Super vakmanschap

Amiet en Marsir werken hard , zijn vriendelijk en werken netjes. Heb geen 1 minpuntje over deze jongens. Echt een aanbeveling.

Prima monteur die meedenkt en z,n werk prima doet.

De dag dat de warmtepomp geplaatst is zat ik s,avonds rond 22:30 zonder stroom ,heb 2x gebeld ,er zou een monteur terug bellen wat niet gebeurt is ,dat lijkt dus nergens op . De monteur die langs gekomen is op 25 juli 2024 voor een servicebeurt zijn we zeer tevreden over . Dus wat dat aanbevelen inhoud is wel heel dubbel natuurlijk.

Heel mooi gedaan

Wij zijn blij met het resultaat wat amiet en zijn collega hebben geplaatst.

Fantastisch!

De heren (Amit en Marsier) hebben zeer mooi resultaat achtergelaten. Ik ben er heel blij mee! Succes verder!

Snel en vakkundig

Binnen 3 uur was alles geregeld

Zijn erg beleeft en netjes

Amiet en Marsir

Prima vakkundig werk geleverd.!

Aardige vlotte monteur die Jovanni, met goeie vakkennis en vakkundige manier van werken.!

Uiterst beleefd

Amiet en Marsir hebben prima werk.geleverd.

Professioneel, creatief, luisteren en efficiënt

Binnen 1 dag 2 airco's op een professionele wijze gehangen, waar creatief met de lastige doorgangen, omleidingen etc. is omgegaan. Prettig in de omgang, geen short cuts en gestructureerd stukje werk afgeleverd.!

Beste Vincent, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Saman Groep. Goed te vernemen dat de werkzaamheden naar tevredenheid zijn uitgevoerd! We wensen u veel gemak en comfort van uw airco installaties. Met energieke groet, Joni Saman Groep

Prima werk, goede prijs en deskundig personeel

Zeer deskundige installeurs (Robbin. Hercules en Jivanilson) hebben onder ongunstige omstandigheden (behoorlijke regenbuien) de klus geklaard. Bovendien zijn zij ook zeer beleefd.

Beste Gerrit, Bedankt voor dit mooie compliment aan onze monteurs! Fijn dat ondanks de regen de klus naar tevredenheid is uitgevoerd. We wensen u mooie zon opbrengsten toe. Met energieke groet, Joni Saman Groep

Aardige mannen, goed gewerkt en duidelijke uitleg gegeven

Amiet en Marsir

Beste Patricia, Bedankt voor uw beoordeling. Goed te lezen dat de monteurs naast het goede werk ook duidelijke uitleg hebben gegeven. Fijne dag! Met energieke groet, Joni Saman Groep

Zeer goed werk geleverd en een goede service

Amiet en Marsir

Beste Nick, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over het werk en de service! Met energieke groet, Joni Saman Groep

Service goed

Amiet en Marsir klantvriendelijk boden aan om alles schoon te maken zeer tevreden

Beste Johan, Bedankt voor deze 10, hier worden we blij van! We wensen u mooie opbrengsten toe van uw zonnepanelen installatie. Met vriendelijke groet, Joni Saman Groep

Correcte afhandeling

Vlot en correct geholpen bij de uitbreiding van mijn zonnepanelen.

Beste Krijn, Hartelijk bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u zo goed geholpen bent. We wensen u een mooie opbrengst toe en heel veel zon. Fijne dag! Met energieke groet, Maxime - Saman Groep

Geweldige service

Wat een geweldige service. Vanaf de offerte tot en met het plaatsen. Goede communicatie vanuit de adviseur en super service met het plaatsen de mannen van Kuzon4 zijn heel aardig vriendelijk, netjes en behulpzaam. Niets op aan te merken.

Beste K, Vriendelijk bedankt voor uw mooie review. Wat een complimenten, daar krijgen wij energie van! We wensen u veel plezier met uw installatie. Fijne dag! Met energieke groet, Maxime - Saman Groep

Zeer goed en tevreden

Hallo, ik vind dat de mannen Ricardo, Arjan, Ruben en Narek zeer goed werken. Een goed team. Ze werken snel en goed. Ik ben meer dan tevreden. Verder waren ze zeer beleeft en zeer vriendelijk. Echt toppie. Zeer tevreden. Heel goed. Gr francisca harteveld ps en zeer goeie uitleg over de panelen

Beste mevrouw Harteveld, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Ik zal dit compliment met de monteurs delen, hier worden we blij van! We wensen u veel gemak en comfort van uw installatie toe. Met energieke groet, Joni Saman Groep

Geweldig, voorkomende en snelle werkers. Daar kunt u de oorlog mee winnen!

Het betreft hier uw personeel van bus nr. 106 en 124

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor het delen van uw ervaring met onze monteurs! Fijn te lezen dat u hier zo tevreden over bent! Ik wens u een mooie dag toe. Met energieke groet, Joni Saman Groep

zeer goed

vriendelijk en kundig en de mannen hebben alles netjes opgeruimd. chris & isaak lekker gewerkt.

Beste mevrouw Verhulst, Bedankt voor uw bericht en het delen van uw ervaring. Fijn dat de werkzaamheden naar tevredenheid zijn verlopen. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe zonnepanelen! Met energieke groet, Benita - Saman Groep

Fijne rustige monteur, die zijn werk netjes deed.

Monteur had spullen bij zich voor onderhoud. E.e.a. verliep prettig, had tussendoor nog tijd voor praatje. Werkte de zaak ook netjes af en haalde, voor zover nodig ook de laatste druppeltjes van de vloer. Prettige ervaring.

Beste meneer/mevrouw Evers, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Het is fijn om te lezen dat de werkzaamheden naar tevredenheid zijn verlopen en de monteur alles netjes heeft achtergelaten. Fijne dag! Met energieke groet, Benita - Saman Groep

Zeer vriendelijk personeel, dat mee-denkend is en maatwerk levert.

Mijn ervaring is zeer goed met dit bedrijf. Advies is gedaan door Dion Dekker. Alles gaat in goed overleg en wordt vakkundig gedaan, ook tijdens de installatie. Alles werd na de installatie goed uitgelegd door Patrick. Het team wat alles geïnstalleerd heeft: Hercules, Jivanilson en Patrick. Dank!

Beste Piet, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Goed te lezen dat het traject van advies tot oplevering naar tevredenheid is verlopen, hier worden we blij van. We danken u voor de opdracht en wensen u mooie zon opbrengsten toe! Met energieke groet, Joni Saman Groep

Zeer tevreden over de installatie door Bresna Bouw

Saman heeft Bresna Bouw ingehuurd om onze airco te installeren. Onze complimenten voor hun kundigheid, meedenken en klantgerichtheid. Helaas bleek de offerte niet geheel uitvoerbaar en was er meer mogelijk dan door de adviseur was geadviseerd en geoffreerd. Bresna Bouw kwam met de ideale en passende oplossing! Zij hebben de airco naar volle tevredenheid aangelegd. En Saman dank voor het snel brengen van het ontbrekende materiaal.

Beste meneer/mevrouw van der Zande, Bedankt voor deze review. Altijd vervelend als het advies op de dag van plaatsing niet volledig uitvoerbaar blijkt, onze excuses hiervoor! Goed te lezen dat door de kundigheid van de monteurs en vlotte samenwerking met kantoor, voor een goede oplossing is gezorgd. We wensen u veel gemak en comfort van uw airco toe. Met energieke groet, Joni Saman Groep

Bijzonder tevreden over de installatie vd zonnepanelen

Leuk, gezellig en deskundig team bestaande uit Edo, Roberto en Kylian hebben het plaatsen van de zonnepanelen op een fijne en prettige wijze uitgevoerd. Top mannen wij zijn bijzonder tevreden.

Beste Jos, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Saman Groep. Ik heb de monteurs direct op de hoogte gesteld van dit mooie compliment! We wensen u duurzame jaren met mooie zon opbrengsten toe. Met energieke groet, Joni Saman Groep

In een woord "geweldig"

Ruimschoots voor de afgesproken tijd stonden Rick, Yannick en Jesse op de stoep. Na even voorstellen liepen ze een rondje om de situatie op te nemen en kwamen met een snel en goed doordacht aanpakplan. Ze gingen aan het werk en binnen 3 uur was de klus geklaard. De werkomgeving en dat wat zichtbaar was van de installatie zag er keurig uit. Wij zijn bijzonder tevreden.

Beste meneer Gerards, Bedankt voor dit mooie compliment aan onze monteurs. Ik zal ze hier gelijk van op de hoogte brengen, hier worden we blij van! Fijn dat de plaatsing zo goed en vlot is verlopen. We wensen u veel gemak en mooie zon opbrengsten toe. Met energieke groet, Joni Saman groep

Nette monteurs net werk maar wel met nog wat vraagtekens

De levering van onze warmtepomp is goed verlopen,op de afgesproken tijd door nette monteurs. Omdat de plaatsing in de zomer is gedaan is nog niet duidelijk of de instalatie naar behoren werkt. Er zijn nog wat losse eindjes ,De pomp is gekocht met gratis extra garantie daar is nu discussie over. Om in Stand By Me geregistreerd te worden is voor ons een probleem (zal wel aan onze leeftijd liggen 75 +) Zo valt mij nu op dat op verwarmings instalatie altijd een drukmeter geinstaleerd was (om eventueel bij te vullen) deze is niet aanwezig wel een aansluit punt om bij te vullen. Wij hebben wel het vertrouwen dat een en ander tot tevreden heid zal worden opgelost Christ Tilburg

Beste Christ, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Goed om te vernemen dat de werkzaamheden goed verlopen zijn. Ik zie dat de adviseur op de hoogte is van het punt met betrekking tot uw vraag over de garantie. Ik heb uw bericht hierin doorgegeven en verzocht om telefonisch contact met u op te nemen om de lopende vragen te beantwoorden. Fijne dag! Met energieke groet, Benita - Saman Groep

Prima uitvoering

Vooraf fijn gesprek met Erik en doelgerichte, adequate uitvoering door 3 vriendelijke, behulpzame mannen; Rick, Jesse en Yannick

Beste Wim en Connie, Bedankt voor uw mooie review. Daar krijgen wij energie van! Wat goed om te lezen dat u zo tevreden bent over uw klantenreis. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe zonnepanelen! Met energieke groet, Benita - Saman groep

Gouwepoort 1

4301 RZ Zierikzee

Over Saman Groep

De energietransitie is één van de grootste maatschappelijke opgaven, maar wij begrijpen dat jouw wooncomfort net zo belangrijk is. Bij de Saman Groep combineren wij beide aspecten in ons aanbod en zijn ze ook op de lange termijn voordeliger. De slimme keuze dus! Een persoonlijke aanpak is voor ons de sleutel van een succesvolle samenwerking. Of het nu gaat om een warmtepomp, airco of zonnepanelen, het begint met het juiste advies. Geen situatie is hetzelfde en daarom bieden we persoonlijke begeleiding die aansluit bij jouw behoeften. Met onze A-merk producten en vakkundige installateurs is duurzaam comfort ook voor jou zo geregeld! ✓ Al ruim 100 jaar ervaring ✓ Al 60.000 klanten gingen jou voor ✓ 24/7 support en storingsdienst ✓ Altijd een vestiging bij jou in de buurt