Goede service, Geweldig resultaat. Zeker aan te bevelen.

Om eerlijk te zijn zagen wij (zacht gezegd) op tegen een badkamer renovatie. Niet alleen wegens een nogal ongelukkig verlopen keukenrenovatie.... Op internet las ik verhaal na verhaal waarin de lezer wordt gewaarschuwd voor agressieve verkooptechnieken. Dit in combinatie met de 'normale' tegenzin van een verbouwing heeft er voor gezorgd dat wij project badkamer zolang mogelijk hebben uitgesteld. Achteraf bleek onze terughoudendheid totaal overbodig. Vanaf het eerste gesprek in de showroom tot de oplevering. Het hele project verliep vlot, soepel en duidelijk. De prettige sfeer in de showroom waar alle tijd wordt genomen om alle wensen en vragen te bespreken. De vakmensen die de badkamer slopen en monteren werken hard en netjes. Ze nemen zelfs de tijd om op te ruimen aan het eind van de werk dag. Wij zijn ontzettend blij dat we bij Sanidrõme Lindom terecht zijn gekomen. En hopen nog heel lang te genieten van onze mooie nieuwe badkamer.

• Waar kent u ons van? Via vrienden/familie/kennissen
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Geweldige ervaring, van begin tot eind

Een serieus luisterend persoon die daarmee geweldige ontwerpen maakt. Een hele tijd later nette hardwerkende mensen in huis die niet meer rommel maken dan echt noodzakelijk is. Ze leveren vakwerk..

• Waar kent u ons van? Anders
  • Anders, namelijk: Het zijn praktisch onze buren... Door onvrede bij Brugman hier toevallig binnengekomen

Goede begeleiding en lekker “out of the box”

Bij ons was het huis nog niet gebouwd, dus moesten veel met tekeningen doen. Door het mooie 3D programma kregen we een gevoel bij wat de adviseur ons aanreikte. Zijn erg fijn begeleid hierin van begin tot het eind. We hebben nu een heerlijke badkamer. Daarnaast ook het toilet beneden en de tegelvloeren bijkeuken , gang en keuken laten doen. Allemaal een mooi geheel.

• Waar kent u ons van? Via vrienden/familie/kennissen
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Wij waren zéér tevreden over de verbouwing van onze badkamer in juli 2017 alles was perfect gegaan. Maar ook in de nazorg is de Firma Lindom erg attend. Van de Hansgrohe afvoerpluggen in de wastafels was het chroom op div.plaatsen aangetast en vertoonde lelijke vlekken. Ik heb hier woensdag 10 april 2019 bij Lindom navraag over gedaan. Op zaterdag 13 april 2019 kon ik 2 nieuwe afvoerpluggen komen halen. Dit vinden wij toch wel een geweldig goede service. Chapeau Peter en Sabine.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Tegels|Installatiewerk

Een geweldig bedrijf waar zeer vakkundige mensen werkzaam zijn, waar niets te veel voor is. Ook de monteurs waren keurig, netjes, leverden vakwerk, waren op tijd en lieten elkaar niet vallen.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, geven goed advies en denken mee voor een mooi en praktisch ontwerp. Snelle service, levering en montage en bij vragen of opmerkingen staat men meteen klaar. Ook uit eigen initiatief. Al met al heeft Sanidrome Lindom een mooie badkamer geleverd waar ik nog jaren plezier aan ga beleven.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Tegels|Installatiewerk

Over Sanidrõme

Sanidrõme is een coöperatieve vereniging, waarbinnen 30 zelfstandige installatiebedrijven met badkamershowroom samenwerken. Gezamenlijk staan wij voor “de betere badkamer” in de breedste zin van het woord. In de Sanidrõme badkamershowrooms worden complete badkameropstellingen gepresenteerd met producten van verschillende A-merken. De Sanidrõme vestigingen hebben alle disciplines in eigen beheer, van levering, advies, ontwerp tot en met de installatie, waardoor de klant één aanspreekpunt heeft en de kwaliteit van het geleverde werk gewaarborgd is. Sanidrõme realiseert de betere badkamer van A t/m Z: van ontwerp t/m de oplevering.