altijd een oplossing

hele leuke juffen en altijd heel leuk en gezellig met de kinderen. Ook als er wat is kan je bellen je legt het uit en er is vaak gelijk een oplossing,is die er niet gelijk dan denken ze met je mee tot een oplossing echt heeeel fijn

• Vestiging: KDV Sam&pebbles

Goede en lieve en betrokken bso leiders, administratie en communicatie af en toe ronduit slecht

Door corona veel wisselingen, is voor ons kind van 4 die net naar school gaat zwaar, vraagt veel van zn aanpassingsvermogen, maar ja dat is niet anders, communicatie over locatie vakantie bso voorjaarsvakantie was slecht, pas 5 min voor wegbrengen kregen we door dat de locatie niet klopte, Ook tav contract (flexibele opvang) dubbele betalingen en dubbele incasso’s Verder lieve betrokken en goede leidsters!

• Vestiging: PS Sam&ronja

top

zeer betrokken medewerkers

• Vestiging: PS Sam&sjakie

Hartstikke goed, ik wordt altijd tijdig geholpen en de terugkoppeling is ook optijd.

• Vestiging: KDV Sam&koos

Goed contact, er kan veel in overleg

Over het algemeen gaan de aanvragen voor de opvang goed. Met de wijzigingen gaat het administratief nog wel eens moeizaam of komt niet alles goed over. Stuur naar mijn weten altijd wel een duidelijke mail. Opvang locaties en personeel ben ik zeer tevreden over.

• Vestiging: BSO Sam&billy

Geweldig!

Communicatie is top, zowel op het dagverblijf zelf als op de administratie. Ze staan je altijd vrolijk te woord en helpen waar ze kunnen.

• Vestiging: KDV Sam&pluk

Heel tevreden

Je kind inschrijven is makkelijk, dag extra indien nodig wordt altijd gekeken naar mogelijkheden, kon snel wisselen van locatie ivm verhuizen, deskundig personeel

• Vestiging: KDV Sam&Gijsje

Prima opvang!

Een dikke 10 voor de leidsters van Kdv Sam&sjakie. Zij zijn erg begaan met de kinderen. Ook een dikke voldoende voor de leidsters van de bso van Sam&sjakie. Op de BSO zie ik wel een groot verschil tussen de mate van betrokkenheid tussen de leidsters

Prima dienstverlening

We zijn nu bijna 4,5 jaar klant bij sam en ko en eigenlijk gaat alles prima. Nu met de huidige situatie is het soms wat lastiger contact te leggen omdat er natuurlijk veel thuis gewerkt wordt en dan moet er "heen en weer" gebeld worden om bijvoorbeeld wat door te geven. Toen bij onze zoon de gast ouder plotseing stopte met opvang hadden ze gelukkig door dat de nood hoog was en met een paar dagen was ook de vervanging al geregeld. Ook nu voor onze dochter was er plek op het KdV tijdens de noodopvang. Was prettig geregeld. Er zijn altijd verbeterpunten denk ik. Ik vind de ouder portaal bijvoorbeeld heel fijn maar hoef niet nog een herinnering van iets wat die dag is geplaatst op de portal; wellicht die pas sturen als na een week die nog niet is gelezen? Hieronder kan ik maar 1 locatie selecteren, dus heb de BSO maar geselecteerd.

• Vestiging: BSO Sam&billy

Super leuke opvang

Vriendelijke opvang, goeie communicatie.

• Vestiging: KDV Sam&pluk

Supergezellig

Nourtje verheugt zich er altijd erg op om naar Sam&Ko te gaan. Ze heeft het erg naar haar zin bij haar lieve juffen Lianne en Manon!

• Vestiging: KDV Sam&koos

Prettige en betrokken medewerkers met deskundigheid en oog voor mijn kind

Prettige, enthousiaste en betrokken medewerkers met deskundigheid en oog voor mijn kind.

• Vestiging: KDV Sam&Gijsje

Zeer prettige ervaring met Sam&Ko

Fijne sfeer, leuke begeleiders, open communicatie, meedenkend.

• Vestiging: PS Sam&koos

Gerustgevoel

Mijn kleine man vind heerlijk om er heen te gaan. Vind de communicatie prettig met de leidsters.

• Vestiging: KDV Sam&pebbles

Sam & Pippi voelt vertrouwd en is enorm betrokken bij de ontwikkeling van Neeltje.

De leidsters van Sam & Pippi zijn geweldig. Ze zijn erg enthousiast en denken goed mee mbt de taalontwikkeling van Neeltje. We vinden het erg jammer dat per februari Neeltje niet meer daar heen gaat. We hebben ook een erg goed gevoel bij Sam & Gijsje en met de medewerkers van Sam & Ko in het algemeen, dus we vertrouwen er volledig op dat onze dochters met veel plezier naar Sam & Gijsje zullen gaan.

• Vestiging: PS Sam&pippi

Heel warm professioneel en betrokken

Erg tevreden

Onze dochter heeft het erg naar haar zin. De begeleidsters zijn enthousiast en professioneel, locatie is goed gekozen met oog op basisschool die in hetzelfde gebouw zit.

erg tevreden

We zijn tot nu toe erg tevreden en blij dat onze dochtertje naar Sam&Zaza gaat. Wanneer je bijv. als ouder beetje zorgen maakt bij het afscheid s’ochtends dan laat de juf je vaak even weten dat alles oké gaat. Gaat om die kleine gebaren, waardoor je weet dat je dochtertje in goede handen achterlaat.

• Vestiging: KDV Sam&zaza

Ik word altijd goed geholpen

Als ik iets wil weten en er meer informatie over wil loopt de communicatie heel snel en gericht.

• Vestiging: PS De Rank

De peuterspeelzaal op de Ulebelt past perfect bij ons kind.

De communicatie via de klantenservice verliep wat stroef. Heb 3 keer een ondertekemde brief gestuurd en gind de 3e keer pas goed. Hier moest ik zelf steeds achteraan bellen. Overigens werd ik wel vriendelijk te woord gestaan.

• Vestiging: PS Sam&michiel

Vriendelijke medewerkers en een prettige sfeer.

De medewerkers zijn allemaal heel vriendelijk, Jax komt vaak vrolijk terug van de opvang. Wij vonden het heel leuk en handig dat er een schriftje werd bijgehouden vanaf het begin dat Jax bij de opvang kwam. Ze zijn alert en transparant als ze iets signaleren, heel fijn!

Prima opvang

Prima opvang

• Vestiging: BSO Sam&pippi

Mijn zoon gaat naar peuterspeelzaal

• Vestiging: PS Sam&minoes

Goede ervaringen

Alle drie de kinderen op de peuterspeelzaal gehad. Ze hebben het er erg naar hun zin.

• Vestiging: PS Sam&abeltje

onze ervaring met de school is erg goed

mijn zoon is erg opgewonden om elke keer naar school te gaan. mijn zoon is erg opgewonden om elke keer naar school te gaan. als hij blij is, ben ik blij

• Vestiging: PS Sam&abeltje