Zeer goede ervaring

De heer Van Munster heeft ons bijgestaan tijdens onze rechtszaak. Hij is professioneel en altijd goed te bereiken. Tijdens de rechtszaak heeft hij onze belangen goed verdedigd en met succes! Ook na de zitting is er nog nazorg voor de afhandeling van het e.a. Een hele prettige advocaat die ook deskundig is. Zeker een aanrader.

Professioneel geruststellend

Zeer prettig; tijd en aandacht, in alle rust informatie en duidelijke uitleg gekregen.

korte lijnen, duidelijke uitleg

Goede en duidelijke begeleiding gedurende het gevolgde traject. Juist advisering.

professioneel en klantgericht

Ik was via internet bij jullie kantoor terecht gekomen en via een intake gesprek met Sandra met de adoptie van mijn zoon begonnen. Zeer prettige samenwerking gehad met Sandra, Rosan. De zaak duurde wel lang door de verschillende verzoeken van de ambtenaar van de burgelijke stand. Hierdoor liepen de kosten ook verder op, iets wat ik niet geheel had voorzien toen ik ermee begon. Nu na 2 jaar is het process afgerond en ben blij voor mijn zoon dat hij ook de mogenlijkheid heeft om in Nederland te studeren. Had soms wel het gevoel dat de betalingen van rekeningen iets met een mildere toon konden worden aangevoerd. Het betalen via de link was wel erg makkelijk.

• Geholpen door: Sandra Verburgt

Acuraat en vriendelijke begeleiding

Dit was de tweede keer dat Jeeroen Maas voor mij een MVV aanvraag realiseerde met een psitief resultaat. Zeer grondig werk verricht zonder enige inspanning van mijzelf. Werkelijk een pluim waard en qua kosten valt het allemaal zeker mee.

behulpzaam en bereidwillig

Ik ben goed geholpen. mijn advocaat stond altijd klaar voor mij.

• Geholpen door: Melvin van Tiel

super

Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor de uitstekende service die ik heb ontvangen tijdens mijn juridische kwestie bij Delissen Martens, met name van Melvin van Tiel. Zijn deskundigheid, toewijding en persoonlijke benadering hebben mijn verwachtingen overtroffen. Vanaf het eerste contact voelde ik me in goede handen. Melvin van Tiel's diepgaande kennis van het recht en vermogen om complexe juridische concepten begrijpelijk uit te leggen, gaf me vertrouwen. Zijn toewijding aan mijn zaak en tijdigheid in het beantwoorden van mijn vragen creëerden een gevoel van gemoedsrust gedurende het hele proces. Dankzij Melvin van Tiel's vastberadenheid en inzet werd mijn zaak succesvol afgehandeld. Ik ben hem enorm dankbaar voor zijn professionele begeleiding en ondersteuning. Ik beveel Melding van Tiel en Delissen Martens van harte aan aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige juridische dienstverlening. Hun expertise, toewijding en vriendelijke benadering maken hen echt uitzonderlijk in wat ze doen. Nogmaals hartelijk dank voor alles wat jullie hebben gedaan.

• Geholpen door: Melvin van Tiel
  • Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Top, top en top!! Jeroen is the best!!

Ik had voor mijn aanvraag Jeroen Maas als advocaat genomen. Jeroen is een erg gedreven advocaat met een hart voor de zaak. Hij neemt echt de tijd en aandacht voor zijn cliënten. Tijdens mijn aanvraag voor gezinshereniging was ik erg zenuwachtig. Vooral omdat er wat “angels” in het verhaal zaten. Jeroen zei mij vanaf begin: “we gaan de angel eruit halen” en dat heeft hij ook waargemaakt! Ondanks ik zelf soms erg ongeduldig kon zijn, had Jeroen heel veel geduld voor mij. Een mailtje in de avond sturen (na werktijd) was hij ook niet vies van. Al met al raad ik dus iedereen aan om met aanvragen voor de IND naar Jeroen Maas te gaan! Jeroen, nogmaals bedankt namens mijn partner en mij!

• Waar kent u ons van? Internet

Thijs is correct, kundig en op tijd

In beide zaken uitgekomen op wat voor mij eerlijk was. Thijs heeft me daar altijd in gesteund. Niet geprobeerd om boel op te drijven of zo. Dat heb ik als heel prettig ervaren omdat ik een eerlijke oplossing wilde. Contact is grotendeels via mail verlopen altijd correct. Vaak snel bereikbaar voor telefonisch contact.

Deskundig, professioneel en kordaat

Wij hebben onze samenwerking met Linda van der Knaap als zeer prettig ervaren. Ze behandelde onze zaak uiterst professioneel en deskundig. De communicatie verliep vlot . Wij voelden ons verzekerd van een advocaat die alle kanten van onze zaak door en door kende en daardoor ons goed kon verdedigen en bijstaan. Nogmaals bedankt voor de fijne samenwerking Linda!

• Geholpen door: Linda van der Knaap
  • Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Super professionele en behulpzame service!

Nog voordat we een dienstovereenkomst hadden, konden wij al terecht met vragen en kregen we deskundige adviezen en uitleg over onze opties en mogelijke scenarios. Gedurende het traject hebben wij constant een goede support gehad. Heldere communicatie en we konden altijd met vragen terecht bij Jeroen. Wij zijn zeer tevreden en kunnen Jeroen zeker aanbevelen.

Prima advocaat

Goed bereikbaar en denkend in oplossingen

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

No nonsens en dicht bij de klant

Korte lijnen, snel bereikbaar, duidelijk, deskundig en prima adviezen en zeer prettige samenwerking

• Geholpen door: Robbert Delissen

vlot en kundig advies

Wijgebruiken Delissen Martens al jaren voor voorkomende personeels kwesties, reacties komen altijd terstond en zijn van goede kwaliteit

• Geholpen door: Sophie Stolker
  • Waar kent u ons van? Eerdere aanvragen

ze hebben mij goed geholpen

Het beste advocaat

• Geholpen door: Annieke Lensen

Volhardend en persoonlijk

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het hele proces zonder FS nooit had kunnen volhouden. Altijd aandacht voor mij als individu en strijdbaar. Ik heb maar 1 woord voor jullie: dankbaar...

• Geholpen door: France-Sophie Bellekom
  • Waar kent u ons van? Anders

Snelle efficiënte en professionele dienstverlening.

Snelle efficiënte en professionele dienstverlening.

• Betrokkenheid N.v.t.

Prima!

Mijn persoonlijke ervaring om gezinshereniging te realiseren middels Delissen Martens advocatenkantoor is een prettige ervaring met het gewilde resultaat. Ik kan zeker een aanbeveling doen en zal zeker mocht dat nodig zijn opnieuw dit kantoor overwegen.

Voortreffelijke goede service

Goede service door deskundige mensen. alles in één keer goed verlopen.

Geweldig!!

Buitengewoon sympathiek en goed meedenkend.

• Geholpen door: France-Sophie Bellekom
  • Waar kent u ons van? Via, via

Zeer fijn contact, alle benodigde informatie

Van jurist Annieke Lensen kregen wij alle informatie die we nodig hadden om de aanvraag voor een mvv te starten. Ook na een digitaal gesprek konden wij per mail nog aanvullende vragen stellen. Dit gaf ons veel duidelijkheid en houvast in ons proces. Wij zijn meer dan tevreden over de ondersteuning die wij hebben gekregen.

• Geholpen door: Annieke Lensen

Een echte aanrader

Een echte aanrader! Vanaf het eerste contact was er een klik,die mij een gevoeld van vertrouwen gaf .Voor onze aanvraag zijn wij goed geïnformeerd en begeleid door Jeroen en zijn team. Tijdens het proces was ik goed op hoogte gehouden van de voortgang en uiteindelijk hebben wij goed nieuws mogen ontvangen. Hartelijk dank voor de professionele dienstverlening.

• Geholpen door: Jeroen Hofland

We zijn goed geholpen

Goed en duidelijk uitleg en overleg.

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

De beste advocaat die je kan vinden

Dhr Jeroen Maas heeft onze Chavez zaak van A tot Z behandeld. Ik kan iedereen die met immigratie of gezinshereniging vragen of problemen zit Delissen Martens Advocaten ten zeerste aanbevelen ! Nogmaals heel erg bedankt Jeroen ! Alles is nu perfect geregeld en mij vrouw en stiefdochter hebben nu een verblijfsvergunning !

• Waar kent u ons van? Eerdere aanvragen

Professionele begeleiding met veel expertise

Voor onze aanvraag zijn wij goed geïnformeerd en begeleid door Jeroen en zijn team. Tijdens het proces hebben zij ons goed op de hoogte gehouden van de voortgang en uiteindelijk hebben wij goed nieuws mogen ontvangen. Hartelijk dank voor de professionele dienstverlening!

Over Delissen Martens

Wij zijn Delissen Martens, een middelgroot advocatenkantoor in Den Haag. Wij adviseren, onderhandelen en bemiddelen. Ook procederen we als dat nodig is. Maar vooral lossen wij juridische conflicten op. Na het beëindigen van uw zaak kunt u onze dienstverlening evalueren. Door de resultaten live op onze website te publiceren, creëren we extra betrokkenheid: bij u als klant, maar ook onderling. Positieve feedback maakt dat we trots zijn op wat we voor u bereiken en dat versterkt de teamgeest: met elkaar en met onze cliënten. Van kritische reacties leren we, waardoor we ons serviceniveau nog verder kunnen verbeteren.

Over Advocaatscore.nl