Echte mediator kiest geen party geeft goede adviezen.

Petra is zakelijk wat wij echt nodig hadden. Ze gaf ons de juiste adviezen en is duidelijk. Nogmaals bedankt dat je ons zo goed heb geholpen. Ik ben persoonlijk heel blij dat we op 5 mei (Bevrijdingsdag) hebben getekend en dat de officiële scheidingsdatum 23 juni is (mijn verjaardag). Na 7 jaar er overgedaan te hebben is dit wel speciaal.

• Betrokkenheid

Aandacht voor de zakelijke kant maar ook, en eerst voor de emotionele.

Rust en deskundigheid, meedenken zijn de steekwoorden die het proces typeerden.

• Betrokkenheid

Petra heeft ons goed geholpen op een manier die bij ons past.

Goede begeleiding bij onze scheiding en uitleg van het proces. Een fijne, rustige gesprekspartner met oog voor beide partijen.

Excellente ondersteuning

Naast haar professionaliteit geeft Petra den Hollander het menselijke aspect ook de plaats die het verdient.

Goede en duidelijke begeleiding

Goede begeleiding in het hele proces. Snelle reactie op vragen of onduidelijkheden. Vriendelijk en meelevend. Dringt niks op en geeft goede uitleg over het alles. Heb het als positief ervaren ondanks dat het geen fijn proces is.

• Betrokkenheid

Rustige begeleiding, zakelijk maar betrokken

Op zich als een goede begeleiding ervaren, maar soms had ik wel wat meer actieve betrokkenheid gezien met wat meer initiatief om met beide partijen om tafel te gaan en zelf te zien of alles goed verloopt bij partijen onderling.

Netjes en goed geholpen.

Goed samen begeleid volgens de gang van de wettelijke eisen.

• Betrokkenheid

Een uitstekende laagdrempelige, betrokken en deskundige advocaat.

Petra den Hollander heeft mij zeer deskundig en vasthoudend door een taaie zaak heen geholpen. Ze is zeer betrokken en heel duidelijk in haar communicatie. Dankzij haar inzet heeft dit geleid tot een heel mooi resultaat. Dankjewel.

• Betrokkenheid

Goede en deskundige begeleiding in het scheidingsproces

De begeleiding heb ik als deskundig en pretttig ervaren. Ook was er veel aandacht voor alle emoties die erbij kwamen kijken en hebben daarvoor tips gekregen. Ook de aandacht voor onze dochter was erg fijn.

Positieve ervaring

Fijne vorm van communicatie en sfeer. Heeft ons prima geholpen en geïnformeerd. Dik tevreden.

• Betrokkenheid

Zij heeft haar best gedaan ondanks zo'n lastige ex dat ik heb.

Heel goed,kan niet anders zeggen!

Vriendelijk en kundig geholpen

Wij zijn vriendelijk en goed geholpen door Mevr. Den Hollander. De zaak was snel geregeld.

Uitstekende begeleiding

Petra den Hollander is deskundig en vaardig en heeft ons uitstekend begeleid waardoor wij er goed uit zijn gekomen.

• Betrokkenheid

Kundig, correct, persoonlijk en menselijk!

Ik heb mevrouw den Hollander ervaren als een zeer kundig en betrokken advocate. Zij weet goed om op een persoonlijke en professionele manier tot de kern te komen waardoor er relatief weinig tijd nodig was om de zaken te regelen. Ook is het prettig dat mevrouw den Hollander zonder oordeel de zaken behartigt waardoor beide partijen hun verhaal konden doen zonder veroordeeld te worden.

• Betrokkenheid

Heb aan mevrouw den hollander een goede advocate gehad. Ze luisterde naar mijn wensen en gaf een goed verweer en advies als dat nodig was. Kortom een advocaat die er voor mij heeft gestaan en heeft gevochten voor mijn wensen.

• Geholpen door: Petra den Hollander

Na 10 jaar nog steeds betrokken bij mijn zaak en zal haar aan iedereen aan bevelen door haar vriendelijke , menselijke handelen . In het belang van iedereen Top advocate

• Geholpen door: Petra den Hollander

je was zeer kundig en neutraal voor man en vrouw en je kan je goed in leven in man vrouw situatie en ook knap dat je zelf niet getrouwd bent maar wel in kan leven hoe dat gaat

• Geholpen door: Petra den Hollander

De gesprekken waren bijzonder prettig. Zowel ik als mijn ex vrouw werden beide gehoord en van deskundig advies voorzien.

• Geholpen door: Petra den Hollander

Zeer deskundig. En fijne manier van praten met elkaar.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik vind het jammer dat er op schrift door een jurist de voornaam van mijn ex steeds weer incorrect werd opgeschreven, ondanks dat er in de reply door mijzelf de juiste benaming werd gehanteerd. Ook vind ik het zorgwekkend dat er niet de juiste hypotheeknummers in het convenant zijn gezet. Dit had ik zelf kunnen opmerken. Maar ben hier klaarblijkelijk niet helder genoeg voor geweest in deze emotionele omstandigheden. Ik vind het ook spijtig dat ik er zelf achter kom dat mijn naam niet tijdens de scheiding is aangepast naar mijn oorspronkelijke naam. Mijn ex en ik hebben de naam destijds van elkaar achter onze eigen naam aangenomen. En dat ik deze optie niet uitgelegd of aangeboden heb gekregen tijdens de gesprekken. Nu moet ik dit zelf gaan regelen terwijl het geregeld had kunnen zijn.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Over Mediation & Advocatenpraktijk Den Hollander

Mediation & Advocatenpraktijk Den Hollander is gespecialiseerd in het familierecht (vFAS) en in mediation (familie- en arbeidsrecht - MfN). Naast de juridische aspecten van een zaak is er ook altijd aandacht voor de emoties die spelen bij een conflict en worden er indien nodig handvatten aangereikt om de communicatie tussen de partijen te verbeteren. Het streven is altijd om een juridisch conflict in overleg, dus buiten de rechter om, op een respectvolle en duurzame manier op te lossen.