Kwalitatief product en super service

Erg prettig contact, heel persoonlijk en kwalitatieve resultaten.

• Kwaliteit van het werk

Denken mee, schakelen snel, zijn creatief en inlevend!

We hebben er samen voor gezorgd dat onze zieke buurjongen een warm welkom thuis heeft gehad. Met als extraatje een mooi kaart van Multicopy! Dank jullie wel.

• Kwaliteit van het werk

Snel, betrouwbaar, persoonlijk en deskundig.

Snel meegedacht & geleverd

We waren met spoed op zoek naar een grote oplage tasjes voor een evenement. Er is super meegedacht en naar een oplossing gezocht binnen wat er in dit tijdsbestek nog mogelijk was; en precies op tijd voor het evenement stond alles gereed. Erg blij mee!

Adequaat

Ik had op vrij korte termijn iets nodig en werd vakkundig en vriendelijk geholpen en werd aan mijn vraag voldaan.

• Kwaliteit van het werk

vriendelijke eigenaar en medewerkers, ze leveren goed en snel werk

iedereen die er werkt is even vriendelijk, ze hebben verstand van zaken. reageren snel, leveren goed werk.

• Kwaliteit van het werk

Prettige omgang met de medewerkers. Snel geregeld voor een goede prijs.

Kwaliteit dankzij goede communicatie

Door goede en continue communicatie met elkaar voldeed het eindresultaat aan alle verwachtingen.

• Kwaliteit van het werk

Met hen wil ik vaker samenwerken!

Het contact is met Multicopy Haarlem heel prettig. Daarnaast is het geleverde werk meer dan uitstekend, je hebt een idee van hoe het moet worden maar door pro-actief meedenken wordt het product nog beter dan je voor ogen had. En daar wil ik vaker gebruik van maken!

• Kwaliteit van het werk

Snelle reactie op aanvraag, heldere en persoonlijke communicatie en uitstekende service

• Kwaliteit van het advies N.v.t.

snel en betaalbaar

Onze vraag is snel opgepakt, vlotte reactie en prima service.

• Kwaliteit van het werk

Alles mooi, alles netjes en alles mooi op tijd

Het leven begint pas bij MultiCopy

• Kwaliteit van het advies N.v.t.
  • Meedenken N.v.t.
  • Kwaliteit van het werk

Klantvriendelijk en klantgedreven; topservice.

De service is fantastisch. Altijd denken in oplossingen, om het zo prettig mogelijk voor de klant te maken. Daar kunnen veel bedrijven van leren.

Prima en snelle service

Prima en snelle service

• Kwaliteit van het werk

Denken altijd met me mee

De snelheid van de levering en de klantvriendelijke benadering, zorgen ervoor dat ik zeker de volgende keer mijn drukwerk door hen laat verzorgen. Overigens hebben zij al eerder naar volle tevredenheid een relatiegeschenk voor ons verstuurd en volgen hierbij de AVG.

Fijn, snel, goed.

Offerte voor printwerk kwam snel, bij vragen trekken ze aan de bel en levering ook snel en helemaal in orde. Blij mee!

Prima advies en kwaliteit

Ik wilde graag een poster afdruk van een bestand. De communicatie via mail verliep prima! Multicopy heeft voor mij gecontroleerd of de kwaliteit voldoende was voor het printen op groot formaat. Uiteindelijk hebben ze de poster ook nog persoonlijk bij mij bezorgd. Echt een hele fijne service!

Absuluut Top

Snel, goed, profi, what else?

• Kwaliteit van het werk

Snel in antwoord en levering

Super snel geholpen en ook snelle levering, ook al was het 1 dagje later dan in eerste instantie toegezegd. Helemaal prima, zou zo weer bestellen

• Kwaliteit van het werk

Zeer snel met uitstekende kwaliteit drukwerk

Als penningmeester van de Vrijwillige Bloemendaalse Reddingsbrigade stel ik jaarlijks een donateursbrief samen die wat verfraaid wordt met een paar toepasselijke foto's. Deze brief brengt voor onze brigade ruim €. 4.000 op. We laten al jaren deze brief door Multicopy samenstellen en bedrukken. We zijn daar zeer tevreden over.

Super snelle service

Snelle service en ze werken nauwkeurig, maar denken ook met je mee. In ons geval kwamen we met een voorbeeld die nog aangepast moet worden en in overleg kwamen tot een mooi ontwerp en een kleurstelling bijpassend bij ons logo.

top service

Wij hebben op onregelmatige basis behoefte aan de diensten van Multicopy. Op het moment dat dat het geval is dan worden we altijd duidelijk, snel en goed geholpen. Fijn bedrijf om mee samen te werken!

• Kwaliteit van het werk

Voor de 60e verjaardag van mijn vriend Jan heb ik als verrassing een 60e editie van de glossy JAN gemaakt, die in alle opzichten voldoet aan de omschrijving 'glossy'. Hij is door Multicopy Haarlem heel goed geprint, afbeeldingen staan er heel goed in, het blad valt mooi open op de dubbele pagina's, is netjes gebonden. Ik ben zelfs tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding.

Geweldige service

Gevraagd om een flyer te versturen naar al onze medewerkers. Multicopy kwam zelf met het voorstel het voor ons in enveloppen te doen en op te sturen. Super goed idee!

• Kwaliteit van het werk

Using this Multicopy facility with this management is really a no-brainer.

Dear readers of this message. Due to the COVID-19 pandemic here in the Netherlands, but also at my office area in the US, I am working from home. Needed yesterday, Thursday the 15th of October some urgent help in scanning approximately 80 colored pages of important information that had to be e-mailed to Miami, Florida. Called Multicopy here in Haarlem if they could assist me in getting this scanned and downloaded on a memory stick on a very short notice. There answer was short: YES! When I asked what would be the best time to pass by to get the job done as it had to be available before the end of the business day, the answer was again short: ANY TIME. Jumped in my car with all papers and went to the address in Haarlem where Multicopy holds office. It was nice to see that there was enough parking place around the building. Entered the building and reported at the counter of Multicopy and was attended immediately. The scans came out very professional, beautiful scanned and well readable. And not to forget, for a very reasonable price, looking at the services provided! Went home with my memory stick and got the documents out in time for my counter partners in Florida to have the vital information at hand before the deadline. I would say: "If you are in need of good copy work, don't look further, but call Multicopy here in Haarlem immediately and your headache is over!" Best regards / be safe to all of you.

Over Multicopy

Multicopy The Communication Company bedenkt slimme communicatieoplossingen, ontwerpt opvallende communicatiemiddelen, personaliseert uw communicatie zoals direct mailings en informatieve manuals, heeft een grote collectie promotionele artikelen en is sterk in sign. Van posters tot banners en van gevelreclame tot autobelettering. We gaan altijd net die ene stap verder om voor u de beste totaaloplossingen te realiseren. Communicatie waarmee u uw doel bereikt. Snel, opvallend en resultaatgericht.