Heldere communicatie ;

Mijn ervaring met Jeroen Maas is zeer goed.

• Waar kent u ons van? Internet

Het goed met hem te werken

Ik vind leuk met hoe hij betrokt altijd informeren.

Zeer positief

Ik ben zeer tevreden! Petra is very personable. Ze dacht goed met me mee. Ze is een uitstekende raadsvrouwe.

• Geholpen door: Petra Beishuizen
  • Waar kent u ons van? Via, via

Jeroen Maas heeft zeer degelijk werk en zorg geleverd, inzake Sake Mamatela's verblijfsvergunning.

uitstekend

Ik ben goed geholpen

Ik ben goed geholpen

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Zeer duidelijk en helder proces met positief resultaat.

Voor het verblijf van mijn vrouw in de EU kwamen wij bij Delissen Martens uit om ons bij het proces te ondersteunen. De communicatie verliep zeer duidelijk en vriendelijk. Alles werd goed uitgelegd, waardoor wij wisten waar we aan toe waren en niet voor verrassingen kwamen te staan.

kundig, to the point, probleemoplossend

kundig, to the point, probleemoplossend

• Geholpen door: Michaël van Basten Batenburg

UItstekend en professioneel

Ik beoordeel de afhandeling als snel en effectief. Mijn hartelijk dank!

Fijn en betrokken

Hele prettige samenwerking gehad.

• Geholpen door: Petra Frederiks
  • Waar kent u ons van? Via, via

Deskundig, snelle response en makkelijk benaderbaar.

De betrokkenheid hebben wij als zeer positief ervaren. Er was in het gehele traject spraken van een geode samenwerking en de response is van begin to eind zeer snel en professioneel geweest.

professioneel, doelgericht en snel

Gelukkig nog nooit eerder een advocaat nodig gehad maar door een situatie waar we zelf niet om gevraagd hadden nu een advocaat nodig welke ons door Achmea was aangeraden. Het contact met Thijs van Munster hebben we als zeer prettig ervaren. Hij is duidelijk, vriendelijk, professioneel en altijd zeer snel met antwoorden als we een vraag hadden.

Vriendelijk, feitelijk en adviserend

Prettige samenwerking, goed luisterend oor, snelle respons.

• Geholpen door: Renske Teppema

Uitstekende professionele dienstverlening

Jeroen heeft ons op een professionele manier bijgestaan. Heeft goed gecommuniceerd en ons altijd te woord gestaan. Een advocaat waarbij je een goed gevoel hebt. Nooit twijfel gehad aan zijn kennis en kunde.

• Waar kent u ons van? Internet

In alle rust, de correcte adviezen

Altijd bereikbaar voor advies en het wegnemen van zorgen over een goede afloop. Uiteindelijk is de goede afloop ook gerealiseerd. Michael is een fijne en rustige persoon en zeer bekwaam.

• Geholpen door: Michaël van Basten Batenburg
  • Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Ik kon niet beter geadviseerd worden

In de korte tijd dat wij contact met elkaar hebben gehad is een vertrouwens band ontstaan die wij als bijzonder prettig hebben ervaren. Elke vraag werd direct beantwoord en zo nodig direct met de tegenpartij besproken. Korte lijnen werkt in dit soort kwesties o.i. ook het beste.

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Het resultaat is boven verwachting.

uitstekend

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Goede kwaliteit dienstverlening van mevr. Teppema (Delissen Martens)

Sterke waardering voor tijd, deskundige advies en betrokkenheid van mevr. Teppema in de juridische ondersteuning. De dienstverlening is zeker aan te bevelen.

• Geholpen door: Renske Teppema
  • Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Denkt goed mee, actief betrokken.

Kantoor is goed bereikbaar en als advocaat in bespreking is/afwezig, bellen ze netjes terug. Denken goed mee in dossier. Wel helaas wat vertraging bij overdracht tussen interne wisseling advocaat, maar zoiets kan (vrees ik) bij ieder kantoor gebeuren. Verder goed overleg mogelijk.

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Zeer goede en professionele support

Delissen & Martens heeft gedurende de zaak waarin ik betrokken was voortdurend duidelijk gecommuniceerd, goed gehandeld en keurig geïnformeerd. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

Super geweldig

Had problemen met de formulieren en aanvraag met IND, contact gehad snel geholpen, goede communicatie, duidelijk en vriendelijk kortom kan niet anders zeggen dan uitstekende service. Ben zo blij dat ik deze site had gevonden. Alec

Exemplary Experience

We had the best experience working with Advocaat Sandra Verburgt and her team/peers of experts and administrators. Mrs. Sandra was able to recover our rights to my sister's inheritance (property in Holland) and Mrs. Vera Balvers to secure our rights and reduce our risks when selling the property. Exemplary team and I highly recommend Delissen Martens.

• Geholpen door: Sandra Verburgt
  • Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

ik ben oprecht blij zoals ik ben bijgestaan in dit voor mij lastige traject!!

Ben deskundig en betrokken geholpen Verder wens ik allen een fijne Kerstdagen toe en de allerbeste wensen voor 2020

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Duidelijk met alles en goed uitgelegd wat we moeten doen

Ben tevreden met met alles

• Waar kent u ons van? Via, via

Hele fijn begeleiding en professionals aandacht voor onze zaak.

Onze zaak werd van de rechtsbijstand overgedragen aan Thijs Van Münster. Voor ons liep het hele issue al zo’n 1,5 jaar. Na telefonisch contact over de zaak was Thijs super snel inhoudelijk op de hoogte van de zaak. Hij heeft heel fijn het contact voor ons onderhouden met alle betrokkenen. Voor ons gevoel hadden we korte lijntjes. We zijn voorzien van juridisch en communicatief advies, waarvoor veel dank.

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

De advocaat dhr. mr. Jeroen Maas is geheel aan onze verwachtingen tegemoet gekomen.

Dhr, mr, Jeroen Maas is ons aanbevolen geworden door een klant waarvoor hij ook een verblijfsdocument EEU/EER heeft aangevraagd en gekregen. Wij waren ervan bewust dat Delissen Martens niet de meest economische optie was maar wel de keuze met de hoogste slaagkans. Wij hebben geen moment spijt gehad, integendeel, het proces is op een gegeven moment in een stroomversnelling geraakt waarna alles binnen de korste keren is afgewikkeld. Mijn vrouw is sinds gisteren 25-11-2019 de trotse drager van haar verblijfskaart geldig tot 21-10-2024. De secretaresse van dhr.mr. Jeroen Maas mevr. Eline Oostdijk-Bakker is zeer efficient terwijl de receptionisten ons altijd met de meeste vriendelijkheid hebben behandeld. De familie Wout-Veloz is tevreden.

• Waar kent u ons van? Eerdere aanvragen

Over Delissen Martens

Wij zijn Delissen Martens, een middelgroot advocatenkantoor in Den Haag. Wij adviseren, onderhandelen en bemiddelen. Ook procederen we als dat nodig is. Maar vooral lossen wij juridische conflicten op. Na het beëindigen van uw zaak kunt u onze dienstverlening evalueren. Door de resultaten live op onze website te publiceren, creëren we extra betrokkenheid: bij u als klant, maar ook onderling. Positieve feedback maakt dat we trots zijn op wat we voor u bereiken en dat versterkt de teamgeest: met elkaar en met onze cliënten. Van kritische reacties leren we, waardoor we ons serviceniveau nog verder kunnen verbeteren.