Vakmannen zijn het, Anton en Vincent hebben goed werk geleverd en zijn prettig in omgang. Ze hebben de tijd genomen en hebben mij goede tips gegeven hoe ik zelf de trap kan bekleden. De vloer is geworden zoals ik gehoopt had. Met vriendelijke groet, Nico Hoogeveen

vakmanschap en goede service

Ons huis is voorzien van een nieuwe vloer met aanleg vloerverwarming en in dezelfde tijd is ook de keuken gerenoveerd. Volgens afspraak en binnen de tijd is alles op een goede manier gerealiseerd. Het contact met de harde werkers was plezierig en er werd meegedacht en zij bedachten verrassende oplossingen. Kleine herstelzaken werden snel opgelost

• Ervaring met: Vloeren

Uitstekende vakmensen en fijn in omgang

Onze ervaring met Boer is uitstekend. Fijne mensen in omgang en vakmensen. Komen hun afspraken goed na. Boer kunnen we iedereen aanbevelen!

• Assortiment* N.v.t.
  • Ervaring met: Kasten op maat

Stoffeerders Vincent en Anton. Jullie hebben vakwerk geleverd bij ons. We waren blij met jullie bereidwilligheid en behulpzaamheid. Vriendelijke groet, Jos en Geertje Woolthuis Westenholterweg 6 Zwolle

• Ervaring met: Vloeren

Fijn contact, en net afgewerkte montage

Maatwerkkast is keurig geplaatst in onze bijkeuken. De elektriciteit doos is netjes ingebouwd. Verder goed advies gegeven tijdens oriëntatie fase.

Afspraken nagekomen, zeer tevreden

Geen kans om de winkel te bezoeken ivm Corona perikelen. Afgegaan op kennis en kunde van de mensen die ons in eerste instantie thuis hebben geadviseerd. Daarna vakmensen die de de kast hebben geplaatst en 'probleempjes' kundig hebben opgelost.

• Assortiment* N.v.t.
  • Ervaring met: Kasten op maat

Prima zaak om zaken mee te doen

Altijd goede vaklui die de gekochte goederen monteren. Enige nadeel is dat de goederen eerder gebracht worden door een ander dan de monteur. Dit is soms een week van te voren. Ook bezorgen ze op de begane grond dus je spullen kunnen week beneden staan als je zelf niet kunt sjouwen.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren, Kasten op maat

Geweldig bedrijf.

Vandaag vloer gelegd door Vincent en Anton. Wat een kanjers voor jullie bedrijf. Ook waren wij al zo fijn geholpen in de winkel, zowel voor de vloer als voor de kasten die ze aanstaande maandag gaan plaatsen. Hier hebben wij het volste vertrouwen in dat het ook vakmensen zijn. Tot nu toe TOP!!!!

• Ervaring met: Vloeren, Kasten op maat

Klantvriendelijk Informatief, goede voorlichting betreft aankoop producten

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Kasten op maat

Fantastisch en tevreden.

De PVC laminaat en plinten zijn met zorg en vakmanschap aangebracht door Vincent, Anton en Gerco.

• Ervaring met: Vloeren

Alle hulde voor de harde werkers bij Boer

We hebben recent de badkamer laten verbouwen en ook een PVC vloer laten leggen op zolder. In de winkel werden we goed geholpen door Dennis bij het kiezen van de materialen en inrichten van de ruimte. Mark van Braam heeft bij ons de douche geplaatst, super, wat een vakman! We zijn enorm blij met zijn inzet; elke dag even vriendelijken vrolijk ging hij aan het werk, ondanks de hitte. We mochten zelf niks doen, alleen maar meekijken! Onze badkamer is prachtig geworden! Dankjewel Mark! Na het plaatsen van de badkamer is deze ook nog schoongemaakt en keurig opgeleverd. Later kwamen Vincent en Anton de vloer bij ons leggen en ook deze mannen hebben keihard gewerkt en waren erg aardig en zeer behulpzaam. Inmiddels hebben we ook een toilet uitgezocht, waarbij we zeer netjes en heel betrokken geholpen zijn door Esther. Nogmaals, een speciale pluim voor iedereen!

• Ervaring met: Vloeren

Beste Hélène, wat een mooie review! Fijn om te horen dat alle producten die u heeft afgenomen naar wens zijn geplaatst. Graag tot ziens in onze winkel!

Netjes en betrouwbaar

Goede ervaring met Boer Staphorst. Er was een verkeerde levering. Dit is netjes opgelost. Verbeterpunt; Levering van de maatwerk kasten niet van te voren, maar tijdens de montage zelf mee nemen.

• Ervaring met: Kasten op maat

Beste Maroesja, bedankt voor het achterlaten van een review! Het verbeterpunt zullen wij meenemen om te kijken hoe wij onze service kunnen verbeteren!

Nauwkeurig, goed en klantvriendelijk

Werkzaamheden zijn keurig op het afgesproken tijdstip gestart. Het werk: gesloten trap bekleden, vloer nazien zijn prima, nauwkeurig uitgevoerd. De bereidheid tot extra service in de vorm van advies en aanleveren van eerder bestelde goederen was uitstekend.

• Ervaring met: Vloeren

Beste Frank, bedankt voor het achterlaten van een review! Fijn om te horen dat alles goed is verlopen. Graag tot ziens in onze winkel.

Top werk geleverd + goede kwaliteit product

Vincent en Anton hebben bij ons een pvc vloer gelged. Harde werkers die zorgvuldig en netjes te werk gingen. Omgang was prettig en het vloer boven verwachting.

• Ervaring met: Vloeren

Beste Rob, bedankt voor het plaatsen van een review, veel plezier van uw nieuwe vloer & graag tot ziens in onze winkel!

Mooie pvc-vloer en goede service

Mooie pvc-vloer, trap bekleding en plinten geleverd en geplaatst. Vincent en Anton van Boer Staphorst geven goede adviezen en leveren service. Zeer tevreden.

• Ervaring met: Vloeren

Beste Rianne, bedankt voor deze mooie review! Graag tot ziens in onze winkel.

Zeer prettige winkel

Kledingkast gekocht. We kregen rustig de tijd om rond te kijken, zonder dat er gelijk iemand bij je komt om je iets te verkopen. Zeer kundig personeel die met je meedenken. Er werd niet moeilijk gedaan over aanpassingen die later plaatsvonden.

• Ervaring met: Verf/Behang, Kasten op maat

Beste Jacqueline, bedankt voor het achterlaten van een review! Fijn om te horen dat u het winkelen bij ons als prettig hebt ervaren. Graag tot ziens in onze winkel.

Zeer goede service

Alles netjea afgewerkt

• Ervaring met: Kasten op maat

Beste Ab, bedankt voor het achterlaten van een review! Fijn om te horen dat alles netjes in afgewerkt. Graag tot ziens in onze winkel.

Vakkundig bedrijf

Net en vakkundig personeel. Zeer goede service.

• Ervaring met: Vloeren, Kasten op maat

Beste Frist, Bedankt voor je positieve review! Graag tot ziens in onze winkel.

vriendelijke mensen, goede service, flexibel in planning, netjes achter gelaten

• Ervaring met: Vloeren

Beste Ietske, bedankt voor het achterlaten van deze mooie review! Graag tot ziens in onze winkel. Groeten, Edwin

Ontzettend blij met onze nieuwe vloer van Boer Staphorst

We zijn door Ron van de afdeling vloeren heel goed geadviseerd over de keuze voor welk type vloer. Hij heeft ook uitgebreid bij ons thuis de situatie bekeken en ingemeten. Paul, Vincent en Anton hebben de vloer vervolgens bij ons thuis gelegd. Super tevreden over het resultaat, het ligt er heel mooi strak in ondanks moeilijke hoekjes. De mannen hebben vakwerk geleverd en alles na afloop nog heel netjes opgeruimd. Al met al een dikke 10!!!

• Ervaring met: Vloeren

Beste Henk, Bedankt voor het plaatsen van deze review! Ik zal de complimenten doorgeven aan mijn collega's. Graag tot ziens in onze winkel. Groeten, Edwin

Mooie strakke vloer gelegd door vakmannen

• Ervaring met: Vloeren

Beste Marco, Bedankt voor het plaatsen van een review! Veel plezier gewenst van uw nieuwe vloer. Groeten, Edwin

uitstekende kwaliteit en vakwerk

onze ervaring met Anton en Vincent wil ik omschrijven als zeer prettig, heel goed samen werkend, vakmanschap, behulpzaam. kortom uitermate tevreden.

• Ervaring met: Vloeren

Beste Bouke, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat u uitermate tevreden bent. Groeten, Edwin

Deskundig,service gericht,klantvriendelijk.

Goede ervaring

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Buiten Zonwering

Beste Beatrice, bedankt voor het schrijven van een review! Graag tot ziens in onze winkel! Groeten, Edwin

Netjes en compleet afgewerkt.

We hebben een nieuwe keuken laten plaatsen en een nieuwe vloer laten leggen. We zijn er zeer content mee. We hebben goed advies gehad voor keuken en vloer. De afwerking was ook zeer netjes.

• Ervaring met: Vloeren

Beste Sietze, bedankt voor je review! Fijn om te horen dat zowel de keuken als vloer helemaal naar wens is. Veel plezier ervan & graag tot ziens in onze winkel! Groeten, Edwin

Een wens die ik al lang had is waargemaakt.

Na het advies in de winkel en wat aanpassingen tijdens het opmeten is de kast geplaatst. Alles zeer vakkundig en zorgvuldig. Wij zijn zeer tevreden.

• Ervaring met: Kasten op maat

Beste Tonneke, leuk om te horen dat we een wens van u hebben waargemaakt! Heel veel plezier ervan, en graag tot ziens in onze winkel. Groeten, Edwin

Over Boer Staphorst (Thuisin)

Boer Staphorst, dé grootste woonbeleving! Een uniek familiebedrijf dat inmiddels 60 jaar bestaat. We zijn een bouw- en woonwarenhuis waar u alles vindt voor het creëren van een optimaal wooncomfort en het ultieme thuisgevoel. Beleef bij ons volop bouw- en woonplezier in een winkelomgeving van maar liefst 22.000 m².

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.