Filters

1

Heel laf

Er werd totaal niet geluisterd naar mijn verhaal. Het boeide haar totaal niet. In het verslag is dan ook niet terug te vinden wat ik allemaal heb gezegt

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
1

totaal waardeloos

ik kan me niet voorstellen dat iemand deze dienstverlening wil. Er wordt geen regie genomen, er zijn bedrijfsartsen die niets toevoegen. Ik zou op zoek gaan naar een alternatief

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
7

mijn ervaring is goed

Mijn ervaring is goed,

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
6

altijd

Lekker werken

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
7

Tevreden

We zijn over het algemeen tevreden over de dienstverlening van onze arbodienst. De begeleiding is professioneel, de communicatie is duidelijk, en de casemanagers zijn deskundig en oplossingsgericht. Ook de bereikbaarheid en het nakomen van afspraken zijn sterke punten die we zeer waarderen. Echter, we merken dat de bedrijfsartsen soms te veel op de stoel van de werknemer zit. Hierdoor ontbreekt het in bepaalde situaties aan de gewenste onafhankelijkheid. Het gevoel ontstaat dat de belangen van de werkgever niet altijd evenwichtig worden meegenomen in de adviezen en beslissingen. Hoewel we de expertise en betrokkenheid van de arbodienst zeer waarderen, zien we graag dat er meer aandacht komt voor het bewaken van een objectieve en onafhankelijke rol, waarbij zowel werknemer als werkgever gelijkwaardig worden ondersteund. Samenvattend: een betrouwbare en deskundige arbodienst, met ruimte voor verbetering in de balans tussen de belangen van beide partijen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
10

Prima contact en communicatie

Vlot contact en communicatie. Heldere uitleg en goede ondersteuning.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
7

als organisatie voldoende

Ik krijg feedback van medewerkers dat bedrijfsartsbezoek niets voorstelt (binnen paar minuten weer buiten, moet ik daarvoor helemaal naar de locatie komen enz.) en medewerkers die zich niet gehoord en gezien voelen door bedrijfsarts. Als werkgever vind ik advies en communicatie maar net aan voldoende en niet heel waardevol.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: N.v.t.
8

Betrokken en kundig

Fijn persoonlijk contact bij vragen aan de casemanager. Snel en duidelijke reactie op vragen. Ook worden wij goed geïnformeerd/op de hoogte gehouden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werknemer
9

Goede contacten, prettig systeem

Het overleg met de Casemanager verloopt heel erg soepel en er is echt een gevoel van samenwerking. Het registratiesysteem werkt goed. Enige dat ik jammer vind dat er verschillende arbo artsen onze medewerkers beoordelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
9

Goede en duidelijke informatie op een vriendelijke manier gegeven.

Ik waardeer mijn kundige en vriendelijke casemanager die alles duidelijk kan uitleggen en mij goed kan begeleiden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
8

Goed

Heb een goede ervaring met de casemanager. Bij vragen wordt ik altijd goed te woord gestaan en worden mijn vragen duidelijk uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
8

Goede bereikbaarheid en adviezen

Ik ervaring de samenwerking als prettig. Er is nauw contact met de casemanager, we worden snel voorzien van antwoorden en krijgen waar nodig de juiste adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
7

De casemanager verduidelijkt vaak wat de bedrijfsarts bedoelt.

Ik vind het soms lastig om het advies van de bedrijfsarts te volgen. Zeker als de bedrijfsarts na een 1e spreekuur een advies heeft gegeven en in het 2e spreekuur radicaal omdraait voor wat betreft het advies. Ook is het lastig als er een interventie wordt voorgesteld die op een medische beoordeling wordt geadviseerd. Ik begrijp dat wij geen medische gegevens krijgen, maar een toelichting zou zeer wenselijk zijn. Ga ik nu ook telefonisch opvragen. Kortom; ik ben het niet altijd eens met de bedrijfsarts maar ervaar het als moeilijk om hier doorheen te komen, omdat ik het idee heb dat zij als een soort van "heilig worden gezien", terwijl zij ook fouten maken. In de probleemanalyse waar een 1e ziektedag is vergeten, een uitnodiging voor een spreekuur waar een verkeerd adres van de medewerker op staat (een ander persoon met dezelfde achternaam). Alles wordt altijd heel snel opgelost via de casemanager.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
8

Goede communicatie en terugkoppeling

Goede en snelle communicatie en terugkoppeling. Coomunicatie en bereikbaarheid met bedrijfsarts kan beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
9

Goed en snel mailcontact en duidelijke uitleg/afspraken.

Ik word goed en snel op de hoogte gehouden bij het stellen van een vraag. Ook is de terugkoppeling m.b.t. de zieke medewerker duidelijk en snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: N.v.t.
8

Prettig contact

We werken sinds kort intensiever met NLG Arbo samen. De contactmomenten zijn praktisch, de bereikbaarheid is goed en de medewerkers erg vriendelijk. We zijn tevreden! Alleen het portal is niet heel gebruikersvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
10

Prettige ervaringen

We worden bij NLG Arbo goed geholpen met betrekking tot arbeidsrisico en -verzuim. Het is prettig om één contactpersoon te hebben en het schakelt goed. We worden ook van deskundig advies voorzien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
8

Fijne begeleiding bij verzuim.

Ik werk samen met Angelique een ontzettend fijne casemanager die goed met mij mee denkt als werkgever, erg fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
8

Behulpzaam en professioneel

Casemanager erg vriendelijk en behulpzaam. Snelle terugkoppeling en duidelijk antwoord op gestelde vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
7

TOP

Fijne samenwerking!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
10

Mijn ervaring is uitstekend

Zeer goed contact in het algemeen en in het bijzonder met onze casemanager. Goed meedenkend en adviserend. Snel in de actie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
8

zeer tevreden

Wij worden altijd goed geholpen door Jeroen Euser. Ik krijg altijd snel reactie wanneer ik vragen heb en er wordt snel geschakeld wanneer nodig. Wanneer er een afspraak nodig is bij de bedrijfsarts, wordt dit ook altijd snel geregeld. De online portal van NLG Arbo mag alleen wel wat gebruiksvriendelijker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
10

Betrokken casemanager en fijne samenwerking

Fijne samenwerking, snelle opvolging en prettig contact met casemanager.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
7

Kantoor goed, artsen en advies van artsen wisselend

Er zit nogal wat tijd tussen de aanvraag van en spreekuur en de afspraak zelf. Ik begrijp dat ook de bedrijfsartsen het druk hebben maar voor de continuïteit zou het fijn zijn als de afspraken sneller ingepland kunnen worden. Graag ook meer aandacht vanuit de arts mbt frequent verzuim van medewerkers. Vanuit de werkgever worden hierover ook gesprekken gevoerd maar als de arts dit ook bespreekbaar zou willen maken tijdens een consult maakt het wellicht meer indruk. Verslaglegging van de artsen soms niet helemaal duidelijk. Contact met de casemanager is goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever
8

Adequate Arbodienstverlening met dat beetje extra

Sterke communicatie met korte lijnen tussen Casemanager en Opdrachtgever. Alerte en heldere signalen bij kort en lang verzuim. Pro actieve oplossingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe vindt u onze bereikbaarheid?
  • In hoeverre voldoet de dienstverlening aan uw verwachting?
  • Hoe waardeert u de kennis en kunde van de casemanager?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van zijn/haar communicatie in termen van duidelijkheid, openheid en betrokkenheid?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de casemanager?
  • Hoe adequaat en bruikbaar vindt u het advies van de bedrijfsarts?
  • Hoe evalueert u de verslaglegging van de bedrijfsarts? Was deze duidelijk, tijdig en compleet?
  • U bent: Werkgever

Bedrijfsgegevens

De wederik 10

3355SK Papendrecht

06-15629465

[email protected]

Over NLG- arbo

NLG Arbo levert integraal gezondheidsmanagement. En dat met of zonder inkomensverzekering. We zoeken altijd naar oplossingen, zijn eerlijk en integer, reflecteren duidelijk en helder en we gaan voor het beste resultaat! Gezond groeien De afgelopen jaren hebben we onze meerwaarde voor werkgevers en werknemers bewezen. Inmiddels kunt u vanuit verschillende vestigingen rekenen op casemanagement van dezelfde kwaliteit. Wie biedt meer NLG Arbo heeft de ambitie om méér te bieden dan alleen de vertrouwde advisering bij arbeidsongeschiktheid. Integraal gezondheidsmanagement betekent ook: uw medewerkers gezond houden en uitval voorkomen. Onze arbodienstverlening is ISO 9001:2015 gecertificeerd.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.