Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Het anwoord op de hierna volgende aanbevelingsvraag gebruiken we enkel intern. Dit wordt niet openbaar gepubliceerd.

Het antwoord op de hierna volgende vragen gebruiken we voor online reviews. Deze antwoorden worden online gepubliceerd.

Praktijk algemeen; wat vindt u van...

De Zorgverlener

Deze (laatste) zorgverlener; wat vindt u van hem/haar wat betreft...

Persoonlijke gegevens

Deze beoordeling wordt anoniem ingediend. Het e-mailadres dient alleen ter verificatie.

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Tandartsenpraktijk Lexmond

Tandartsenpraktijk Lexmond is een moderne praktijk die zich volledig gespecialiseerd heeft in het behoud van een mooi, gezond en sterk gebit. Een ervaren team van tandartsen en medewerkers staat daar garant voor. Patiëntgerichtheid en kwaliteit staan in onze praktijk voorop. Een bezoek aan de tandarts is een beleving, voor sommigen wat prettiger dan voor anderen en er komt meer bij kijken dan alleen tandheelkunde. Service, kwaliteit en communicatie zijn net zo belangrijk. We werken met de modernste apparatuur en behandelingen worden gedaan met de nieuwste technieken. Alles om ervoor te zorgen dat de behandeling voor u als patiënt zo comfortabel mogelijk verloopt.