Wij waren zéér tevreden over de verbouwing van onze badkamer in juli 2017 alles was perfect gegaan. Maar ook in de nazorg is de Firma Lindom erg attend. Van de Hansgrohe afvoerpluggen in de wastafels was het chroom op div.plaatsen aangetast en vertoonde lelijke vlekken. Ik heb hier woensdag 10 april 2019 bij Lindom navraag over gedaan. Op zaterdag 13 april 2019 kon ik 2 nieuwe afvoerpluggen komen halen. Dit vinden wij toch wel een geweldig goede service. Chapeau Peter en Sabine.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Tegels|Installatiewerk

Een geweldig bedrijf waar zeer vakkundige mensen werkzaam zijn, waar niets te veel voor is. Ook de monteurs waren keurig, netjes, leverden vakwerk, waren op tijd en lieten elkaar niet vallen.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, geven goed advies en denken mee voor een mooi en praktisch ontwerp. Snelle service, levering en montage en bij vragen of opmerkingen staat men meteen klaar. Ook uit eigen initiatief. Al met al heeft Sanidrome Lindom een mooie badkamer geleverd waar ik nog jaren plezier aan ga beleven.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Tegels|Installatiewerk

Over Sanidrõme

Sanidrõme is een coöperatieve vereniging, waarbinnen 30 zelfstandige installatiebedrijven met badkamershowroom samenwerken. Gezamenlijk staan wij voor “de betere badkamer” in de breedste zin van het woord. In de Sanidrõme badkamershowrooms worden complete badkameropstellingen gepresenteerd met producten van verschillende A-merken. De Sanidrõme vestigingen hebben alle disciplines in eigen beheer, van levering, advies, ontwerp tot en met de installatie, waardoor de klant één aanspreekpunt heeft en de kwaliteit van het geleverde werk gewaarborgd is. Sanidrõme realiseert de betere badkamer van A t/m Z: van ontwerp t/m de oplevering.

Over Sanidrõme Lindom

Filter op Taal