Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Gemar keukeninterieurs Cuijk

Gemar Keukeninterieurs bestaat reeds 42 jaar. De zaak is in de loop der jaren flink uitgebreid. Wat gedurende de jaren niet veranderd is, is de kwaliteit en de service waar Gemar voor staat. Het is dan ook niet voor niets dat klanten binnen een regio lopend van Venlo naar Arnhem tot in Uden maar ook ver daarbuiten ons steeds weer weten te vinden. Verreweg de meeste keukens die wij leveren, worden verkocht op advies en aanbeveling van onze klanten. Gemar is in 2017 na 39 jaar verhuisd van de Kerkstraat 36 in Milsbeek naar de nieuwe showroom aan Spinding 4 in Cuijk.