Professioneel!

Hulpvaardig, meedenkend, professioneel en deskundig.

Bijzonder prettig

In eerste instantie zaten we niet helemaal op één lijn maar dat lag ook aan de uitleg van ons probleem. Daarna hebben we de samenwerking als uitermate prettig ervaren. Met name de eerlijkheid over de mogelijkheden (vooral ook over de onmogelijkheden) en meedenken in pragmatische oplossing om toch een optimaal resultaat te behalen vonden we erg prettig.

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Petra Frederiks heeft mij zeer goed geholpen en is tevens uiterst deskundig. We hebben de zaak ook gewonnen.

• Geholpen door: Petra Frederiks

TOP TOP en TOP

Ik ben zo goed geholpen door menner Jeroen maas en zijn collega’s. Van A tot Z goed begeleid altijd snelle antwoord op vragen goede communicatie, snelle reacties en ook goede adviezen. Ik ben jullie heel erg dankbaar.

Deskundig en betrokken

Deskundig en betrokken. Communicatie kan iets vlotter.

hele fijne service

Wij hadden een hele fijne advocaat, zat goed op de zaak, snelle feedback. Hij gebruikte termen die ook wij begrepen, dit heb ik wel eens anders meegemaakt. Al met al zijn wij heel blij dat hij onze zaak behartigd heeft. Top

Behulpzaam en snelle afhandeling

Goede hulp bij de MVV aanvraag van mijn vrouw, geen problemen gehad en alles is snel verlopen.

Juiste informatie gekregen

Ik heb gevraagd naar wat mijn rechten zijn en daar heb ik een goed en uitgebreid antwoord op ontvangen. Gelukkig heb ik het issue zelf met de buren kunnen oplossen.

• Geholpen door: Marouschka den Ouden
  • Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Een professionele, betrokken en meedenkende jurist

Zoals hierboven aangeduid, heeft Linda van der Knaap mijn belangen op een professionele en betrokken wijze behartigd. Zij kon zich goed verplaatsen in mijn situatie, was accuraat in de communicatie en heeft het dossier op een adequate wijze afgewikkeld. Haar persoonlijkheid en de onderlinge contacten heb ik zeer gewaardeerd.

Goed en efficient

Onze problematiek werd snel begrepen en de juiste aanpak is helder naar ons gecommuniceerd. Snel stond alles op papier en kregen we het gewenste resultaat.

Vakkundig

To the point, snel en kundig

• Geholpen door: Jim Kaldenberg
  • Waar kent u ons van? Via, via

Prima samenwerking met gewenst resultaat

Ben op erg prettige en kundige wijze bijgestaan door kantoor Delissen, en met name door Niels vd Bos. Steeds snelle feed back op aangedragen argumenten.

• Geholpen door: Niels van den Bos
  • Waar kent u ons van? Anders

Goed en deskundig

In dit langdurig traject was t soms moeilijk het hoofd koel te houden, maar met de deskundigheid van Thijs lukte dat goed

Uitstekend geholpen

Mr. Petra Frederiks, heeft mij prima geholpen in een zaak, die voor mij heel emotioneel was. Ze heeft alles snel en accuraat afgehandeld. Het heeft bijna een jaar geduurd maar dat was zeer beslist haar niet aan te rekenen. Dit betrof de tegenpartij. De samenwerking was zeer prettig, ik voelde mij bij haar op mijn gemak. Mocht het nodig zijn zou ik weer van haar diensten gebruik willen maken.

• Geholpen door: Petra Frederiks

Effectief en doeltreffend

Dhr. Maas heeft ons uitstekend geholpen bij de gehele aanvraag en verlenging van de verblijfsvergunning.

• Waar kent u ons van? Eerdere aanvragen

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt, Ik ben zeer tevreden over de werkzaamheden van dhr J.S Maas. Goede communicatie, snelle reacties en ook goede adviezen.

Doelmatig en professioneel

UItstekend advies vooraf, en voortvarende begeleiding van de aanvraag voor een EU verblijfsdocument voor mijn Chinese vrouw. De IND nam er maximaal de tijd voor (6 maanden), maar wij hadden genoeg aan enkele uren begeleiding van Delissen Martens, en hebben nooit rechtstreeks met de IND hoeven te communiceren.

Geweldig snel

Dankzij u mag mijn vrouw naar nederland ben u heel erg dankbaar eindelijk kan mij leven starten Dank u wel

• Waar kent u ons van? Anders

Goed geholpen en snel

Prima advies en aardige deskundige dame! Was erg betrokken en accuraat!

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Zeer goed en professioneel geregeld. Zeker een aanrader voor een ieder.

Na een fijn en goed telefonische gesprek zijn wij in zee gegaan met Delissen Martens. Ook onze toekomstige aanvragen (zakelijk) zijn wij van plan om met dit bureau te gaan doen. Alles is netjes aangeleverd en er is steeds goed contact geweest. Met 2 maanden was alles geregeld. Onze dank hiervoor.

• Waar kent u ons van? Internet

Wij zijn goed geholpen door Linda!

Linda heeft ons goed geholpen bij een aanhoudende kwestie met de achterbuurvrouw.

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Ik ben geholpen door Dhr Maas. Hij was altijd bereid om mij vragen te beantwoorden, communicatie vond ik top! Ik vind hem een geweldige advocaat.

• Waar kent u ons van? Internet

Mr. Maas is een topper!!!

Ik heb alleen maar goede woorden voor mr. Maas!!! Mr Maas nogmaals bedankt!!!

• Waar kent u ons van? Internet

Snel vriendelijk en deskundig handelen.

Fijne samenwerking. Zeer snelle deskundige, heldere en vriendelijke communicatie en dat nog wel zonder face to face contact. Groot empathie vermogen wat voor veel rust zorgt. Geeft goede adviezen en is toegankelijk. Ik ben bijgestaan door Thijs van Munster. Gewoon een top advocaat.

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Duidelijk, accuraat en snelle terugkoppeling

Fijn contact gehad. Er werd goed teruggekoppeld en in oplossingen gedacht. Men verdiept zich goed in de zaak, dit gaf veel vertrouwen.

• Geholpen door: Marouschka den Ouden

Over Delissen Martens

Wij zijn Delissen Martens, een middelgroot advocatenkantoor in Den Haag. Wij adviseren, onderhandelen en bemiddelen. Ook procederen we als dat nodig is. Maar vooral lossen wij juridische conflicten op. Na het beëindigen van uw zaak kunt u onze dienstverlening evalueren. Door de resultaten live op onze website te publiceren, creëren we extra betrokkenheid: bij u als klant, maar ook onderling. Positieve feedback maakt dat we trots zijn op wat we voor u bereiken en dat versterkt de teamgeest: met elkaar en met onze cliënten. Van kritische reacties leren we, waardoor we ons serviceniveau nog verder kunnen verbeteren.