Naar mijn oordeel snel en vakkundig nieuwe ketel gemonteerd.

Richard en Simon hebben bij ons hard gewerkt en ook keurig, schoon. Zelden zulke harde en beleefde werkers over de vloer gehad.

Keurig werk

Is netjes geïnstalleerd door edo,kylian en roberto Ben er tevreden over

Super vriendelijk team, snel en netjes gewerkt

Rick, Jesse en Yannick hebben snel en netjes de zonnepanelen gelegd. En prettige mannen in de omgang. Top

Alles goed geregeld en netjes gewerkt.

Fijn was dat de mannen mooi op tijd kwamen zoals afgesproken. Alles is netjes gedaan. Complimenten aan jullie team.

Beste Sandra, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! Het is altijd goed om te horen dat alles naar volle tevredenheid is opgeleverd. Wij wensen u veel plezier en een mooie opbrengst toe met uw nieuwe zonnepanelen. Met vriendelijke groet, Benita Saman groep

alles verliep goed en snel

Ik ben tevreden over het advies en de snelle plaatsing van de zonnepanelen.

Beste Sabine, Bedankt voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over het advies en de plaatsing van uw nieuwe installatie. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Met energieke groet, Benita - Saman groep

Prima team

Prettige en aardige mannen, Richard en Simon. Snel gewerkt, netjes en alles goed uitgelegd. Zeer tevreden.

Beste meneer/mevrouw Plantefeber, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Saman Groep. Fijn dat de installatie van uw nieuwe CV ketel zo goed is verlopen. We hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn! Met energieke groet, Joni Saman Groep

Met vragen over tijdstip wordt niks gedaan

Na een aantal keer vanuit Saman op het laatste moment de afspraak geannuleerd wordt Krijg ik een afspraak voor de ochtend Ik vraag of de monteur als een vd eerste adressen naar mij komt Maar als er om 11.00 nog niemand is bel ik of deze er zo is maar het ochtend deel duurt tot 13.00 maar omdat degene in m'n huis maar tot de middag kan blijven een nieuwe afspraak expliciet gevraagd als eerste Op de dag vd nieuwe afspraak bel ik 8.40 omdat er nog niemand is De vriendelijke vrouw aan de lijn verteld dat de monteur zelf z'n planning maakt Ik vraag of hij er alstublieft voor de middag is ivm dat m'n moeder al vanaf 8.00 zit te wachten en dat de monteur van tevoren beld Hij belde dat hij er om 13.00 is 's De monteur wist niets van een vraag of hij er zo vroeg mogelijk kon zijn Dus vandaar dat hij gewoon een route heeft afgewerkt

Beste Peter, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de gemaakte afspraken in de planning niet nagekomen waren, onze excuses hiervoor! Uiteraard doen wij altijd ons uiterste best om aan voorkeuren te kunnen voldoen. Wij werken qua planning met tijdsblokken en afwijkende afspraken hierin vaak niet mogelijk. Dit neemt niet weg dat als er wel afspraken zijn we deze moeten nakomen, zoals bij u. We nemen dit zeker mee als leermoment en hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met energieke groet, Joni Saman Groep

Klantgerichte service

Wij zijn netjes en goed geholpen door de medewerkers. Men is klantvriendelijk en oplossingsgericht.

Beste meneer/mevrouw Stremme, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn te vernemen dat de service goed is bevallen. We hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn! Met energieke groet, Joni Saman Groep

uitstekend

woensdag, 10 april werden 6 zonnepanelen geplaatst op het dak door Edo, Roberto en Kylian. Alles werd vakkundig en correct uitgevoerd.

Beste mevrouw Stern- Jasperse, Bedankt voor het delen van uw ervaring. We danken u voor de opdracht en wensen u mooie opbrengsten toe! Met energieke groet, Joni Saman Groep

Top service

Richard en Simon hebben ons uitstekend geholpen! Kwamen in overleg met ons 2 uur eerder dan gepland en hebben prachtig werk verricht! De mannen verdienen een loonsverhoging.

Beste Tim, Bedankt voor uw review. Wat fijn dat de planning in overleg met u wat naar voren gehaald kon worden. Wij zijn ook erg blij met en trots op onze monteurs! Met energieke groet, Joni Saman Groep

Actieve en goede service

Monteur kwam op zaterdag om een nieuwe ketel te plaatsen. Deed zijn werk doeltreffend en vlot. Gaf uitleg en wist antwoord op onze vragen.

Beste CJ, Bedankt voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze collega en de uitgevoerde werkzaamheden. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Met energieke groet, Benita Saman groep

Goede ploeg mannen

Beleefd en accuraat. Goed op elkaar ingespeeld. Ieder wist en deed zijn werk afzonderlijke van elkaar in goede communicatie.

Beste Henk, Bedankt voor deze 10. Fijn dat de afstemming van de werkzaamheden zo goed verliep, dit horen we graag! We hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met energieke groet, Joni Saman Groep

Behulpzaam,deskundig,vriendelijk

De 2 jaarlijkse onderhoudsbeurt is correct uitgevoerd door de Samanmonteur en een monteur in opleiding.

Beste K, Bedankt voor het delen van uw ervaring! Fijn dat het onderhoud weer naar tevredenheid is uitgevoerd. We wensen u veel gemak van de installatie. Met energieke groet, Joni Saman Groep

Super gewerkt

Wij zijn heel tevreden met de afwerking van het project in onze woning. Keurig gewerkt en netje nagelaten.

Beste E.C., Bedankt voor het delen van uw ervaring. Goed om te horen dat alles naar tevredenheid is opgeleverd en de woning netjes is achtergelaten. Wij hopen u in de toekomst zeker nog eens te helpen! Met energieke groet, Benita Saman groep

Super gedaan door saman ketel vervangen

De ketel is keurig vervangen door Richard en Simon goed aangesloten en alles keurig opgeruimd wij zijn super tevreden

Beste Jac, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over onze collega's Richard en Simon. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Benita - Saman groep

Super tevreden met de schoonmaak van de zonnepanelen

Na een eerdere teleurstelling van niet nakomen van schoonmaak werkzaamheden van de zonnepanelen! Na contact met Saman zijn ze alsnog gekomen. Een allervriendelijkste man heeft er voor gezorgd dat mijn zonnepanelen weer keurig schoongemaakt zijn. Bedankt

Beste Inge, Bedankt dat u uw ervaring deelt. Inderdaad vervelend dat de eerste keer niet gelukt is maar des te beter om te horen dat uw zonnepanelen naar tevredenheid schoon zijn gemaakt. Wij delen uw bericht graag met de betreffende collega. Met energieke groet, Benita Saman groep

Goed geholpen door monteur ivm storing.

Monteur Kevin was vriendelijk en heeft goed geholpen en uitleg gegeven over de warmtepomp.

Beste Peter, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Saman Groep. Storingen zijn altijd erg vervelend, vooral als u hierdoor in de kou zit en geen warm water heeft. Ik zie dat de monteur de installatie op diverse punten heeft gecontroleerd en de storing naar tevredenheid is opgelost. We wensen u veel gemak van de installatie toe! Met energieke groet, Joni Saman Groep

Uiterst tevreden

Beide monteurs, Richard en Simon, werkten vakkundig en zeer effectief bij het installeren van ketel en war.tepom. Heel netjes en plezierig zoals zij hier gewerkt hebben. Top!

Beste Huib, Bedankt voor uw review. Fijn te horen dat u zo tevreden bent met het werk van onze monteurs! Ik zal de complimenten overbrengen, hier worden we blij van! Met energieke groet, Joni Saman Groep

wij hadden een nette en eerlijke monteur

Dakdoorvoer voldeed nog aan de nieuwste eisen dus was volgens de monteur niet nodig om te vervangen. Werd dus ook netjes op de nota in mindering gebracht

Beste Gerard, Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij met u als klant en waarderen het dat u de opdracht voor uw warmtepomp bij ons heeft geplaatst. Uiteraard horen niet uitgevoerde werkzaamheden niet op de factuur thuis, goed te vernemen dat dit in mindering is gebracht. We wensen u veel gemak en duurzame jaren toe! Met energieke groet, Joni Saman Groep

CV ketel twee dagen geleden geplaatst. Snel en vakkundig gedaan.

CV ketel twee dagen geleden geplaatst. Snel en vakkundig gedaan door aardige en ervaren monteur. Oude ketel en verpakking mee afgevoerd. Alles lijkt goed te werken, dus tevreden.

Beste Pieter, Bedankt voor uw beoordeling. Bedankt voor uw opdracht en het vertrouwen in Saman Groep. We wensen u veel gemak van uw installatie en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met energieke groet, Joni Saman Groep

Snelle levering/installatie nieuwe CV ketel en medewerkers waren vriendelijk.

Beste Jan, Bedankt voor deze 10. Hier worden we blij van! Met energieke groet, Joni Saman Groep

Uitstekende vriendelijke monteur.

Visitekaartje voor SAMAN.BV Na prima,snel en efficiënt werk,duidelijke informatie en uitleg. Een monteur om trots op te zijn in deze tijd. Voor ons "monteur van het jaar"

Beste meneer Hopmans, Bedankt voor deze mooie beoordeling! We zijn ook erg blij met onze monteur, ik zal zorgen dat het compliment ook bij hem terecht komt. Met energieke groet, Joni Saman Groep

Super vriendelijk, behulpzaam en professioneel

Kennis van zaken duidelijke en correcte plaatsing van onze nieuwe c.v. ketel. Top! Gedaan Richard.

Beste meneer Kajtar, Bedankt voor uw review. Veel gemak en warmte van uw installatie gewenst! Met energieke groet, Joni Saman Groep

Snelle, goede cv-installatie.

Door Samanmonteur Richard is 04-04-2024 met een snelle en goede werkwijze een cv-ketel Intergas HRE.36/30A gemonteerd. Hierna nog op een rustige, en op begrijplijke, wijze uitleg gekregen van bijbehorende Intergas Comfort Touche thermostaat. Het is even wennen om van een 23 jaar oude Nefit naar een gloednieuwe (stille) Intergas te gaan, maar komt goed. (Richard: "voor alles is een oplossing...") Gr.

Beste familie Dalemans, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Saman Groep. Fijn te lezen dat de overstap naar uw nieuwe CV-ketel naar tevredenheid is verlopen. We danken u voor deze opdracht en wensen u veel gemak en warmte toe van uw installatie. Met energieke groet, Joni Saman Groep

Netjes gewerkt alles functioneerd goed die jongens zijn vaklui

Beste Hans, Bedankt voor deze 10! We wensen u mooie zon opbrengsten toe van uw nieuwe installatie. Met energieke groet, Joni Saman Groep

Over Saman Groep

De energietransitie is één van de grootste maatschappelijke opgaven, maar wij begrijpen dat jouw wooncomfort net zo belangrijk is. Bij de Saman Groep combineren wij beide aspecten in ons aanbod en zijn ze ook op de lange termijn voordeliger. De slimme keuze dus! Een persoonlijke aanpak is voor ons de sleutel van een succesvolle samenwerking. Of het nu gaat om een warmtepomp, airco of zonnepanelen, het begint met het juiste advies. Geen situatie is hetzelfde en daarom bieden we persoonlijke begeleiding die aansluit bij jouw behoeften. Met onze A-merk producten en vakkundige installateurs is duurzaam comfort ook voor jou zo geregeld! ✓ Al ruim 100 jaar ervaring ✓ Al 60.000 klanten gingen jou voor ✓ 24/7 support en storingsdienst ✓ Altijd een vestiging bij jou in de buurt

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.