Filters

9

goede service, goed behandeld

Elke keer opnieuw prettig geholpen! Tevens zeer vriendelijk personeel. Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
9

goede service, goed behandeld

ik heb mij laten behandelen door tandarts kostas ?? en is mij uitstekend bevallen ,zowel de behandeling als de uitleg en vriendelijkheid ,dus ik praat over de volgende vragen alleen over tandarts kostas .

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
7

voldoende, een redelijke ervaring

Veel te veel wisselingen en kwaliteit gaat sterk achteruit

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
6

voldoende, een redelijke ervaring

Het is dichtbij

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
9

goede service, goed behandeld

Zeer professioneel, zowel Inneke als Kostas zijn beiden klantvriendelijk en stemmen de behandeling volledig af op de cliënt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

IK heb nu al verschillende tandartsen gehad dat vind ik niet zo fijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

Fijn geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
7

voldoende, een redelijke ervaring

Praktijk waar veel jonge tandartsen hun loopbaan lijken te beginnen. Tandartsen die veelal in het buitenland opgeleid zijn en daardoor verschillende zienswijzen hebben. Bijna elk bezoek ontmoet ik een nieuwe tandarts,wat ik niet prettig vind aangezien ze elk hun eigen visie hebben.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
6

voldoende, een redelijke ervaring

Veel wisselingen. Je wordt als patiënt niet goed meegenomen in de behandeling en het traject. Weinig uitleg. Er wordt veel gezegd, maar je kunt als patiënt geen vragen stellen, omdat je met je mond open ligt. Communicatie is onduidelijk, mondkapje voor en gebrekkig Nederlands is een lastige combinatie. Sfeer is kil en onpersoonlijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
7

voldoende, een redelijke ervaring

Ik vind dat ik altijd lang moet wachten. Zelfs als ik s'morgens een afspraak heb om 8.00 (voor mn werk uit), en hoop dat ik de eerste ben zie ik de tandarts rustig binnen wandelen om 8.30 uur. Ik vind dat dit niet kan. Ik heb zelf een praktijk (pedicure en schoonheidsspec) en als ik dit zou doen houd ik geen klant meer over. Ik heb het met andere mensen over en dit schijnt normaal te zijn bij tandartsen. Ik vind dit niet getuigen van veel respect.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
5

slechter dan verwacht

Ik kom.al jaren bij jullie in de praktijk. Eerst bij de mondhygiëniste René Maasland en bij en van de tandartsen,maar daar ben ik weggegaan want ik kreeg steeds een andere tandarts. Nu in Vianen bij eenzelfde tandarts, Prima Nu bij de nieuwe mondhygiëniste geweest omdat René Maasland weg is . Wat een verschil. René was altijd een erg rustige vrouw die rustig haar werk deed en vertelde wat ze deed. Nu had ik een andere ...vraag me niet hoe ze heette...het leek wel een slager zo als ze tekeer ging in mijn mond! 5 dagen pijn gehad aan mijn tandvlees . Ook gaf ze aan dat het niet normaal was om gegevens naar mijn tandarts te sturen als het niet een arts was uit de praktijk in Lexmond, terwijl René daar nooit problemen over maakte en netjes de gegevens naar mijn tandarts stuurde! Ik ben zeker niet tevreden en ga op zoek naar iemand anders. Hoop dat ik erachter kom waar René Maasland is gebleven Dus bij deze ....jullie zien mij niet meer terug bij haar en dus ook niet bij jullie Succes verder Anet Hagg

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
7

voldoende, een redelijke ervaring

Ervaring tandarts is prima, tandtechnicus minder

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

Onze ervaring is de laatste jaren verslechterd. In de ong. 10 jaar dat we bij jullie komen is er al 4 keer van tandarts gewisseld. Ze kennen allemaal hun vak maar onze tandarts Maanicus in Hilversum heeft mijn gebit van de eerste tandjes tot zijn pensioen ruim 10 jaar geleden altijd behandeld. Dat betekend ong. 40 jaar de zelfde tandarts. De vervangende tandarts daar werkt daar nu ook nog steeds. Helaas door verhuizing hier naartoe werd het te ver weg. Ook hier bij jullie hebben wij prima ervaringen maar na het weggaan van de kindertandarts en geen vervanging daarvoor is bij ons de maat vol. Helemaal nadat onze kinderen bij de vervangende buitenlandse arts zijn geweest en heel ander advies kregen dan de kindertandarts. Door het ziekte verleden en medicijnengebruik van onze zoon Rubio werd er goed begeleid en regelmatig gecontroleerd. Maar de vervangende Tandarts vond het allemaal maar onzin. Dit is waar wij als ouders niet op zitten te wachten. Stabiliteit is wat we bij dit soort situaties nodig hebben. Mijn vrouw is erg boos en ik ben al op zoek geweest naar een andere tandarts. Na een zeer slechte ervaring bij de huisarts in de tijd dat onze zoon erg ziek is geweest toen hij 5 was staan wij op scherp met gezondheid. Ik ben vorige week prima behandeld door de tandarts dus individueel prima maar er veranderd te veel bij jullie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

Vaak lang wachten op een afspraak. Weinig binding met Lexmond. Over mijn tandarts, K. Mousias, heb ik geen klachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
6

voldoende, een redelijke ervaring

Het verschilt erg per tandarts in hoeverre ik tevreden ben. Ik heb een aantal jaren een erg prettige tandarts gehad. Een Duitse vrouw, ik weet haar naam niet meer, maar zij is inmiddels weg. Maar mijn afspraak van donderdag vond ik niet prettig. De tandarts kraakte mijn gebid af, gaf preken over mijn tanden, en ik vond het éénrichtingsverkeer, hij overlegde niks. Ik vond het geen prettige tandarts.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

Snel kundig en vriendelihk

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
9

goede service, goed behandeld

goed uitleg ik ben heel blij met jullie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
9

goede service, goed behandeld

Prettig en doelderichte benadering. Vooraf een overzicht van eventuele behandeling en de geraamde kosten

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? N.v.t.
6

voldoende, een redelijke ervaring

Veel wisselingen van tandartsenwelke niet aardiger zijn dan degene die ervoor werkzaam waren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
7

voldoende, een redelijke ervaring

Prima, maar alleen controle! Wel goed poets advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?
7

voldoende, een redelijke ervaring

Zover als ik kan beoordelen, lopen hier goede professionals rond, al is het moeilijk om een 'vaste' tandarts te houden. Ik heb er, in korte tijd, al meerdere gezien. Dat is wel eens lastig. Je moet iedere keer opnieuw je verhaal vertellen. En de muziek in de wachtkamer werkt erg negatief in op mijn zenuwstelsel. Voor mensen met een HSP eigenlijk niet doenbaar. Jammer is dat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren?
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren?
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren?
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren?

Bedrijfsgegevens

Kortenhoevenseweg 59 A

4128CN Lexmond

0347-341551

[email protected]

Over Tandartsenpraktijk Lexmond

Tandartsenpraktijk Lexmond is een moderne praktijk die zich volledig gespecialiseerd heeft in het behoud van een mooi, gezond en sterk gebit. Een ervaren team van tandartsen en medewerkers staat daar garant voor. Patiëntgerichtheid en kwaliteit staan in onze praktijk voorop. Een bezoek aan de tandarts is een beleving, voor sommigen wat prettiger dan voor anderen en er komt meer bij kijken dan alleen tandheelkunde. Service, kwaliteit en communicatie zijn net zo belangrijk. We werken met de modernste apparatuur en behandelingen worden gedaan met de nieuwste technieken. Alles om ervoor te zorgen dat de behandeling voor u als patiënt zo comfortabel mogelijk verloopt.

Over Colosseum Dental Benelux

Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.