uitstekend

Word altijd wanneer het kan direkt geholpen

• Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden? N.v.t.
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden? N.v.t.
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden? N.v.t.
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld? N.v.t.

Naar alle tevredenheid

Correct tevreden

Zeer klantvriendelijk.

Zoals altijd werd ik vriendelijk geholpen en kreeg antwoord op mijn vragen. Uitstekende koffie en goede leeshoek.

alles helemaal prima

Goed bereikbaar, goede kennis, vriendelijk

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? N.v.t.

Prima timing voor de afspraak

Uitstekende service

Netjes geholpen

Goed geholpen, alleen jammer dat we zelf moesten vragen naar de op dat moment geldende matten korting actie. Deze korting was niet gegeven.

Hulpvaardig en professioneel

Ik werd goed en snel geholpen. De werkzaamheden zijn prima uitgevoerd.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Heel goed geholpen en geadviseerd.

goed, snel en naar tevredenheid geholpen.

Voldoende en snel

Zie hierboven

Top bedrijf

Duidelijke afspraken die ze ook nakomen, goede service en vakkennis.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Heldere communicatie, je weet waar je aan toe bent

Op advies van mn vaders ervaringen met deze garage, ben ik hier ook heen gegaan. Goed en deskundig advies, prettig geholpen.

Vriendelijke meedewerkers

• Bent u tevreden over onze telefoniste(s)? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Goede communicatie. Afspraken zijn duidelijk en personeel vriendelijk.

prima ervaring

• Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden? N.v.t.
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie? N.v.t.

Zeer goed en vriendelijk

Goed en aangenaam

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Vriendelijk personeel en heldere uitleg.

Geen overbodige poespas, vakkundige uitleg en een eerlijk oordeel.

Fijne communicatie

Wij hebben een fiat via de Snipperling genomen. De 1ste contacten waren met de eigenaar van het bedrijf, dat heb ik als zeer onprettig ervaren. Hele vervelende manier van opstellen naar klanten toe en slechte manier van communiceren. Door hem was ik bijna weggegaan bij deze dealer en naar een ander gegaan. Gelukkig ging hij op vakantie en daarna heb ik contact met Martijn gehad, waauuww, dat is een topper. Door hem heb ik weer een top gevoel!!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Prima service, vriendelijke mensen, klantgericht.

Wat moet ik er meer van zeggen dan met de korte samenvatting? Het is, dat ik voor gewoon gebruik met BMW's rijdt; anders zou ik vast ook daarvoor klant worden van deze garage.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Betrouwbare en goede service, vriendelijk en deskundig

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Ja

Uitstekende service

Uistekende service en vakkundige monteurs. Zeer tevreden.

Goede ervaring

Na beurt auto probleem niet verholpen Telefonisch contact en vervolg afspraak. ...probleem verholpen en geen extra kosten prima zo . Ben dus zeer tevreden

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Goede service, ervarende medewerkers!

Goede service, ervarende medewerkers!

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Ja

Vriendelijk, behulpzaam en correct.

Wat fijn is dat wij bij deze garage niet het gevoel hebben dat er onnodige reparaties gedaan worden, waardoor de kosten omhoog gaan. Dat is de bela geihjste reden waarom wij onze Fiat hier in onderhoud houden.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed service