Grandioze goede service

Had problemen met de autoradio. Gelijk al na de koop van de auto. Soms een tijdlang goed. Dan weer uit vallen. Dit gemeld en afspraak gemaakt. Autoradio door een monteur eruit gehaald, opgestuurd naar hun speciale afdeling. Daar hersteld. Later weer terug naar garage. Monteur plaatst de herstelde radio. Alles valt onder garantie service. Uitstekend opgelost.

Prima garage

Altijd goed geregeld, prettige sfeer

Alles prima verlopen

Alles goed en volgens afspraak uitgevoerd. Vriendelijk personeel.

Problemen gevonden en opgelost

Hoewel ik vage aanwijzingen kon geven wat er mogelijk mis, was dat voldoende om de problemen op te lossen. De dagen daarna 1000 km plus gereden en tot nog toe functioneert alles.

Jammer.

Bij de aankoop van onze Jeep waren we zeer tevreden over de service in zowel Heerenveen als Leeuwarden, waar we onze bijna splinternieuwe Jeep Renegade hebben gekocht. Het interieur was vrijwel onbeschadigd, zonder krasjes. Helaas moesten we al snel terug naar de garage vanwege een lekkage; op de vloer van de achterbank lag een plas water, wat bleek te komen door een verstopte airco-afvoer. We brachten de auto naar de garage en haalden hem dezelfde avond weer op. Na slechts 100 meter rijden, viel ons echter een beschadiging op de middenconsole bij de versnellingspook op. We stopten om beter te kijken en ontdekten dat er nog veel meer beschadigingen waren. We keerden direct terug naar de garage en meldden dit. De vriendelijke medewerkers verzekerden ons dat dit zou worden opgelost. Thuis hebben we de auto nog eens goed bekeken en kwamen tot de conclusie dat het hele interieur beschadigd was: overal krassen. We hebben diezelfde avond nog een e-mail gestuurd om dit te melden. Er leek geen eindcontrole te zijn geweest, want er was niets gezegd over de schade. De medewerker verzekerde ons dat alles in orde zou komen en dat we een nieuwe afspraak moesten maken. Bij het tweede bezoek bleek echter dat niet alle schade was hersteld; de krassen op de pook waren nog niet verholpen. Deze zou besteld worden en tijdens een volgend bezoek worden vervangen. Ik heb dit soort situaties nog nooit meegemaakt: een auto die praktisch nieuw is, voor reparatie wordt gebracht en vervolgens zo terugkomt. Ik weet niet welke monteur hiervoor verantwoordelijk is, maar dit getuigt niet van net werk. Ik ben inmiddels huiverig om de auto weer naar jullie terug te brengen. De auto zelf bevalt ons overigens uitstekend; we zijn er erg tevreden over.

Fijne garage met kennis en kunde en vriendelijkheid

Fijn!

Snel, goed en vriendelijk geholpen

Vriendelijk en alles volgens afspraak uitstekend gedaan. Keurig gebeld toen werkzaamheden klaar waren. Leenfiets prima.

Snelle en prima service

Had onverwcht pech, marterschade zeer snel geholpen.

gewoon goed

Prima services , goed contact, vriendelijk en bekwaam

Goed zoals altijd

Vriendelijk personeel en enwordt de tijd genomen als je met vragen komt.

Zeer goed geholpen.

Goede service en aardig personeel.

Zoals alle vorige jaren : goed overleg over de eventuele werkzaamheden en een offerte wat betreft de kosten

Fijne vakkundige garage

Mijn auto moest een jaarbeurt hebben, mooi op tijd een mailtje dat dit nodig was. Bij de beurt kwamen een tweetal andere reparaties aan het licht. Mij keurig van tevoren gebeld over kosten en de noodzaak. Auto was desondanks keurig op tijd klaar.

Heel tevreden.

Goed en correct geholpen door zowel receptie/administratie en de monteurs. Goed bezig daar in Heerenveen!

Snel en goed geholpen

Gebeld, snel een afspraak in gepland. Zelfde dag weer klaar en eerst info over de kosten gekregen. Fijn geregeld

alles ging zoals afgesproken

de contacten zijn correct en er wordt volgens afspraak gewerkt. we waren ook nog snel aan de beurt.

Zoals altijd weer prima onderhouden

Auto voor jaarlijkse beurt en apk, alles netjes gedaan en op tijd klaar. Kreeg een vervangende auto mee ook top geregeld. Alleen jammer dat hij dit keer niet door de wasstraat was gegaan wat voorheen wel altijd werd gedaan. Daarom nu 4 sterren

Duidelijk achteraf

Achteraf had er bij apk keuring al enige reparatie moeten plaatsvinden?

Goed en prettig

Prima qua service en communicatie

Nette service

Prijsopgave vooraf en netjes geïnformeerd tijdens werkzaamheden

Goede service en eerlijk advies

APK met een beurt en airco service; airco moest gereinigd worden. Wordt vooraf besproken en de kosten er gelijk bij. Auto kan weer een jaar mee en de airco doet het weer fantastisch. Alle vloeistoffen zijn weer ververst en de banden weer op spanning.

Bleven door zoeken naar de oorzaak

Door trail en error maar nu hopelijk de oorzaak vd terug kerende melding boven water

Businesspark Friesland West 53 A

8447 SL Heerenveen