Mijn ervaring met advocaat Thijs van Munster is zeer positief.

Thijs van Munster pakte de zaak meteen goed op, is helder, reageert snel, is prettig in de omgang, houdt termijnen goed in de gaten, denkt mee en geeft goed advies. Uiteindelijk heeft dit geleid tot één uitstekend opgeloste zaak zonder dat een proces nodig was. En tot een (andere) zaak die in overleg met de opdrachtgever stopgezet is vanwege onvoldoende kans van slagen (te weinig juridische aanknopingspunten).

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Uitstekend, gedegen en betrouwbaar!

Excellente service: uitstekend, gedegen en betrouwbaar!

• Advies N.v.t.
  • Waar kent u ons van? Anders

Geweldige dienstverlening!

Delissen en Martens heeft mij fantastisch bijgestaan in een moeilijke periode. Niet alleen door inhoudelijk goed advies, maar ook door de begrijpelijke wijze waarop dat aan mij werd uitgelegd en hoe ik betrokken ben in het proces. Ik voelde mij enorm gesteund en ontzorgd, mede door de persoonlijke aanpak en menselijke maat. Ik kan Delissen en Martens van harte aanbevelen en als ik ooit weer juridische hulp nodig heb kom ik zeker terug.

• Waar kent u ons van? Via, via

Snel, professioneel en betrouwbaar

Geweldig geholpen om te zorgen dat de MVV voor mijn partner en haar zoon toch werden goedgekeurd, ondanks het feit dat ze hier al in Nederland waren op een kort verblijf visum. Het advies klopte helemaal! Bedankt!

Prima geholpen

Probleem goed begrepen, goed advies gegeven en was ook een steun in het proces.

Uitstekende en correcte service

er is altijd tijd en wordt altijd correct te woord gestaan zoals mondeling als in schrift. Naast Jeroen Maas heeft ook Wendy Epema haar aandeel gehad.

• Waar kent u ons van? Internet

Zeer deskundig en succesvol bijgestaan

In een zeer complexe zaak succesvol bijgestaan.

Meelevend, professioneel en kundig

Wij zijn ontzettend goed geholpen door Bas Martens.

Deskundig, geduldig en openhartig

De uitspraak in deze zaak (een geschil met een eigenaar in onze VvE) liet lang op zich wachten (3 jaar), mede door hoger beroep maar vooral door enorme vertraging bij re rechtbank. De eerste verdediging was/bleek tot aan het einde van de rit ruim voldoende; onze VvE is voor 100% in het gelijk gesteld.

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Prettige samenwerking, persoonlijk advies.

Ik kijk tevreden terug op de rechtsbijstand door een heldere manier van communiceren, goede bereikbaarheid per mail en telefoon en de aandacht voor de casus. In onzekere tijden is het prettig om met vertrouwen te kunnen leunen op goed juridisch advies.

• Geholpen door: Jeroen Hofland
  • Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Maas is een topper help je goed met goede advies

Dhr .Maas heeft mijn goed geholpen met mijn producent Met grote Dank daar voor.

Professioneel

Goed geholpen!

• Geholpen door: Petra Frederiks
  • Waar kent u ons van? Internet

Betrokken, vriendelijke, attente en vakbekwame ondersteuning; advies met de menselijke maat.

Van het begin af een vriendelijke betrokkenheid. Je krijgt een gerust gevoel door de manier waarop je geadviseerd en ondersteund wordt. Er wordt goed geluisterd en adequaat en tijdig gereageerd. Je voelt je in veilige handen.

• Geholpen door: Martijn Kager

Super geholpen

Doordat ik zo goed geholpen ben door Martijn Kager en Thijs van Munster,door heel goed advies te geven en te bemiddelen tegen RV Vastgoedonderhoud is de zaak vandaag gesloten,en krijgen wij waar we recht op hebben.

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Professioneel, meedenken in oplossingen en altijd bereikbaar.

Namens het kantoor Delissen Martens zijn wij bijgestaan door Thijs van Munster. Gedurende het langdurige traject was sprake van een professionele aanpak. Ondanks het complexe dossier wist Thijs telkens de zaak duidelijk, krachtig en bondig te formuleren. Kenmerkend van Thijs is dat hij in no time reageert en dat zelfs in zijn vrije tijd. Nogmaals bedankt, Thijs!

Geweldig!

Wij zijn zeer tevreden in het contact met de advocaat en zijn collega.

• Geholpen door: Martijn Kager

Perfect duideljjkheid zero tevreden

De heer Maas is goed bereikbaar en behandeld de aanvraag naar u wens zeer te spreken over me e'er maas

• Waar kent u ons van? Via, via

Prettig, snel en meedenkend

Heel prettig samengewerkt met Cindy. Je reageerde heel snel en zette zich volledig in om onze zaak tot een goed einde te helpen. Ze legde alles, op een voor ons, zo duidelijk mogelijke manier uit en dacht prettig mee.

• Geholpen door: Cindy Luiten
  • Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Ik ben van a tot z aandachtig geholpen en geadviseerd door dhr maas. Zowel dhr maas zelf en de andere collegas die ik telefonisch en per mail heb gesproken waren erg vriendelijk en deskundig. Vriendelijk bedankt voor jullie uitstekende inzet!!

• Waar kent u ons van? Internet

Van begin tot eind constante kwaliteit

Via de RBV uitgekomen bij Delissen Martens. Met open vizier contact aangegaan met de heer Munster. Gedurende het volledige proces had hij een helder beeld over te nemen (vervolg-) stappen. Mijn probleem met de terrasverzakking is goed onder het voetlicht gebracht van de Rechtbank. Thijs is relatiegericht naar de client maar -gelukkig- ook zakelijk sterk in z'n argumenten richting de tegenpartij. De uitkomst van het proces was positief, dit is grotendeels aan Thijs te danken geweest. Mijn respect en dank is groot.!

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Professioneel, meedenken in oplossingen en altijd bereikbaar.

Deze langlopende zaak heeft heel wat emoties opgeroepen bij betrokkenen en dan is het erg prettig dat er een gesprekspartner is die meedenkt, de rationaliteit bewaakt en laagdrempelig benaderbaar is. ook de snelle response op vragen is iets wat kenmerkend is voor Thijs.

Deskundig en betrokken

Positief, deskundig, betrokkenheid en een no-nonsense mentaliteit

• Waar kent u ons van? Internet

Fijn communicatie behulpzaam en snel in actie, ben zeeer tevreden!

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Geholpen door: N.v.t.
  • Waar kent u ons van? Anders

Fantastisch, hulpvaardig, betrokken en professioneel

Ik wil u bedanken voor de fantastische en professionele hulp die wij tijdens en direct na het aanvraagproces hebben ervaren. Dankzij u is alles gelukt. Monica is nu al een maand in Nederland en ik wilde eerder reageren, maar er kwamen nog een aantal zaken op ons af (inschrijving gemeente, huisarts, zorgverzekering e.d.) en daarna maakten wij onze hoofden even leeg:) Maar onze dankbaarheid is groot. Dank u voor alle goede deskundige adviezen en begeleiding, de open communicatie en het uit handen nemen van veel zorgen en stress! Monica zal op 16 maart haar verblijfspas gaan afhalen. Hier verwachten we echter verder geen problemen mee en hierover is al goed gecommuniceerd met de IND. Onze diepe dank! Met hartelijke groeten, Bastiaan en Monica

• Waar kent u ons van? Internet

Zeer ervaren partner met gevoel voor business en personen

Prettig samenwerken, open en onafhankelijke to the point adviezen waarbij alle facetten en bijbehorende voor- en nadelen de revue passeren en de vereiste aandacht krijgen.

• Geholpen door: Robbert Delissen
  • Waar kent u ons van? Eerdere aanvragen

Over Delissen Martens

Wij zijn Delissen Martens, een middelgroot advocatenkantoor in Den Haag. Wij adviseren, onderhandelen en bemiddelen. Ook procederen we als dat nodig is. Maar vooral lossen wij juridische conflicten op. Na het beëindigen van uw zaak kunt u onze dienstverlening evalueren. Door de resultaten live op onze website te publiceren, creëren we extra betrokkenheid: bij u als klant, maar ook onderling. Positieve feedback maakt dat we trots zijn op wat we voor u bereiken en dat versterkt de teamgeest: met elkaar en met onze cliënten. Van kritische reacties leren we, waardoor we ons serviceniveau nog verder kunnen verbeteren.