Prachtige schuifdeuren gekocht

We hadden schuifdeuren nodig voor tussen de keuken en kamer. We werden goed geholpen en geadviseerd bij Boer. Kwalitatief goede deuren voor een normale prijs. Bij levering ontbrak een doos, maar dat kon vlot opgelost worden.

• Vakmanschap* N.v.t.
  • Ervaring met: Deuren

Geweldig bedrijf, goed advies en service

We waren positief verrast door grote van de woonwinkel en alles wat er te koop is. De uitstraling van de winkel heeft ons erg aangesproken. Daarnaast deskundig advies over binnendeuren en het plaatsen ervan. Veel keuze in bouwmaterialen of meubilair en accessoires en andere waken op woongebied.

• Ervaring met: Deuren

Prlma begeleiding en mooi assortiment

We zijn goed geholpen in de winkel. Deskundige medewerker. Inmeten en installatie werden erg keurig uitgevoerd. We zijn heel tevreden met het eindresultaat.

• Ervaring met: Deuren

Snelle levering en uitstekende after care

Wij hadden de pech dat het ruit van ons Velux dakraam was gescheurd. Omdat het een ouder dakraam was, moest het hele dakraam worden vervangen. In eerste instantie was de offerte van Boer Staphorst wat aan de hoge kant. Na een belletje over en weer konden we tot overeenstemming komen. Dakraam kon heel snel worden vervangen, klasse. Helaas was er een kleine beschadiging aan de dakplaat, waarvan Boer Staphorst zelf een notitie heeft gemaakt. Gisteren kwam de timmerman van Boer Staphorst al en die heeft de hele betimmering vervangen. Nu ziet het er weer perfect uit! Dank Boer Staphorst voor de uitstekende service!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goed geholpen en mooie vloer

In de winkel was alle tijd voor ons en zijn we goed geholpen om de vloer te vinden die goed bij ons en onze nieuwe keuken past.

• Ervaring met: Vloeren

Goed geholpen, prima service en netjes gewekt

Prachtige vloer gelegd.

Prachtige vloer gelegd door Boer Staphorst. In hun zaak (winkel) zeer goed geholpen bij het uitzoeken van de vloer. Zeer goede communicatie en alles volgens planning uitgevoerd. Zoals gewend bij Boer hele fijne en prettige medewerkers,

uitstekende klantgerichtheid

Ik heb meneer Van Der Ploeg gesproken in de winkel en vertelde dat ik een rolluik wilde, welke ik wilde en hoe ik het wilde. Hij begreep het direct en naar aanleiding van de tekeningen van het huis, die ik mee had, heeft hij een voorlopige offerte gemaakt. Ik zou z.s.m. een afspraakvoorstel voor inmeten krijgen per mail. Dat ging allemaal heel snel. De bestelling, de fabricage en de plaatsing volgde snel daarop. Waar Boer trots op mag zijn is dat alle mensen die ik gezien en gesproken heb, zowel 'live' als per mail, allemaal even vriendelijk zijn en er op gericht zijn het de klant naar de zin te maken! De installatie vond deels plaats in de stromende regen, geen gemopper, geen gezeur, niet l....., maar poetsen mentaliteit! Ik had natuurlijk wel koffie voor ze gezet. Daar kunnen veel KLANTEN een voorbeeld aan nemen!

• Ervaring met: Buiten Zonwering

Goed product, nette afhandeling, fijne prijs

Net als de vorige keer bij mijn vorige woning, tijdens een actieperiode een sunscreen voor een aantrekkelijke prijs gekocht. Bij de verkoop goed geïnformeerd en daardoor het juiste product gekocht met bediening via de app. Twee vakmensen zijn komen inmeten en een paar weken later zijn ze terug gekomen om te monteren. Keurige mannen, vakkundig gemonteerd, geduldig bij het installeren van de app en alles weer netjes achtergelaten. Ik ben zeer tevreden.

• Ervaring met: Buiten Zonwering

Van harte aanbevolen voor nieuwe PVC vloer !

Onze nieuwe vloer is heel goed en professioneel gelegd. De eigen monteurs van Boer kwamen zelf met goede ideeën en initiatieven om de figuurlijke hobbels op te lossen. Naderhand was alles netjes opgeruimd. We zijn erg tevreden met de oplevering en de nieuwe vloer!

100% vertrouwen in kwaliteit en service

Onlangs is bij ons een elektrisch Verano pergola zonnescherm geplaatst. Na een paar weken begon hij iets te trillen bij het indraaien. Boer heeft dit direct gecheckt en toen niet gelijk duidelijk was waar het aan lag de fabrikant langs laten komen. Ze hebben ook hun eigen monteurs op hetzelfde moment laten komen. Het probleem bleek achteraf aan een iets te vast gedraaide bout in het binnenwerk te liggen waardoor hij aanliep. Het probleem is direct verholpen. Heel professioneel hoe het is aangelopen door beide partijen. Mijn ervaring met Boer is, dat een probleem altijd naar volle tevredenheid wordt opgelost, links of rechtsom... Ik ben erg blij met de geplaatste zonwering.

• Ervaring met: Buiten Zonwering

Van begin tot eind super geholpen

Vanaf het eerste contact tot de oplevering van drie maatwerk kasten goed geholpen door het team van boer Staphorst. Meedenkend, verrassend en meer dan je soms verwacht. Kortom erg blij met onze aankoop.

• Ervaring met: Kasten op maat

Een mooi en goed product

Duidelijke voorgelicht door kundig personeel. Enig minpuntje: als men ruim vooruit wil vastleggen - bijvoorbeeld bij de voorbereiding bouw nieuwe woning - kan de prijs niet worden vastgelegd.

Vakkundig en vriendelijk

Een dakraam laten plaatsen door Boer. De communicatie tussen Boer en ons was vlot en duidelijk. De monteurs waren op de afgesproken tijd aanwezig en hebben het raam netjes gemonteerd en alles weer schoon achtergelaten. Top.

Nette vloer en service

Prettig contact tijdens de planning voor het plaatsen van de vloeren, plaatsing goed uitgevoerd en ook niet te moeilijk met dingen die er toch bij komen kijken. Top gedaan!

• Ervaring met: Vloeren

Niet alleen voor onze verhuizing maar ook in het verleden hebben wij altijd een geweldige en plezierige connectie gehad. Super mooie en geweldige artikelen hebben wij gekocht en altijd naar tevredenheid. Ook de service is altijd klasse geweest, wij belden zij kwamen.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Aankoop en levering is prettig gegaan en erg blij met het product en de montage

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Net bedrijf en goed klantcontact

In de winkel super geholpen en advies gekregen. Bij het eerste inmeten ging het niet helemaal goed en kreeg ik andere screens geadviseerd door een zeer haastige monteur. Hierdoor had er anders gemeten had moeten worden en klopten de maten niet. Daarna een nieuw afspraak gehad voor inmeten, maar toen waren de maten niet goed doorgegeven en stonden de oude maten weer genoteerd. Zelf wel goed kijken op de offerte dus! De korting bleef gelukkig wel gewoon geldig ook na wat wijzigingen ten opzichte van de eerste offerte. Bij het plaatsen bleken er 2 profielen te missen waardoor 1 van de screens nog niet geplaatst kon worden, hier moesten we helaas nog 5 extra weken op wachten. Al met al na even wachten 5 mooie screens! We hebben goed contact gehad met het bedrijf, maar op een paar punten kunnen ze nog wel verbeteren.

Vriendelijke adviseurs

Planning en actie op vragen kan beter/sneller

alles prima geregeld

De afspraken waren duidelijk en werden ook stipt nagekomen

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren, Kasten op maat

Superaardig en kundig

Ontvangst winkel was super, goed geholpen in de keuzes en de collega’s van de montage waren vakmensen. Top!

• Ervaring met: Buiten Zonwering

Uitstekende service en snelle levering

De hordeur is zeer netjes en vakkundig geplaatst

Helemaal top

Niet goedkoop, maar super goed. En ze komen afspraak na.

Fantastische service

Mooie kast op maat laten maken. Er werd goed meegedacht bij het ontwerp en ook het plaatsen van de kast is netjes gedaan. Kan dit iedereen aanraden.

• Ervaring met: Kasten op maat

Zeer tevreden over het vervangen van Velux dakraam

Prima afspraak omtrent datum en tijd aankomst monteurs. Werkplek schoon opgeleverd en oude materialen meegenomen. Afwerking perfect dus....een tevreden klant

• Ervaring met: Kasten op maat

Over Boer Staphorst (Thuisin)

Boer Staphorst, dé grootste woonbeleving! Een uniek familiebedrijf dat inmiddels 65 jaar bestaat. We zijn een bouw- en woonwarenhuis waar u alles vindt voor het creëren van een optimaal wooncomfort en het ultieme thuisgevoel. Beleef bij ons volop bouw- en woonplezier in een winkelomgeving van maar liefst 22.000 m².

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.