Goed advies, prachtige kast en betaalbaar

Christa heeft ons uitstekend geïnformeerd over de mogelijkheden. Samen zijn we tot de ideale kast voor onze situatie gekomen. De installatie verliep uitstekend. Echte Vakmensen !

Vakwerk

Onze nieuwe vloer klik pvc vakkundig gelegd door Vincent en Anton. Beide heren hebben kennis van zaken en oog voor detail in de afwerking bij het leggen van onze vloer en zetten van de plinten . Ze werken keurig en en ruimen alles netjes op. Laten hierdoor een stuk vakwerk achter. Ik kan deze 2 heren bij iedereen thuis aanbevelen .

• Ervaring met: Vloeren

Wat de Planner niet doet,maken de monteurs weer goed!

We kregen goed advies van personeel van vloer/screens en zonnewering afdeling ,er was alle rust en tijd en onder het genot van een lekkere kop cappuccino. De monteurs zijn vak mensen ,zijn gezellig en hebben een goede communicatie .daar kan de planner Arjan Hokse en planner of receptionist Margiet nog wat van leren(daar is een communicatie cursus niet verkeerd voor). Voor Anton en Vincent en de beide monteurs van de screen en hordeur Dank jullie wel voor jullie geleverde werk .

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Buiten Zonwering

Nieuwe keuken en Nieuwe vloer

Een uitstekend bedrijf met goede ,nette Vakmensen die zich aan een planning houdt . De monteurs werken heel netjes en laten geen rommel achter . Ze hebben bij ons de oude keuken eruit gehaald leingen verlegt etc,en de nieuwe keuken ingebouwd terwijl wij in een vakantiehuis verbleven . Toen we terugkwamen hebben de monteur's Vincent en Anton in 2 dagen tijd de oude vloer verwijderd en de nieuwe pvc vloer erin gelegd . Een goed en vriendelijk duo . Dat heel behulpzaam is met het verplaatsen van de spullen die nog in huis stonden .. Ook wil ik de mensen die bij Boer achter de schermen weken een compliment geven waardoor de mensen die bij klanten thuis het werk komen uitvoeren , zo snel en netjes kunnen en mogen werken. Wijn super tevreden over Boer Staphorst.

• Ervaring met: Vloeren

geweldige service en afspraken nakomen

Geweldig advies. netjes en correct geholpen en advies gekregen. Bezorging en montage ook volgens afspraak .

Ontevreden

Boer Staphorst, wat een desillusie . Prachtige zaak, koffie met lekkers.. lijkt heel wat, maar laat je niet misleiden. Wat een prutsers….. bij onze keuken aanpassing is er zo vreselijk veel fout gegaan. Aanrechtblad verkeerd opgemeten, nood blad erop. Hierbij aantal keren lekkage, door leiding geboord, na 5 weken het goede blad er scheef opgezet. Zeepdispenser die niet werkt. Quooker verkeerd aangesloten met als gevolg eerst hete kraan sproeiend door het aanrecht kastje, dag later de koude kraan. Toen Quooker zelf kwam bleek er iets stuk te zijn gegaan door de verkeerde montage. Ongelofelijk. Ik had van Boer verwacht, je betaald hier immers de hoofdprijs, dat ze met een flinke compensatie zouden komen. Maar vergeet het maar. Heb een kleine compensatie gekregen. Ze moeten zich schamen. Ik zet nooit meer een stap over de drempel daar. Ben er HELEMAAL klaar mee.

• Ervaring met: N.v.t.

Reactie Boer Erg vervelend om te horen dat u ontevreden bent. Helaas zijn er bij u inderdaad fouten gemaakt, dat betreuren wij zeer en had anders gemoeten. We leren hiervan, maar dat lost uw probleem niet op. Wij hebben dit in ons onderlinge contact ook toegegeven en met elkaar gezocht naar een oplossing. Alle hierboven benoemde punten zijn inmiddels hersteld en wij hebben dit ook van u bevestigd gekregen. Helaas kunnen wij de vervelende ervaring niet doen verdwijnen en dat betreurt ons. Om het ongemak toch enigszins te verzachten hebben we u voorzien van royale compensatie, we vinden het erg jammer dat u dit anders ervaart. Met vriendelijke groet, Boer Staphorst

op afd. vloeren en kasten werd ik heel goed geholpen.

De verkopers dachten mee, zodat ik een goede keuze kon maken. De vakmensen die alles aanbrachten, vond ik heel goed.

• Ervaring met: Vloeren, Kasten op maat

Afspraak is afspraak, goede vaklui, mooi product

Meer dan goed.

Mooie nieuwe vloer!

Deze week is de PVC vloer geleverd die we bij Boer Staphorst hebben besteld. In één woord geweldig! We zijn heel blij met het resultaat. Anton en Vincent hebben het visgraatmotief vakkundig gelegd en een mooi stuk werk afgeleverd.

• Ervaring met: Vloeren

Heel tevreden met zojuist gelegde PVC-vloer in woonkamer en hal!

Twee jaar geleden al goede ervaringen gehad met het uitzoeken en installeren van een nieuwe keuken bij Boer Staphorst. Daarom nu ook de vloer voor de woonkamer en de hal bij Boer uitgezocht en door hen laten leggen. Er werd goed rekening gehouden met mijn wensen, en ook goed meegedacht in oplossingen. Al met al top service! Bedankt Anton, Vincent en ?

• Ervaring met: Vloeren

Hele mooie slaapkamer kast.

• Ervaring met: Kasten op maat

Goede voorlichting en begeleiding om tot keuze te komen

Door christa goed voorgelicht Geen vraag was haar te veel Door haar 2 hele mooie kasten

• Ervaring met: Kasten op maat

Vakmannen zijn het, Anton en Vincent hebben goed werk geleverd en zijn prettig in omgang. Ze hebben de tijd genomen en hebben mij goede tips gegeven hoe ik zelf de trap kan bekleden. De vloer is geworden zoals ik gehoopt had. Met vriendelijke groet, Nico Hoogeveen

vakmanschap en goede service

Ons huis is voorzien van een nieuwe vloer met aanleg vloerverwarming en in dezelfde tijd is ook de keuken gerenoveerd. Volgens afspraak en binnen de tijd is alles op een goede manier gerealiseerd. Het contact met de harde werkers was plezierig en er werd meegedacht en zij bedachten verrassende oplossingen. Kleine herstelzaken werden snel opgelost

• Ervaring met: Vloeren

Uitstekende vakmensen en fijn in omgang

Onze ervaring met Boer is uitstekend. Fijne mensen in omgang en vakmensen. Komen hun afspraken goed na. Boer kunnen we iedereen aanbevelen!

• Assortiment* N.v.t.
  • Ervaring met: Kasten op maat

Stoffeerders Vincent en Anton. Jullie hebben vakwerk geleverd bij ons. We waren blij met jullie bereidwilligheid en behulpzaamheid. Vriendelijke groet, Jos en Geertje Woolthuis Westenholterweg 6 Zwolle

• Ervaring met: Vloeren

Fijn contact, en net afgewerkte montage

Maatwerkkast is keurig geplaatst in onze bijkeuken. De elektriciteit doos is netjes ingebouwd. Verder goed advies gegeven tijdens oriëntatie fase.

Afspraken nagekomen, zeer tevreden

Geen kans om de winkel te bezoeken ivm Corona perikelen. Afgegaan op kennis en kunde van de mensen die ons in eerste instantie thuis hebben geadviseerd. Daarna vakmensen die de de kast hebben geplaatst en 'probleempjes' kundig hebben opgelost.

• Assortiment* N.v.t.
  • Ervaring met: Kasten op maat

Prima zaak om zaken mee te doen

Altijd goede vaklui die de gekochte goederen monteren. Enige nadeel is dat de goederen eerder gebracht worden door een ander dan de monteur. Dit is soms een week van te voren. Ook bezorgen ze op de begane grond dus je spullen kunnen week beneden staan als je zelf niet kunt sjouwen.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren, Kasten op maat

Geweldig bedrijf.

Vandaag vloer gelegd door Vincent en Anton. Wat een kanjers voor jullie bedrijf. Ook waren wij al zo fijn geholpen in de winkel, zowel voor de vloer als voor de kasten die ze aanstaande maandag gaan plaatsen. Hier hebben wij het volste vertrouwen in dat het ook vakmensen zijn. Tot nu toe TOP!!!!

• Ervaring met: Vloeren, Kasten op maat

Klantvriendelijk Informatief, goede voorlichting betreft aankoop producten

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Kasten op maat

Fantastisch en tevreden.

De PVC laminaat en plinten zijn met zorg en vakmanschap aangebracht door Vincent, Anton en Gerco.

• Ervaring met: Vloeren

Alle hulde voor de harde werkers bij Boer

We hebben recent de badkamer laten verbouwen en ook een PVC vloer laten leggen op zolder. In de winkel werden we goed geholpen door Dennis bij het kiezen van de materialen en inrichten van de ruimte. Mark van Braam heeft bij ons de douche geplaatst, super, wat een vakman! We zijn enorm blij met zijn inzet; elke dag even vriendelijken vrolijk ging hij aan het werk, ondanks de hitte. We mochten zelf niks doen, alleen maar meekijken! Onze badkamer is prachtig geworden! Dankjewel Mark! Na het plaatsen van de badkamer is deze ook nog schoongemaakt en keurig opgeleverd. Later kwamen Vincent en Anton de vloer bij ons leggen en ook deze mannen hebben keihard gewerkt en waren erg aardig en zeer behulpzaam. Inmiddels hebben we ook een toilet uitgezocht, waarbij we zeer netjes en heel betrokken geholpen zijn door Esther. Nogmaals, een speciale pluim voor iedereen!

• Ervaring met: Vloeren

Beste Hélène, wat een mooie review! Fijn om te horen dat alle producten die u heeft afgenomen naar wens zijn geplaatst. Graag tot ziens in onze winkel!

Netjes en betrouwbaar

Goede ervaring met Boer Staphorst. Er was een verkeerde levering. Dit is netjes opgelost. Verbeterpunt; Levering van de maatwerk kasten niet van te voren, maar tijdens de montage zelf mee nemen.

• Ervaring met: Kasten op maat

Beste Maroesja, bedankt voor het achterlaten van een review! Het verbeterpunt zullen wij meenemen om te kijken hoe wij onze service kunnen verbeteren!

Nauwkeurig, goed en klantvriendelijk

Werkzaamheden zijn keurig op het afgesproken tijdstip gestart. Het werk: gesloten trap bekleden, vloer nazien zijn prima, nauwkeurig uitgevoerd. De bereidheid tot extra service in de vorm van advies en aanleveren van eerder bestelde goederen was uitstekend.

• Ervaring met: Vloeren

Beste Frank, bedankt voor het achterlaten van een review! Fijn om te horen dat alles goed is verlopen. Graag tot ziens in onze winkel.

Over Boer Staphorst (Thuisin)

Boer Staphorst, dé grootste woonbeleving! Een uniek familiebedrijf dat inmiddels 65 jaar bestaat. We zijn een bouw- en woonwarenhuis waar u alles vindt voor het creëren van een optimaal wooncomfort en het ultieme thuisgevoel. Beleef bij ons volop bouw- en woonplezier in een winkelomgeving van maar liefst 22.000 m².

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.