Heel fijn!

Voor onze beide kindjes een fijne plek. Meedenkende pedagogisch medewerkers, goede sfeer en een mooie buitenruimte.

• Vestiging: KDV Sam&koos

Al mijn kinderen gingen/gaan er met plezier heen

Onze 2 dochters, van 4 en 2 gaan hier naar de opvang. Die van 4 is er nu vanaf maar heeft er altijd met veel plezier gezeten. Onze dochter van 2 zit er nog steeds met veel plezier.

• Vestiging: KDV Sam&pebbles

Ik word altijd snel en kundig geholpen. Iedereen denkt mee en is vriendelijk.

• Vestiging: PS Sam&sjakie

Fijne plek, goede leid(st)ers

Zowel zoon van 5,5 (BSO) als dochter van 3 (PSZ) komen er graag !

prima opvang

prima en vriendelijke opvang

• Vestiging: BSO Sam&jaap

Zeer prettige ervaring met de locatie.

Locatie Sam&Pluk is erg prettig. Onze kinderen gaan er graag naartoe en de leidsters zijn deskundig en goed voor de kinderen. Helemaal top! Het kantoor is echter een ander verhaal. Telefonische toezeggingen worden niet nagekomen en regels buigen enkel naar het voordeel van Sam&Ko. Ruildagen zijn vaak lastig en dagen (waarop kinderen niet zijn geweest door bijvoorbeeld vakantie) moeten binnen twee weken weer worden opgenomen anders ben je ze kwijt. Zelfs een enkele dag kan niet worden opgespaard en op een later moment worden ingezet. Locatie 5 sterren, kantoor 2 sterren!

• Vestiging: KDV Sam&pluk

Prima psz gebouw is wel verouderd en niet heel hygiënische

Fijne psz , vooral wanneer ze veel buiten kunnen zijn, bij slecht weer binnen is klein en erg verouderd

• Vestiging: PS Sam&michiel

Hele fijne opvang met oog voor mijn kinderen

Wij ervaren Sam en Sjakie als een hele fijn opvang waar onze kinderen echt gezien worden en het naar hun zin hebben. Er wordt ook goed meegedacht over het slapen bijvoorbeeld. Het buitenterrein is wat minder leuk door alle tegels, dit geven mijn kinderen ook aan. Verder vinden we het opvallend dat de deur altijd open is en iedereen gewoon naar binnen en buiten kan. De hekjes zijn ook regelmatig open en dit houdt alleen de kleine kinderen tegen. Vooral bij de kleinere kinderen (kdv) zou het leuk zijn om wat vaker een foto te ontvangen gedurende de dag.

Handig

Ik vind het handig dat ik online het rooster kan checken, ziek melden en contact met de juf kan hebben. Scheelt weer een belletje.

• Vestiging: PS Peuterspelen Het Palet

Mijn dochter vindt het erg fijn bij Sam&Jaap

Geen op- en aanmerkingen.

• Vestiging: BSO Sam&jaap

Ik heb geen slechte ervaringen

Alles gaat gewoon goed. Misschien kan de veiligheid beter. Iedereen kan naar binnen en buiten lopen.

Goede BSO

Leuke BSO met leuke begeleiding en activiteiten!

• Vestiging: BSO Sam&billy

Geweldig personeel

Wij brengen onze 4 kinderen hier met een gerust hart naartoe.

Begripvol en liefdevol

De begeleidster op sam en iep zijn begripvol en hebben goed zicht op wat er speelt op de groep. Maar ook wat er speelt bij ons zoontje. Erg blij met de goede communicatie. Ik word vaak blij verrast met knutselwerkjes van mijn zoontje en het enthousiasme van de kinderen en begeleidsters.

• Vestiging: PS Sam&iep

ik kan met een gerust hart mijn dochter achterlaten.

De communicatie is heel goed. Er word altijd gevraagd of er bijzonderheden zijn. Mijn kind voelt zich in haar gemak en heeft het naar haar zijn bij de kinderdagverblijf. Ik ben tevreden.

• Vestiging: KDV Sam&koos

We zijn ergens tevreden over Sam en Ko, onze kinderen zitten op de peuterspeelzaal, kinderdagverblijf en BSO. Fijn contact met de organisatie en een leuke vaste poel van leidsters, allen erg kundig en vriendelijk.

• Vestiging: PS Sam&sjakie

Zeer tevreden!

Wij zijn zeer tevreden. Goede communicatie met en tussen medewerkers onderling. Wij brengen (en halen) ons dochtertje hier altijd met een heel goed en fijn gevoel.

• Vestiging: KDV Sam&Gijsje

Fijne opvang voor de kinderen

We zijn super tevreden over de opvang, de kinderen hebben het er erg naar hun zin, leuk gebouw en grote buitenspeelplaats! De leidsters zijn ook heel leuk met de kinderen, en doen leuke activiteiten. Voor de opvang een dikke 9. We zijn echter erg ontevreden over de klantenservice (kantoor). Zij hebben ons verkeerd geïnformeerd, waardoor we uiteindelijk moesten betalen voor ruim 2 maanden opvang die we niet gebruikten. Er konden geen excuses vanaf, laat staan een nette oplossing. Wel werd je als klant weggezet alsof je loog. Echt helemaal niet netjes. Een dikke onvoldoende voor de klantenservice.

• Vestiging: KDV Sam&koos

Er wordt goed voor mijn zoon gezorgd. Mijn zoon heeft een zeehonden hoest door irritatie op de luchtwegen en ze slaan niet gelijk in paniek. Corona, kroep etcetera. Zeer fijn. Verder afwachten hoe de aankomende tijd gaat lopen daar er veranderingen op komst zijn.

• Vestiging: KDV Sam&koos

Super leuk team leuk net de kinderen

Als er wat mis is word he gelijk gebeld ,dat vind ik zef erg fijn . Super leuk team eb ze zijn super leuk met de kinderen

• Vestiging: KDV Sam&Gijsje

Geweldige mensen

Sinds augustus zit onze dochter op de opvang van Pebbles. Wij zijn niets anders dan blij met hoe het personeel met haar omgaat, de aandacht die ze krijgt, en de vriendelijkheid van iedereen die er werkt.

• Vestiging: KDV Sam&pebbles

Fijne warme plek voor mijn zoontje

Lieve leidsters, mooie ruimtes, grote buitenspeelplaats.

Super!

Fijne en correcte klantenservice, leidsters zijn altijd vriendelijk en fijn naar onze kindjes toe.

• Vestiging: BSO Sam&sjakie

Fijn!

Fijne samenwerking met de medewerkers. Bij vragen weten we elkaar te vinden. De medewerkers zijn gek met mijn kleintje. Dat is het belangrijkste!

Fijne opvang

Fijne opvang. Aardige, lieve en bekwame medewerkers. Flexibel ondanks de verhalen in de media over kinderopvang in het algemeen.

Bedrijfsgegevens

Brinkgreverweg 3

7413AA Deventer

0570-857100

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.