Altijd zeer nette en eerlijke service!

We zijn zijn altijd erg tevreden over de nette en eerlijke service! Heb een leenauto mogen gebruiken. Onze auto is goed gerepareerd en alles volgens afspraak nagekomen, zoals altijd. Wij zijn zeer tevreden!

Jelle Talsma B.V. houdt je auto in topconditie.

M’n auto was weer aan z’n jaarlijkse apk en onderhoudsbeurt toe. Afspraak hiervoor op tijd ingepland. Jelle Talsma blij en ik blij. Al jaren klant bij Jelle Talsma en dus bij het brengen van de auto “even bijpraten. “. Ja, dat kan hier! Je voelt je gewaardeerd als klant. Auto had toch wat meer onderhoud nodig dan verwacht. Hierover keurig gebeld. Na mijn akkoord zijn de extra werkzaamheden uitgevoerd. Wordt je later niet geconfronteerd met verrassingen. De auto is tiptop in orde. Klaar voor weer een jaar rijplezier!

Het personeel is prima je kunt goede afspraken maken en je kunt er altijd terecht

Vlot, deskundig en vriendelijk.

Zie boven

Goed geholpen

Auto zo snel als mogelijk gerepareerd En tijdens de reparatie geholpen met leenauto

Goed en snelle service

De beurt is goed uitgevoerd in overleg

Klantgericht, deskundig en Vriendelijk !!!

Klantgericht,deskundig en vriendelijk!

t'is OK

goede wijn behoeft geen krans

Hulp en uitleg van de werkplaats administratie was duidelijk en professioneel. Uitvoering van de reparatie geheel naar tevredenheid uitgevoerd.

De auto wordt op gehaald Wordt netjes terwoord gestaan Geen klachten

in vier woorden: GEWELDIG

Vlot geholpen, afspraken worden nagekomen, en goed vakmanschap. We werden zelfs nog verrast door een telefoontje met de mededeling dat er nog een presentje klaar lag voor ons. Blijkt een handig gereedschap setje te zijn. Wordt door ons best gewaardeerd, omdat het mooi compact is. Toppie mensen, en bedankt voor alle service.

vlotte afhandeling

vlotte afhandeling bij pech met de auto

Eerlijk en snel geregeld

Had een storting werdt snel geregeld. Ook de onderhoud beurt werd netjes geregeld

prima service en vriendelijk personeel.

telefonisch contact voor extra vervanging

Je wordt hier als klant netjes behandeld, geen nummer.

super met klant mee gedacht

Onderhoud aan klassieke Alfa Spider keurig uitgevoerd door monteur met kennis van zaken I.v.m. persoonlijke omstandigheden was het niet mogelijk om de auto direct op te halen, ook tijdelijk binnen stallen in het pand van Talsma was geen probleem...een zorg minder

Ben heel tevreden over de gemaakte afspraken en de APK

Prettig behandeld. Het lijkt me dat de monteurs vakkrachten zijn die weten wat ze doen. Bedankt voor de goeie service!

zeer goed

Zoals altijd zijn we zeer klantvriendelijk geholpen en is de auto weer in perfecte staat!

top locatie

goede srervice vriendelijk

Goede service en wordt goed geholpen.

Altijd vriendelijk en op tijd.

Vriendelijke benadering en behandeling

Goede klantvriendelijk bedrijf. Soms kan de communicatie wat directer. Leveren een net product.

Correct en volgens afspraken.

keurige manier van afspraken maken, van te op de hoogte stellen van reparaties vin dik erg prettig

Bedrijfsgegevens

Businesspark Friesland West 53 A

8447 SL Heerenveen

51363 62 01

[email protected]

Over Bosch Car Service

Bij Bosch Car Service doen we alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud en reparatiewerk, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast de Pechhulp bij ons terecht voor de Autoverzekering, Autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.