Prima.

Mijn ervaring tot nu toe is prima. De mensen aan de telefoon beantwoorden de vragen op de juiste manier en de gemaakte afspraak wordt goed uitgevoerd.

Helemaal prima!!

Op tijd geholpen....prettige wachttijdopvulling gehad., koffie....en leuke gesprekjes...ook kunnen zien door mn wachttijd ( zelf voor gekozen) hoe actief de receptionist was...complimenten voor deze man.

Prima bedrijf

Denken altijd me, hebben goed advies.

Deskundig.

prima beurt, alles volgens afspraak

prima beurt, alles volgens afspraak

Ontevreden

Mijn camper een grote onderhoudsbeurt laten doen. Talsma belde of ook een aircoervice uitgevoerd moest worden ( de airco werkte goed). Ik heb daarmee ingestemd. Na de beurt bleek bij de 1e rit, de airco geheel niet te werken. Omdat we op vakantie waren afspraak gemaakt na de vakantie. Bij deze afspraak bleek de condensor lek ( steenslag werd mij verteld). Ingestemd met vervanging. Afspraak 2e lijns condensor en 2 uur arbeidsloon. Factuur was veel hoger. Via telefoon geen bereikbaarheid. Contactformulier ingevuld, geen reactie, mail naar werkplaats, geen reactie. Samenvatting Ontevreden, volgende keer een andere garage.

netjes en correct behandeld

Netjes en correct behandeld

Netjes geholpen, maar zeer prijzig.

Voor een camper van krap 4 jaar oud en ieder jaar een onderhoudsbeurt krijgt, vind ik de prijs voor een grote beurt, incl APK, zeer hoog.

Service staat hoog in het vaandel

Auto voor grote beurt en distributie geweest. Alles in goed overleg gegaan inclusief uitleg over de factuur. Leenauto was beschikbaar. Service zoals altijd top. Klantvriendelijkheid aan de balie en koffie.

Goede informatieve communicatie.

Fijne garage. Heel klantgericht. En vakkundig personeel.

Zeer professioneel en behulpzaam.

Goede service Vriendelijk personeel

Ondanks verwarring over de datum ben ik heel goed geholpen!

Over zowel de datum als over de werkzaamheden was in eerste instantie enige verwarring, maar we zijn super geholpen met goede uitleg en na afloop een keurig gerepareerde auto.

Zie omschrijving

Zo als altijd vriendelijk ,deskundig en behulpzaam.

Uitstekend.

Talsma Heerenveen een geweldige balie en uitstekende medewerkers. Rients,Sieb, Johan en het gehele personeel toppers.

Altijd zeer nette en eerlijke service!

We zijn zijn altijd erg tevreden over de nette en eerlijke service! Heb een leenauto mogen gebruiken. Onze auto is goed gerepareerd en alles volgens afspraak nagekomen, zoals altijd. Wij zijn zeer tevreden!

Jelle Talsma B.V. houdt je auto in topconditie.

M’n auto was weer aan z’n jaarlijkse apk en onderhoudsbeurt toe. Afspraak hiervoor op tijd ingepland. Jelle Talsma blij en ik blij. Al jaren klant bij Jelle Talsma en dus bij het brengen van de auto “even bijpraten. “. Ja, dat kan hier! Je voelt je gewaardeerd als klant. Auto had toch wat meer onderhoud nodig dan verwacht. Hierover keurig gebeld. Na mijn akkoord zijn de extra werkzaamheden uitgevoerd. Wordt je later niet geconfronteerd met verrassingen. De auto is tiptop in orde. Klaar voor weer een jaar rijplezier!

Het personeel is prima je kunt goede afspraken maken en je kunt er altijd terecht

Vlot, deskundig en vriendelijk.

Zie boven

Auto zo snel als mogelijk gerepareerd En tijdens de reparatie geholpen met leenauto

Goed en snelle service

De beurt is goed uitgevoerd in overleg

Klantgericht, deskundig en Vriendelijk !!!

Klantgericht,deskundig en vriendelijk!

t'is OK

goede wijn behoeft geen krans

Hulp en uitleg van de werkplaats administratie was duidelijk en professioneel. Uitvoering van de reparatie geheel naar tevredenheid uitgevoerd.

De auto wordt op gehaald Wordt netjes terwoord gestaan Geen klachten

Businesspark Friesland West 53 A

8447 SL Heerenveen