De opvang is goed.

We zijn tevreden over de opvang. De leidsters zijn lief, vriendelijk en kennen onze baby goed. Ze zijn op zoek naar wat de beste manier is en geven aandacht. Wel hadden we moeite met het feit dat ze onze baby, zonder overleg, iets te eten hadden gegeven wat hij niet mocht hebben.

• Vestiging: PS Sam&sjakie

Aardige juffen, ze zijn betrokken. Communicatie is goed. Educatief Aandacht voor ontwikkeling kind. Enige wat ik mis is een schommel tijdens het buiten spelen. En meer loopauto's of fietsen erbij zetten.

• Vestiging: BSO Sam&iep

Ik vind het top. Vind alleen ruilen altijd Lastig ik zou toch wat ik Heel Veel Hoor meer dagen open gaan. Als het personeel het toe laat. De woensdagen en dr vrijdagen dan is Er beter te ruilen ook En de bel maken

• Vestiging: BSO Sam&max

Super begeleiding en professioneel

Ze nemen altijd de tijd voor mij als ik vragen heb. Goede overdracht, en mijn zoon heeft het erg naar zijn zin

• Vestiging: PS Sam&iep

Zeer tevreden.

We zijn zeer tevreden met de ontwikkeling van onze zoon. Ook de communicatie tussen ons en de juffen is goed. De aandacht die ook onze zoon krijgt stemt ons zeer tevreden.

• Vestiging: PS Peuterspelen Het Palet

Mijn kind ging goed ontwikeling

Wij zijn tevreden

• Vestiging: PS Sam&billy

Fantastische opvang

Hele leuke opvang, mijn dochter zit in een leuke groep met hele leuke medewerkers. Af en toe een foto of video in de app, fantastisch. Ook erg leuk dat ze aan vader/moederdag doen en een kleinigheidje voor de verjaardagen van de ouders.

• Vestiging: KDV Sam&Gijsje

Ik vind dat er dat er goed na mijn zoon gekeken wordt om te zien wat hij nodig heeft en dat er op de punten waar hij het nodig heeft goed op gereageerd wordt De aandacht en vriendelijkheid bij het personeel is iets om trots op te zijn

Helemaal top

Mijn kind heeft het hier onwijs naar haar zin en vraagt elke dag mama school. Ook nadat mijn kind ziek is geweest (herseninfarct) is er echt super controle. Alleen maar dikke pluimen voor iedereen. Had mij niet een betere school kunnen wensen voor mijn kind. Toppers zijn jullie

• Vestiging: KDV Sam&pebbles

Mijn kind gaat met plezier naar de peuterspeelzaal. Ik vind het alleen jammer dat ik er niks van terugzie. Er worden nauwelijks tot geen foto's gemaakt en gepost op het ouderplatform.

Heel fijn!

Voor onze beide kindjes een fijne plek. Meedenkende pedagogisch medewerkers, goede sfeer en een mooie buitenruimte.

• Vestiging: KDV Sam&koos

Al mijn kinderen gingen/gaan er met plezier heen

Onze 2 dochters, van 4 en 2 gaan hier naar de opvang. Die van 4 is er nu vanaf maar heeft er altijd met veel plezier gezeten. Onze dochter van 2 zit er nog steeds met veel plezier.

• Vestiging: KDV Sam&pebbles

Ik word altijd snel en kundig geholpen. Iedereen denkt mee en is vriendelijk.

• Vestiging: PS Sam&sjakie

Fijne plek, goede leid(st)ers

Zowel zoon van 5,5 (BSO) als dochter van 3 (PSZ) komen er graag !

prima opvang

prima en vriendelijke opvang

• Vestiging: BSO Sam&jaap

Zeer prettige ervaring met de locatie.

Locatie Sam&Pluk is erg prettig. Onze kinderen gaan er graag naartoe en de leidsters zijn deskundig en goed voor de kinderen. Helemaal top! Het kantoor is echter een ander verhaal. Telefonische toezeggingen worden niet nagekomen en regels buigen enkel naar het voordeel van Sam&Ko. Ruildagen zijn vaak lastig en dagen (waarop kinderen niet zijn geweest door bijvoorbeeld vakantie) moeten binnen twee weken weer worden opgenomen anders ben je ze kwijt. Zelfs een enkele dag kan niet worden opgespaard en op een later moment worden ingezet. Locatie 5 sterren, kantoor 2 sterren!

• Vestiging: KDV Sam&pluk

Prima psz gebouw is wel verouderd en niet heel hygiënische

Fijne psz , vooral wanneer ze veel buiten kunnen zijn, bij slecht weer binnen is klein en erg verouderd

• Vestiging: PS Sam&michiel

Hele fijne opvang met oog voor mijn kinderen

Wij ervaren Sam en Sjakie als een hele fijn opvang waar onze kinderen echt gezien worden en het naar hun zin hebben. Er wordt ook goed meegedacht over het slapen bijvoorbeeld. Het buitenterrein is wat minder leuk door alle tegels, dit geven mijn kinderen ook aan. Verder vinden we het opvallend dat de deur altijd open is en iedereen gewoon naar binnen en buiten kan. De hekjes zijn ook regelmatig open en dit houdt alleen de kleine kinderen tegen. Vooral bij de kleinere kinderen (kdv) zou het leuk zijn om wat vaker een foto te ontvangen gedurende de dag.

Handig

Ik vind het handig dat ik online het rooster kan checken, ziek melden en contact met de juf kan hebben. Scheelt weer een belletje.

• Vestiging: PS Peuterspelen Het Palet

Mijn dochter vindt het erg fijn bij Sam&Jaap

Geen op- en aanmerkingen.

• Vestiging: BSO Sam&jaap

Ik heb geen slechte ervaringen

Alles gaat gewoon goed. Misschien kan de veiligheid beter. Iedereen kan naar binnen en buiten lopen.

Goede BSO

Leuke BSO met leuke begeleiding en activiteiten!

• Vestiging: BSO Sam&billy

Geweldig personeel

Wij brengen onze 4 kinderen hier met een gerust hart naartoe.

Begripvol en liefdevol

De begeleidster op sam en iep zijn begripvol en hebben goed zicht op wat er speelt op de groep. Maar ook wat er speelt bij ons zoontje. Erg blij met de goede communicatie. Ik word vaak blij verrast met knutselwerkjes van mijn zoontje en het enthousiasme van de kinderen en begeleidsters.

• Vestiging: PS Sam&iep

ik kan met een gerust hart mijn dochter achterlaten.

De communicatie is heel goed. Er word altijd gevraagd of er bijzonderheden zijn. Mijn kind voelt zich in haar gemak en heeft het naar haar zijn bij de kinderdagverblijf. Ik ben tevreden.

• Vestiging: KDV Sam&koos

Brinkgreverweg 3