Duidelijk met alles en goed uitgelegd wat we moeten doen

Ben tevreden met met alles

• Waar kent u ons van? Via, via

Hele fijn begeleiding en professionals aandacht voor onze zaak.

Onze zaak werd van de rechtsbijstand overgedragen aan Thijs Van Münster. Voor ons liep het hele issue al zo’n 1,5 jaar. Na telefonisch contact over de zaak was Thijs super snel inhoudelijk op de hoogte van de zaak. Hij heeft heel fijn het contact voor ons onderhouden met alle betrokkenen. Voor ons gevoel hadden we korte lijntjes. We zijn voorzien van juridisch en communicatief advies, waarvoor veel dank.

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

De advocaat dhr. mr. Jeroen Maas is geheel aan onze verwachtingen tegemoet gekomen.

Dhr, mr, Jeroen Maas is ons aanbevolen geworden door een klant waarvoor hij ook een verblijfsdocument EEU/EER heeft aangevraagd en gekregen. Wij waren ervan bewust dat Delissen Martens niet de meest economische optie was maar wel de keuze met de hoogste slaagkans. Wij hebben geen moment spijt gehad, integendeel, het proces is op een gegeven moment in een stroomversnelling geraakt waarna alles binnen de korste keren is afgewikkeld. Mijn vrouw is sinds gisteren 25-11-2019 de trotse drager van haar verblijfskaart geldig tot 21-10-2024. De secretaresse van dhr.mr. Jeroen Maas mevr. Eline Oostdijk-Bakker is zeer efficient terwijl de receptionisten ons altijd met de meeste vriendelijkheid hebben behandeld. De familie Wout-Veloz is tevreden.

• Waar kent u ons van? Eerdere aanvragen

Meester Maas heeft onze zaak succesvol afgerond.

• Waar kent u ons van? Internet

Ingewikkelde zaak strak aangepakt!

Zaak was toch wel komplex, maar dhr. Maas was uiterst competent, goed geïnformeerd en up-to-date m.b.t. grote uitspraken van invloed op onze zaak. Top!

• Waar kent u ons van? Internet

Goed geholpen en ik ben er tevreden over

Ik ben goed geholpen door de heer jeroen maas van delissenmartens. Ik kwam er niet uit om een mvv aanvraag voor mij vrouw te doen en heb vervolgends delissenmartens gebeld om mij en mijn vrouw te helpen met de mvv aanvraag. Advocaat jeroen maas namens delissen martens heeft mij geholpen met de hele procedure. En het is ook nog eens goed gekeurt. Ik ben goed geholpen en zeer tevreden over de werkzaamheden en de Duidelijke communicatie. Namens mij en mijn vrouw wil ik delissenmartens en natuurlijk jeroen maas hartelijk bedanken.

Vertroulijk en eerlijke

• Geholpen door: Niels Genemans
  • Waar kent u ons van? Via, via

Zeer deskundig en passie voor het werk.

Jeroen Maas heeft ons tijdens een telefonisch consult het advies gegeven om een goed dossier op te bouwen. Hij heeft de tijd voor ons genomen en praktische tips gegeven hoe wij dit konden realiseren. Hij is heel deskundig, wij hadden het vertrouwen erin dat wij met hem ons doel konden bereiken. De correspondentie en de communicatie met de IND nam hij voor zijn rekening. Wij werden tussentijds correct op de hoogte gehouden van de voortgang. Jeroen straalt rust uit en is heel bevlogen. Hij wilt oprecht zijn steentje bijdragen en heeft passie voor zijn werk. Deze indruk heeft hij bij ons achtergelaten. Wij zijn heel tevreden over zijn diensten en kunnen hem zeker aanbevelen. Wij willen Jeroen nogmaals bedanken voor al zijn inspanningen. Mede dank zij hem is ons dossier succesvol afgerond.

Kort maar krachtig

Goede duidelijke communicatie Fijn contact

• Betrokkenheid N.v.t.
  • Geholpen door: Renske Teppema
  • Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Snel, goed en betrouwbaar advies

Ik ben via mijn rechtsbijstand verzekering in contact gekomen met Thijs van DelissenMartens. Heel deskundig en snel geholpen hoe om te gaan met VVE problematiek. Wat mijn ervaring ook prettig maakte, was dat je samen kan sparren over oplossingen. Heel klant centraal en prettig geholpen. Niet overdreven, maar ben blij dat ik voor toekomstige kwesties een adres heb waar ik zeker weet dat ze mij begrijpen.

Betrokken en daadkrachtig!

In een langdurig proces ben ik intensief en vakkundig bijgestaan. Het contact liep erg soepel en de bereikbaarheid was 100%. Mocht ik onverhoopt ooit nog eens een advocaat nodig hebben dan zal dit kantoor absoluut mijn eerste keus zijn!

• Waar kent u ons van? Via, via

Goede resultaat behaald na lang gesteggel met een lang lopende conflict

Prima geholpen en goede communicatie met goed resultaat

• Waar kent u ons van? Rechtsbijstandverzekeraar

Zeer duidelijk, informatief en doeltreffend.

Er werd duidelijk en helder naar ons gecommuniceerd. Tevens werd er gedaan wat er vantevoren was afgesproken. Het resulteerde in het behalen van ons einddoel.

Heel prettig en relaxt

Meneer Jeroen Maas heeft ons heel goed geholpen met de mvv aanvraag .Geen vraag was te veel en was in alles duidelijk .We zijn heel dankbaar voor zijn hulp .

Vlot en makkelijk

Mijn ervaring omschrijf ik als prettig

Geweldig!

De service is uitstekend, vragen worden goed beantwoord en het gehele process wordt goed ondersteunt.

Professioneel en daadkrachtig.

De advocaat, mr Thijs van Munster, die onze belangen behartigde kwam op mij heel kundig over. De correspondentie die gevoerd werd aangaande de zaak was ‘klare taal’. Juridisch was het compleet en zat het gedegen in elkaar, maar ook voor een ‘leek’ heel leesbaar en duidelijk. Het contact verliep prettig. Thijs van Munster is heel benaderbaar en reageert snel. Ook hielp hij het overzicht te houden en te reflecteren. Kortom, wij zijn zeer tevreden.

• Waar kent u ons van? Anders

heldere en pragmatische aanpak

alles naar wens en verwachting uitgevoerd

Super tevreden

Het is super snel gegaan met mijn aanvraag. Ik zelf ben Surinaamse en heb een minder jarig kind met een Nederlands nationaliteit. Wij zijn nu 3 maanden in Nederland in afwachting op mijn verblijfsdocument. Het heeft dus 3 maanden geduurd voordat ik het kreeg. Mr. Jeroen Maas heeft mij heel goed geholpen. Ik ben dik tevreden!

• Waar kent u ons van? Internet

Heldere communicatie, proactieve houding met goed eindresultaat

Prettig kantoor, goede advocaat die onze zaak uitstekend heeft behartigd. Sterk in de communicatie, proactief en fijne samenwerking. Met een goed eindresultaat.

• Geholpen door: Renske Teppema
  • Waar kent u ons van? Eerdere aanvragen

Goede ervaring, nazorg kan beter

Doordat men goede ervaring heeft met inburgeringszaken was men van grote waarde voor mij. Ten aanzien van nazorg is het beter dat men van tevoren aangeeft wat voor stukken er ingeleverd moeten worden in de Nederlandse ambassade in het land van herkomst. Een noodzakelijke originele verklaring was in Nederland gebleven, mijn partner had alleen de kopie bij zich. Er dienen pasfoto's ingeleverd worden naar Nederlandse regels, dat is niet eenvoudig buiten Nederland. Dit kan en moet absoluut beter.

Heel goed

Ik ben heel goed geholpen en advies heb ik heel goed gekregen top

• Waar kent u ons van? Internet

No nonsense betrokken professionele harde werkers

Wij zijn uitstekend geholpen door Mr. Jeroen Maas welke zorg heeft gedragen voor het visum van mijn buitenlands partner welke mede door het 'Chavez' (ouder van kind met Nederlandse nationaliteit). Zeer deskundig advies en professionele aanpak van de zaak en afhandeling hiervan in een betrekkelijk korte termijn. Zij ontzorgen door hun aanpak en blijven goed betrokken. Martin

• Waar kent u ons van? Internet

Wij zijn goed bijgestaan door onze advocaat.

Wij hebben een positief ervaring gehad!

• Geholpen door: Michaël van Basten Batenburg

Ze zijn top

Dellissenmartens advocaten kantoor beveel ik aan een ieder.

Over Delissen Martens

Wij zijn Delissen Martens, een middelgroot advocatenkantoor in Den Haag. Wij adviseren, onderhandelen en bemiddelen. Ook procederen we als dat nodig is. Maar vooral lossen wij juridische conflicten op. Na het beëindigen van uw zaak kunt u onze dienstverlening evalueren. Door de resultaten live op onze website te publiceren, creëren we extra betrokkenheid: bij u als klant, maar ook onderling. Positieve feedback maakt dat we trots zijn op wat we voor u bereiken en dat versterkt de teamgeest: met elkaar en met onze cliënten. Van kritische reacties leren we, waardoor we ons serviceniveau nog verder kunnen verbeteren.