Begripvol en duidelijk advies op de vrijblijvend spreekuur gesprek

Er wordt naar je geluisterd en de mogelijkheid gegeven om de situatie te schetsen, waarnaar er een gepast en vrijblijvend advies wordt gegeven dat heb ik als zeer prettig en geruststellend ervaren .

Duidelijke uitleg van mogelijkheden

Duidelijke uitleg van mogelijkheden, wat er wel en niet nodig is en wat voor stappen daarvoor nodig zouden zijn. Fijn dat het in de buurt zit

• Betrokkenheid

kundig en prettig in omgang

Practisch, benaderbaar, snel analyserend. Kortom; zeer aan te bevelen

Goed geholpen.

Ik heb veel kunnen vertellen en een duidelijk antwoord gekregen op mijn vragen.

Helder en terzakekundig

Heel prettig en zeer kundig

Deskundig en duidelijk

Deskundige uitleg en duidelijk advies!

• Betrokkenheid

Ik heb altijd een fijne ervaring gehad met Booij en Partners

Mijn ervaring is top. er word altijd naar mijn geluisterd en er word altijd gedacht in mijn belang. Ik voel mij gerespecteert en gehoord

Helpful advice

It was easy to make an appointment. The advice was very helpful and delivered with care. Thank you!

Deskundig, empathisch

Mr. Booij nam uitgebreid de tijd om naar mijn verhaal te luisteren. Hij stelde goede vragen, ook over de achtergronden van het probleem en de motivatie van beide partijen. Er was veel oog voor de emotionele impact van de situatie.

• Betrokkenheid

Prettig gesprek met een deskundig persoon

Erg fijn gesprek gehad. Er werd goed geluisterd en er werden goede vragen gesteld. Daarnaast werd ook goed ingeleefd in de situatie en goede adviezen gegeven. Het enige wat uitbleef was een aanbod voor een drankje, vandaar een 9 en niet nog hoger

Verhelderende ervaring!

Niet alleen een luisterend oor maar echt dialoog! Scherp advies waarmee je een stap verder komt. deskundig en open,!

Vakbekwaam en duidelijk!

Met dhr. Booij heb ik vandaag een heel fijn en informatief gesprek gehad. Dhr. Booij komt vakbekwaam, oprecht en heel duidelijk over.

Prettig en duidelijk gesprek

Een prettig gesprek met een duidelijk antwoord.

• Betrokkenheid

Uitstekende informatie en prettige benadering

Ik ben goed voorgelicht over mijn vraag. Dhr Booij is een prettige persoon. Ik voelde me gehoord.

• Betrokkenheid

Very professional and experienced lawyer in international adoptions.

Mr Booij supported us in finalising the international adoption of my son. He is very professional and experienced in this topic and I certainly reccomend him.

• Betrokkenheid

Professioneel én met een groot hart

Meneer Booij is niet alleen een hele goede advocaat, maar vooral een hele aardige mens met een groot hart. Hij kan goed mensen lezen en het beste van hen op een hele mooie manier naar boven brengen én aan de rechter laten zien. Ik en mijn vriend hadden volle vertrouwen in meneer Booij - dankzij hem hebben we onze zaak gewonnen en we voelden ons de hele tijd heel fijn met hem... ondersteund en gezien. We zijn heel dankbaar.

• Betrokkenheid

Behulpzaam en nauwkeurig in de uitleg.

Vraag naar formuleringen in de arbeidsovereenkomst. Hier werd met grote zorg op gereageerd. Helemaal bedankt!

gehoord enbetrokken

nvt

Goed advies

Goede ontvangst goed advies alles was duidelijk

• Betrokkenheid

Fijn gesprek en duidelijk advies.

Duidelijke informatie

Mijn vragen zijn zeer duudelijk en vriendelijk beantwoord.

• Betrokkenheid

Erg vriendelijk en duidelijk.

Meneer was erg vriendelijk delijk en duidelijk in zijn uitleg.

Binnen de beperkte tijd maximaal geholpen!

Gebruik gemaakt van het gratis inloopspreekuur. Kosteloos een half uur van advies voorzien, wat ik als iemand met een krappe beurs zeer waardeer. Verstand van zaken, had snel de situatie door en maximaal verder geholpen in de beperkte tijd.

Van Lawick van Pabstlaan 10 3453 RB De meern

Over Advocaatscore.nl