Vriendelijke benadering en behandeling

Goede klantvriendelijk bedrijf. Soms kan de communicatie wat directer. Leveren een net product.

Correct en volgens afspraken.

keurige manier van afspraken maken, van te op de hoogte stellen van reparaties vin dik erg prettig

Ik heb al tientallen jaren ervaring met deze garage en ik ben altijd goed geholpen.

Zeer prettig ervaren

Goed op de hoogte gehouden bij eventuele reparaties of bij komende kosten

Geweldig!!

Afspraak gemaakt voor APK en onderhoud. Keurig uitgevoerd en koelvloeistof reservoir vervangen i.v.m. lekkage. Geen onnodige vervanging van banden, kan nog even wachten, top advies!

Goed geinformeerd en op de hoogte gehouden over de status van de reparatie.

Ik ben vlot geholpen en er is meegedacht in de oplossing

Uitstekende tuning

Met occasion Alfa Mito voor tuning langsgeweest. Geholpen binnen afgesproken tijd en prijs. En wat een verschil! Meer pit, vloeiender motorloop en lager verbruik. Echt een aanrader! Zeer te spreken over advies voor tuner RVCorse met specifieke kennis en passie!

Plezierig contact

Werkzaamheden volgens afspraak uitgevoerd. Contact over extra werk en plezierige werknemers

Wel heel duur

Gewoon goed!

Zolang ik de fiat heb ben ik klant bij Talsma (voorheen Drachten) Wiebe kent de auto als geen ander. Wordt altijd vriendelijk behandeld en tevoren is altijd een globale prijsopgaaf bekend. De eerste keer in Heerenveen, kreeg ik zelfs een offerte. Ook wel prettig maar voor mij niet noodzakelijk, als ik het maar ongeveer weet. Jammer dat we geen koffie kregen aangeboden. We moeten nog even aan elkaar wennen zullen we maar zeggen. ;-))

Betrouwbaar en betrokken bedrijf

Lieve mensen Mijn fiat is weer helemaal up to date gemaakt . Alles ging in overleg en de medewerkers hebben er alles aan gedaan om mijn auto te repareren . Zeer betrokken medewerkers die er alles aan doen met de meest mogelijke inzet . Indien er communicatiestoornissen zijn bereid zijn tot een open gesprek om tot een oplossing te komen. Alle reperariekosten worden van te voren met u overlegt. Ik kreeg leenauto mee en korting op de remblokjes . Dus gaat u met een gerust hart naar deze garage en u zult zelf merken dat ze oprecht een 9 hebben verdiend. Succes allemaal! Ga zo door !

Word er altijd goed geholpen.

Top service.

Personeel aan balie en werkplaats doen hun uiterste best om het de klant naar de zin te maken. Leggen goed uit wat de verrichtte werkzaamheden inhouden en laten zelfs zien wat er precies is gedaan door de monteur.

Weer perfect

Nette en duidelijke omschrijving en kosten indicatie. Auto keurig gerepareert. Weer dik tevreden

Vriedelijk en goed geholpen.

Een goeie ervaring , zoals ik van jullie gewend ben.

goede ontvangst, duidelijke communicatie.

Een duidelijke verklaring van de uitvoering van de grote onderhoudsbeurt gecombineerd met de APK keuring. Heel prettig, dat ik een fiets mocht gebruiken tijdens de werkzaamheden.

Makkelijk om online een service beurt te plannen. Goede ontvangst en zoals afgesproken dezelfde dag klaar . Helaas bleek na de service 2 bouten van de onderplaat niet vast gezet te zijn en dus moest ik in Soesterberg een paar dagen later onder de auto op zoek naar het rammelen en dat bleek dus die 2 bouten te zijn . Aangedraaid en weer okay maar niet fraai dat dit niet gedaan is tijdens de service Ook is er een ltr ruitenwisser vloeistof berekend terwijl ik de dag daarvoor zelf heb aangevuld tot max ..

Goede communicatie en service en de camper mochten we later ophalen omdat eerder niet lukte, was geen probleem.

Prima geholpen; goed te woord gestaan.

Alleen jammer dat het probleem m.b.t. de dashboardverlichting onder het beeldscherm in de auto niet opgelost kon worden. Ik moet daarvoor een nieuwe afspraak maken waarbij ik de auto in elk geval de gehele dag kwijt ben !!! Had ik niet verwacht; vond ik erg jammer.

Goede ervaring met alles voor de APK en beurt.

Alles uitstekend volgens afspraak uitgevoerd.

Alles uitstekend volgens afspraak uitgevoerd.

Altijd meedenkend!

Wat er ook aan de hand is, er wordt altijd meegedacht naar de beste oplossing.

Goede service en technische kennis. En ook een redelijk prijs in reparaties.

Op een paar kleine puntjes na een goede eerste ervaring met de garage in Heerenveen.

Na jarenlang na volle tevredenheid klant te zijn geweest van de vestiging in Drachten moesten we, de overstap maken naar Leeuwarden of Heerenveen. We hebben voor Heerenveen gekozen. Vooraf een prettig telefonisch contact en een offerte ontvangen voor de uit te voeren werkzaamheden. Op de dag zelf nog telefonisch geïnformeerd over een noodzakelijke reparatie en de kosten. Erg fijn. Klein minpuntje was dat de leenauto geen volle tank had en we meer moesten afrekenen dan verwacht. Dit is prima opgelost door de garage door een deel van de kosten te compenseren. Op de factuur stond dat de airco gecontroleerd was, dit was gratis. Echter onze auto heeft géén airco. Jammer, blijf eerlijk. Volgende keer gaan we wel weer naar Heerenveen.

Onderhoud goed uitgevoerd

Tijdens onderhoud gebeld betreffende extra werkzaamheden en wat deze gingen kosten. Onderhoud goed uitgevoerd.