed.
Ze waren gewoon goed Alles goed uitleggen en vragen of het goed gaat .Goede hygiëne vanwege de Corona echt een dikke 10
Eerste ervaring met deze tandartsenpraktijk en in 1 woord geweldig. Manier waarop je ontvangen wordt plus de behandeling door de tandarts zelf zijn zeer professioneel. Top!
Prettige behandeling, zeer vakkundig.
Prima behandeling
jullie zijn een prima praktijk. prima communicatie, netjes, vriendelijk, alles netjes
Zeer veel vertrouwen in de voorgestelde begandeling
Klantvriendelijk en duidelijke uitleg
Zorgvuldige coronabestendige ontvangst; een zorgvuldige controle en vriendelijke, meedenkende bejegening. N.B.: mw. Redenstrom kan niet worden gekozen bij de vraag wie mij als laatste heeft gecontroleerd of behandeld.
Geen klachten
-
Duidelijke en vriendelijke uitleg va de uit te voeren handelingen.
Goed verzorgd en behandeld
....
Eerste kennismaking: niets op aan te merkingen. Prima geregeld. Informatie uitgewisseld.
ik ben nog in behandeling voor prothese
Efficiënte bedrijfsvoeringen, vriendelijk Personeel Ik heb verder aardige behandelaren Die professioneel overkomen en met mijn ( slechte ) gebit gaat het niet slecht . Ik mis wel mijn vorige tandarts als mens
's Ochtends vanwege enorme kiespijnaanvallen gebeld, kon diezelfde ochtend nog terecht. Goed geholpen door altijd vriendelijk personeel. Dank!
Eerst werd ik geroepen om een foto te maken. Die bleek al gemaakt te zijn bij vorige afspraak. Dus ik moest weer terug de wachtruimte in. Vervolgens werd ik geholpen en stond ik met een minuut weer buiten. Overigens werd ik bij mijn vorige afspraak in Mei eigenlijk door de assistente (receptie) naar huis gestuurd omdat door corona de afspraak was geschrapt? Hierover geen mail ontvangen en dag ervoor bericht dat mijn afspraak de volgende dag was. De tandarts hoorde dit en liet mij door voor een controle. Vervolgens mocht ik geen afspraak maken want dit was niet nodig volgens de receptioniste. Ik zou hierover gebeld worden. Na een halfjaar maar even zelf gebeld... Ook de coronakosten vind ik erg duur. Het mondspoelen en koorts meten.. Door de tandarts zelf overigens altijd vriendelijk behandeld. Maar de receptie kan een stuk beter.
Dit is al mijn 4e tandarts bij jullie. Ze komt erg jong over. Ik krijg 1 behandeling daarna beslis ik of ik blijf. Ik heb eerlijk gezegd al naar een andere praktijk gekeken. Ik kan nu ook nog geen goede aanbeveling doen want ik twijfel heel erg. Maar ze moet wel een kans krijgen.
Goed, het valt me zwaar om juichend te kunnen oordelen over een bezoek aan de tandarts. Het was allemaal in orde qua maatregelen.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.