Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

De beoordeling wordt anoniem gepubliceerd. Uw e-mailadres is enkel bekend bij het bedrijf waarvoor u deze review invult.

Over Delissen Martens

Wij zijn Delissen Martens, een middelgroot advocatenkantoor in Den Haag. Wij adviseren, onderhandelen en bemiddelen. Ook procederen we als dat nodig is. Maar vooral lossen wij juridische conflicten op. Na het beëindigen van uw zaak kunt u onze dienstverlening evalueren. Door de resultaten live op onze website te publiceren, creëren we extra betrokkenheid: bij u als klant, maar ook onderling. Positieve feedback maakt dat we trots zijn op wat we voor u bereiken en dat versterkt de teamgeest: met elkaar en met onze cliënten. Van kritische reacties leren we, waardoor we ons serviceniveau nog verder kunnen verbeteren.

Over Advocaatscore.nl