Kennis van zaken, neemt de tijd.

In eerste instantie een ontwerp en offerte laten maken bij een concullega buiten onze regio (Cuijk). Niet eerder aan Gemar gedacht tot we erlangs reden en even binnen kwamen lopen. Daar ontvangen door Joris waar we meteen een afspraak mee maakte. Tijdens een uitgebreid gesprek hadden we ons eerder gemaakt ontwerp en specifieke wensen gedeeld. We hadden een bepaald type oven/functie die we graag willen hebben. Wat bleek, de concullega had dit verkeerd getekend/geoffered maar mondeling ons wel overtuigd dat deze functie erop zat! Enorm blij dat Joris dit had ontdekt, ook het hele ontwerp werd on the spot nog even nagelopen en daarbij meteen een aantal andere ontwerp foutjes gevonden. Na bestelling van de keuken liep onze planning uit, het uitstellen en dus opslag was zeer gemakkelijk en zonder bijkomende kosten, super fijn. Al met al zijn we erg blij dat we bij Gemar binnen zijn gelopen en zo een hoofdpijn dossier zijn ontlopen.

Kwaliteitskeuken en goed advies

Geholpen en geadviseerd door Marc. Betrokken en bevlogen. Luistert goed naar wat de klant wil, maar schroomt niet om tijdens de ontwerpfase aanvullend eigen ideeën en suggesties te doen. Dit leidde er uiteindelijk toe dat wij besloten om eerst onze hele keukenruimte te verbouwen c.q. aan te passen alvorens de nieuwe keuken werd geïnstalleerd, maar het was meer dan de moeite waard en het eindresultaat overtrof onze verwachtingen. Wij hebben gaandeweg het aankoopproces van de keuken steeds weer kleine wijzigingen in het ontwerp aangebracht, maar Marc stond ons altijd bereidwillig terzijde en nam hier alle tijd voor. Wij hebben een keuken van het Italiaanse merk Binova gekocht en de kwaliteit is in deze prijsklasse uitmuntend. Zeer solide gebouwd met topmaterialen en innovatieve details.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Advertentie

Zeer tevreden echter een nadeel is 95% aanbetaling...

Ik ben over het bezoeken van showroom, de vriendelijkheid, kwaliteit materialen, het plaatsen en service zeer tevreden. Ik had echter zelf bij het tekenen van de opdracht niet goed opgelet want achteraf bleek dat je voor het plaatsen 95% moest aanbetalen. Ik vond en vind dit erg fors. Je betaalt een flink bedrag en je hebt nog geen keuken in huis staan, laat staan geplaatst. Dan is een aanbetaling tot 50% realistischer en praktischer en de rest van bedrag na plaatsing. Dit schijnt wettelijk ook zo geregeld te zijn, echter als ze het vooraf melden en je tekent ervoor dan kunnen ze er dus van afwijken. Ik zou hier normaal gesproken niet nog een keer voor kiezen en voor tekenen overleggen en eventueel aan laten passen. Kun je achteraf nog kiezen wat je wilt of Gemar maakt een aanpassing of je koopt de keuken ergens anders.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Mond tot mondreclame

Bedankt voor uw positieve beoordeling op klantenvertellen.nl over ons product, de showroom en het advies. Jammer om te lezen dat bij het overeenkomen van de opdracht misverstanden bij u zijn ontstaan. Het is bij ons gebruikelijk om 95% van de totale keuken 2 dagen voor levering van de keuken en apparatuur te betalen. Wij vragen geen aanbetaling maar een betaling op het moment dat de goederen geleverd worden bij de klant. De laatste 5% wordt pas in rekening gebracht nadat de keuken na volle tevredenheid is geplaatst. Dit communiceren wij altijd tijdens het overeenkomen van de opdracht en staat ook duidelijk vermeld op de opdrachtbevestiging die u voor akkoord ondertekend. Wij vinden het jammer om te lezen dat dit destijds bij u niet duidelijk is geweest. Er is echter nog contact met u geweest om dit misverstand helder te krijgen. Wij stellen uw beschreven ervaring zeer op prijs en wensen u veel plezier met uw nieuwe keuken.

Geweldige keuken met topservice!

Mijn ervaring met Gemar Keukens is top. Dit is de tweede keuken die door Gemar aan ons geleverd is. Door vertraging in mijn verbouwing heeft Gemar de plaatsing lang uit moeten stellen. De flexibiliteit en het meedenken hierbij konden niet beter. Nu de keuken uiteindelijk is geplaatst, kan ik hetzelfde zeggen over de kwaliteit en de service. De vakkundige monteur heeft de keuken netjes geplaatst en de uitwerking en afwerking zijn precies volgens afspraak. Ik zou Gemar zeker aanbevelen als het om keukens gaat.

Goede keukenzaak

Dit is al weer onze 2e keuken bij Gemar. De eerste aankoop verliep vlekkeloos. Bij deze 2e wel wat kleine probleempjes gehad, maar alles is zeer netjes opgelost! Wij zouden een 3e keuken waarschijnlijk dan ook weer bij hen kopen!

• Wat voor product heeft u bij ons gekocht? Landelijke keuken
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? Anders

Fijne service en alles bespreekbaar

Fijn hoe de medewerkers de tijd nemen om met je een mooi ontwerp te maken. Wil je op een later moment nog iets wijzigingen is dat gaan probleem. Hierdoor hebben we een fantastische keuken gekregen. Ook de montage verliep erg goed. Wij raden Gemar zeker aan!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Advertentie

Goede communicatie en service!

Onze ervaring met Gemar keukens is dat het foutje dat er was, snel en goed is opgelost.

• Wat voor product heeft u bij ons gekocht? Landelijke keuken
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? Anders

We raden Gemar iedereen aan!

Op advies van onze aannemer, Rob Claassen van Claassen bouw, zijn we bij Gemar terechtgekomen. Hier zijn we geholpen door Marc van Ampting. Het eerlijke advies, het meedenken, de rust om over dingen na te denken en de klik die we direct met Marc hadden, hebben de doorslag gegeven om voor Gemar te kiezen. En dat niet 1 maar 2 keer (bijkeuken). We raden hen iedereen aan. Twijfel niet, maak een afspraak en je zult het zelf ervaren.

• Levertijd N.v.t.
  • Personeel (monteurs) N.v.t.

Helemaal super!

Wij zijn hartstikke blij dat wij voor gemar keukens hebben gekozen. Van het voortracject, tot offerte, communicatie en het plaatsen van de keuken is alles heel goed verlopen. Wij zijn blij met het eindresultaat en de keuze voor Gemar

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Anders

Super mooie keuken geleverd, ik ben er erg blij mee!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Mond tot mondreclame

Wij zijn heel goed geadviseerd voor de aanschaf van onze nieuwe keuken

Deskundige, goede advisering wat wel of niet mogelijk was. Resultaat is prachtig. Communicatie heel prettig. Goede service.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Internet

Zeer tevreden, mooi resultaat

Fijne uitleg,denken goed mee.

Netjes en vakkundig

Wij zijn enorm tevreden over het gehele aanschaf proces. Vanaf de tekentafel tot aan de afwerking is er met ons meegedacht Het contact met Gemar verliep zeer prettig, de lijntjes zijn kort, Joris heeft onze keuken ontworpen en hierbij goed gekeken naar onze wensen, de praktische indeling en ons budget. Bij vragen, twijfels of onduidelijkheden stond iedereen van Gemar voor ons klaar. Bij het monteren bleek de spatrand een paar cm te kort, dit werd meteen netjes opgepakt. Ondertussen hebben wij erg veel plezier van onze nieuwe keuken.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Mond tot mondreclame

Erg vriendelijke en professionele service en leveren een kwaliteitskeuken!

Ik heb mijn woonkeuken door Gemar laten ontwerpen en plaatsen. Over beide ben ik heel tevreden: het ontwerp blijkt in de praktijk heel praktisch, er is nagedacht over de plaatsing van de apparaten en de keuken "werkt" daardoor heel fijn. De kwaliteit van de keuken is goed, ik ben er super blij mee. Ook de montage ging heel prettig en in overleg: erg kundig, beleefd en vriendelijk personeel, dat viel me echt op. Kortom: ik zou Gemar zéker aanraden!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Mond tot mondreclame

Prettig advies, fijne begeleiding en een mooi resultaat bij levering

Voor onze nieuwbouwwoning zijn wij ons gaan oriënteren. Uitgekomen op basis van zichtreclame bij mooie woningen in Venray. Na een zeer prettig gesprek gehad te hebben met Marc een traject gestart met Gemar. Een goed luisterend oor met bijbehorend passend advies was het resultaat. De realisatie is netjes gebeurd en precies zoals wij het in gedachten hadden.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Voorbijrijden-/lopen

Professioneel en vriendelijk, goede servicee en afleverkwaliteit

Mijn ervaring over Gemar keukeninterieurs is heel positief. Van het ontwerp tot het plaatsen van de keuken was het altijd een prettige samenwerking. Monteurs heel kundig en vriendelijk. Gemar zorgt dat alles tot in de laatste puntjes wordt afgewerkt.

Heel erg tevreden

Wij zochten een keuken die zowel privé als zakelijk gebruikt kon worden voor onze catering. Hierdoor zijn we met een wensenlijst terecht gekomen bij Gemar en Marc heeft al deze wensen vertaald naar een prachtig mooie en functionele keuken. Van advies gesprek, tot 3D tekening, van inmeten tot plaatsen, alles is uiterst zorgvuldig gebeurt.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Mond tot mondreclame

Geweldige service, super fijne en mooie keuken!

Heerlijk om iemand tegenover je te hebben die niet meteen achter een beeldscherm kruipt, maar met potlood en papier gaat schetsen om onze wensen te visualiseren!!! Onze wensen waren duidelijk anders dan gebruikelijk, maar met het vakmanschap, de creativiteit en het enorme geduld van de eigenaar, hebben we al onze wensen kunnen laten vervullen en zijn super blij met het resultaat. Door de deadline van het nieuwbouwproject moest er veel gebeuren in een korte tijd daarom was het heel erg fijn dat Marc van Ampting bereid was om (royaal over de sluitingstijd van de winkel heen te gaan (zonder dat wij dat in de gaten hadden, overigens). Ook samenwerking met keukenbouwersplus is prima verlopen!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Mond tot mondreclame

Goede service, over al onze wensen is meegedacht.

Er wordt voor iedere afspraak ruim de tijd genomen om alle wensen en opties te bespreken. Het contact verliep soepel en mails werden snel beantwoord.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Mond tot mondreclame

Mooie keukenwinkel, top service!

Vanaf het adviesgesprek tot het opleveren van de keuken zeer tevreden! Geen opdringerige verkoop, maar met een goed gevoel de winkel uitlopen. Daarna nog een aantal keren terug geweest om de keuken samen met Marc uit te werken. Helemaal top. Vakkundige installatie door de monteur, die goed meedenkt en overal een oplossing voor heeft. Complimenten.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Voorbijrijden-/lopen

Vakmensen, meedenkend en een super service!

We zijn via vrienden terecht gekomen bij gemar voor een nieuwe keuken, daar fijn ontvangen door Marc. Hij nam alle tijd voor ons en gaf bij onze wensen ook zijn adviezen wat we als erg prettig hebben ervaren. De kwaliteit is op alle vlakken van hoog niveau, zowel de keuken, als levering en de communicatie met de klant. Kortom een echte aanrader en een heel fijn bedrijf!

Helemaal top

Een prima keuken voor een schappelijke prijs. Goede montage en service altijd erg behulpzaam. We zijn erg blij met de totale ervaring.

• Inrichting showroom N.v.t.

super

Na een aantal keukenzaken bezocht te hebben, kregen we bij Gemar meteen een goed gevoel. Elders ook een tekening laten maken, maar bij Gemar werd goed meegedacht over de functionaliteit van de plaatsing van de apparatuur en om de keuken toch ruimtelijk te houden, aangezien wij niet zo'n grote keuken hebben. De samenwerking met keukenbouwersplus is prima verlopen, duidelijke communicatie, goed meegedacht en afspraken werden nagekomen. Wij zijn heel tevreden en blij met het eindresultaat.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Mond tot mondreclame

We zijn super fijn geadviseerd & geholpen door Marc. Ik had een mooie keuken gezien en Marc heeft onze droomkeuken kunnen realiseren in deze ruimte (die verbouwd werd) Er werden goede tips & adviezen gegeven met sierlijsten ed. Dus de afwerking en het eindresultaat is echt fantastisch! Een mooie luxe kwaliteit keuken! 100% dank voor alles! Groetjes Annette & Ferry

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Internet

Goed advies en uitstekende service

Onze ervaring met Gemar uit Cuijk is uitstekend. Marc en zijn team leveren een goede prestatie. Van het advies bij het ‘uitzoeken’ en ontwerpen van de keuken tot de service bij het plaatsen. ‘Problemen’ die altijd kunnen ontstaan bij verbouw of nieuwbouw worden altijd goed opgelost. Wij hebben hier inmiddels onze derde keuken gekocht en hoewel we er niet van uitgaan dat we snel weer een keuken nodig hebben zullen we ook die weer bij Gemar kopen.

Over Gemar keukeninterieurs Cuijk

Gemar Keukeninterieurs bestaat reeds 42 jaar. De zaak is in de loop der jaren flink uitgebreid. Wat gedurende de jaren niet veranderd is, is de kwaliteit en de service waar Gemar voor staat. Het is dan ook niet voor niets dat klanten binnen een regio lopend van Venlo naar Arnhem tot in Uden maar ook ver daarbuiten ons steeds weer weten te vinden. Verreweg de meeste keukens die wij leveren, worden verkocht op advies en aanbeveling van onze klanten. Gemar is in 2017 na 39 jaar verhuisd van de Kerkstraat 36 in Milsbeek naar de nieuwe showroom aan Spinding 4 in Cuijk.