Fijn en heel vertrouwd

Mijn kinderen gaan er met plezier naar toe. Lieve leidsters nemen de tijd voor je en erg plezierig in omgang.

Geduldig personeel

Mijn zoon is net 4 en heeft het er moeilijk mee dat hij naar school gaat en daarna naar de BSO. Gelukkig is het personeel erg begripvol en geduldig! Het gaat mede daardoor steeds beter.

• Vestiging: BSO Sam&billy

Vriendelijk en enthousiast, mis wat rust en structuur.

Lieve vriendelijke leidsters, altijd tijd voor een praatje over dochter. Indruk dat drukte zorgt voor minder structuur en persoonlijke aandacht (ritme baby). Soms aandacht moeten vragen voor zaken die vanzelfsprekend lijken (Bv niet uren wakker laten blijven).

• Vestiging: KDV Sam&koos

Hele leuke peuterspeelzaal met lieve juffen

Lekker veel ruimte om buiten te spelen, samen de natuur te ontdekken, te knutselen etc. in een klein groepje kinderen.

• Vestiging: PS Sam&michiel

Super tevreden

Volgens ons levert Sam & Pluk een super start voor onze kinderen en helpt ons ook in de eerste ontwikkelingen van de kinderen op heel veel vlakken. De locatie Sam & Pluk vinden we in het bijzonder fijn vanwege de uitgangspunten om zoveel mogelijk buiten te doen wanneer mogelijk. Helaas gooit Corona nu wat roet in het eten qua mogelijkheden en is er wat minder ruimte voor communicatie tussen PM en ouder. Maar gezien deze situatie wordt er wel goed mee omgegaan.

• Vestiging: KDV Sam&pluk

Geweldige betrokken mensen werken er!

Fijne organisatie, als je naar de klantenservice belt is alles zo geregeld! Op de opvang zelf is er zeer goede en duidelijke communicatie. Hele fijne leidsters om je kind(eren) bij achter te laten. Mocht je een dag willen ruilen, dan is dit ook zo gebeurd. Kortom hele goede ervaringen! Mijn oudste 2 hebben trouwen op peuterspeelzaal Sam&Billy gezeten. Mijn jongste zit nu op peuterspeelzaal de Rank en de 2 oudste gaan naar BSO de Rank. Voor alle 3 geldt dezelfde beoordeling.

• Vestiging: PS De Rank

Er wordt goed voor ons kind gezorgd!

Goede verzorging Voldoende update Leuke medewerks

• Vestiging: KDV Sam&zaza

Bij Sam&kiki zijn de dames erg betrokken bij en lief voor onze zoon.

In de eerste maanden was ons zoontje erg onrustig en het was voor ons daarom best lastig om hem naar het kinderdagverblijf te brengen. Vanaf moment één is onze 'angst' direct weggenomen door de dames van Sam&kiki. We zagen meteen dat hij bij hen in goede handen is en dat zij hem en ons heel serieus nemen en hem zoveel mogelijk de aandacht (proberen te) geven die hij verdient. Een voorbeeld: in de eerste weken kwamen de dames er al direct achter dat hij beter op zijn buik slaapt. De dames geven ons een heel prettig gevoel en we laten hem daarom elke dinsdag en vrijdag met plezier en een gerust hart bij ze achter.

• Vestiging: KDV Sam&kiki

Hele lieve medewerksters

Melanie en marieke zijn super juffen, heel blij mee. Mijn dochter vindt het geweldig bij hun.

• Vestiging: PS Sam&abeltje

Zeer goed.

Allebei mijn kinderen hebben er gezeten. De jongste zit er nog, en word leuk opgevangen, ook nu met carona. Ze leren veel en hebben veel plezier.

• Vestiging: PS Sam&koos

Prettige leid(st)ers, goede locaties, de kinderen gaan erheen met plezier

Fijne locaties (sam en gijsje en sam en pippi) die voor ons in de wijk zijn en waar de kinderen lekker buiten kunnen zinn (erg belangrijk) ook worden er altijd leuke en uitdagende dingen met de kinderen gedaan. Vinden de medewerkers prettig en kundig en communicatie altijd goed

• Vestiging: KDV Sam&Gijsje

Prima!

Weinig, gerichtere communicatie

Misschien door de Coronatijd, dat er weinig communicatie is. Als er al communicatie is, dan word dat bij de deur gedaan, terwijl er achter je nog andere ouders staan te wachten. Dit zorgt dan voor stress, omdat ook zij hun kind willen ophalen. Ik heb eigenlijk geen idee wat er de hele ochtend wordt gedaan, hoe mijn dochter zich opstelt, is dat dan normaal hoe zij zich gedraagt. Hoe zij zich ontwikkeld. Dat zijn wel vragen die je bij de deur stelt, maar het is dan een snelle bedoeling. Zodra er via de app of evt een schriftje wordt gemeld wat er gedaan is die ochtend, dan kan ik in de middag aan mijn dochter gerichtere vragen stellen of wanneer zij iets verteld, dat ik dan begrijp waar zij het over heeft. Er zijn een aantal medewerkers die wel de moeite nemen om je vragen te beantwoorden en waarbij ik ook niet het gevoel heb dat ik moet opschieten.

• Vestiging: PS Kindcentrum Rivierenwijk

Een mooie en fijne plek voor je kinderen.

Sam & Kiki is een leuke en mooie omgeving waar we onze dochters iedere keer met een gerust hart naartoe brengen. De leidsters hebben goed aandacht voor de kinderen, zijn professioneel, lief en toegankelijk. Er worden leuke en verschillende dingen ondernomen en de communicatie is helder en goed. (zowel door de leidsters, als de organisatie zelf) Absoluut een leuk kinderdagverblijf.

• Vestiging: KDV Sam&kiki

Een goede, warme opvang.

Een gezellige en warme opvang. Zijn ook tijdens de corona tijd zeer betrokken. Belletjes en vragen hoe het gaat. We worden goed op de hoogte gehouden. Onze dochter heeft het volgens mij erg naar haar zin. Dit lezen we ook in het schriftje waar elke dag in wordt geschreven. Wij laten haar vanaf dag 1 met een gerust hart achter. Al met al niks te klagen.

• Vestiging: KDV Sam&pebbles

Het is een psz waar mijn dochter met plezier heen gaat En de leidsters luisteren ook naar je als ouder

• Vestiging: KDV Sam&pebbles

Super locatie op de ullebelt

Lekker veel spelen en leren. Altijd vrolijk er heen en vrolijk weer naar huis

• Vestiging: PS Sam&michiel

Fijne verantwoordelijke en veilige plek voor onze kinderen

Wij zitten nu een klein jaartje bij Sam en Koos op de Ceintuurbaan. Een hele fijne plek met ontzettend leuke en gedreven begeleidsters! Heel erg tevreden! In het begin was er veel wisseling op de groep. Hier was ik niet blij mee maar dat is helemaal gestabiliseerd! Wij ben tevreden!

• Vestiging: KDV Sam&koos

Betrokken en fijne opvang

Kleine groepen met betrokken en fijne leidsters.

• Vestiging: KDV Sam&zaza

Goede,veilige, flexibele kinderopvang

Sam & Gijsje, onderdeel van Sam & Ko is een fijne , flexibele kinderopvang met lieve en zorgzame pedagogisch medewerkers die oog hebben voor de ontwikkeling van elk kind en zich hier op aanpassen zodat elk kind zich kan ontwikkelen op zijn/haar eigen tempo.

• Vestiging: KDV Sam&Gijsje

alles perfect en heel goed

ik ben tevereden

• Vestiging: PS Sam&siepie

Fijne opvang met lief personeel

Mijn ervaring is goed bij Sam&max. Lieve deskundige leidsters op de groep. Een fijne plek om heen te gaan voor de kindjes. Zeker nu in deze gekke tijd konden we nu ook terecht bij Sam&Koos voor noodopvang. Ondanks alle regels en beperkingen die Corona met zich mee brengt, voelt het toch als een fijne plek.

• Vestiging: PS Sam&max

Topers

Topers

• Vestiging: KDV Sam&sjakie

De leiders geven een vetrouwd gevoel

De peuterleiders zijn aandachtig naar kind en ouder. Mijn kind voelt zich op zijn gemak en vermaakt zich prima. Wat ik wel jammer vind, is dat ik weinig inzage heb in de dag en/of weekactiviteiten bijv bij toeval kwam ik erachter dat er iedere week een dans en gymactiviteit was op vaste dagen. Daarbij ben ik ook wel benieuwd wat ze leren op een dag en/of week.

• Vestiging: PS Kindcentrum Rivierenwijk

Mijn dochter komt altijd weer vrolijk mee naar huis!

Ze spelen lekker veel buiten en ook binnen heel actief met zingen, dansen en knutselwerkjes.