Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Buiten Zonwering
Deuren

Geef een rapportcijfer over Thuisin:

Persoonlijke gegevens

Over Boer Staphorst (Thuisin)

Boer Staphorst, dé grootste woonbeleving! Een uniek familiebedrijf dat inmiddels 65 jaar bestaat. We zijn een bouw- en woonwarenhuis waar u alles vindt voor het creëren van een optimaal wooncomfort en het ultieme thuisgevoel. Beleef bij ons volop bouw- en woonplezier in een winkelomgeving van maar liefst 22.000 m².

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.