toegankelijk kantoor met veel know how, mijn zaak was meteen in veilige handen.

Mr. Thijs van Munster bewaakt de zakelijke kant op kordate wijze. Met inleving in de menselijke kant van het conflict. Heldere communicatie gericht op het doel. Met recht een Raadsheer te noemen.

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Zeer deskundig met korte lijnen en van te voren bekende kosten

Met een lastig vraagstuk op zoek gegaan naar het antwoord op het internet. Delissen Martens had het antwoord inclusief snelle reactie zowel telefonisch als schriftelijk, duidelijke communicatie, een vast contactpersoon alsmede een vooraf bekende prijs wat uiteraard ook zeer belangrijk is, zodat je van te voren weet waar je aan toe bent. Delissen Martens heeft de belangrijkste communicatie en lastigste vraagstukken uit handen genomen en tot een positief resultaat gebracht. In ons geval een zeer grote opluchting.

Super goed

leuke ervaring gehad met De heer Jeroen Maas. Heel duidelijk en transparant.

• Waar kent u ons van? Via, via

Goede, adequate ondersteuning met altijd een snelle reactie.

In een door de VVE als lastige situatie ervaren probleem, met gevolgschade door de verbouwing van een winkel in het complex, is er een voor alle partijen bevredigende overeenkomst bereikt. Ondersteuning was iedere keer 'to the point' en snel. Ook werd het initiatief overgenomen waardoor het conflict op een meer neutrale manier tussen de partijen (VVE, eigenaresse winkels en de betreffende huurder) kon worden opgelost.

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Petra is informeel en professioneel en creëert hiermee een prettige, 'veilige' setting

Voor ons was het belangrijk dat alles goed geregeld zou worden en dat we "alle honken" rustig samen zouden afgaan om het voor iedereen naar tevredenheid te regelen. En natuurlijk met het belang van onze zoon voorop. Dat alles uiteindelijk binnen slechts een paar maanden is afgerond zegt eigenlijk alles. Voor een "soepel" traject heb je welwillende mensen nodig, maar zeker ook iemand die goed aanvoelt in welke setting alles het beste verloopt. Die ervaring hebben wij met Petra zeker gehad!

• Geholpen door: Petra Beishuizen

Heldere communicatie ;

Mijn ervaring met Jeroen Maas is zeer goed.

• Waar kent u ons van? Internet

Het goed met hem te werken

Ik vind leuk met hoe hij betrokt altijd informeren.

Zeer positief

Ik ben zeer tevreden! Petra is very personable. Ze dacht goed met me mee. Ze is een uitstekende raadsvrouwe.

• Geholpen door: Petra Beishuizen
  • Waar kent u ons van? Via, via

Jeroen Maas heeft zeer degelijk werk en zorg geleverd, inzake Sake Mamatela's verblijfsvergunning.

uitstekend

Ik ben goed geholpen

Ik ben goed geholpen

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Zeer duidelijk en helder proces met positief resultaat.

Voor het verblijf van mijn vrouw in de EU kwamen wij bij Delissen Martens uit om ons bij het proces te ondersteunen. De communicatie verliep zeer duidelijk en vriendelijk. Alles werd goed uitgelegd, waardoor wij wisten waar we aan toe waren en niet voor verrassingen kwamen te staan.

kundig, to the point, probleemoplossend

kundig, to the point, probleemoplossend

• Geholpen door: Michaël van Basten Batenburg

UItstekend en professioneel

Ik beoordeel de afhandeling als snel en effectief. Mijn hartelijk dank!

Fijn en betrokken

Hele prettige samenwerking gehad.

• Geholpen door: Petra Frederiks
  • Waar kent u ons van? Via, via

Deskundig, snelle response en makkelijk benaderbaar.

De betrokkenheid hebben wij als zeer positief ervaren. Er was in het gehele traject spraken van een geode samenwerking en de response is van begin to eind zeer snel en professioneel geweest.

professioneel, doelgericht en snel

Gelukkig nog nooit eerder een advocaat nodig gehad maar door een situatie waar we zelf niet om gevraagd hadden nu een advocaat nodig welke ons door Achmea was aangeraden. Het contact met Thijs van Munster hebben we als zeer prettig ervaren. Hij is duidelijk, vriendelijk, professioneel en altijd zeer snel met antwoorden als we een vraag hadden.

Vriendelijk, feitelijk en adviserend

Prettige samenwerking, goed luisterend oor, snelle respons.

• Geholpen door: Renske Teppema

Uitstekende professionele dienstverlening

Jeroen heeft ons op een professionele manier bijgestaan. Heeft goed gecommuniceerd en ons altijd te woord gestaan. Een advocaat waarbij je een goed gevoel hebt. Nooit twijfel gehad aan zijn kennis en kunde.

• Waar kent u ons van? Internet

In alle rust, de correcte adviezen

Altijd bereikbaar voor advies en het wegnemen van zorgen over een goede afloop. Uiteindelijk is de goede afloop ook gerealiseerd. Michael is een fijne en rustige persoon en zeer bekwaam.

• Geholpen door: Michaël van Basten Batenburg
  • Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Ik kon niet beter geadviseerd worden

In de korte tijd dat wij contact met elkaar hebben gehad is een vertrouwens band ontstaan die wij als bijzonder prettig hebben ervaren. Elke vraag werd direct beantwoord en zo nodig direct met de tegenpartij besproken. Korte lijnen werkt in dit soort kwesties o.i. ook het beste.

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Het resultaat is boven verwachting.

uitstekend

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Goede kwaliteit dienstverlening van mevr. Teppema (Delissen Martens)

Sterke waardering voor tijd, deskundige advies en betrokkenheid van mevr. Teppema in de juridische ondersteuning. De dienstverlening is zeker aan te bevelen.

• Geholpen door: Renske Teppema
  • Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Denkt goed mee, actief betrokken.

Kantoor is goed bereikbaar en als advocaat in bespreking is/afwezig, bellen ze netjes terug. Denken goed mee in dossier. Wel helaas wat vertraging bij overdracht tussen interne wisseling advocaat, maar zoiets kan (vrees ik) bij ieder kantoor gebeuren. Verder goed overleg mogelijk.

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Zeer goede en professionele support

Delissen & Martens heeft gedurende de zaak waarin ik betrokken was voortdurend duidelijk gecommuniceerd, goed gehandeld en keurig geïnformeerd. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

Super geweldig

Had problemen met de formulieren en aanvraag met IND, contact gehad snel geholpen, goede communicatie, duidelijk en vriendelijk kortom kan niet anders zeggen dan uitstekende service. Ben zo blij dat ik deze site had gevonden. Alec

Over Delissen Martens

Wij zijn Delissen Martens, een middelgroot advocatenkantoor in Den Haag. Wij adviseren, onderhandelen en bemiddelen. Ook procederen we als dat nodig is. Maar vooral lossen wij juridische conflicten op. Na het beëindigen van uw zaak kunt u onze dienstverlening evalueren. Door de resultaten live op onze website te publiceren, creëren we extra betrokkenheid: bij u als klant, maar ook onderling. Positieve feedback maakt dat we trots zijn op wat we voor u bereiken en dat versterkt de teamgeest: met elkaar en met onze cliënten. Van kritische reacties leren we, waardoor we ons serviceniveau nog verder kunnen verbeteren.