Goed en snel geholpen

Goed geholpen binnen een week dat de vorige CV ketel kapot was gegaan een nieuwe gezet. Richard heeft ons goed geholpen met uitleg en het zetten.

Prima service, erg klantvriendelijk. Bleven langer doorwerken tot het klaar was. Goede uitleg.

Beste Elly, Bedankt voor uw mooie review. Daar krijgen wij energie van! Wat goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden. We wensen u veel plezier en een mooie opbrengst toe met uw nieuwe installatie. Met energieke groet, Benita - Saman groep

alles ging naar wens

vriendelijke jongens harde werkers maar wel gevaarlijk bezig hoor ga zo door edo,kylian en roberto

Beste Lodewijk, Bedankt voor uw review. Wat goed om te lezen dat [de zonnepanelen naar tevredenheid zijn geplaatst. We wensen u veel duurzame jaren toe en een mooie opbrengst. Met energieke groet, Benita- Saman groep

Twee installateurs Richard en Simon hebben uitstekend werk geleverd. Efficiënt, schoon, vriendelijk.

Beste Arno, Bedankt voor uw mooie review. Daar krijgen wij energie van! Wat goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden. We wensen u veel plezier met uw installatie. Met energieke groet, Benita - Saman groep

prima werkers

Weten waar ze mee bezig zijn Niet zeuren maar werken

Beste Silvanna, Bedankt voor uw review. Wat goed om te lezen dat de zonnepanelen naar tevredenheid zijn geplaatst. We wensen u veel duurzame jaren toe en een mooie opbrengst. Met energieke groet, Benita - Saman groep

Excellent

Richard and Simon great work nice persons 5 stars

Beste Paulo, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Goed om te vernemen dat de werkzaamheden goed zijn verlopen naar tevredenheid. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe installatie. Fijne dag gewenst. Met energieke groet, Benita - Saman groep

Prima uitgevoerde klus

Klus is prima uitgevoerd door 2 vakbekwame monteurs De monteurs hebben netjes uitgelegd wat ze gingen doen en wat de oorzaak van het probleem was.

Beste Wilco, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over onze collega's. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Benita - Saman groep

De installatie is zeer goed geplaatst

Wij zijn er blij mee!

Beste Ayman, Bedankt voor uw bericht. Goed om te vernemen dat u blij bent met uw nieuwe installatie. Wij wensen u hier veel plezier en comfort van. Fijne dag gewenst! Met energieke groet, Benita - Saman Groep

Uitstekend vakmanschap, bij planning ruimte voor verbetering

Monteur deskundig, efficiënt en vriendelijk. Mogelijk verbeterpunt voor de planning …… Er wordt een dagdeel afgesproken, bijvoorbeeld tussen 8:00 en 12:00 uur. Is het mogelijk dat wanneer de dagplanning voor de monteur bekend is er een wat preciezere tijd gegeven kan worden?

Beste Jannie, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Goed om te vernemen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Wij nemen uw feedback zeker ten harte en zal dit opnemen binnen ons team. Fijne dag gewenst! Met energieke groet, Benita - Saman groep

Dat alles op een keurige manier is afgewerkt

Er is goed werk geleverd door rustige jongens die alles goed hebben uitgelegd

Beste J. Groenendijk, Bedankt voor uw mooie review. Daar krijgen wij energie van! Wat goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze collega monteurs. We wensen u veel plezier met uw installatie. Met energieke groet, Benita - Saman groep

Snel werk en zeer netjes en beleefd

Beste Claudia, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Goed om te vernemen dat alles naar tevredenheid is verlopen en de monteurs een fijne indruk hebben achtergelaten. Nog een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Benita - Saman groep

Super ..top mensen vakkundig geïnstalleerd.

Beste Bernard, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over onze collega's. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Benita - Saman groep

Leuk team

3 jonge mannen,Roberto,Edo,Kylian hebben de installatie van de zonnepanelen geïnstalleerd. Gezellige mannen met aandacht en zorg en respect voor de woning en de bewoonster. Dikke pluim. Mimi Vriends

Beste Mimi, Bedankt voor uw mooie review. Daar krijgen wij energie van! Wat goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze collega's en de uitgevoerde werkzaamheden. We wensen u veel plezier met uw nieuwe zonnepanelen. Met energieke groet, Benita - Saman groep

Keurig en snel een nieuwe CV geplaatst

Richard en Simon hebben keurig een nieuwe CV ketel geplaatst en duidelijke uitleg gegeven over de ketel en de nieuwe thermostaat de oude ketel werd meegenomen en ze hebben keurig de boel opgeruimd

Beste Evert, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Goed om te horen dat alles netjes is opgeleverd en de monteurs de tijd hebben genomen voor een duidelijke uitleg. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe installatie en hopen u in de toekomst zeker nog een keer te helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met energieke groet, Benita - Saman groep

leuke ervaring

Hele correcte ervaring en leuk en vertrouwen.

Beste Paul, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Goed om te vernemen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel plezier en een mooie opbrengst toe met uw nieuwe zonnepanelen. Nog een fijne dag gewenst! Met energieke groet, Benita - Saman groep

Prima service, schoon en netjes gewerkt

Richard en Simon hebben in een heel korte tijd de cv installatie in ons vakantiehuis geïnstalleerd. Ze waren vriendelijk en hebben alles schoon achter gelaten. Met veel geduld hebben ze de bijbehorende app geïnstalleerd en uitgelegd.

Beste mevrouw Praet-Rombouts, Bedankt voor deze 10, hier worden we blij van! Bedankt voor uw vertrouwen in Saman Groep en deze opdracht. Fijn dat alles naar tevredenheid is opgeleverd en u ook van de app gebruik kan maken. We wensen u veel gemak van uw installatie. Met energieke groet, Joni Saman Groep

Zeer snelle service na defecte cv ketel welke oud was en reparatie te duur werd. Dankzij planning nieuwe ketel snel ingepland en gemonteerd door vakkundige monteurs. Zeer vriendelijke en correcte monteurs en duidelijke uitleg na montage. Bedankt Richard & Simon!!

Beste meneer van den Berg, Bedankt voor dit mooie compliment! Altijd vervelend een defecte ketel waarvan reparatie niet rendabel is. Wij denken hierin altijd graag met u mee. Fijn te vernemen dat u op korte termijn voorzien bent van een nieuwe installatie, en dat deze naar tevredenheid is opgeleverd. Met energieke groet, Joni Saman Groep

Vlotte levering, vriendelijke medewerkers, prima uitleg

Vlotte levering, vriendelijke medewerkers, prima uitleg

Beste Jolanda, Bedankt voor deze beoordeling. We wensen u vele duurzame jaren met mooie opbrengsten toe van uw nieuwe installatie! Met energieke groet, Joni Saman Groep

Uitmuntend

Edo, Roberto en Kylian zeer goede vaklieden hebben alles heet netjes in recordtijd aangebracht, daarnaast aardige nette, vriendelijke en beleefde jongens. Hier kan een bedrijf trots op zijn

Beste meneer Visser, Bedankt voor deze 10. Goed te vernemen dat u zo tevreden bent over de installatie van uw zonnepanelen. Wij zijn zeker trots op onze monteurs, ik zal dit compliment met ze delen! Met energieke groet, Joni Saman Groep

De installatie van de WP is keurig en goed verlopen.

Richard en Simon hebben de WP in goed overleg op de juiste plek geinstalleerd. Zij hebben meegedacht en opties voorgesteld om tot mooie resultaten te komen.

Beste Phillip, Bedankt voor deze review. Fijn dat de installatie naar tevredenheid is opgeleverd! Veel gemak en duurzame jaren van uw warmtepomp gewenst. Met energieke groet, Joni Saman Groep

Vlotte vakkundige service

Vakkundig plaatsen van panelen en installatie. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Beste Henk, Bedankt voor deze beoordeling. Hier worden wij blij van! We wensen u mooie zon opbrengen toe van uw installatie. Met energieke groet, Joni Saman Groep

Nette, aardige en deskundige installateur

De installateur kwam keurig op tijd, was zeer beleefd en heel deskundig. Werkte hard door en leverde heel netjes de installatie op

Beste Ulco, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn te vernemen dat u zo tevreden bent over de monteur, ik zal dit compliment met hem delen. We danken u voor de opdracht en wensen u vele duurzame jaren met uw warmtepomp toe! Met energieke groet, Joni Saman Groep

De heren Kyliam, Edo en Roberto hebben keurig werk geleverd. Ik ben heel tevreden met het resultaat.

Beste Jordi, Bedankt voor dit compliment. We wensen u veel gemak van uw installatie en duurzame jaren toe! Met energieke groet, Joni Saman Groep

Uitstekend werk geleverd, heel klantvriendelijk en duidelijk.

Vanaf het begin van de offerte door Laura direct een duidelijk verhaal en vertrouwen. Edo, Roberto, Kees en Kylian hebben uitstekend en goed werk geleverd. Uitstekende montage op dak maar ook een goed werk in de meterkast. En dan tot slot zelfs de hal nog even stofzuigen.

Beste Kees, Bedankt voor het delen van deze mooie beoordeling. Goed om te vernemen dat u uw klantenreis naar volle tevredenheid heeft ervaren. Wij wensen u vele zuinige jaren toe met uw nieuwe zonnepanelen. Met energieke groet, Benita - Saman groep

Goed werk afgeleverd

Zonnepanelen vakkundig geplaatst door de heren Hercules, Jivanilson en Johan.

Beste Marco, Goed om te horen dat de zonnepanelen naar tevredenheid zijn geplaatst, deze mooie beoordeling delen wij dan ook graag met onze collega's. Wij wensen u vele zuinige jaren toe. Met energieke groet, Benita - Saman groep

Gouwepoort 1

4301 RZ Zierikzee

Over Saman Groep

De energietransitie is één van de grootste maatschappelijke opgaven, maar wij begrijpen dat jouw wooncomfort net zo belangrijk is. Bij de Saman Groep combineren wij beide aspecten in ons aanbod en zijn ze ook op de lange termijn voordeliger. De slimme keuze dus! Een persoonlijke aanpak is voor ons de sleutel van een succesvolle samenwerking. Of het nu gaat om een warmtepomp, airco of zonnepanelen, het begint met het juiste advies. Geen situatie is hetzelfde en daarom bieden we persoonlijke begeleiding die aansluit bij jouw behoeften. Met onze A-merk producten en vakkundige installateurs is duurzaam comfort ook voor jou zo geregeld! ✓ Al ruim 100 jaar ervaring ✓ Al 60.000 klanten gingen jou voor ✓ 24/7 support en storingsdienst ✓ Altijd een vestiging bij jou in de buurt