Meedenkend en realistisch

Goed geholpen, duidelijk geïnformeerd en persoonlijke benadering

• Betrokkenheid

goed met duidelijke communicatie en bereikbaarheid

Fijn contact en goede bereikbaarheid

• Betrokkenheid

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling!

Prettig en laagdrempelig contact.

Dhr. Wassink heeft ons bijgestaan via een tussenpersoon. In de opstartfase van onze casus ging al het contact per mail. Na enige tijd heb ik dhr. Wassink per telefoon gesproken wat bij mij als vertrouwd overkwam. Bedankt voor uw hulp!

• Betrokkenheid

Hartelijk dank en graag gedaan!

Behulpzaam met gedegen kennis van zaken

In de anderhalf jaar die de zaak heeft geduurd heeft dhr Wassink ons continu vriendelijk en eerlijk geholpen.

• Betrokkenheid

Dank voor de mooie waardering! Ik ben blij u van dienst te kunnen zijn geweest en tevreden met het resultaat! Alle goeds!

Snelle resultaten

Fijne mens. vlugge reactie, mag ooit iets langer in een document vast bijten.

• Betrokkenheid

Dank voor de mooie beoordeling! Kunt u in een e-mail uw tweede opmerking wellicht toelichten? Dan kan ik daaruit lering trekken.

Duidelijk en kundig

Joop Wassink reageert altijd snel en geeft duidelijk en kundig advies. Heb meerdere keren van zijn diensten gebruik moeten maken en altijd naar volle tevredenheid.

• Betrokkenheid

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! Goed te horen dat alles naar wens is verlopen!

Volledig gefaciliteerd in ons traject.

Joop heeft ons vanaf het begin meegenomen in het traject en is zorgvuldig te werk gegaan, waardoor de stukken direct en compleet op de juiste plek terecht kwamen.

• Betrokkenheid

Heel erg graag gedaan en wie weet tot de volgende keer!

geweldig

hij heeft mij goed geholpen in een toch wel een lastige zaak

• Betrokkenheid

Blij u van dienst te kunnen zijn geweest en tevreden met het mooie resultaat!

Hele fijne omgang gehad luisterend oor

Hebben de rechtzaak gewonnen door middel van schikking omdat er gewoon geen spelt tussen te krijgen was en er op alle fronten is meegedacht.

• Betrokkenheid

Als advocaat heb je soms een zaak die je niet los wilt laten. Dit was er zo eentje. Een beter resultaat was niet denkbaar!

Vriendelijk en met klant meedenkt Zeker aan te bevelen.

Goede communicatie, waarop altijd snel actie ondernomen werd naar de tegenpartij. Een betrokken advocaat die met de klant meedenkt en de zaak tot een goed einde gebracht heeft.

• Betrokkenheid

Prima, niets op aan te merken.

De heer Wassink heeft mij geholpen met het oplossen van een langlopende kwestie tussen een schuldenaar en mijzelf. Ik ben blij dat ik deze kwestie inmiddels achter mij heb kunnen laten.

• Betrokkenheid

Duidelijk, kundig, no nonsens.

Duidelijk, kundig, no nonsens.

Open en eerlijke dienstverlening

Mijn ervaring met Joop Wassink is zeer positief. Hij is open, eerlijk, recht door zee. Heeft geen lang verhaal nodig om te zeggen waar het op staat.

duidelijke communicatie

Mr. Wassink is altijd zeer duidelijk en eerlijk in zijn mening geweest. Hij neemt altijd ruim de tijd en de moeite om alle vragen te beantwoorden. Ik heb hem mogen ervaren als een zeer rustige en geduldige man.

Is er altijd voor je

Is een zeer kundige advocaat! Als ik weer een advocaat nodig heb wat ik niet hoop zal ik weer bij hem aan kloppen!!

Uitstekende advocaat!

Mijn ervaring met Joop Wassink is zeer positief. Joop heeft vanaf het eerste moment tot de afronding van de zaak bijgedragen aan het komen tot een oplossing in een juridisch conflict met mijn (voormalig) aannemer. Hij stelde de juiste vragen, luisterde aandachtig naar mijn verhaal en gaf eerlijk en deskundig advies. Daarnaast was hij was altijd goed bereikbaar, reageerde snel op mijn vragen en hield me regelmatig op de hoogte van de voortgang van mijn zaak. Dank voor het uitstekende werk!

Benaderbaar en toegankelijk

Geen probleem om even terug te bellen voor een stukje toelichting of uitleg.

Super geholpen!

De ondersteuning die ik kreeg was persoonlijk, geïnformeerd en vakkundig! Bijzonder fijne hulp

• Betrokkenheid

Mijn ervaring met Wassink advocatuur is zeer goed.

De samenwerking was van af het begin al heel goed, hij is verschillende keren bij ons thuis gekomen om een en ander te bespreken. Ook zijn rekeningen waren altijd correct en er stond duidelijk in waar het voor was. Het was voor wat mij betreft een hele prettige samenwerking.

Professioneel en behulpzaam

Mr. Wassink, Heeft me naar tevredenheid geholpen in de casus. Professioneel en behulpzaam. Nam de tijd voor je. En nam snel contact met je op. Fijne bejegening in een stressvolle casus.

• Betrokkenheid

Een voortreffelijke advocaat, qua inhoud, logica en taal.

Ik ben zeer tevreden met deze advocaat en zal hem zeker weer benaderen mocht dat ooit nodig zijn. De inhoudelijke argumenten, de logica van de redenering en de 'geen woord te veel en geen woord te weinig' taal spreken mij zeer aan.

• Betrokkenheid

Ik kan alleen maar zeggen dat ik heel prettig en kundig door mr Wassink ben bijgestaan!

Na een conflict met mijn huurbaas ben ik bij mr Wassink terecht gekomen. Ik heb de situatie aan hem voorgelegd en om advies gevraagd hoe dit aan te pakken. Ik vond het zeer prettig dat er goed naar mij werd geluisterd en dat ik een helder advies heb gekregen. Daardoor heb ik het aangedurfd de zaak door te zetten tot de rechter aan toe alwaar de zaak uiteindelijk voor mij positief is afgerond.

• Betrokkenheid

een negative zaak met een oplossing naar tevredenheid

Hoewel normaal gesproken gezocht wordt naar een uitweg zonder juristen, was dat in dit geval niet mogelijk en hebben we ervoor gekozen om met prioriteiten te werken, een moeilijke zaak, die binnen de mogelijkheden naar tevredenehid is opgelost, met de juiste adviezen en acties op dejuiste momenten

• Betrokkenheid

Heel goed geholpen, sterk in arm.

Zeer goed ondersteuning in rechthulp, voor de vonnis tegen een niet verder uitvoerende aannemer, ben tevreden.

Goed meedenkende Advocaat

Via Das kwam ik bij mr. Wassink, op zijn advies de dienstverlening aangepast, daardoor hebben we een hoop kosten bespaard, met uiteindelijk het zelfde doel/ resultaat.

Over Advocaatscore.nl