Lekker direct, efficiënt en prettig in de omgang!

Lekker direct, efficiënt en prettig in de omgang! Een volgende keer ga ik zeker weer naar hem toe met een betalingsgeschil!

Zeer goede ervaring

Joop Wassink heeft mij zeer goed bijgestaan bij mijn zaak en de afronding, ontzettend bedankt!

• Betrokkenheid

Duidelijk en accuraat strijdplan met succes

Eerlijke positiebepaling, duidelijk en accuraat strijdplan, succesvolle afwikkeling

super snelle advocaat snel,eerlijk,vertrouwd

deze advocaat staat voor je klaar luistert goed en denkt met je mee . er zijn er weinig zoals hem . hij zegt eerlijk waar het op staat en wat je kan verwachten . snel,eerlijk,vertrouwd.

Snelle en goede service!

Goede en snelle opvolging. Zeer tevreden.

professioneel maar afstandelijk

Communicatie kon beter zijn. vaker en vollediger.

• Betrokkenheid

Zeer tevreden over de geboden diensten

De heer Wassink heeft onze zaken zeer goed behartigd. Hij dacht steeds met ons mee en bracht ons op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen. Naar aanleiding daarvan gaf hij ons duidelijk advies over de mogelijke vervolgstappen. We zijn zeer tevreden over de door de heer Wassink geboden diensten.

Absolute aanrader !

helder, kundig, up-to-date, zeer betrouwbaar,

• Betrokkenheid

Snel, verstand van zaken, behulpzaam en hartelijk

Ik ben ontzettend goed/ deskundig geholpen door dhr Wassink. Zeer betrokken en begripvol.

Topacties en communicatie

Topacties en communicatie

• Betrokkenheid

Zeer goede advocaat die de tijd neemt

In de goede zin van het woord. Joop neemt de tijd om zich goed te verdiepen in de zaak en naar de mogelijke oplossingen of voorstellen te kijken. Ik heb Wassink Advocatuur als zeer prettig ervaren en ben zeer tevreden met het uiteindelijke resultaat.

Snelle en efficiënte service

Na een taaie onderhandeling een acceptabel compromis bereikt.

• Betrokkenheid

Dhr. Wassink heeft ons uitstekend en accuraat geholpen!

Vanaf het begin konden wij merken dat ie voor ons er stond. Het onderlinge contact was heel prettig en wij hadden echt het gevoel dat ie wist waar hij mee bezig was. Hij nam niet op eigen houtje beslissingen onder het mom van "ik ben de advocaat en ik weet het wel", maar liet ons ook meedenken en meebeslissen. Wij konden hem altijd bellen en kregen nooit het gevoel dat we niet serieus werden genomen. Onze zaak is naar grote tevredenheid afgehandeld!

Heel kundig

Zaak onterechte vergunning ligplaats; Hr Wassink heeft zich in de zaak verdiept, heel goed ingelezen voor de rechtszaak. kundig en helder alles voor de rechter uiteengezet, waarbij ervaring duidelijk herkenbaar was. Iemand die weet waar ie over praat, en wat te doen. Met een voor mij positief resultaat. Ik wist dat ik gelijk had, maar gelijk krijgen voor een rechter is een andere zaak. Met kundige hulp van de Hr Wassink tot een goed einde gebracht. R.P. Oosterhuis

• Betrokkenheid

Zeer goed geholpen met alles!

Wij zijn Dhr. Wassink ontzettend dankbaar voor alles wat hij voor ons gedaan heeft! Hij was duidelijk en transparant tijdens alle uitleggen en had altijd een luisterend oor. Nogmaals hartelijk dank!

• Betrokkenheid

Vriendelijk, deskundig, meedenkend en behulpzaam

Een aantal maanden terug ben ik via DAS Rb bij Joop Wassink terecht gekomen nav een probleem met een aannemer. De heer Wassink is vriendelijk, deskundig, meedenkend en behulpzaam. De gang naar de rechtbank hebben we kunnen voorkomen door uiteindelijk in de minne te schikken. De heer Wassink heeft veel tijd moeten investeren aan een partij die zeker bij aanvang weinig reactie gaf. Dit heeft hij graag en vol overgave gedaan!

Goed begeleiding en suggesties

Prima geholpen en duidelijk gemaakt wat onze opties zijn, aanrader!

Ik ben uitstekend geholpen

Ik heb goed advies gekregen en ben erg blij met de positieve uitslag. Ik ben goed geholpen!

• Betrokkenheid

Een advocaat die vertrouwen uitstraalt en dat ook waarmaakt.

Vanaf het eerste moment straalde de heer Wassink vertrouwen uit. Zijn uitleg was duidelijk. Binnen zeer korte tijd was het conceptplan gemaakt, doorgenomen en in werking gezet. Met een goede afloop tot gevolg.

• Betrokkenheid

Goede ervaring, top resultaat!

Dr wassink heeft ons het hele dossier fijn bijgestaan en heldere uitleg gegeven op onze vragen. Het heeft uiteindelijk ook nog eens het gewenste resultaat opgeleverd. Dus wij zijn zeer tevreden!

Perfect geholpen

Zonder deze hulp had ik zeker mijn gelijk niet gekregen.

Professionele en toegankelijk

Hr Wassink heeft voor ons het uiterste gedaan, stond erg open voor ons en luisterde naar ons . Wij hadden een goede open band en wij zijn er van overtuigd dat hij zijn uiterste best heeft gedaan.

Prima begeleiding!

Dhr. Wassink heeft mij gedurende het gehele proces keurig begeleid en heeft elke keer weer de juiste brieven naar de tegenpartijen gestuurd. Dit heeft uiteindelijk erin geresulteerd dat we niet verder hoefden te procederen en wij weer een mooie nieuwe badkamer hebben! Dank voor alle moeite in deze!

prettige en laagdrempelige communicatie

Ondanks dat wij geen eerdere ervaringen hebben met het inschakelen van een advocaat, hebben wij een goede ervaring met DAS en de heer Wassink gehad. De communicatie omtrent het geschil waarvoor wij contact hebben opgenomen was altijd transparant en duidelijk. Een paar keer was een herinnering van onze kant nodig om een afgesproken actie uit te voeren, verder zijn wij tevreden.