Vlotte vakkundige service

Vakkundig plaatsen van panelen en installatie. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Nette, aardige en deskundige installateur

De installateur kwam keurig op tijd, was zeer beleefd en heel deskundig. Werkte hard door en leverde heel netjes de installatie op

De heren Kyliam, Edo en Roberto hebben keurig werk geleverd. Ik ben heel tevreden met het resultaat.

Uitstekend werk geleverd, heel klantvriendelijk en duidelijk.

Vanaf het begin van de offerte door Laura direct een duidelijk verhaal en vertrouwen. Edo, Roberto, Kees en Kylian hebben uitstekend en goed werk geleverd. Uitstekende montage op dak maar ook een goed werk in de meterkast. En dan tot slot zelfs de hal nog even stofzuigen.

Beste Kees, Bedankt voor het delen van deze mooie beoordeling. Goed om te vernemen dat u uw klantenreis naar volle tevredenheid heeft ervaren. Wij wensen u vele zuinige jaren toe met uw nieuwe zonnepanelen. Met energieke groet, Benita - Saman groep

Goed werk afgeleverd

Zonnepanelen vakkundig geplaatst door de heren Hercules, Jivanilson en Johan.

Beste Marco, Goed om te horen dat de zonnepanelen naar tevredenheid zijn geplaatst, deze mooie beoordeling delen wij dan ook graag met onze collega's. Wij wensen u vele zuinige jaren toe. Met energieke groet, Benita - Saman groep

Goed onderhoud door en goede tips van Jaco Fluyt en Jordy de Bruijne

Ik heb de indruk dat de warmtepomp nauwkeurig op werking en functioneren is gecontroleerd en er zijn enkele onderdelen vervangen. Ik heb daarom vertrouwen in een blijvend goed werken ervan. De beide onderhoudstechnici hebben ook de tijd genomen om op mijn vragen o.a. over de werking van de Gateway-app in te gaan. Er is door contact op te nemen met Nefit, geprobeerd uit te zoeken waarom mijn app niet meer werkte. De oplossing was de app voortaan op de stand "auto" te zetten, zodat ik nu weer de thermostaat op afstand kan instellen. Zowel de binnen- als buitenunit zijn nagekeken.

Beste Nico, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Goed om te horen dat onze collega's de verbinding hersteld hebben en zij de tijd hebben kunnen nemen om uw vragen te beantwoorden. Wij hopen u in de toekomst zeker nog eens te helpen. Een fijne dag gewenst! Met energieke groet, Benita - Saman groep

Aardige jongens..vakkennis door te denken aan de beste oplossing voor de installatie Vriendelijk en beleefd en alles netjes opgeruimd..werkten ook schoon Het waren Arjan P Jurre en Milan

Beste Rinaldo, Bedankt voor uw beoordeling. Hier worden wij blij van! Uiteraard zal ik de complimenten doorzetten naar de monteurs. We wensen u veel duurzame jaren met uw zonnepanelen toe! Met energieke groet, Joni Saman Groep

Klantgerichte en vlotte installatie

De installatie werd vlot geplaatst. Alles werd netjes gemonteerd en aangesloten en er werd geluisterd naar hoe we zaken hadden afgesproken met de adviseur. Nadien ook de nodige uitleg over de app en de installatie zelf. Kortom een zeer aangename ervaring.

Beste Kristof, Bedankt voor dit mooie compliment! Goed te vernemen dat het proces vanaf aanvraag tot en met plaatsing zo aangenaam is verlopen. We wensen u veel gemak en mooie zon opbrengsten toe van uw installatie. Met energieke groet, Joni Saman Groep

Snelle en goeie montage

Prima montage en snel werk. Met 2 uurtje de panelen geplaatst. Tevreden! Thnx Saman, Rick, Jesse, Ramon, Eholom en Sami.

Beste Harm, Bedankt voor het delen van uw mooie beoordeling. Goed om te vernemen dat de installatie naar tevredenheid is geplaatst. Wij wensen u veel plezier en zuinige jaren toe. Fijne dag! Met energieke groet, Benita - Saman groep

Een tevreden klant

Afgelopen week is mijn nieuwe cv ketel geïnstalleerd door de monteurs Richard en Simon, ze werkte vlot en netjes en ik ben zeer tevreden over het resultaat.

Beste Gerrit, Bedankt voor uw mooie review. Daar krijgen wij energie van! Wat goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze collega's. We wensen u veel plezier met uw nieuwe cv installatie. Met energieke groet, Benita - Saman groep

Nieuwe cv ketel.

Plus: vakkundige monteurs Richard en Simon. Klantvriendelijk en professioneel. Verkeerde thermostaat werd binnen de dag verwisseld. Goede service. Min: oorspronkelijk was de keuze een cv ketel van Intergas. Aan de hand van foto's werd dit onmogelijk geacht vanwege de hoogte van de ketel. In plaats daarvan is een cv ketel van Remeha geïnstalleerd. Technisch ook een goede keus. De monteurs waren echter van mening dat de Intergas ketel wel degelijk had gepast. Mijn advies aan Saman is om toch eerst de situatie ter plekke te komen beoordelen en niet af te gaan op alleen foto's. Dit werkt foute keuzes in de hand. Kost misschien wat meer maar dat had ik er graag voor over gehad.

Beste Adriaan, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Goed om te horen dat u tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden en onze collega. Ook nemen wij uw feedback van harte en zal ik dit opnemen binnen het team. Wij wensen u nog een prettige dag. Met energieke groet, Benita - Saman groep

Goede snelle service

Richard kajokole ..prima monteur..netjes gewerkt ..ook heel snel ...op zaterdagmiddag nog wel ..en prettig in omgang en klantvriendelijk ..geen minpunten

Beste Jan, Bedankt voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze collega. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Met energieke groet, Benita - Saman groep

Fijne service, goed geregeld!

Het contact met Saman verloopt een prettig. In het eerste gesprek worden alle opties besproken, ook de nadelen of eventuele tegenvallers worden verteld. Daarna volgen de offertes vlot en blijft er de mogelijkheid om iets aan te passen. De installatie gaat super. De medewerkers zijn vriendelijk en informeren ons goed.

Beste Marco, Bedankt voor het delen van deze mooie beoordeling. Het is goed te vernemen dat u uw klantenreis zo positief heeft ervaren, hier krijgen wij energie van! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe installatie. Met energieke groet, Benita - Saman groep

Uitstekend werk geleverd

Prima contacten tijdens de werkzaamheden, door weersomstandigheden moest alleen het leggen van de panelen 2x uitgesteld worden, maar alle begrip hiervoor. Heel betrokken medewerkers! Bedankt Roberto, Ramon, Edo en Kylian!!

Beste Wim, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over de uitgevoerde werkzaamheden en onze collega's. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Benita - Saman groep

Fijne groep mensen !

Edo, Roberto en Kylian zijn prettige mensen om je in en het huis te hebben om te werken. Beleefd en prettig in de omgang en volgens ons mensen die verstand hebben van wat ze doen en hoe ze samenwerken. Ik heb er zicht op, heb 40 jaar leiding gegeven.

Beste Theo, Bedankt voor uw mooie review. Daar krijgen wij energie van! Wat goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze collega's en de uitgevoerde werkzaamheden, ik deel dit bericht dan ook graag met hen! Wij wensen u veel duurzame jaren met een mooie opbrengst toe! Met energieke groet, Benita - Saman groep

Netjes en goed gewerkt

Ze hebben netjes en snel gewerkt, buiten dat waren ze erg beleefd. Edo, Ramon, Roberto, kylian en Arjan.

Beste meneer Otte, Bedankt voor het delen van deze mooie beoordeling. Goed om te vernemen dat onze collega's een prettige indruk hebben achter gelaten en buiten dat ook nog eens een mooie zonnepanelen installatie. Wij wensen u veel zuinige jaren toe. Fijne dag! Met energieke groet, Benita - Saman groep

Super tevreden, drie correcte monteurs hebben de klus geklaard.

Super tevreden, de monteurs hebben de klus vakkundig/prima geklaard.0

Beste Jos, Bedankt voor uw beoordeling. Goed om terug te lezen dat alles naar volle tevredenheid is geplaatst. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe zonnepanelen. Fijne dag! Met energieke groet, Benita - Saman groep

Kom superlatieven tekort, geweldig werk !!

Vandaag zijn door 3 installateurs (Poolse ploeg) de werkzaamheden uitgevoerd van overeenkomst no .4525756 en 4557389 aan de Etty Hillesumstraat no.24 en 32 te Rittenburg / Middelburg. Bij deze willen wij u laten weten dat de werkzaamheden fantastisch en naar te vredigheid zijn uitgevoerd. De panelen formaties + app's zijn werkend opgeleverd. Dit team heeft een verrassende betrokkenheid en inventiviteit getoond. Saman koester deze mensen (heb jaren als projectleider in de bouw gewerkt). Onze dank en complimenten voor de inzet van deze geweldige ploeg !!! Met hartelijke groet, Gert Rutten. Corrie van Ee.

Beste Gert en Corrie, Bedankt voor deze uiterst mooie beoordeling en waardering. Fijn om te horen dat alles naar volle tevredenheid is opgeleverd en u het werk en contact met de monteurs als prettig heeft ervaren, dit deel ik dan ook graag met hen. Wij wensen u een mooie opbrengst toe. Met energieke groet, Benita - Saman groep

prima werk geleverd

Richard en Simon hebben goed werk geleverd, ze waren op tijd en waren op tijd klaar. Vragen (opdrachten) aan elkaar werden erg netjes aan elkaar gedaan. Aan het eind van de werkzaamheden hebben ze het prima uitgelegd aan ons, en vragen werden goed beantwoord.

Beste Gommert, Bedankt voor uw mooie review. Daar krijgen wij energie van! Wat goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden. We wensen u veel plezier met uw installatie en vele duurzame jaren toe. Met energieke groet, Benita - Saman groep

Gezellige mannen, fijne oplevering

Richard en Simon hebben snel en correct op een hele nette wijze de warmtepomp geïnstalleerd.

Beste Jan, Bedankt voor het delen van uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier en zuinige jaren toe met uw nieuwe warmtepomp installatie. Nog een fijne dag! Met energieke groet, Benita - Saman groep

Super geregeld door monteur Raas

Raas heeft een storing super goed en snel verholpen. Zeer kundige man en uiterst nauwkeurig en beleefd. Super !!!!

Beste Arjan, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over onze collega. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Benita - Saman groep

Wij hebben een prima ervaring met de heren Richard en Simon.wij zullen deze ervaring bij vrienden en kennissen zeker aanbevelen H.Touw Ellemeet

Beste Hans, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden en de monteurs. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe cv-ketel. Met energieke groet, Benita - Saman groep

prima service

de medewerker heeft goed werk geleverd en heeft ook nog de thermostaat opnieuw ingesteld.

Beste Arthur, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de monteur en hij de tijd heeft genomen om de thermostaat opnieuw in te stellen. Wij hopen u in de toekomst zeker nog eens te helpen. Met energieke groet, Benita - Saman groep

Uiterst tevreden!!

De nieuwe ketel kon 1 week na bestelling geplaatst worden. Ik ben zeer tevreden over de Monteur (Richard Kajokole) die de klus geklaard heeft. Hij was uiterst vriendelijk, werkte netjes en heeft alle spullen weer meegenomen. Hij kon goed uitleggen wat ik moest doen als de ketel eens niet functioneerde . Kortom een monteur die gewaardeerd kan worden.

Beste mevrouw Cevaal, Bedankt voor uw mooie review. Daar krijgen wij energie van! Wat goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden. We wensen u veel plezier met uw installatie. Met energieke groet, Benita - Saman groep

Degelijk werk en afspraken nakomen

Goed, maar er is ruimte voor verbetering. Een CV installatie I.c.m. Vloerverwarming en draadloze Thermostaat is complexer dan het lijkt. Een goede en begrijpelijke instructie is erg belangrijk net als. After sales. Ook pro actief adviseren kan nog wat beter. Op dit punt kan het nog wat beter.

Beste Gert-Toine, Bedankt voor het delen van uw ervaring en feedback. Wij nemen dit graag mee ter verbetering van onze diensten. Mocht u nog vragen hebben of meer informatie willen over uw installatie dan helpen wij u graag verder. Ik wens u een prettige dag toe. Met energieke groet, Benita - Saman groep

Gouwepoort 1 4301 RZ Zierikzee

Over Saman Groep

De energietransitie is één van de grootste maatschappelijke opgaven, maar wij begrijpen dat jouw wooncomfort net zo belangrijk is. Bij de Saman Groep combineren wij beide aspecten in ons aanbod en zijn ze ook op de lange termijn voordeliger. De slimme keuze dus! Een persoonlijke aanpak is voor ons de sleutel van een succesvolle samenwerking. Of het nu gaat om een warmtepomp, airco of zonnepanelen, het begint met het juiste advies. Geen situatie is hetzelfde en daarom bieden we persoonlijke begeleiding die aansluit bij jouw behoeften. Met onze A-merk producten en vakkundige installateurs is duurzaam comfort ook voor jou zo geregeld! ✓ Al ruim 100 jaar ervaring ✓ Al 60.000 klanten gingen jou voor ✓ 24/7 support en storingsdienst ✓ Altijd een vestiging bij jou in de buurt