Heel prettig!

De (vaste) dames op de groep zijn ontzettend enthousiast, spontaan, betrokken en super lief voor ons zoontje. Hij heeft het erg naar zijn zin. De dames doen ook altijd hun best om het hem naar zijn zin te maken, wat maakt dat hij met een glimlach achterblijft! Er wordt ook meegedacht met Mayson zijn eczeem problemen en welke producten er gebruikt worden op de opvang. Bij vragen worden deze gesteld, wat in deze tijd vaak snel kan ik whatsapp. Tevens vind ik het heel leuk dat er zo af en toe eens een leuke foto wordt geplaatst in de app!

Super leidsters!

Fijne leidsters, soms door invallers slechte communicatie en is er niks in het schrift geschreven of door gegeven of ze al gegeten heeft. Kan dit niet makkelijker via een app? Er zouden Max. 12 kinderen op de groep komen ivm grote van de ruimte dat zijn er nu 16.

• Vestiging: KDV Sam&koos

Enthousiaste betrokken medewerkers met veel aandacht voor mijn kind

Positieve ervaring, pedagogisch medewerkers denken mee, maken tijd voor een goede overdracht

• Vestiging: KDV Sam&pluk

Teveel kinderen met te weinig leiding

Ze zijn heel lief en zorgzaam. Maar er is te weinig aandacht.

• Vestiging: PS Sam&pebbles

Lieve leidsters, oog voor mijn kind, soms wat chaotisch

Mijn kids komen altijd blij terug van een dag op de opvang. Ze hebben een goede click met de leidsters en als er iets speelt hoor ik het meteen. De overdrachten zijn helder en als ik specifieke punten heb, wordt er goed naar gekeken. Mijn kinderen gaan naar een kleinere locatie van Sam&Ko, waardoor het soms wat chaotisch overkomt. Dat is tegelijkertijd ook de charme van de locatie. Op het gebied van communicatie (personele wisselingen, wie is primair aanspreekpunt voor onze kinderen) zijn er nog wel wat verbeteringen mogelijk - ook na herhaaldelijk aangeven. Soms zijn er wat nieuwsbrieven en/of berichten om ouders te informeren, daarna is het weer een tijd stil. Tegelijkertijd fijn om te weten dat de aandacht die er wel is, naar de kinderen gaat. Wij kijken uit naar een post-corona tijdperk waarbij we ook de kinderen weer kunnen zien op de groepen.

• Vestiging: KDV Sam&kiki

Een zeer compleet, waarde- en liefdevol kinderdagverblijf

Genoeg rust en aandacht voor zowel kind als ouder, veel in overleg en samenspraak, voldoende aandacht voor het kind als individu. Fijne dagschema’s, genoeg ruimte om te spelen, gezonde voeding. Helemaal tevreden!

• Vestiging: KDV Sam&koos

Vriendelijke en betrokken medewerkers

De leiders op de groep zijn erg betrokken bij het kind. Ze maken er altijd een feestje van. Kinderen zijn smiddags altijd buiten. 1 administratief minpunt; het inhalen van de dagen die met de vakantie zijn afgezegd, is niet mogelijk binnen de periode van 4 weken. Ik vind het erg jammer dat deze dagen dan “kwijt” zijn. Een keer de kinderen extra gebracht en dit is toch erg kostbaar, en al helemaal wanneer de kinderen 1,5 maand eerder een dag afwezig zijn geweest.

• Vestiging: KDV Sam&pluk

gezellige sfeer, wel veel wisselingen in bezetting

veel wisselingen in de begeleiders. Marco zijn mijn kinderen erg enthousiast over. Fijn dat mijn zoontje door jullie naar zijn dansles gebracht en gehaald wordt. Dit hoorde ik van andere ouders, wist niet dat die mogelijkheid bestond vanuit jullie

• Vestiging: BSO Sam&jaap

Super leuke en professionele opvang

Altijd behulpzame en kundige medewerkers op de groep die super lief zijn voor de kinderen.

Heel goed

Fijne peuter leidsters en een mooie lokatie. Helemaal ideaal zou zijn indien het tot 1345 duurt. Hopelijk kan dit gerealiseerd worden.

• Vestiging: KDV Sam&sjakie

Leuke BSO die veel dingen onderneemt

Onze zoon van 4 vind het erg leuk op de BSO. Er wordt van alles met ze ondernomen en de leiding doet echt haar/zijn best om een leuke dag/middag voor de kinderen te bezorgen. Ze zien snel waar een kind behoefte aan heeft en laat hem/haar in zijn/haar waarde. Ik laat mijn kind met een goed en fijn gevoel achter tijdens de vakantie omdat ik weet dat hij een super leuke dag gaat hebben. Ook na schooltijd weet ik dat hij het naar zijn zin heeft! Lekker spelen en leuke dingen doen.

• Vestiging: PS Sam&max

Super goed

Ik ervaar het het super goed! Mijn oudste dochter ging er altijd met plezier heen, en mijn jongste dochter nu ook! Ze houden je goed op de hoogte en bespreken dingen wat ze op vallen. Bv praten wat bij ons het geval is!

• Vestiging: PS Peuterspelen Het Palet

Super toppie

• Vestiging: PS Sam&minoes

Buiten, goed contact en met aandacht

Dik tevreden over Sam en Pluk in Deventer!

Ben heel erg blij mee

Als ik wat vraag krijg ik gelijk antwoord en vriendelijk, ben heel blij der mijn zoon gaat ook met zin naar school en dat is het belangrijkste

• Vestiging: PS Sam&minoes

Gezellige en fijne opvang

Mijn zoon gaat daar nu jaren heen. De leidsters zijn lief en verzorgend. Mijn zoon gaat er met veel plezier heen. Misschien een tip voor in de toekomst: meer leeftijdsgroepen maken in plaats van 0 tm 3 altijd bij elkaar. Nu hij wat ouder is, merken we dat hij meer uitdaging op niveau nodig heeft dan alleen maar fijn spelen.

Leuke juffen

Leuke vriendelijke juffen Vergeet hun als organisatie ook niet af en toe in het zonnetje te zetten want zij zijn wel het gezicht van de organisatie. Daarbij heb ik wel de tip dat ik het jammer vind dat kinderen van 2 jaar die structureel hun middagdutje moet houden worden ingepland op de maandagenmiddag voor psz (in mijn geval). Haar ritme wordt verstoord hierdoor waar zij/wij een aantal dagen last van hebben.

• Vestiging: PS Kindcentrum Rivierenwijk

Wij laten ons kind met een goed gevoel achter

Wij hebben het vertrouwen dat ons kind op zijn plek is bij Sam en ko en dat er goed voor hem gezorgd wordt. We hebben een fijn gevoel bij de leidsters van de groep.

Fantastisch betrokken opvang

Erg blij me de opvang van onze kindjes. Medewerkers zijn erg betrokken, eerlijk, duidelijk en super lief! Communicatie kan soms beter met wat er bij de organisatie speelt. Maar de communicatie over de kinderen is zeker goed. De kinderen zijn altijd weer onwijs blij als ze mogen komen "spelen"

• Vestiging: KDV Sam&pebbles

Ik had lang geleden al ervaring met Sam&Ko bij mijn eerste kind. Dit was heel goed! De contact met de medewerkers was best goed. Nu ook weer. Het is beleid wordt goed gevolgd. Het is nu moderner wat ook heel prettig is. De medewerkers zijn enthousiast en doen hun werk leuk. Mijn kindje voelt zich prima thuis daar. Afspraken worden goed nagekomen en mijn kindje leert er veel.

• Vestiging: KDV Sam&pebbles

Fijn contact en telkens vaste gezichten

Kind wordt altijd fijn ontvangen en er is genoeg aandacht om dingen te bespreken.

• Vestiging: KDV Sam&Gijsje

Mooie locatie, achterstallig onderhoud.

Deskundigheid en aandacht voor ontwikkeling is (nog) niet te toetsen. Locatie van accommodatie is echt top. Maar het onderhoud van het pand is slecht. Ik ben werkzaam bij Strukton waarbij we onderhoud doen aan diverse scholen en zorg instellingen zowel Elektrotechnische, loodgieter, bouwkundig, dakdekkers, brandveiligheid en brandmeldinstallatie etc. Mochten we iets kunnen betekenen voor Sam&ko voor alle vestigingen verneem ik dat graag en maken we een passende aanbieding of onderhoudscontract.

• Aandacht ontwikkeling kind N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Vestiging: KDV Sam&zaza

Goede ervaring

Dochter gaat naar bso: fijne begeleiding en leuke activiteiten. Zoon gaat naar peuterspelen: zelfde!

• Vestiging: PS Sam&billy

Lieve gezellige BSO

Lieve leidsters, Doen leuke dingen met de kinderen. Soms streng alleen als het noďig is. Troosten bij verdriet.

Liefdevolle opvang

Wij ervaren de leidsters van Sam&ko als liefdevolle leidsters met een goede opvang voor ons zoontje!

• Vestiging: KDV Sam&zaza