Kleinschalig, warm en betrouwbaar

Onze zoon vindt het erg leuk om naar de ps te gaan. Hij heeft het erg naar zijn zin. De kinderen worden gezien en maken samen een deel uit van een geheel. Dat is leuk om te zien.

• Vestiging: PS Sam&billy

Ik heb goede ervaring met sam eb billy

Mijn zoon word goed ontvangen bij peuterspelen. Eind van de ochtend altijd even een update hoe het is gegaan.

• Vestiging: PS Sam&billy

Super fijne opvang voor mijn kinderen

Ik breng mijn kinderen met een goed gevoel naar Sam en Gijsje. De leidsters zijn heel betrokken en er worden leuke activiteiten gedaan. Er wordt ook goed naar onze wensen geluisterd.

• Vestiging: KDV Sam&Gijsje

Goede opvang met betrokkenheid

Heel erg bedankt voor de goede opvang met betrokkenheid. Onze zoon is steeds met plezier naar de opvang gegaan. Hij heeft daar veel geleerd en zich kunnen ontwikkelen.

• Vestiging: KDV Sam&koos

Wisselende ervaring

Ik merk dat er erg veel verschillende leidsters op de groep staan en dat er grote verschillen zitten in de aanpak tussen leidsters. Ik mis een gedeelde visie en aanpak hoe je met kinderen omgaat, hun ontwikkeling maar ook emotionele ontwikkeling.

• Vestiging: KDV Sam&kiki

slechte communicatie

weinig gecommuniceerd. Alles gaat via de teamleider en de teamleider communiceert op het laatste moment voor een beslissing die de leidsters hebben genomen. Jammer dat je als ouder niet mee wordt genomen in de beslissing van de leidsters

• Vestiging: KDV Sam&pebbles

Kind is blij,

• Vestiging: PS Kindcentrum Rivierenwijk

Het kan mooier

Het is een kleinschalig peuterspeelzaal in een groot gebouw met allerlei andere organisaties. Hierdoor heeft de peuterspeelzaal de kleinste ruimte lijkt mij. In het lokaal zijn er geen bijzondere voorzieningen. De normale speelgoed laat ik het zo zeggen. Een klimrek of een hutje bijvoorbeeld zou het toch iets bijzonders geven. Op de speelplaats is er een zandbak en dat is het. Geen glijbaan of een wipwap of wat dan ook. Luiers moeten we ook zelf voor zorgen en in de kerstvakantie mag je kind 2 weken thuis blijven. Volgens mij alleen bij deze peuterspeelzaal. Dit zijn punten die kunnen worden verbeterd. Het lijkt mij dat er een gebrek aan voorzieningen is.

• Vestiging: KDV Sam&pebbles

Leuk!

Ons zoontje komt eigenlijk altijd vrolijk thuis. Hij is eigenlijk een beetje bedroefd als we hem toch maar even thuis houden met 40 graden koorts. Dat is een goed teken. Hij maakt ook een ontwikkeling door van baby naar kleuter, het is maar goed dat hij dat op de zaal kan doen. Ondanks dat hij in de twee-is-nee fase zit merk je dat ie ook wat manieren meekrijgt. Leuke tekeningen , uitstapjes, en aandacht voor sinterklaas. Aandacht ontwikkeling kan ik niet beoordelen eigenlijk, ik heb totaal geen idee zelf wat pedagogische thema's zijn op deze leeftijd en stijlen of modellen, we hebben daar geen hele boekwerken en stukken over gelezen om daar iets van te vinden. Maar dik in orde volgens mij. Hij heeft het in ieder geval naar zijn zin.

• Vestiging: PS Sam&siepie

Echt gezellig en veel te beleven op de BSO

Sam&Sjakie is echt een hele leuke BSO met super lieve leidsters die de kinderen echt zien en laten zijn wie ze zijn. Top!

Tevreden

Allereerst wil ik zeggen dat ik de pedagogisch medewerkers op locatie Sam en Sjakie echt fantastisch vind. Ze kennen en zien mijn kinderen, altijd vrolijk en eerlijk en doen veel moeite om goed voor ze te zorgen. Mijn oudste zoon heeft wat extra zorg nodig en ook daarin is geen stap te veel.

• Vestiging: KDV Sam&sjakie

Betrokken medewerkers, super fijne plek voor onze kinderen

Zowel het peuterspelen als de BSO zijn in mijn ogen fantastisch. Lieve, betrokken, kundige mensen met hart voor de kinderen.

De BSO locatie is top

Het personeel op de locatie is heel aardig. De mensen van de administratie soms wat minder

• Vestiging: BSO Sam&billy

Prettig

Fijne omgeving om mijn dochter te laten wennen aan voorschool

• Vestiging: PS De Rank

Gewoon top

Mijn oudste zoontje kwam binnen en kon nog niet praten. Na een paar weken kwamen de woordjes vervolgd door hele zinnen. Gewoon top! Mijn jongste zoontje zit nu ook sinds een paar maanden op dezelfde locatie (zelfde groepje) en dat gaat ook super goed. Ze leren enorm veel en de leidsters zijn ook heel leuk.

Ze werken er erg goed

Jammer dat ze ooit terug zijn gegaan naar een ander accommodatie; voor ons was in de school veel beter.

• Vestiging: PS Kindcentrum Rivierenwijk

Pooier

De ruimte is er leuk. Wel zijn er vind ik veel wisselingen in begeleidsters, dit vind ik erg jammer gezien mijn dochter het nog heel moeilijk heeft met hier naar toe gaan. De vaste medewerkster (Tamara) krijgt alleen maar lof en doet ontzettend haar best

• Vestiging: PS Sam&pippi

Hele fijne speel en leeromgeving met lieve mensen!

Mijn dochter zit nu een aantal maanden bij Sam en koos en we zijn heel tevreden. Alle medewerkers die er werken zijn lief en mega zorgzaam. Onze dochter gaat er met plezier naartoe. En wij laten haar zonder zorgen achter. Een aandachtspunt: We denken nu dat de medewerkers het een beetje druk hebben waardoor Yara bijvoorbeeld wat later ging slapen. Dit ligt denk ik aan de zomerperiode. Maar dit kan goed besproken worden.

• Vestiging: PS Sam&koos

Zeer betrokken leidsters

Gemoedelijke plek, geeft vertrouwen.

• Vestiging: BSO Sam&ronja

Hartelijk, liefdevol, oprecht

Interesse in ieder kind. Oprechte aandacht.

• Vestiging: PS Sam&billy

Ik ben zeer tevreden en er word goed gecommuniceerd

N.v.t

• Vestiging: PS De Rank

Vinden het een fijne opvang er is altijd ruimte voor verbetering, maar dat zou overal zo zijn.

Prima flexibele opvang

Prima flexibele opvang die onze kinderen veel aandacht geven!

• Vestiging: BSO Sam&billy

ik ben zeer content met de peuterspeelzaal

Zeer goede ervaring met de medewerker op de peuterspeelzaal

• Vestiging: N.v.t.

Fijn contact

Wij zijn erg tevreden over de kinderopvang bij Sam & Koos. De leidsters zijn betrokken en aardig en houden ons goed op de hoogte van hoe het met onze zoon gaat. Overleggen wanneer ze denken dat dit zinvol is. Wat ook fijn is dat ze veel naar buiten gaan met de kindjes.

• Vestiging: KDV Sam&koos